-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Лінія гранулювання гранул, брекетів, пелет з гранулятором, віброситом та стрічковим транспортером (код ДК 021:2015 – 43810000-4: Деревообробне обладнання)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2024 09:50 - 27.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
на дії Замовника під час проведення процедури закупівлі
Номер:
86f3260ac7ff466b864a400af34877cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-18-001413-a.a2
Назва:
на дії Замовника під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
18.09.2024 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-18-001413-a оприлюднено оголошення про початок проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради (надалі – Замовник) Товару: Лінія гранулювання гранул, брекетів, пелет з гранулятором, віброситом та стрічковим транспортером (код ДК 021:2015 – 43810000-4: Деревообробне обладнання) (надалі – Процедура закупівлі).
01.10.2024 відбувся аукціон за результатами якого системою був складений реєстр отриманих пропозицій. Відповідно до реєстру отриманих пропозицій у закупівлі прийняли участь наступні Учасники:
1) ФО-П Бондар Роман Володимирович, з остаточною пропозицією - 958 400,00 грн.
2) ФО-П Козлова Ірина В’ячеславівна, з остаточною пропозицією – 960 000,00 грн.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.10.2024 р. Замовник відхилив, визначеною системою найбільш економічно вигідною, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Бондаря Романа Володимировича через невідповідність такої визначеним в тендерній документації технічним вимогам.
Натомість, Замовником була розглянута наступна тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Козлової Ірини В’ячеславівни. Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 07.10.2024 р. підстав для відхилення тендерної пропозиції останнього Учасника Замовником не виявлено, дана пропозиція відповідає умовам, що визначені в тендерній документації.
З огляду на зазначене, Замовник визначив ФО-П Козлову Ірину В’ячеславівну переможцем процедури закупівлі та ухвалив рішення про намір укласти договір.
Скаржник з даним рішенням Замовника не погоджується та вважає його незаконним і таким, шо порушує норми чинного законодавства України про публічні закупівлі з наступних підстав (причин):
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав
У Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником було визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі. Додатково, Замовником було чітко визначено наступну вимогу:
«Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність товару вимогам Замовника без виразів «не менше» / «не більше», «має бути», «повинен» тощо. У разі надання в тендерній пропозиції еквівалента предмету закупівлі учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту з обов′язковим відображенням характеристик у стовпці 3 Таблиці 1 цього Додатку. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші1, ніж у замовленому товарі.
Гірший товар1 (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності, некомплектний).»
Дана умова є дискримінаційною, такою що призвела до обмеження конкуренції між Учасниками та такою, що порушує норми ст. 5 Закону. Зазначене пояснюємо наступним.
У визначенні «*гірший товар», надане Замовником у Додатку №2, відсутнє технічне підґрунтя, та є лише додатковою умовою задля відхилення пропозицій Учасників з аналогічним (еквівалентним) Товаром.
Як наслідок, під час подання пропозиції Скаржник не мав змоги зазначити технічні характеристики інші, ніж вказав Замовник та був обмежений у можливості запропонувати «еквівалент», оскільки дана конкретизація вимог щодо еквіваленту призвела до неможливості Скаржника запропонувати товар, який чітко відповідав би вимогам, що зазначені у Додатку №2.
Важливо зазначити, що тендерна документація Замовника не містила визначення терміну "не гірші", що дає можливість Замовнику тлумачити дане положення, застосовуючи суб’єктивні критерії оцінки на власний розсуд, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а тому дана процедура закупівлі відповідно до Постанови № 1178 та враховуючи вимоги вищезазначеного закону повинна бути відміненою у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
ПРОШУ
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити факт порушення процедури закупівлі Виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради за № UA-2024-09-18-001413-a.
3. Зобов’язати Виконавчий комітет Петрівсько-Роменської сільської ради скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі фізичну особу-підприємця Козлову Ірину В’ячеславівну, а також зобов'язати Замовника відмінити процедуру закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 12.10.2024 21:45
- sign.p7s 12.10.2024 21:47
- рішення від 15.10.2024 № 16808.pdf 15.10.2024 16:59
- Інформація про резолютивну частину рішеннявід 22.10.2024 № 17227.pdf 23.10.2024 16:10
- рішення від 22.10.2024 № 17227.pdf 25.10.2024 17:04
- Додаток 1 - Форма Тендерна пропозиція.pdf 17.10.2024 16:09
- Додаток 1 - Форма Тендерна пропозиція.docx 17.10.2024 16:09
- Додаток 3 - Перелік документів для учасника.docx 17.10.2024 16:09
- Додаток 2 - Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики – нова редакція від 25.09.2024.docx 17.10.2024 16:09
- Додаток 3 - Перелік документів для учасника.pdf 17.10.2024 16:09
- Додаток 4 - Проєкт договору.docx 17.10.2024 16:09
- Додаток 2 - Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики – нова редакція від 25.09.2024.pdf 17.10.2024 16:09
- Додаток 4 - Проєкт договору.pdf 17.10.2024 16:09
- Додаток 5 - Перелік документів для переможця.docx 17.10.2024 16:09
- Перелік змін від 25.09.2024.doc 17.10.2024 16:09
- Перелік змін від 25.09.2024.pdf 17.10.2024 16:09
- Додаток 5 - Перелік документів для переможця.pdf 17.10.2024 16:09
- Протокол визначення переможця від 07.10.2024.pdf 17.10.2024 16:09
- Протокол визначення переможця від 07.10.2024.docx 17.10.2024 16:09
- Протокол відхилення учасника від 03.10.2024р.docx 17.10.2024 16:09
- Пояснення Замовника по суті СКАРГИ.docx 17.10.2024 16:09
- Пояснення Замовника по суті СКАРГИ.pdf 17.10.2024 16:09
- Тендерна документація - лінія гранулювання - 2024 – нова редакція від 25.09.2024.docx 17.10.2024 16:09
- Протокол відхилення учасника від 03.10.2024р.pdf 17.10.2024 16:09
- Тендерна документація - лінія гранулювання - 2024 – нова редакція від 25.09.2024.pdf 17.10.2024 16:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.10.2024 21:53
Дата розгляду скарги:
22.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.10.2024 17:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.10.2024 17:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6ea58168c8514b20a1b77e726693ad13
Заголовок пункту скарги:
обмеження конкуренції між Учасниками та такою, що порушує норми ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником було визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі. Додатково, Замовником було чітко визначено наступну вимогу:
«Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність товару вимогам Замовника без виразів «не менше» / «не більше», «має бути», «повинен» тощо. У разі надання в тендерній пропозиції еквівалента предмету закупівлі учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту з обов′язковим відображенням характеристик у стовпці 3 Таблиці 1 цього Додатку. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші1, ніж у замовленому товарі.
Гірший товар1 (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності, некомплектний).»
Дана умова є дискримінаційною, такою що призвела до обмеження конкуренції між Учасниками та такою, що порушує норми ст. 5 Закону. Зазначене пояснюємо наступним.
У визначенні «*гірший товар», надане Замовником у Додатку №2, відсутнє технічне підґрунтя, та є лише додатковою умовою задля відхилення пропозицій Учасників з аналогічним (еквівалентним) Товаром.
Як наслідок, під час подання пропозиції Скаржник не мав змоги зазначити технічні характеристики інші, ніж вказав Замовник та був обмежений у можливості запропонувати «еквівалент», оскільки дана конкретизація вимог щодо еквіваленту призвела до неможливості Скаржника запропонувати товар, який чітко відповідав би вимогам, що зазначені у Додатку №2.
Важливо зазначити, що тендерна документація Замовника не містила визначення терміну "не гірші", що дає можливість Замовнику тлумачити дане положення, застосовуючи суб’єктивні критерії оцінки на власний розсуд, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
«Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність товару вимогам Замовника без виразів «не менше» / «не більше», «має бути», «повинен» тощо. У разі надання в тендерній пропозиції еквівалента предмету закупівлі учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту з обов′язковим відображенням характеристик у стовпці 3 Таблиці 1 цього Додатку. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші1, ніж у замовленому товарі.
Гірший товар1 (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності, некомплектний).»
Дана умова є дискримінаційною, такою що призвела до обмеження конкуренції між Учасниками та такою, що порушує норми ст. 5 Закону. Зазначене пояснюємо наступним.
У визначенні «*гірший товар», надане Замовником у Додатку №2, відсутнє технічне підґрунтя, та є лише додатковою умовою задля відхилення пропозицій Учасників з аналогічним (еквівалентним) Товаром.
Як наслідок, під час подання пропозиції Скаржник не мав змоги зазначити технічні характеристики інші, ніж вказав Замовник та був обмежений у можливості запропонувати «еквівалент», оскільки дана конкретизація вимог щодо еквіваленту призвела до неможливості Скаржника запропонувати товар, який чітко відповідав би вимогам, що зазначені у Додатку №2.
Важливо зазначити, що тендерна документація Замовника не містила визначення терміну "не гірші", що дає можливість Замовнику тлумачити дане положення, застосовуючи суб’єктивні критерії оцінки на власний розсуд, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення процедури закупівлі Виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради за № UA-2024-09-18-001413-a. 3. Зобов’язати Виконавчий комітет Петрівсько-Роменської сільської ради скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі фізичну особу-підприємця Козлову Ірину В’ячеславівну, а також зобов'язати Замовника відмінити процедуру закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога
Є відповідь
Незаконне рішення Замовника
Номер:
b42c7c683f3a4807a1e96a751571d5a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-18-001413-a.b1
Назва:
Незаконне рішення Замовника
Вимога:
18.09.2024 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-18-001413-a оприлюднено оголошення про початок проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Виконавчим комітетом Петрівсько-Роменської сільської ради (надалі – Замовник) Товару: Лінія гранулювання гранул, брекетів, пелет з гранулятором, віброситом та стрічковим транспортером (код ДК 021:2015 – 43810000-4: Деревообробне обладнання) (надалі – Процедура закупівлі).
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.10.2024 р. Замовник відхилив, визначеною системою найбільш економічно вигідною, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Бондаря Романа Володимировича.
Натомість, Замовником була розглянута наступна тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Козлової Ірини В’ячеславівни. Згідно ж протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 07.10.2024 р. підстав для відхилення тендерної пропозиції останнього Учасника Замовником не виявлено, дана пропозиція відповідає умовам, що визначені в тендерній документації.
З огляду на зазначене, Замовник визначив ФО-П Козлову Ірину В’ячеславівну переможцем процедури закупівлі та ухвалив рішення про намір укласти договір.
Фізична особа-підприємець Бондар Роман Володимирович не погоджується з вказаним рішенням Замовника та вважає, що Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості), виходячи з наступного.
Згідно Розділу ІІІ тендерної документації, документи, що подаються у складі тендерної пропозиції, а також відомості (інформація), які в них містяться мають відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції.
Додатково варто підкреслити, що відповідно до тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Відповідно до 2.2.5 тендерної документації Замовником вимагалось надання Учасником Декларації про відповідність на товари, зазначені в Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації.
На виконання даної вимоги, 26.09.2024.р фізичною особою-підприємцем Козловою І. В. у систему "PROZORRO" у складі тендерної пропозиції завантажено документи (файли) з назвою:
- «Шнековий транспортер - декларація»;
- «Стрічковий транспортер - декларація»;
- «Лінія гранулювання - декларація»;
- «Сушарка аеродинамічна - декларація»;
- «Вібросито - декларація»;
- «Гранулятор - декларація»;
- «Дробарка молоткова - декларація».
Згідно наданих документів, всі вищезазначені декларації про відповідність видані одним й тим самим органом з оцінки відповідності (ООВ) – ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» (код ЄДРПОУ 36911689), а також, кожна із зазначених декларацій має свій унікальний реєстраційний номер (зареєстрована у добровільному порядку в ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ»).
Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищезазначене, нами було здійснено запит до ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» щодо перевірки дійсності та актуальності наданих декларацій про відповідність. В результаті отримано відповідь щодо недостовірності наданої інформації Учасником, оскільки декларації про відповідність із зазначеними реєстраційними номерами видані на зовсім іншу продукцію стороннім виробникам.
Як приклад, декларація про відповідність на лінію гранулювання з гранулятором, віброситом та стрічковим транспортером за реєстраційним № UA.191.D.0957-24 від 24.05.2024р. видана іншому виробнику на обладнання, не пов’язане із вищезазначеним.
Враховуючи вищезазначені факти, подана учасником ФО-П Козлова І.В. пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та відповідно до Розділу 5 повинна бути відхилена Замовником.
Підсумовуючи все вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
-скасувати протокол від 07.10.2024р. про оголошення переможцем процедури закупівлі фізичну особу-підприємця Козлову Ірину В’ячеславівну.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Виконавчий комітет Петрівсько-Роменської сільської ради.pdf 10.10.2024 03:08
Дата подачі:
10.10.2024 03:08
Вирішення:
На Вашу вимогу № UA-2024-09-18-001413-a.b1 повідомляємо, що відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Відповідно до п.42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Поряд хочемо зауважити, що дана норма є правом, а не обов’язком, тобто при розгляді тендерної документації замовник не зобов’язаний надавати запити та перевіряти кожен документ, поданий учасником у складі його тендерної пропозиції. Учасник ФОП КОЗЛОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА (код ЄДРПОУ 2339711100) на вимогу підпункту 2.2.5 пункту 2.2 Додатку 3 тендерної документації подала скан-копії оригіналів Декларацій про відповідність на всі товари, зазначені в Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації. Підстав для відхилення учасника у замовника не було. Факти, викладені у вимозі, щодо поданих ФОП КОЗЛОВОЮ ІРИНОЮ ВЯЧЕСЛАВІВНОЮ вищезазначених Декларацій відповідності не підтверджені скаржником жодним документом.
З урахуванням вище викладених обставин замовник не має правових підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено