• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясопродукти

Завершена

1 074 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 740.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2024 17:27 - 10.09.2024 15:00
Вимога
Відхилено

безпідставне відхилення тендерної пропозиції

Номер: f96dd6b0236749e0abd1c528eef17103
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-04-012555-a.a1
Назва: безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
04.09.2024 року Військова частина 3066 Національної гвардії України (м. Київ) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «М’ясопродукти», згідно з ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти з очікуваною вартістю 1 074 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі). Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками: • ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ"; • ТОВ "ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ". 19.09.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО". ПРОТОКОЛОМ № 435 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 25.09.2024 року тендерна пропозиція даного учасника була відхилена. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ". ПРОТОКОЛ № 438 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 26.09.2024 року тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ" була відхилена. Підставою для відхилення стало наступне. «1. Відповідно пп. 9.1. п.9 ДОДАТКУ № 2 вимагалося, а саме: 9.1. Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)). Учасником надано пп. 9.1. п.9 ДОДАТКУ № 2: Договір поставки № 907/24 від 09 липня 2024 року. В якому у пп. 1.2. п.1 прописано наступне: «1.2. Найменування, асортимент Товару, вартість, терміни та інші умови поставки визначаються Сторонами у відповідних накладних, які є невід’ємною частиною цього Договору.» В зв’язку з цим до Договіру поставки № 907/24 від 09 липня 2024 року не було надано відповідних накладних, що є невід’ємною частиною цього Договору. 2. Відповідно пп. 10.1. п.10 ДОДАТКУ № 2 вимагалося, а саме: Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля(ів) ізотермічного(ів) чи рефрижератора(ів), у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договору(ів) оренди або Договору(ів) про надання транспортних послуг Учаснику (договор(и) повинен(ні) діяти протягом 2024 року). Учасником надано відповідно пп. 10.1. п.10 ДОДАТКУ № 2 сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля рефрижератора, у якій зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу, також надано Договір на надання послуг з перевезень вантажів автомобільним транспортом № 2207/1 від 22 липня 2024 року в якому відсутня інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. 3. Відповідно п. 1.4. ДОДАТКУ № 3 вимагалося, а саме: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідно до вимог чинного законодавства; - відповідність харчового продукту вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - пакування харчового продукту у споживчу та транспортну тару, яка виготовлена з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом оператора ринку (Учасника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927. Учасником надано відповідно п. 1.4. ДОДАТКУ № 3 сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа від Учасника, але не надано сканованого оригіналу в кольоровому вигляді гарантійного листа від Виробника. 4. Відповідно п. 1.11. ДОДАТКУ № 3 вимагалося, а саме: Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості (або сертифікату відповідності) на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам ДОДАТКУ № 3. Учасником відповідно п. 1.11. ДОДАТКУ № 3 надано, а саме: Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника від ТОВ «ДНІПРОВСЬКА М’ЯСТЕРНЯ» в якому у стовпці № 2 «Назва продукції і сорта» вказана назва продукції, але не вказано сорту. Враховуючи вище зазначене запропонований товар не підтверджує відповідність технічним вимогам ДОДАТКУ № 3». ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» не погоджується із відхиленням його тендерної пропозиції з огляду на наступне. 1. Щодо п.1 протоколу про відхилення зазначаємо наступне. Відповідно до п.9.1. Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалося надати Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)). Разом з цим відповідно до п.9.2. Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалося надати документ, що підтверджує виконання договору оригінал або завірену Учасником копію: - заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або; - листа-відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або; - видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору. До наданого нами у складі тендерної пропозиції Договору поставки № 907/24 від 09 липня 2024 року не було складено видаткових накладних. Також такі видаткові накладні не зазначені у додатках до Договору, що додатково свідчить про те, що вони не складалися. Крім цього, на виконання п.9.2. Додатку №2 до тендерної документації учасник надав лист-відгук, оскільки видаткові накладні складені не були. Більше того, відповідно до п.9.2. Додатку №2 до тендерної документації учасник за своїм вибором для підтвердження виконання договору може надати як видаткові накладні, так і лист-відгук або акт звірки. Тому нами було повністю виконано вимоги п.9.1. та 9.2. Додатку №2 до тендерної документації. 2. Щодо п.2 протоколу про відхилення зазначаємо наступне. Відповідно до п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагає надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля(ів) ізотермічного(ів) чи рефрижератора(ів), у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договору(ів) оренди або Договору(ів) про надання транспортних послуг Учаснику (договор(и) повинен(ні) діяти протягом 2024 року). На виконання вимог п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації ми надали довідку №16 від 10.09.2024 року, у якій повідомили наявність орендованого рефрижераторного автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter 416 CDI, АЕ 3681 ЕХ. Тобто у довідці зазначена марка, модель, державний номер автотранспортного засобу, що і вимагалося Замовником. Оскільки транспортування буде здійснюватися відповідно до Договору про надання транспортних послуг, нами у складі тендерної пропозиції було подано Договір на надання послуг з перевезень вантажів автомобільним транспортом № 2207/1 від 22 липня 2024 року, який діє протягом 2024 року, що і вимагалося Замовником. Разом з цим, Замовник в якості підстави для відхилення зазначає те, що у цьому Договорі відсутня інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Але наявність такої інформації у Договорі не вимагалося Замовником, що випливає як з вимог п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації, так і вимог всієї тендерної документації. Тому відхилення відбулося через невиконання вимог, які взагалі не були зазначені у тендерній документації. Разом з цим, нами повністю виконані вимоги п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації. 3. Щодо п.3 протоколу про відхилення зазначаємо наступне. Відповідно до п.1.4. ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації Замовником вимагалося надати сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідно до вимог чинного законодавства; - відповідність харчового продукту вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - пакування харчового продукту у споживчу та транспортну тару, яка виготовлена з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом оператора ринку (Учасника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927. Нами у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист №14 від 10.09.2024 року, у якому повідомлено: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» в особі директора Бистрого Олександра Олександровича підтверджує що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідно до вимог чинного законодавства; - відповідність харчового продукту вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - пакування харчового продукту у споживчу та транспортну тару, яка виготовлена з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом оператора ринку (Учасника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927». Таким чином, зміст гарантійного листа №14 від 10.09.2024 року повністю відповідає вимозі до змісту гарантійного листа, встановленій у п.1.4. Додатку № 3 до тендерної документації. Замовником не вимагалося, що даний гарантійний лист має бути поданий від Учасника та Виробника, що випливає зі змісту п.1.4. Додатку № 3 до тендерної документації та загалом всіх умов тендерної документації. У змісті даного гарантійного листа мало бути лише зафіксовано, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує дотримання вищевказаних вимог, зазначених Замовником, що і було відображено нами у змісті гарантійного листа №14 від 10.09.2024 року. Таким чином, нами повністю виконано вимоги п.1.4. Додатку № 3 до тендерної документації, а відхилення тендерної пропозиції відбулося на підставі невиконання вимог, про які взагалі не були зазначені у тендерній документації. 4. Щодо п.4 протоколу про відхилення зазначаємо наступне. Відповідно п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації Замовником вимагалося, надати сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості (або сертифікату відповідності) на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам ДОДАТКУ № 3. На виконання даної вимогами нами надано Декларацію виробника №1709001 від 17.09.2024 року. Замовник в якості підстави для відхилення зазначає, що в даній Декларації у стовпці № 2 «Назва продукції і сорта» вказана назва продукції, але не вказано сорту. Враховуючи вище зазначене запропонований товар не підтверджує відповідність технічним вимогам ДОДАТКУ № 3. Але ні вимогами п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації, ні вимогами Додатку №3 до тендерної документації, ні іншими вимогами тендерної документації не встановлено, що така декларація повинна містити інформацію про сорт. Тому Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію на підставі невиконання вимог, про які взагалі не були зазначені у тендерній документації. Таким чином, нами було повністю виконано вимоги п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації. Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ», чим порушив право ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» переможцем Процедури закупівлі. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Особливостей та Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» у спрощеній закупівлі UA-2024-09-04-012555-a, оформлене ПРОТОКОЛОМ № 438 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 26.09.2024 року та скасувати рішення про визнання ТОВ «ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» переможцем у спрощеній закупівлі UA-2024-09-04-012555-a, оформлене ПРОТОКОЛом № 441 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 27.09.2024 року. Крім цього, 27.09.2024 року учасник із найбільшою ціною ТОВ «ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» був кваліфікований переможцем процедури закупівлі, хоча ціна його тендерної пропозиції є вищою за нашу на 274472,00 грн. Крім цього, Декларація виробника №1275 від 17.09.2024 року, подана у складі його тендерної пропозиції не містить інформації про пакування, що прямо не відповідає вимогам п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації, оскільки не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам Додатку №3 до тендерної документації. Тобто Замовник вирішив що краще купити м’ясопродукти в учасника який пропонує продукцію упаковану в ящики та зокрема без вакуумної упаковки,що повністю суперечить вимогам оголошення. І дорожче майже на 300 тис. грн.!!!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь надано у прикріпленому файлі
Статус вимоги: Відхилено