-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудний відеореєстратор S-EYE B GPS + 256GB memory card або аналогічний)
Завершена
539 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 695.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 695.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2024 10:34 - 14.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дії Замовника під час проведення закупівлі
Номер:
7eb89b69533e45bd89ccfa308e4483f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-04-002118-a.c2
Назва:
Скарга на дії Замовника під час проведення закупівлі
Скарга:
Вих. № 26/09/1 від 26.09.2024 р.
До Антимонопольного комітету України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м.Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» (далі скорочено – Скаржник)
(Код ЄДРПОУ 33345054)
Адреса: 02002, Київ, вул. Є. Сверстюка 19, к.1128
Електронна пошта: ukroboronexport.ltd@gmail.com
Телефон: (098)2804940
Замовник:
Військова частина А 2256 (далі скорочено – Замовник).
(Код ЄДРПОУ 24289637)
Адреса:
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-04-002118-a
Скарга
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірного відхилення пропозиції Скаржника
4 вересня 2024 року військова частина А 2256 (надалі – Замовник) оголосила закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудний відеореєстратор S-EYE B GPS + 256GB memory card або аналогічний) з розміщенням тендерної документації в електронній системі закупівель за UA-2024-09-04-002118-a.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає добросовісну конкуренція серед учасників, максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укроборонекспорт» (надалі Скаржник) виявив бажання взяти участь у вказаній закупівлі та у повній відповідності з вимогами Тендерної документації на закупівлю Замовника, подало відповідну тендерну пропозицію шляхом її розміщення в електронній системі закупівель.
За результатами розкриття пропозицій 17-го вересня 2024 року у закупівлі взяли участь 2 учасника:
Учасник Пропозиція за результатами аукціону,
грн. без ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укроборонекспорт" 441 000,00 грн.
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ 539 000,00 грн
1.Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Пунктом 41 Особливостей передбачено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною.
Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» (вул. Є. Сверстюка, 19, к. 1128, Україна, м. Київ, 02002, код ЄДРПОУ 33345054) загальною вартістю 441 000,00 грн. без ПДВ. (далі – Скаржник).
2. В порушення таких принципів публічних закупівель, як максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі,
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини А 2256 від 23 вересня 2024 року тендерна пропозиція Скаржника відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (згідно ч. 2 п. 44 Особливостей та ч. 2 ст. 31 Закону, п.п. 2 п. З розділу 5 тендерної документації).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укроборонекспорт» не погоджується з таким рішенням з таких підстав.
В тендерній документації оприлюдненої в електронній системі уповноваженого органу Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-04-002118-a відсутній перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Зазначені перелік оформляється як окремий додаток до тендерної документації (пункт 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями).
Водночас, до Замовника звертались потенційні учасники закупівлі зі зверненнями, в тому числі з приведення вимог тендерної документації до норм законодавства. Відповідно до тендерної документації: «Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.» Уповноважена особа порушила ці терміни. Зокрема: Звернення 05.09.2024 14:38 відповідь 13.09.2024 14:34, звернення 06.09.2024 16:02 відповідь 13.09.2024 11:03.
Враховуючі викладене, Замовником, в особі уповноваженої особи Сергія Любимського здійснено порушення вимог законодавства в сфері публічних закупівель, а відтак вимагаємо зобов’язати Замовника за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
В тендерній документації Замовник встановив: «Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах Замовника». З цього приводу було звернення, а саме:
11.09.2024 13:12
Доброго дня. Поясніть Вашу вимогу: "Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах Замовника."
Відповідь Організатора:
13.09.2024 14:35
Шановний Учаснику! Вимога "Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах Замовника" означає, що товар, який ви пропонуєте, повинен повністю відповідати технічним параметрам, зазначеним Замовником, або кращі. Це стосується таких аспектів, як технічні характеристики, показники, функціональні можливості та інші параметри, що вказані у технічному завданні або вимогах до товару. Якщо ваш товар має кращі характеристики (наприклад, вища ємність батареї, або якість фото-відеокамери), це вважається перевагою. Іншими словами, вам не можна пропонувати товар, технічні показники якого гірші або не відповідають тим, що встановлені Замовником у документації.»
Згідно пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, Учасник на підтвердження технічних вимог предмету закупівлі зобов’язаний був надати “Порівняльні таблиці відповідності технічних та якісних характеристик для всього запропонованого обладнання. Таблиці відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання повинні засвідчувати відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації”.
З огляду на вимоги тендерної документації Скаржник подав у пропозиції еквівалент товару, про що зазначено у документі, який подано у складі, за назвою файлу «Порівняльна.pdf».
Замовник у протоколі про відхилення пропозиції Скаржника не зазначив документ, який підтверджує невідповідність товару Скаржника технічним вимогам, викладеним у тендерній документації.
Крім цього, у протоколі відхилення пропозиції скаржника, зазначено: «В складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав документ № 10 від 16.09.2024 (файл Порівняльна.pdf) із зазначенням характеристик товару. Так, за позицією “Предмет закупівлі”, з вимогою Замовника що вимагались “Нагрудний відеореєстратор S-EYE В GPS + 256GB memory card або аналог”, Учасник надав пропозицію “Нагрудний відеореєстратор DS 20” без зазначення комплектності + 256GB memory card.»
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на те, що у додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога: «Комплектація – кабель з магнітною коннектором/USB-С, пристрій заряджання, кліпса кріплення.»
З огляду на викладене, Скаржник виконав вимоги Замовника в цій частині.
Також, підставою відхилення пропозиції Скаржника, що викладено в протоколі уповноваженої особи Замовника, є:
Згідно пунктів 2 та 3 додатку 5 до тендерної документації на виконання вимог Замовника, Учасник на підтвердження технічної специфікації та вимогам предмету закупівлі в складі тендерної пропозиції не надав наступну інформацію та документи:
-“документ від виробника обладнання/дистриб’ютора (сертифікат та авторизаційний лист). Лист від виробника обладнання - нагрудного відеореєстратору. Лист повинен бути адресований Замовнику, на офіційному бланку виробника із зазначенням посади, прізвище та ім’я керівника (підписанта) та скріплена печаткою, а також повинен містити номер оголошення у системі ProZorro”;
-“лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик нагрудного відеореєстратору від виробника обладнання, з посиланням на характеристики на сайт виробника обладнання”.
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на те, що законодавством у сфері публічних закупівель та тендерній документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Оскільки в тендерній документації відсутній перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (окремий додаток), Скаржник завантажив у складі своєї пропозиції документи, які використовуються ним у господарській діяльності. Замовник у протоколі відхилення не здійснив посилання, на вимоги законодавства, яким вони передбачені для Скаржника при поставці товару.
Замовник в протоколі відхилення Скаржника зазначив про те, що при пошуку в мережі Інтернет через пошукову систему за назвами моделей запропонованого обладнання відкривається сайт китайської компанії Advanced Pius Group Limited - http://hkcect.com/e_productshow/757-DS20-Body-Worn-Camera- 57.html. За даними з сайту цей виробник пропонує нагрудний відеореєстратор “DS20 Body Worn Camera” з технічними характеристиками, що відрізняються від технічних характеристик запропонованих учасником, а саме невідповідність щодо розмірив (В * ІТІ *Г, фактична 84*56*27 мм, замість 80*55*29 мм запропонований Учасником), ємності акумуляторної батареї (4000 мАг фактична, замість 6500 мАг запропонований Учасником), захист корпусу (ІР67 фактична, замість ІР68 запропонований Учасником). Отже, викладене може свідчити, Учасником у наданій тендерній пропозиції зазначено недостовірну інформацію яка підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а з наданої ним інформації, Замовник не має можливості самостійно перевірити відповідність технічних характеристик предмета закупівлі, що є суттєвим фактором при визначенні результатів відкритих торгів.»
Звертаємо увагу на те, що відсутність товару на сайті виробника, не свідчить про відсутність такого товару у виробника або відсутність можливостей такий товар виготовити.
А відтак, підстави щодо відхилення Скаржника є необґрунтованими.
З огляду на викладене, вимагаємо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника, що викладено у протоколі уповноваженої особи військової частини А 2256 від 23 вересня 2024 року №3.
З огляду на викладене, під час розгляду пропозиції Скаржника Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: статті 5:
1) добросовісна конкуренція серед учасників (порушення законодавства при оформленні тендерної документації та відповіді на звернення);
2)максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Учасник Пропозиція за результатами аукціону,
грн. без ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укроборонекспорт" 441 000,00 грн.
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ 539 000,00 грн
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них (відхилення пропозиції учасника без посилань на конкретні вимоги тендерної документації, законодавства)
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (переможець закупівлі (ФОП Кириченко Антон Володимирович) у складі пропозиції на вимогу тендерної документації, а саме: «Копію Сертифікату експертизи типу на відповідність запропонованої продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 №355. Обов'язкова відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ EN 62311:2014 (Оцінювання електронного і електричного обладнання стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів) що видано Учаснику (Даний сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом оцінки відповідності, та чинний на момент подання пропозицій).» ФОП Кириченко А.В. у складі своєї пропозиції надав інформацію з назвою файлу «Сертификат експертизи типу - 3456-СЕТ.pdf». В ньому зазначено, що предмет оцінки відповідності є модель S-EYE В, Helmet camera (Helmet camera – перекладається як Камера для шолома). Оскільки предметом закупівлі є нагрудний відеореєстратор, а ні камера для шолома пропозиція ФОП Кириченка А.В. підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам додатку 5 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, на те, що у складі пропозиції ФОП Кириченко А.В. надано файл з назвою «13. Порівняльна таблиця.pdf» в якому зазначена інформація щодо комплектації товару, а саме: «Комплектація – кабель з магнітною коннектором/ USB-С, пристрій заряджання, кліпса кріплення.» А відтак теж підлягає відхиленню за «без зазначення комплектності + 256GB memory card».
Враховуючи викладене, вимагаємо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП Кириченка А.В. як така, що не відповідає вимогам додатку 5 до тендерної документації.
Аналіз вимог тендерної документації та дій Замовника щодо визначення переможця, у згаданих відкритих торгах з особливостями, на нашу думку, свідчить про бажання Замовника обрати переможцем ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Прийняті рішення може свідчити про пов’язаність Замовника та ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
З огляду на викладене, просимо забезпечити захист конкуренції у сфері публічних закупівель.
ПРОСИМО АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі за неможливості виправити ним допущені порушення під час проведення відкрити торгів з особливостями, що розміщені в електронній системі уповноваженого органу UA-2024-09-04-002118-a.
3. Скасувати рішення Уповноваженої особи оформлене протоколом щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Укроборонекспорт».
4. В порядку, передбаченому чинним законодавством та тендерною документацією Замовника зобов’язати Уповноважену особу військової частини А2256 Товариство з обмеженою відповідальністю «Укроборонекспорт» (Код ЄДРПОУ 33345054, адреса: 02002, Київ, вул. Є. Сверстюка 19, к.1128) переможцем відкритих торгів, та зобов’язати Уповноважену особу надіслати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Укроборонекспорт» (Код ЄДРПОУ 33345054, адреса: 02002, Київ, вул. Є. Сверстюка 19, к.1128).
5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем торгів ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Директор ТОВ «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» ___________ М.М. Черевко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМКУ відеореєстратор.docx 27.09.2024 15:26
- Скарга_АМКУ відеореєстратор 27 09.pdf 27.09.2024 15:26
- 11. Тендерна пропозиція (Додаток 1).pdf 27.09.2024 15:26
- 13. Порівняльна таблиця.pdf 27.09.2024 15:26
- Сертификат експертизи типу - 3456-СЕТ.pdf 27.09.2024 15:26
- Додаток 1_Форма тендерної пропозиції відеореєстратора.docx 27.09.2024 15:26
- Порівняльна.pdf 27.09.2024 15:26
- Додаток 2_Кваліфікаційна частина - Для учасника.doc 27.09.2024 15:26
- Додаток 3_Кваліфікаційна частина - Для переможця.doc 27.09.2024 15:26
- ДОДАТОК 5_Технічна спеціифікація відеореєстратора.docx 27.09.2024 15:26
- Додаток 4_Проєкт договору.docx 27.09.2024 15:26
- Додаток 6_ Лист-згода.docx 27.09.2024 15:26
- Тендерна документацiя на бодікамери.docx 27.09.2024 15:26
- sign.p7s 27.09.2024 15:30
- регламент 355 Радиочастот - ТОВ Укроборонекспорт.pdf 01.10.2024 15:55
- Пояснення.pdf 28.09.2024 15:54
- Пояснення.docx 28.09.2024 15:54
- Пояснення по суті скарги.pdf 02.10.2024 08:51
- Пояснення по суті скарги.docx 02.10.2024 08:51
- рішення від 01.10.2024 № 16079.pdf 01.10.2024 18:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2024 № 16522.pdf 09.10.2024 12:22
- рішення від 08.10.2024 № 16522.pdf 11.10.2024 14:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 16:33
Дата розгляду скарги:
08.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 18:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.10.2024 14:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
21aa7b73467146439f4e6679612c421b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дії Замовника під час проведення закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
В тендерній документації оприлюдненої в електронній системі уповноваженого органу Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-04-002118-a відсутній перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Зазначені перелік оформляється як окремий додаток до тендерної документації (пункт 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями).
Водночас, до Замовника звертались потенційні учасники закупівлі зі зверненнями, в тому числі з приведення вимог тендерної документації до норм законодавства. Відповідно до тендерної документації: «Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.» Уповноважена особа порушила ці терміни. Зокрема: Звернення 05.09.2024 14:38 відповідь 13.09.2024 14:34, звернення 06.09.2024 16:02 відповідь 13.09.2024 11:03.
Враховуючі викладене, Замовником, в особі уповноваженої особи Сергія Любимського здійснено порушення вимог законодавства в сфері публічних закупівель, а відтак вимагаємо зобов’язати Замовника за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Водночас, до Замовника звертались потенційні учасники закупівлі зі зверненнями, в тому числі з приведення вимог тендерної документації до норм законодавства. Відповідно до тендерної документації: «Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.» Уповноважена особа порушила ці терміни. Зокрема: Звернення 05.09.2024 14:38 відповідь 13.09.2024 14:34, звернення 06.09.2024 16:02 відповідь 13.09.2024 11:03.
Враховуючі викладене, Замовником, в особі уповноваженої особи Сергія Любимського здійснено порушення вимог законодавства в сфері публічних закупівель, а відтак вимагаємо зобов’язати Замовника за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Необгрунтоване відхилення пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Скарга_АМКУ відеореєстратор.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
В тендерній документації Замовник встановив: «Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах Замовника». З цього приводу було звернення, а саме: 11.09.2024 13:12 Доброго дня. Поясніть Вашу вимогу: "Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах Замовника." Відповідь Організатора: 13.09.2024 14:35 Шановний Учаснику! Вимога "Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах Замовника" означає, що товар, який ви пропонуєте, повинен повністю відповідати технічним параметрам, зазначеним Замовником, або кращі. Це стосується таких аспектів, як технічні характеристики, показники, функціональні можливості та інші параметри, що вказані у технічному завданні або вимогах до товару. Якщо ваш товар має кращі характеристики (наприклад, вища ємність батареї, або якість фото-відеокамери), це вважається перевагою. Іншими словами, вам не можна пропонувати товар, технічні показники якого гірші або не відповідають тим, що встановлені Замовником у документації.» Згідно пункту 1 додатку 5 до тендерної документації, Учасник на підтвердження технічних вимог предмету закупівлі зобов’язаний був надати “Порівняльні таблиці відповідності технічних та якісних характеристик для всього запропонованого обладнання. Таблиці відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання повинні засвідчувати відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації”. З огляду на вимоги тендерної документації Скаржник подав у пропозиції еквівалент товару, про що зазначено у документі, який подано у складі, за назвою файлу «Порівняльна.pdf». Замовник у протоколі про відхилення пропозиції Скаржника не зазначив документ, який підтверджує невідповідність товару Скаржника технічним вимогам, викладеним у тендерній документації. Крім цього, у протоколі відхилення пропозиції скаржника, зазначено: «В складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав документ № 10 від 16.09.2024 (файл Порівняльна.pdf) із зазначенням характеристик товару. Так, за позицією “Предмет закупівлі”, з вимогою Замовника що вимагались “Нагрудний відеореєстратор S-EYE В GPS + 256GB memory card або аналог”, Учасник надав пропозицію “Нагрудний відеореєстратор DS 20” без зазначення комплектності + 256GB memory card.» Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на те, що у додатку 5 до тендерної документації зазначена вимога: «Комплектація – кабель з магнітною коннектором/USB-С, пристрій заряджання, кліпса кріплення.» З огляду на викладене, Скаржник виконав вимоги Замовника в цій частині. Також, підставою відхилення пропозиції Скаржника, що викладено в протоколі уповноваженої особи Замовника, є: Згідно пунктів 2 та 3 додатку 5 до тендерної документації на виконання вимог Замовника, Учасник на підтвердження технічної специфікації та вимогам предмету закупівлі в складі тендерної пропозиції не надав наступну інформацію та документи: -“документ від виробника обладнання/дистриб’ютора (сертифікат та авторизаційний лист). Лист від виробника обладнання - нагрудного відеореєстратору. Лист повинен бути адресований Замовнику, на офіційному бланку виробника із зазначенням посади, прізвище та ім’я керівника (підписанта) та скріплена печаткою, а також повинен містити номер оголошення у системі ProZorro”; -“лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик нагрудного відеореєстратору від виробника обладнання, з посиланням на характеристики на сайт виробника обладнання”. Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на те, що законодавством у сфері публічних закупівель та тендерній документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Оскільки в тендерній документації відсутній перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (окремий додаток), Скаржник завантажив у складі своєї пропозиції документи, які використовуються ним у господарській діяльності. Замовник у протоколі відхилення не здійснив посилання, на вимоги законодавства, яким вони передбачені для Скаржника при поставці товару. Замовник в протоколі відхилення Скаржника зазначив про те, що при пошуку в мережі Інтернет через пошукову систему за назвами моделей запропонованого обладнання відкривається сайт китайської компанії Advanced Pius Group Limited - http://hkcect.com/e_productshow/757-DS20-Body-Worn-Camera- 57.html. За даними з сайту цей виробник пропонує нагрудний відеореєстратор “DS20 Body Worn Camera” з технічними характеристиками, що відрізняються від технічних характеристик запропонованих учасником, а саме невідповідність щодо розмірив (В * ІТІ *Г, фактична 84*56*27 мм, замість 80*55*29 мм запропонований Учасником), ємності акумуляторної батареї (4000 мАг фактична, замість 6500 мАг запропонований Учасником), захист корпусу (ІР67 фактична, замість ІР68 запропонований Учасником). Отже, викладене може свідчити, Учасником у наданій тендерній пропозиції зазначено недостовірну інформацію яка підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а з наданої ним інформації, Замовник не має можливості самостійно перевірити відповідність технічних характеристик предмета закупівлі, що є суттєвим фактором при визначенні результатів відкритих торгів.» Звертаємо увагу на те, що відсутність товару на сайті виробника, не свідчить про відсутність такого товару у виробника або відсутність можливостей такий товар виготовити. А відтак, підстави щодо відхилення Скаржника є необґрунтованими. З огляду на викладене, вимагаємо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника, що викладено у протоколі уповноваженої особи військової частини А 2256 від 23 вересня 2024 року №3.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0436b61147af433aad6a35d7ba62b1bd
Заголовок пункту скарги:
Порушення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
З огляду на викладене, під час розгляду пропозиції Скаржника Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: статті 5:
1) добросовісна конкуренція серед учасників (порушення законодавства при оформленні тендерної документації та відповіді на звернення);
2)максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Учасник Пропозиція за результатами аукціону,
грн. без ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укроборонекспорт" 441 000,00 грн.
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ 539 000,00 грн
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них (відхилення пропозиції учасника без посилань на конкретні вимоги тендерної документації, законодавства)
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (переможець закупівлі (ФОП Кириченко Антон Володимирович) у складі пропозиції на вимогу тендерної документації, а саме: «Копію Сертифікату експертизи типу на відповідність запропонованої продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 №355. Обов'язкова відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ EN 62311:2014 (Оцінювання електронного і електричного обладнання стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів) що видано Учаснику (Даний сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом оцінки відповідності, та чинний на момент подання пропозицій).» ФОП Кириченко А.В. у складі своєї пропозиції надав інформацію з назвою файлу «Сертификат експертизи типу - 3456-СЕТ.pdf». В ньому зазначено, що предмет оцінки відповідності є модель S-EYE В, Helmet camera (Helmet camera – перекладається як Камера для шолома). Оскільки предметом закупівлі є нагрудний відеореєстратор, а ні камера для шолома пропозиція ФОП Кириченка А.В. підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам додатку 5 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, на те, що у складі пропозиції ФОП Кириченко А.В. надано файл з назвою «13. Порівняльна таблиця.pdf» в якому зазначена інформація щодо комплектації товару, а саме: «Комплектація – кабель з магнітною коннектором/ USB-С, пристрій заряджання, кліпса кріплення.» А відтак теж підлягає відхиленню за «без зазначення комплектності + 256GB memory card».
Враховуючи викладене, вимагаємо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП Кириченка А.В. як така, що не відповідає вимогам додатку 5 до тендерної документації.
1) добросовісна конкуренція серед учасників (порушення законодавства при оформленні тендерної документації та відповіді на звернення);
2)максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Учасник Пропозиція за результатами аукціону,
грн. без ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укроборонекспорт" 441 000,00 грн.
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ 539 000,00 грн
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них (відхилення пропозиції учасника без посилань на конкретні вимоги тендерної документації, законодавства)
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (переможець закупівлі (ФОП Кириченко Антон Володимирович) у складі пропозиції на вимогу тендерної документації, а саме: «Копію Сертифікату експертизи типу на відповідність запропонованої продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 №355. Обов'язкова відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ EN 62311:2014 (Оцінювання електронного і електричного обладнання стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів) що видано Учаснику (Даний сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом оцінки відповідності, та чинний на момент подання пропозицій).» ФОП Кириченко А.В. у складі своєї пропозиції надав інформацію з назвою файлу «Сертификат експертизи типу - 3456-СЕТ.pdf». В ньому зазначено, що предмет оцінки відповідності є модель S-EYE В, Helmet camera (Helmet camera – перекладається як Камера для шолома). Оскільки предметом закупівлі є нагрудний відеореєстратор, а ні камера для шолома пропозиція ФОП Кириченка А.В. підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам додатку 5 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, на те, що у складі пропозиції ФОП Кириченко А.В. надано файл з назвою «13. Порівняльна таблиця.pdf» в якому зазначена інформація щодо комплектації товару, а саме: «Комплектація – кабель з магнітною коннектором/ USB-С, пристрій заряджання, кліпса кріплення.» А відтак теж підлягає відхиленню за «без зазначення комплектності + 256GB memory card».
Враховуючи викладене, вимагаємо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП Кириченка А.В. як така, що не відповідає вимогам додатку 5 до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
документи у складі пропозиції ФОП Кириченко
-
Повʼязаний документ:
13. Порівняльна таблиця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері пубдічних закупівль.
Номер:
e47d01ccc76844879c40f626040b766e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-04-002118-a.b1
Назва:
Порушення законодавства у сфері пубдічних закупівль.
Вимога:
Пункт 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 782 від 05.07.2024 р., а саме "Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації."
З огляду на викладене, вимагаємо зазначити де такий перелік у тендерній документації?
Якщо він відсутній то підстави відхилення зазначені в протоколі є дискримінаційні по відношенню до ТОВ "Укроборонекспорт".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2024 14:53
Вирішення:
Шановний учасник.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У свою чергу, наказом Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680) затверджено, зокрема, Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі — відкритих торгів.
Згідно із Наказом № 680 примірна тендерна документація містить:
- обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
- інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель;
- додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами.
Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Зважаючи на зазначене, відмітимо наступне, рішенням Уповноваженої особи військової частини А2256 від 02.09.2024 року, яке оформлене протоколом № 2 затверджена Тендерна документація для процедури – відкриті торги з особливостями на закупівлю: “Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу” (нагрудний відеореєстратор S-EYE B GPS + 256GB memory card або аналог) (код ДК 021:2015 – 32330000-5), яка у відповідності до норм Закону була розміщена 04.09.2024 року на порталі державних закупівель.
Строк оскарження умов закупівлі було встановлено до 14.09.2024 року.
Тендерна документація містить 6 (шість) додатків:
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції відеореєстратора.
Додаток 2 Кваліфікаційна частина - Для учасника.
Додаток 3 Кваліфікаційна частина - Для переможця.
Додаток 4 Проєкт договору.
Додаток 5 Технічна спеціифікація відеореєстратора.
Додаток 6 Лист-згода
які містять, в тому числі перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено