-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження у Житомирському закладу дошкільної освіти №34 Житомирської міської ради за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи»
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - Україна, Житомирська обл., 10009, м. Житомир, Проїзд Юрія Кондратюка,13. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
мін. крок: 1% або 5 150.00 UAH
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями
- Скарга ТОВ Безпечна оселя UA-2024-09-02-007177-a.docx 05.10.2024 12:25
- Додаток 2 _Протокол (3).pdf 05.10.2024 12:25
- Додаток 1_рішення від 25.09.2024 № 15830.pdf 05.10.2024 12:25
- Скарга ТОВ Безпечна оселя UA-2024-09-02-007177-a.pdf 05.10.2024 12:25
- sign.p7s 05.10.2024 12:28
- рішення від 08.10.2024 № 16471.pdf 08.10.2024 17:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2024 № 16972.pdf 17.10.2024 14:42
- рішення від 16.10.2024 № 16972.pdf 21.10.2024 15:35
- Заперечення ТОВ Безпечна оселя.pdf 10.10.2024 13:21
- Заперечення на скаргу ТОВ Безпечна оселя.docx 10.10.2024 13:21
Пункт скарги
Разом із оголошенням про проведення процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) Замовником було оприлюднено Тендерну документацію згідно предмету закупівлі: Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження у Житомирському закладу дошкільної освіти №34 Житомирської міської ради за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи», яка затверджена 02.09.2024 року рішенням уповноваженої особи Шиленко Е.К. (далі – Документація).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2024 00:00 год.
Ознайомившись з вимогами Документації Скаржник прийняв рішення брати участь у закупівлі та подав свою тендерну пропозицію 09 вересня 2024 року.
10 вересня 2024 року в системі електронних закупівель ProZorro відбувся аукціон із наступними результатами:
Найменування учасника Остаточна цінова пропозиція,
грн.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ" 349 251,64
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" 382 280,75
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖРОСТ" 429 900,00
ТОВ "ТОП ФАЄР" 430 000,37
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 430 000,38
13 вересня 2024 року Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» переможцем процедури закупівлі.
16 вересня 2024 року учасником ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» було подано скаргу на вказане рішення Замовника.
Рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №15830-р/пк-пз від 25.09.2024 встановлено:
- у складі Пропозиції Переможця (ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ») відсутній сертифікат саме ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 "Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в
експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування".
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції
зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду
тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації
та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції
та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який
не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних
пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній
системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником
процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається
тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної
пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною
документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке
забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні
та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в
його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які
надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до
предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни
предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його
тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі
виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй
тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій,
шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових
документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення
замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення
таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище
документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище
невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26
Закону.
Проте, всупереч вказаному рішенню органу оскарження, Замовником 01.10.2024 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Скаржник вважає, що Замовником грубо порушено його права, як учасника процедури закупівлі, а також порушені принципи здійснення закупівель закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників.
Також, Замовником порушено вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Скаржник вважає рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» необґрунтованим, протиправним та таким, що суперечить положенням тендерної документації та нормам діючого законодавства.
Так, вищенаведеним рішенням органу оскарження відмолено в задоволені скарги ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» в частині вимог, що стосувались договірної ціни ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» та визначено, що скаржник - ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» не довів та документально не підтвердив, що розрахунок № 8 договірної
ціни включає саме витрати на технічний нагляд службою Замовника.
Враховуючи наведене, а також наданий зведений кошторисний розрахунок вартості
ремонту з урахуванням витрат на технічний нагляд службою Замовника 2,5%, відсутні
підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Разом із тим, органом оскарження встановлено, що Замовник не виявивши невідповідність в наданому ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» сертифікаті ДСТУ СЕN/TS 54-14:2021, не надав учаснику можливість виправити наведені вище
невідповідності та порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Отже, відповідно до рішення органу оскарження №15830-р/пк-пз від 25.09.2024, Замовник повинен був:
1) скасувати своє рішення від 13.09.2024 про визначення ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» переможцем процедури Закупівлі;
2) повернутись до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» та відповідно до вимог п. 43 Особливостей надати можливість ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» виправити наведені в рішенні органу оскарження невідповідності.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду
тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації
та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції
та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який
не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних
пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній
системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником
процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається
тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної
пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною
документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке
забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні
та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в
його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які
надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до
предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни
предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його
тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі
виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй
тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій,
шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових
документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення
замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення
таких невідповідностей.
Оскільки органом оскарження було встановлено, що у складі пропозиції ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» відсутній сертифікат саме ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 "Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування" Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Натомість, Замовником 01.10.2024 року прийнято рішення про «дискваліфікацію переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ».
Проте, пунктом 44 Особливостей визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника публічної закупівлі, а саме:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”;
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Замовником в Протокольному рішенні уповноважено особи №4ВТ від 01.10.2024 не вказано конкретну підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» згідно п. 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
В порушення вимог п. 46 Особливостей Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» без оприлюднення інформації про підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ», будучи добросовісним та досвідченим учасником ринку протипожежних послуг, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо порушеними. Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, оскільки пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» є учасником процедури Закупівлі, який реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої та укладення договору із Замовником.
Отже, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ».
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43, 44, 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами),
-
1. Прийняти скаргу ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Житомирським закладом дошкільної освіти № 34 Житомирської міської ради. 3. Зобов'язати Житомирський заклад дошкільної освіти № 34 Житомирської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ» по закупівлі за предметом: «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження у Житомирському закладу дошкільної освіти №34 Житомирської міської ради за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи», ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-02-007177-a, яке оформлено протокольним рішенням Уповноваженої особи Шиленко Едуарда №4ВТ від 01 жовтня 2024 року.
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника щодо визначення Переможця закупівлі
- Скарга амку 16.09.docx 16.09.2024 10:39
- Скарга 16.09.2024.pdf 16.09.2024 10:39
- sign.p7s 16.09.2024 10:40
- рішення від 18.09.2024 № 15437.pdf 18.09.2024 16:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2024 № 15830.pdf 26.09.2024 12:54
- рішення від 25.09.2024 № 15830.pdf 27.09.2024 16:13
- Заперечення на скаргу ТОВ Фомула Майбутнього.pdf 20.09.2024 12:46
- Заперечення на скаргу ТОВ Фомула Майбутнього.docx 20.09.2024 12:46
Пункт скарги
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на технічний нагляд службою Замовника 2,5%);
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
У складі пропозиції Учасника-Переможця міститься файл «64_ДЦ_ЗКР_5.pdf», в якому наданий Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з урахуванням витрат на технічний нагляд службою Замовника 2,5% , а саме – 7098,61 грн.
При цьому, Переможець також надає файл «64_ДЦ_ДЦ_3.pdf», в якому надана Договірна ціна, яка також, всуперед вимогам тендерної документації, враховує витрати на технічний нагляд службою Замовника 2,5%, а саме – 7098,61 грн. в розділі «Розрахунок №8 Iншi супутнi витрати».
Таким чином, Переможець порушив вимоги тендерної документації в частині включення витрат на технічний нагляд до договірної ціни, адже такі витрати не передбачені предметом закупівлі. Послуги з технічного нагляду не містяться у Технічній специфікації, згідно Додатку №2 до тендерної документації, та не передбачений предметом закупівлі.
Отже, пропозиція Учасника Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
-
Отже, пропозиція Учасника Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ"
У складі пропозиції Учасника-Переможця завантажений файл «22. ДСТУ CENTS 54-14 2021.pdf», в якому міститься сертифікат, назва та редакція якого не відповідає тій редакції, яка міститься у вимогах тендерної документації, а саме: ДСТУ CEN/ТS 54-14:2021 «Систем и пожежної сигналiзацiї та оповiщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацiю, експлуатування i технiчного обслуговування (CEN/ТS 54-14:2018, IDT)».
Отже, пропозиція Учасника Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
-
Отже, пропозиція Учасника Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право наше право як Учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України. Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ"