-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Промислові секційні ворота
Торги не відбулися
945 265.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 18 905.30 UAH
мін. крок: 2% або 18 905.30 UAH
Період оскарження:
29.08.2024 15:08 - 03.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
e50e3e49207e451586248285a589670b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-29-007420-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 року..pdf 17.09.2024 17:09
- Скарга UA-2024-08-29-007420-a.doc 17.09.2024 17:09
- Скарга.pdf 17.09.2024 17:11
- sign.p7s 17.09.2024 17:13
- рішення 20.09.2024 №15583.pdf 20.09.2024 13:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2024 №16103.pdf 02.10.2024 11:35
- рішення від 01.10.2024 №16103.pdf 04.10.2024 11:58
- 2.Довідка_про_виконання_аналогічних_договорів.pdf 23.09.2024 14:41
- Лист для тендерних комісій.pdf 23.09.2024 14:41
- Відповідь АМКУ Ворота.pdf 23.09.2024 14:41
- Відповідь АМКУ Ворота.docx 23.09.2024 14:41
- 103 від 22.05.24.pdf 23.09.2024 14:41
- Декларація про відповідність.pdf 23.09.2024 14:41
- Протокол УО відхилення 2.pdf 07.10.2024 08:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2024 11:02
Дата розгляду скарги:
01.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.09.2024 13:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.10.2024 11:59
Дата виконання рішення Замовником:
07.10.2024 08:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "АЛЮМ-СЕРВІС" відкритих торгів з особливостями по закупівлі промислові секційні ворота, (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-29007420-a)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d42c336f545f48c3a9d9f5361cbc11be
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі п. 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1) Згідно з Додатком 1 ТД наведено перелік документів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у складі пропозиції необхідно надати:
Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
а) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
б) копія виконаного аналогічного договору (договорів), що зазначений учасником в інформаційній довідці з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, копії документів/у на підтвердження фактичного надання послуг за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці.
*Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір, за яким було поставлено продукцію з предмету закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби (Промислові ворота).
Учасник повинен виступати у якості продавця/постачальника за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі.
Аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином – без порушень чинного законодавства та умов відповідного договору. Аналогічний договір повинен бути виконаний учасником протягом останніх двох років до дати подання тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі.
1.1) У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" надано довідку №2 від 05.09.2024 р. про виконання аналогічних договорів з бюджетними установами, за 2022-2024 роки щодо предмету закупівлі, де предметом закупівлі зазначено товар, файл «2.Довідка про виконання аналогічних договорів», згідно якої зазначено інформацію про договір №103 від 22.05.2024 року, також окремо у складі пропозиції надано відповідний договір, файл «103 від 22.05.24». Проте хочемо звернути увагу, що у складі пропозиції відсутні саме копії документів/у на підтвердження фактичного надання послуг за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши наведену вище невідповідність, та не надавши учаснику можливість виправити її, порушив вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливостей) та частини дев'ятої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закону).
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 року.
Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
а) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
б) копія виконаного аналогічного договору (договорів), що зазначений учасником в інформаційній довідці з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, копії документів/у на підтвердження фактичного надання послуг за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці.
*Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір, за яким було поставлено продукцію з предмету закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби (Промислові ворота).
Учасник повинен виступати у якості продавця/постачальника за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі.
Аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином – без порушень чинного законодавства та умов відповідного договору. Аналогічний договір повинен бути виконаний учасником протягом останніх двох років до дати подання тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі.
1.1) У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" надано довідку №2 від 05.09.2024 р. про виконання аналогічних договорів з бюджетними установами, за 2022-2024 роки щодо предмету закупівлі, де предметом закупівлі зазначено товар, файл «2.Довідка про виконання аналогічних договорів», згідно якої зазначено інформацію про договір №103 від 22.05.2024 року, також окремо у складі пропозиції надано відповідний договір, файл «103 від 22.05.24». Проте хочемо звернути увагу, що у складі пропозиції відсутні саме копії документів/у на підтвердження фактичного надання послуг за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши наведену вище невідповідність, та не надавши учаснику можливість виправити її, порушив вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливостей) та частини дев'ятої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закону).
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 року.
×
-
Назва доказу:
1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 року.
-
Повʼязаний документ:
1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 року..pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" та всі наступні рішення.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
80d6136aaedd4999917211abc048fa18
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі п. 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2) Згідно з п. 5 Додатку 3 ТД Замовник зазначає, що на підтвердження відповідності товару Учасник подає в складі пропозиції наступні документи:
А) Сертифікат або Декларацію відповідності на ворота промислові, секційного типу з механічним та електричним приводом. Якщо Учасник не являється власником вказаного сертифікату або Декларації, він повинен надати в складі пропозиції гарантійний лист від його власника на використання сертифікату або Декларації відповідності у тендері із зазначенням найменування Учасника та Замовника торгів. Сертифікат або Декларація повинен бути чинним на дату подання пропозиції Учасника та діяти на весь строк дії виконання угоди.
Б) Сертифікат або Декларація відповідності повинні відповідати вимогам ДСТУ EN ISO 12100:2016; ДСТУ ІЕС 61000-6-2:2018; ДСТУ ІЕС 61000-6-3:2018 Якщо Учасник не являється власником вказаного сертифікату або Декларації відповідності, він повинен надати в складі пропозиції гарантій лист від його власника на використання сертифікату або Декларації відповідності у тендері із зазначенням найменування Учасника та Замовника торгів.
2.1) У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" надано декларацію про відповідність від 11.12.2023 року, файл «Декларація про відповідність», згідно якої виробником продукції є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЮТЕХ-К».
По-перше хочемо звернути увагу, що наведена декларація надана на ворота секційні підйомні, в той час як Замовник вимагає надання сертифікату або декларації відповідності на ворота промислові, секційного типу з механічним та електричним приводом.
По-друге оскільки Учасник не є власником даної декларації, то мав би надати у складі пропозиції лист від її власника на використання цієї декларації відповідності у тендері, із зазначенням найменування Учасника та Замовника торгів.
Так, у складі пропозиції надано лист від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЮТЕХ-К» від 11.09.2024 року, файл «Лист для тендерних комісій», проте за своїм змістом він не має жодного дозволу на використання у тендері наданої декларації відповідності від 11.12.2023 року, та не має зокрема назви Замовника.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 року.
А) Сертифікат або Декларацію відповідності на ворота промислові, секційного типу з механічним та електричним приводом. Якщо Учасник не являється власником вказаного сертифікату або Декларації, він повинен надати в складі пропозиції гарантійний лист від його власника на використання сертифікату або Декларації відповідності у тендері із зазначенням найменування Учасника та Замовника торгів. Сертифікат або Декларація повинен бути чинним на дату подання пропозиції Учасника та діяти на весь строк дії виконання угоди.
Б) Сертифікат або Декларація відповідності повинні відповідати вимогам ДСТУ EN ISO 12100:2016; ДСТУ ІЕС 61000-6-2:2018; ДСТУ ІЕС 61000-6-3:2018 Якщо Учасник не являється власником вказаного сертифікату або Декларації відповідності, він повинен надати в складі пропозиції гарантій лист від його власника на використання сертифікату або Декларації відповідності у тендері із зазначенням найменування Учасника та Замовника торгів.
2.1) У складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" надано декларацію про відповідність від 11.12.2023 року, файл «Декларація про відповідність», згідно якої виробником продукції є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЮТЕХ-К».
По-перше хочемо звернути увагу, що наведена декларація надана на ворота секційні підйомні, в той час як Замовник вимагає надання сертифікату або декларації відповідності на ворота промислові, секційного типу з механічним та електричним приводом.
По-друге оскільки Учасник не є власником даної декларації, то мав би надати у складі пропозиції лист від її власника на використання цієї декларації відповідності у тендері, із зазначенням найменування Учасника та Замовника торгів.
Так, у складі пропозиції надано лист від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЮТЕХ-К» від 11.09.2024 року, файл «Лист для тендерних комісій», проте за своїм змістом він не має жодного дозволу на використання у тендері наданої декларації відповідності від 11.12.2023 року, та не має зокрема назви Замовника.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 року.
×
-
Назва доказу:
1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 року.
-
Повʼязаний документ:
1) Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 року..pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" та всі наступні рішення.