• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (КОАГУЛЯНТИ)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

131 540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 315 400.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2024 13:12 - 22.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: a919fa7fe13c4e98be269ec8a2ba0eda
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-22-004933-a.b1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Вих. №737 від 26.08.2024. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель _____________________________________________ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» Код в ЄДРПОУ 03341305 Юридична адреса: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Троїцька, 21 А Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» Код в ЄДРПОУ 33075701 Місцезнаходження суб’єкта оскарження: смт. Аули Криничанський район Дніпропетровська область 52310 Рішення Замовника в процедурі закупівлі, що оскаржується: UA-2024-08-22-004933-a СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») КП «Дніпроводоканал» ДМР (надалі за текстом – Замовник) 22 серпня 2024 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-22-004933-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (КОАГУЛЯНТИ)». Очікувана вартість закупівлі становить 131 540 000,00 гривень з ПДВ. Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «Тендерна документація. Відкриті торги на закупівлю товару «КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (КОАГУЛЯНТИ)», що «ЗАТВЕРДЖЕНО» протоколом від 22.08.2024 року. Товариство з обмеженою відповідальністю «Аульська хлоропереливна станція» виявило Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 45 Особливостей, зазначено: під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. Замовник скористався своїм правом та встановив кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, що передбачено ст.16 Закону. Проте, відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). Товариство з обмеженою відповідальністю «Аульська хлоропереливна станція» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «АХПС» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію. Дискримінаційні вимоги Замовника полягають у наступному: 1. Згідно розділу ІІІ тендерної документації Замовника, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подасться в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених в Додатку 3 та Додатку 6 тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), яку повинен надані учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 4 до Документації (п.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника). Додатком 3 Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: …. На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, викладеним в Додатку 4 тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі), в складі тендерної пропозиції учасники повинні також надати: 1. Для підтвердження якості запропонованого хлоргідрату алюмінію учасник повинен надати: - протокол та/або акт та або інший документ виданий акредитованою лабораторію*, який підтверджує відповідність запропонованого учасником товару нормативній документації та всім технічним характеристикам зазначеним в Додатку 4 тендерної документації * Відповідно до ст. 1 Закону України «Про систему громадського здоров’я» акредитована лабораторія - лабораторія будь якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні, акредитована на відповідність вимінам стандарту ISO/IEC I7025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189), та/або належної лабораторної практики Організації економічного співробітництва та розвитку (GLP OECD) чи Національним органом України з акредитації, іноземним органом з акредитації. який є повним членом Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій (International Laboratory Accreditation Соорeration - ILAC), або іншим іноземним органом з акредитації, діяльність якого відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17011 (ДСТУ ISO/IEC 17011). Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційну по відношенню до себе, з огляду на наступне: Якість запропонованого товару підтверджується сертифікатом якості, що видається виробником на кожну партію виробленого товару. Надання у складі своєї тендерної пропозиції учасниками сертифікатів якості Замовник вже передбачив у даному пункті тендерної документації, зокрема Замовник зазначив: «1. Для підтвердження якості запропонованого хлоргідрату алюмінію учасник повинен надати: - Сертифікат/ паспорт якості на запропонований товар, виданий заводом виробником не раніше 2024 року, де вказано; назву виробника, його адресу, масу продукції, назву нормативного документу, згідно якого виготовлений запропонований товар, номер партії, дату виготовлення, вид пакування. Сертифікат/паспорт якості повинен містити фактичні показники якості (конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник тощо) запропонованого учасником товару з підтвердженням відповідності вимогам нормативної документації та підтверджувати відповідність товару всім технічним характеристикам, що встановлені у відповідній частині таблиці технічного завдання (Додатку 4 тендерної документації)». Скаржник має можливість запропонувати замовнику гідроксихлорид алюмінію виробництва ТОВ «ХІМЕФЕКТ», Україна. Якість запропонованого товару підтверджується сертифікатами якості, що видані виробником (додаємо). Однак, учасник задля участі в даній закупівлі, повинен після публікації оголошення в даній закупівлі, ознайомившись з додатком 4 до тендерної документації, звернутись до відповідної лабораторії, яка визначена Замовником, зокрема лише такої лабораторії, яка має бути акредитована, в розумінні Закону України «Про систему громадського здоров’я», та отримати документ, який підтверджує відповідність запропонованого учасником товару нормативній документації та всім технічним характеристикам визначеним в додатку 4 тендерної документації Змовника. Звертаємо увагу Орган оскарження, що Закон України «Про систему громадського здоров’я», на який посилається Замовник у своїй документації, а ні інший нормативно-правовий акт законодавства України не визначає обов’язкового проведення лабораторних досліджень коагулянтів їх виробниками чи постачальниками в акредитованій лабораторії, в розумінні Закону України «Про систему громадського здоров’я», з метою визначення їх відповідності вимогам нормативної документації, а тим більше всім технічним характеристикам зазначеним в додатку 4 тендерної документації. А тому, виконати дану вимогу зможуть лише ті учасники, які ще до публікації оголошення були повідомлені про необхідність провести відповідні лабораторні дослідження коагулянту в певній лабораторії. Крім того, в самому законі «Про систему громадського здоров’я», зазначено, що цей Закон визначає правові, організаційні, економічні та соціальні засади функціонування системи громадського здоров’я в Україні з метою зміцнення здоров’я населення, запобігання хворобам, покращення якості та збільшення тривалості життя, регулює суспільні відносини у сфері громадського здоров’я та санітарно-епідемічного благополуччя населення, визначає відповідні права і обов’язки державних органів та органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб у цій сфері, встановлює правові та організаційні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сферах господарської діяльності, які можуть становити ризик для санітарно-епідемічного благополуччя населення. Статтею 49 визначено, що акредитовані лабораторії, в розумінні даного закону залучаються лише під час здійснення державного нагляду (контролю). З огляду на викладене, Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника та містить вимоги що не узгоджується з вимогами діючого законодавства України, а тому має бути виключена. 2. Згідно розділу ІІІ тендерної документації Замовника, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подасться в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених в Додатку 3 та Додатку 6 тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), яку повинен надані учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 4 до Документації (п.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника). Додатком 3 Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: …. На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, викладеним в Додатку 4 тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі), в складі тендерної пропозиції учасники повинні також надати: 2. Для підтвердження якості запропонованого залізовмісного коагулянту учасник повинен надати: - сертифікат/паспорт якості на запропонований учасником товар, виданий заводом-виробником не раніше 2024 року, де вказано назву виробника, його адресу, масу продукції, назву нормативного документу, згідно якого виготовлений запропонований учасником товар, номер партії, дату виготовлення, вид пакування. Сертифікат паспорт якості повинен містині фактичні показники якості (конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник тощо) запропонованого товару з підтвердженням відповідності вимогам нормативної документації та підтверджувати відповідність товару всім технічним характеристикам, що встановлені в відповідній таблиці технічного завдання (додатку 4 тендерної документації). -… - копію сторінок технічних умов України, у відповідності з якими виготовляється запропонований учасником товар, з підтвердженням нормування всіх, зазначених в Додатку 4 тендерної документації властивостей товару (технічних характеристик), з детальними та поетапними методиками проведення аналізу і контролю всіх показників товару, який пропонується учасником, та відповідність фактичним показникам сертифікату та/або паспорту якості для проведення вхідного контролю товару лабораторією Замовника; В табличній частині додатку 4 тендерної документації, п.2 Залізовмісний коагулянт визначено: технічні характеристики товару повинні відповідати наступним вимогам: 1. Зовнішній вигляд: рідина світло-коричневого або темно-коричневого кольору 2. Масова частка заліза (ІІІ), %: 10,0-10,4 3. Масова частка хлор сульфату заліза (ІІІ), %: 32-34 4. Масова частка вільної сірчаної кислоти, %: не більше 1,0 5. Масова частка вільної соляної кислоти, %: не більше 2,0 6. Масова частка нерозчинних у воді речовин, %: не більше 0,5 7. Густина при 20 0С, г/см 3: 1,25-1,55 8. Масова частка хлоридів, %: 5-12 9. Масова частка сульфат-іонів, %: 10-25 10. рН розчину при 20 0С, не більше: 0,2 11. Акцентор електронів (у перерахунку на NO3), %: 1-2 12. Масова частка Fe2+,%, не більше: 1,0 Скаржник має можливість запропонувати замовнику залізовмісний коагулянт виробництва ТОВ «ХІМЕФЕКТ», Україна. Якість запропонованого товару підтверджується сертифікатом якості, що виданий виробником (додаємо). Даний коагулянт широко використовується водоканалами України для очищення води. Однак, з наданого сертифікату видно, що цілий ряд показників, які наразі вимагає Замовник, виробник ТОВ «ХІМЕФЕКТ» не нормує, не визначає, за відсутності такої потреби. Проте основні показники якості виробником визначені. Зокрема: вимога Замовника Визначено виробником ТОВ «ХІМЕФЕКТ» продукцію якого має намір запропонувати Скаржник 1. Зовнішній вигляд: рідина світло-коричневого або темно-коричневого кольору рідина світло-коричневого або темно-коричневого кольору 2. Масова частка заліза (ІІІ), % Масова частка заліза ІІІ (Fe3+), %: 13,5+/-0,5 3. Масова частка хлор сульфату заліза (ІІІ), %: 32-34 масова частка основної речовини хлорного заліза FeCl3,%: 40,0-45,0 4. Масова частка вільної сірчаної кислоти, %: не більше 1,0 виробник не визначає, за відсутності його у складі реагенту 5. Масова частка вільної соляної кислоти, %: не більше 2,0 Масова частка вільної соляної кислоти, не більше ніж, г/л (HCl): 28 6. Масова частка нерозчинних у воді речовин, %: не більше 0,5 у виробника ТОВ «ХІМЕФЕКТ» відсутні, у зв’язку з відсутністю таких речовин 7. Густина при 20 0С, г/см 3: 1,25-1,55 густина при (20 +/- 2)0С, г/см 3: 1,38+/-0,5 8. Масова частка хлоридів, %: 5-12 не визначається 9. Масова частка сульфат-іонів, %: 10-25 не визначається 10. рН розчину при 20 0С, не більше: 0,2 водневий показник, рН: 1+/-0,2 11. Акцентор електронів (у перерахунку на NO3), %: 1-2 не визначається 12. Масова частка Fe2+,%, не більше: 1,0 Масова частка (Fe +2)%: 0,5-0,8 Надання зазначеного сертифікату якості у якому межі визначення показників якості, назви самих показників, одиниці виміру, не відповідають вимогам визначеним Замовником, у якому відсутні показники які наразі вимагає Замовник, може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Відповідно зазначені показники якості відсутні і в технічних умовах виробника. З огляду на вимоги тендерної документації прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують повністю ідентичний товар, що буде відповідати всім показникам якості що визначені Замовником у табличній частині залізовмісного коагулянту. З метою участі в даній закупівлі, Скаржником не знайдено принаймі двох виробників, що в своїй сукупності відповідали усім визначеним замовником показникам якості. На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому є всі підстави зобов'язати Замовника внести зміни до документації. 3. Згідно розділу ІІІ тендерної документації Замовника, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подасться в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених в Додатку 3 та Додатку 6 тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), яку повинен надані учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 4 до Документації (п.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника). Додатком 3 Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: …. На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, викладеним в Додатку 4 тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі), в складі тендерної пропозиції учасники повинні також надати: 1. Для підтвердження якості запропонованого хлоргідрату алюмінію учасник повинен надати: - Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система управління якістю виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і заліза для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якісно. Вимоги», ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат. - Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система екологічного менеджменту виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і шита для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат. - Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і заліза для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат. Аналогічна вимоги міститься і в п.2. Для підтвердження якості запропонованого залізовмісного коагулянту, зокрема: - Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система управління якістю виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і заліза для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якісно. Вимоги», ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат. - Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система екологічного менеджменту виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і шита для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат. - Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і заліза для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат. Скаржник зазначав, що має намір запропонувати до поставки Замовнику коагулянт виробником якого є ТОВ «ХІМЕФЕКТ». Виробник має в наявності сертифікати ISO 45001:2019, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015, однак, у сфера акредитації зазначених сертифікатів відрізняється від визначеної Замовником, що може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Зокрема у сертифікатах зазначено, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, система екологічного менеджменту, система управління якістю виробника ТОВ «ХІМЕФЕКТ» зокрема зазначено: - виробництва та продажу алюмінієвих коагулянтів для водопідготовки - виробництва та продажу коагулянтів на основі солей заліза для водопідготовки, - Виробництво інших неорганічних хімічних речовин - Виробництво інших органічних хімічних речовин - Оптової торгівлі хімічними продуктами - Досліджень й експериментальних розробок у сфері природничих і технічних наук - Технічних випробувань та досліджень - Неспеціалізованої оптової торгівлі. Такі формулювання можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. З метою участі в даній закупівлі, Скаржником не знайдено принаймі двох виробників, що в своїй сукупності відповідали саме такому формулюванню що визначені Замовником. На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому є всі підстави зобов'язати Замовника внести зміни до документації. Всі наведені вимоги тендерної документації Замовника, у своїй сукупності свідчать лише про те, що дані вимоги прописані виходячи з наявності чи відсутності документів у потенційних учасників, які вже здійснюють доставку товару на адресу Замовника, і заради яких Замовник і прописав вимоги, які є дискримінаційними. На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації. Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем. Замовником в тендерній документації не дотримано принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено принцип недискримінацїї учасників. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-08-22-004933-a. 3. Зобов’язати комунальне підприємство «Дніпроводоканал» ДМР внести зміни до тендерної документації, якими виключити дискримінаційні вимоги. Додатки: - тендерна документація Замовника з додатками 3, 4 - сертифікати якості на коагулянти - Договір на постачання коагулянту. - ISO виробника Директор Ігор ДОНЧЕНКО
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.08.2024 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.09.2024 17:58
Дата виконання рішення Замовником: 20.09.2024 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення АМКУ № 14829-р/пк-пз від 04.09.2024
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ», Водопян Наталія 038569590514 2774375@UKR.NET

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 897e760246ec4747898186acfbc34b98
Заголовок пункту скарги: дискримінаційні вимоги документації що викладені у самій скарзі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Дискримінаційні вимоги Замовника полягають у наступному:

1. Згідно розділу ІІІ тендерної документації Замовника, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подасться в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених в Додатку 3 та Додатку 6 тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), яку повинен надані учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 4 до Документації (п.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника).
Додатком 3 Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
….
На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, викладеним в Додатку 4 тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі), в складі тендерної пропозиції учасники повинні також надати:



1. Для підтвердження якості запропонованого хлоргідрату алюмінію учасник повинен надати:

- протокол та/або акт та або інший документ виданий акредитованою лабораторію*, який підтверджує відповідність запропонованого учасником товару нормативній документації та всім технічним характеристикам зазначеним в Додатку 4 тендерної документації
* Відповідно до ст. 1 Закону України «Про систему громадського здоров’я» акредитована лабораторія - лабораторія будь якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні, акредитована на відповідність вимінам стандарту ISO/IEC I7025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189), та/або належної лабораторної практики Організації економічного співробітництва та розвитку (GLP OECD) чи Національним органом України з акредитації, іноземним органом з акредитації. який є повним членом Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій (International Laboratory Accreditation Соорeration - ILAC), або іншим іноземним органом з акредитації, діяльність якого відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17011 (ДСТУ ISO/IEC 17011).

Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційну по відношенню до себе, з огляду на наступне:
Якість запропонованого товару підтверджується сертифікатом якості, що видається виробником на кожну партію виробленого товару.
Надання у складі своєї тендерної пропозиції учасниками сертифікатів якості Замовник вже передбачив у даному пункті тендерної документації, зокрема Замовник зазначив:
«1. Для підтвердження якості запропонованого хлоргідрату алюмінію учасник повинен надати:
- Сертифікат/ паспорт якості на запропонований товар, виданий заводом виробником не раніше 2024 року, де вказано; назву виробника, його адресу, масу продукції, назву нормативного документу, згідно якого виготовлений запропонований товар, номер партії, дату виготовлення, вид пакування. Сертифікат/паспорт якості повинен містити фактичні показники якості (конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник тощо) запропонованого учасником товару з підтвердженням відповідності вимогам нормативної документації та підтверджувати відповідність товару всім технічним характеристикам, що встановлені у відповідній частині таблиці технічного завдання (Додатку 4 тендерної документації)».
Скаржник має можливість запропонувати замовнику гідроксихлорид алюмінію виробництва ТОВ «ХІМЕФЕКТ», Україна. Якість запропонованого товару підтверджується сертифікатами якості, що видані виробником (додаємо).
Однак, учасник задля участі в даній закупівлі, повинен після публікації оголошення в даній закупівлі, ознайомившись з додатком 4 до тендерної документації, звернутись до відповідної лабораторії, яка визначена Замовником, зокрема лише такої лабораторії, яка має бути акредитована, в розумінні Закону України «Про систему громадського здоров’я», та отримати документ, який підтверджує відповідність запропонованого учасником товару нормативній документації та всім технічним характеристикам визначеним в додатку 4 тендерної документації Змовника.
Звертаємо увагу Орган оскарження, що Закон України «Про систему громадського здоров’я», на який посилається Замовник у своїй документації, а ні інший нормативно-правовий акт законодавства України не визначає обов’язкового проведення лабораторних досліджень коагулянтів їх виробниками чи постачальниками в акредитованій лабораторії, в розумінні Закону України «Про систему громадського здоров’я», з метою визначення їх відповідності вимогам нормативної документації, а тим більше всім технічним характеристикам зазначеним в додатку 4 тендерної документації.
А тому, виконати дану вимогу зможуть лише ті учасники, які ще до публікації оголошення були повідомлені про необхідність провести відповідні лабораторні дослідження коагулянту в певній лабораторії.
Крім того, в самому законі «Про систему громадського здоров’я», зазначено, що цей Закон визначає правові, організаційні, економічні та соціальні засади функціонування системи громадського здоров’я в Україні з метою зміцнення здоров’я населення, запобігання хворобам, покращення якості та збільшення тривалості життя, регулює суспільні відносини у сфері громадського здоров’я та санітарно-епідемічного благополуччя населення, визначає відповідні права і обов’язки державних органів та органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб у цій сфері, встановлює правові та організаційні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сферах господарської діяльності, які можуть становити ризик для санітарно-епідемічного благополуччя населення.
Статтею 49 визначено, що акредитовані лабораторії, в розумінні даного закону залучаються лише під час здійснення державного нагляду (контролю).
З огляду на викладене, Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника та містить вимоги що не узгоджується з вимогами діючого законодавства України, а тому має бути виключена.

2. Згідно розділу ІІІ тендерної документації Замовника, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подасться в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених в Додатку 3 та Додатку 6 тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), яку повинен надані учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 4 до Документації (п.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника).
Додатком 3 Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
….
На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, викладеним в Додатку 4 тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі), в складі тендерної пропозиції учасники повинні також надати:
2. Для підтвердження якості запропонованого залізовмісного коагулянту учасник повинен надати:
- сертифікат/паспорт якості на запропонований учасником товар, виданий заводом-виробником не раніше 2024 року, де вказано назву виробника, його адресу, масу продукції, назву нормативного документу, згідно якого виготовлений запропонований учасником товар, номер партії, дату виготовлення, вид пакування. Сертифікат паспорт якості повинен містині фактичні показники якості (конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник тощо) запропонованого товару з підтвердженням відповідності вимогам нормативної документації та підтверджувати відповідність товару всім технічним характеристикам, що встановлені в відповідній таблиці технічного завдання (додатку 4 тендерної документації).
-…
- копію сторінок технічних умов України, у відповідності з якими виготовляється запропонований учасником товар, з підтвердженням нормування всіх, зазначених в Додатку 4 тендерної документації властивостей товару (технічних характеристик), з детальними та поетапними методиками проведення аналізу і контролю всіх показників товару, який пропонується учасником, та відповідність фактичним показникам сертифікату та/або паспорту якості для проведення вхідного контролю товару лабораторією Замовника;
В табличній частині додатку 4 тендерної документації, п.2 Залізовмісний коагулянт визначено: технічні характеристики товару повинні відповідати наступним вимогам:
1. Зовнішній вигляд: рідина світло-коричневого або темно-коричневого кольору
2. Масова частка заліза (ІІІ), %: 10,0-10,4
3. Масова частка хлор сульфату заліза (ІІІ), %: 32-34
4. Масова частка вільної сірчаної кислоти, %: не більше 1,0
5. Масова частка вільної соляної кислоти, %: не більше 2,0
6. Масова частка нерозчинних у воді речовин, %: не більше 0,5
7. Густина при 20 0С, г/см 3: 1,25-1,55
8. Масова частка хлоридів, %: 5-12
9. Масова частка сульфат-іонів, %: 10-25
10. рН розчину при 20 0С, не більше: 0,2
11. Акцентор електронів (у перерахунку на NO3), %: 1-2
12. Масова частка Fe2+,%, не більше: 1,0

Скаржник має можливість запропонувати замовнику залізовмісний коагулянт виробництва ТОВ «ХІМЕФЕКТ», Україна. Якість запропонованого товару підтверджується сертифікатом якості, що виданий виробником (додаємо). Даний коагулянт широко використовується водоканалами України для очищення води.
Однак, з наданого сертифікату видно, що цілий ряд показників, які наразі вимагає Замовник, виробник ТОВ «ХІМЕФЕКТ» не нормує, не визначає, за відсутності такої потреби. Проте основні показники якості виробником визначені. Зокрема:
вимога Замовника Визначено виробником ТОВ «ХІМЕФЕКТ» продукцію якого має намір запропонувати Скаржник
1. Зовнішній вигляд: рідина світло-коричневого або темно-коричневого кольору рідина світло-коричневого або темно-коричневого кольору
2. Масова частка заліза (ІІІ), % Масова частка заліза ІІІ (Fe3+), %: 13,5+/-0,5
3. Масова частка хлор сульфату заліза (ІІІ), %: 32-34 масова частка основної речовини хлорного заліза FeCl3,%: 40,0-45,0
4. Масова частка вільної сірчаної кислоти, %: не більше 1,0 виробник не визначає, за відсутності його у складі реагенту
5. Масова частка вільної соляної кислоти, %: не більше 2,0 Масова частка вільної соляної кислоти, не більше ніж, г/л (HCl): 28
6. Масова частка нерозчинних у воді речовин, %: не більше 0,5 у виробника ТОВ «ХІМЕФЕКТ» відсутні, у зв’язку з відсутністю таких речовин
7. Густина при 20 0С, г/см 3: 1,25-1,55 густина при (20 +/- 2)0С, г/см 3: 1,38+/-0,5
8. Масова частка хлоридів, %: 5-12 не визначається
9. Масова частка сульфат-іонів, %: 10-25 не визначається
10. рН розчину при 20 0С, не більше: 0,2 водневий показник, рН: 1+/-0,2
11. Акцентор електронів (у перерахунку на NO3), %: 1-2 не визначається
12. Масова частка Fe2+,%, не більше: 1,0 Масова частка (Fe +2)%: 0,5-0,8
Надання зазначеного сертифікату якості у якому межі визначення показників якості, назви самих показників, одиниці виміру, не відповідають вимогам визначеним Замовником, у якому відсутні показники які наразі вимагає Замовник, може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно зазначені показники якості відсутні і в технічних умовах виробника.
З огляду на вимоги тендерної документації прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують повністю ідентичний товар, що буде відповідати всім показникам якості що визначені Замовником у табличній частині залізовмісного коагулянту.
З метою участі в даній закупівлі, Скаржником не знайдено принаймі двох виробників, що в своїй сукупності відповідали усім визначеним замовником показникам якості.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому є всі підстави зобов'язати Замовника внести зміни до документації.

3. Згідно розділу ІІІ тендерної документації Замовника, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подасться в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених в Додатку 3 та Додатку 6 тендерної документації.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), яку повинен надані учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 4 до Документації (п.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника).
Додатком 3 Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
….
На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам, викладеним в Додатку 4 тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі), в складі тендерної пропозиції учасники повинні також надати:
1. Для підтвердження якості запропонованого хлоргідрату алюмінію учасник повинен надати:
- Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система управління якістю виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і заліза для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якісно. Вимоги», ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат.
- Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система екологічного менеджменту виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і шита для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат.
- Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і заліза для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат.
Аналогічна вимоги міститься і в п.2. Для підтвердження якості запропонованого залізовмісного коагулянту, зокрема:
- Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система управління якістю виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і заліза для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якісно. Вимоги», ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат.
- Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система екологічного менеджменту виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і шита для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат.
- Діючий сертифікат, виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), яким посвідчується, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці виробника запропонованого учасником товару стосовно розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей алюмінію і заліза для очищення води питного і промислового призначення, стічних вод та інших технологічних процесів відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо таким сертифікатом передбачено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно додатково надалі такс щорічне підтвердження від органу з оцінки відповідності (сертифікації), яким видано такий сертифікат.

Скаржник зазначав, що має намір запропонувати до поставки Замовнику коагулянт виробником якого є ТОВ «ХІМЕФЕКТ».
Виробник має в наявності сертифікати ISO 45001:2019, ISO 14001:2015, ISO 9001:2015, однак, у сфера акредитації зазначених сертифікатів відрізняється від визначеної Замовником, що може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Зокрема у сертифікатах зазначено, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, система екологічного менеджменту, система управління якістю виробника ТОВ «ХІМЕФЕКТ» зокрема зазначено:
- виробництва та продажу алюмінієвих коагулянтів для водопідготовки
- виробництва та продажу коагулянтів на основі солей заліза для водопідготовки,
- Виробництво інших неорганічних хімічних речовин
- Виробництво інших органічних хімічних речовин
- Оптової торгівлі хімічними продуктами
- Досліджень й експериментальних розробок у сфері природничих і технічних наук
- Технічних випробувань та досліджень
- Неспеціалізованої оптової торгівлі.
Такі формулювання можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
З метою участі в даній закупівлі, Скаржником не знайдено принаймі двох виробників, що в своїй сукупності відповідали саме такому формулюванню що визначені Замовником.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому є всі підстави зобов'язати Замовника внести зміни до документації.

Всі наведені вимоги тендерної документації Замовника, у своїй сукупності свідчать лише про те, що дані вимоги прописані виходячи з наявності чи відсутності документів у потенційних учасників, які вже здійснюють доставку товару на адресу Замовника, і заради яких Замовник і прописав вимоги, які є дискримінаційними.

На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації.
Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем.
Замовником в тендерній документації не дотримано принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено принцип недискримінацїї учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації