• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

189 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 945.00 UAH
Період оскарження: 21.08.2024 11:13 - 11.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 46102cf3438d43d890a9eb2a721a2fe5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-21-003168-a.b3
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника Військова частина А2339 ( номер закупівлі UA-2024-08-21-003168-a) ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Військова частина А2339 було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a66a819f2c4f4cd5a61c450d330a320d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-003168-a ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання). Закупівлю було оголошено: 21.08.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". 08.10.2024 р. згідно протоколу № 378 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п.4 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію чинного дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня копія чинного дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Військова частина А2339 у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-003168-a ID у PROZORRO a66a819f2c4f4cd5a61c450d330a320d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-003168-a Військова частина А2339. Замовник: Військова частина А2339. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокол № 378 від 09.10.2024 р.
Дата розгляду скарги: 21.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.10.2024 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2024 16:17
Дата виконання рішення Замовником: 25.10.2024 08:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Про скасування рішення про визначення переможця на підставі рішення органу оскарження. Згідно рішення комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.10.2024 № 17130-р/пк-пз.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3deb33848cae434b8d0fb0cb1a797f4e
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
Військова частина А2339
( номер закупівлі UA-2024-08-21-003168-a)
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Військова частина А2339 було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a66a819f2c4f4cd5a61c450d330a320d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-003168-a ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання).
Закупівлю було оголошено: 21.08.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
08.10.2024 р. згідно протоколу № 378 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п.4 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію чинного дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня копія чинного дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Військова частина А2339 у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-003168-a ID у PROZORRO a66a819f2c4f4cd5a61c450d330a320d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-003168-a Військова частина А2339. Замовник: Військова частина А2339.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокол № 378 від 09.10.2024 р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця процедури

Номер: 48b14cf426ce4b4b8af7b67469b9e937
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-21-003168-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця процедури
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника Військова частина А2339 ( номер закупівлі UA-2024-08-21-003168-a) ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Військова частина А2339 було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a66a819f2c4f4cd5a61c450d330a320d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-003168-a ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання). Закупівлю було оголошено: 21.08.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". 17.09.2024 р. згідно протоколу № 354 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п.6 ч.1 Розділу І до тендерної документації, Замовник вимагав Проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 6, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікацію до нього. У складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутній Проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 6 із заповненою специфікацією до нього. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Відповідно до п.7 ч.1 Розділу І до тендерної документації, Замовник вимагав Проект договору забезпечення, підготовлений у відповідності з Додатком 7. У складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутній Проект договору забезпечення, підготовлений та заповнений у відповідності з Додатком 7. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, а саме: - сканкопію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу), або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутній наказ про прийняття на роботу водія Снігура Михайло Володимировича, зазначеного у довідці Вих. № 0208/2024-08 від 12 серпня 2024 року. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. 4. Відповідно до п.4 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію чинного дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня копія чинного дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 5. Відповідно до п.5 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції Вимоги до пакування (тари): Надати документальне підтвердження щодо забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутнє документальне підтвердження щодо забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Військова частина А2339 у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-003168-a ID у PROZORRO a66a819f2c4f4cd5a61c450d330a320d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-003168-a Військова частина А2339. Замовник: Військова частина А2339. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.09.2024 15:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.10.2024 13:30
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2024 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 17 вересня 2024 року № 354 на підставі рішення органу оскарження за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –код ДК 021:2015 90520000-8- Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-003168-a. Згідно рішення комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.10.2024 № 16132-р/пк-пз.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 99941ab675cc4cf1b83ac62605fa0b1f
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця процедури
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
Військова частина А2339
( номер закупівлі UA-2024-08-21-003168-a)
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Військова частина А2339 було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a66a819f2c4f4cd5a61c450d330a320d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-003168-a ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами з наданням відповідного паковання).
Закупівлю було оголошено: 21.08.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ та ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
17.09.2024 р. згідно протоколу № 354 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п.6 ч.1 Розділу І до тендерної документації, Замовник вимагав Проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 6, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікацію до нього.
У складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутній Проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 6 із заповненою специфікацією до нього.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.7 ч.1 Розділу І до тендерної документації, Замовник вимагав Проект договору забезпечення, підготовлений у відповідності з Додатком 7.
У складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутній Проект договору забезпечення, підготовлений та заповнений у відповідності з Додатком 7.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, а саме:
- сканкопію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу), або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутній наказ про прийняття на роботу водія Снігура Михайло Володимировича, зазначеного у довідці Вих. № 0208/2024-08 від 12 серпня 2024 року.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до п.4 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію чинного дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня копія чинного дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.

5. Відповідно до п.5 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції Вимоги до пакування (тари):
Надати документальне підтвердження щодо забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутнє документальне підтвердження щодо забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Військова частина А2339 у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-003168-a ID у PROZORRO a66a819f2c4f4cd5a61c450d330a320d (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-003168-a Військова частина А2339. Замовник: Військова частина А2339.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 446d6ec240a04da3837c5138b727cc62
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-21-003168-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2024 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.09.2024 15:44
Дата виконання рішення Замовником: 09.09.2024 16:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: В тендерну документацію було внесено зміни.
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5408af0b01ea4a37b26b6456cb7497d8
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 21.08.2024 року Військова частина А2339 (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 189 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи військової частини А2339 Протокол №299 від «21» серпня 2024 р. ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-003168-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.

Таблиця 1

пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1. п.5. Додатку 3 до тендерної документації 5. Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів.
Надати у складі пропозиції чинні (відповідно до вимог до пакування):
- сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару). Відповідно до вимог пунктів 9,10,11,12 Розділу ІІІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:

9.Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.

10. У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (контейнери, мішки/ пакети) для збирання відходів.

11. Наповнені ємності (контейнери/мішки/пакети) первинного паковання після збирання щільно закриваються, позначаються біркою для маркування (за необхідності), поміщуються в ємності (контейнери/мішки/пакети) вторинного паковання для зберігання та/або транспортування.

Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил.

Відповідно до вимог пунктів 11, 16, 17 Розділу V Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:

11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання).

16. Відходи, отримані з підрозділів, збирають у ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання, які переміщують до приміщення для тимчасового зберігання відходів або передають для проведення їхнього оброблення/знешкодження.

17. Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Контейнери вторинного паковання мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття.

Відповідно до вимог пункту 12 Розділу VІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами:

12. Вивезення відходів категорії С за межі території закладів, проводиться перевізником із дотриманням наступних вимог:

1) мішки/пакети вторинного паковання мають маркування відповідно до додатку 1 до цих Правил;

2) мішки/пакети вторинного паковання щільно закриті;

3) транспортування мішків/пакетів проводиться спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації).


Як видно вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами не встановлюють обов’язку до наявності сертифікатів. відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації)

Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії:
- сертифікат якості пакування (тари) (виданий виробником);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару).

Разом з тим, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. передбачають вимоги до ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання. Замовник вимагає забезпечення вторинною сертифікованою пакувальною тарою. Натомість в цій частині, Замовник має можливість вимагати забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375.

Законодавством не встановлено обов’язку сертифікації до пакування (тари) та вимог того що вказаний сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації . Вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, незаконною та має бути виключена у умов тендерної документації.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.

Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Скаржник вже звертався до Органу оскарження, відповідним Рішенням Комісії за № 11480-р/пк-пз від 02.07.2024 року скаргу було задоволено.

Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації