-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вулиці Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області
Завершена
4 313 131.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
21.06.2018 16:46 - 04.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
0b7b591200364cad8c7b51ea4d91cd18
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-21-000730-b.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
21.06. 2018 р. Замовником – КУ Ізяславська центральна районна бібліотека, було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на виконання робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вулиці Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області: класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи».
Після завершення електронного аукціону, Учасником з найбільш економічною ціною визнано ТОВ «В.Ф.Ф.», однак, засідання тендерного комітету Ізяславської центральної районної бібліотеки Протоколом № 3 від 12. 07. 2018 року вирішили дискваліфікували ТОВ «В.Ф.Ф.» - Учасника торгів на закупівлю робіт по капітальному ремонту (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вул. Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області. Підставою для дискваліфікації вказано відсутність інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт загальною кількістю не менше 30 осіб, що підтверджувалося б звітом з праці за останній звітний період 2018 року.
Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників. Відповідно до цього принципу Замовнику забороняється встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов п. 3.5.2. ч. 5. Розділу III Тендерної документації документальним підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт. Загальна кількість працівників в учасника повинна бути не менше 30 осіб, що підтверджується звітом з праці за останній звітний період 2018 року, який надається в складі пропозиції.
Відповідно до п. 3.5.12. ч. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Також п. 3.5.13. Тендерної документації вказує: документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено критерії стосовно наявності чи відсутності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в той же час ст. 16 вказаного Закону не містить обмежень щодо необхідної кількості працівників, а також стосовно того, що працівники повинні працювати виключно в штаті учасника, адже законодавство України передбачає право підприємства залучати до виконання робіт фізичних осіб за цивільно-правовими угодами.
Оскільки ТОВ «В.Ф.Ф.» є суб`єктом малого підприємництва, то відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» суб`єкти малого підприємництва подають скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу звіту про фінансовий результат. Тому ми фактично не могли виконати вимогу подати звіт з праці за останній звітний період.
На підтвердження факту наявності кваліфікованих працівників для виконання робіт загальною кількістю не менше 30 осіб нами було подано Інформаційну довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, в якій вказано про наявність у ТОВ «В.Ф.Ф.» 30-ти офіційно працюючих осіб. На підтвердження довідки нами було подано також Лист-пояснення, в якому зазначені, на вимогу п. 3.5.12. ч. 5 Розділу ІІІ, причини відсутності в Учасника звіту з праці за останній звітний період 2018 року та посилання на норми діючих нормативно-правових актів. Також було подано звітну Форму № 1 ДФ, в якій вказано, що за трудовими договорами у ТОВ «В.Ф.Ф.» працює 8 осіб, до того ж було додано 22 цивільно-правові угоди з особами, які виконуватимуть роботи з капітальному ремонту (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вул. Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області.
З вищенаведеного виходить, що ТОВ «В.Ф.Ф.» виконало дану кваліфікаційну вимогу і має працівників для вчасного та якісного виконання робіт, вказаних Замовником в тендерній документації.
Рішення засідання тендерного комітету Ізяславської центральної районної бібліотеки дискваліфікувати ТОВ «В.Ф.Ф.» прямо порушує вимоги ч. 4 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо також Тендерний комітет звернути увагу на те, що згідно розробленої і поданої нами кошторисної документації, для виконання вказаних в тендерній документації робіт якісно та у вказаний строк (п. 4.4. Розділу І тендерної документації: строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2019 року), враховуючи об`єм і складність робіт необхідно 8 осіб.
Вважаємо дискваліфікацію ТОВ «В.Ф.Ф.» безпідставною та такою, що порушує вимоги законодавства України. Просимо скасувати рішення, ухвалене Протоколом №3 засідання тендерного комітету Ізяславської центральної районної бібліотеки про дискваліфікацію ТОВ «В.Ф.Ф.» та кваліфікувати нас як переможців.
У випадку, якщо Замовником не буде вжито заходів щодо усунення порушення законодавства, ми звернемось до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2018 10:01
Вирішення:
Тендерний комітет Ізяславської центральної бібліотеки невбачє порушення статті 17 закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Не задоволено