-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
сіль таблетована
Торги не відбулися
504 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
Період оскарження:
13.08.2024 16:29 - 22.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
c7b39a43d00048259420f3b8b916ca14
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-13-010489-a.a2
Назва:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Вважаємо дії замовника щодо визначення переможця протизаконні, вчинені з порушенням норм законодавства. Документи Переможця відлягають відхиленню, через невідповідність вимогам Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- 10.1. Сертифікат Чумацька мрія і протокол.pdf 09.09.2024 12:28
- 2.3.1. Сертифікат дилера.pdf 09.09.2024 12:28
- Таблетована сафір з антизлежувачем_оригінал.pdf 09.09.2024 12:28
- Скарга.docx 09.09.2024 12:28
- Сертифікат Safir.pdf 09.09.2024 12:28
- САФІР таблетована паспорт виробника.pdf 09.09.2024 12:28
- Походження товару.pdf 09.09.2024 12:28
- 10.1.1. Паспорт якості Safir.pdf 09.09.2024 12:28
- sign.p7s 09.09.2024 12:28
- рішення від 11.09.2024 № 15112.pdf 11.09.2024 16:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2024 № 15493.pdf 19.09.2024 13:37
- рішення від 18.09.2024 № 15493.pdf 23.09.2024 16:54
- Пояснення щодо скарги до АМК -3 (1).zip 13.09.2024 16:26
- Пояснення щодо скарги до АМК (1).pdf.crdownload 13.09.2024 16:26
- Протокол №29 відхилення пятого учасника.docx 26.03.2025 17:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2024 12:31
Дата розгляду скарги:
18.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.09.2024 16:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.09.2024 16:54
Дата виконання рішення Замовником:
26.03.2025 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відхилити
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d05f9a814c3d46df83956745ccbaa944
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність документації обраного Переможця вимогам Замовника, Додатку 2 - технічні вимоги.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Протокольним Рішенням від 28.08.2024р. №24 Замовником відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «К.5» (далі - Скаржник.
Виходячи з позиції Замовника, наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації та відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 28 жовтня 2022р. (зі змінами), а саме:
1) У складі пропозиції ТОВ «К.5» на підтвердження технічним вимогам тендерної документації не подав технічну частину пропозиції та не підтвердив технічні вимоги замовника, викладаючи їх у вигляді порівняльної таблиці та у стверджувальній формі на фірмовому бланку із зазначенням № та дати, посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи, та скріплена печаткою підприємства (у разі наявності), що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним у Додатку № ТД.
2) Згідно з технічними характеристиками продукту наданим учасником закупівлі, хімічні властивості солі, що пропонується не відповідають вимогам замовника, що викладені в Додатку 2 Тендерної документації, по показнику антизлежувача (K4Fe/CN/6), мг/кг.
3) У складі наданих Учасником документів немає Висновку науково санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству та/або Висновку про оцінку відповідності медико-санітарним нормативам» виданий акредитовано організацією на ім`я учасника» чи Документу виданому акредитованою організацією, що засвідчує відповідність товару санітарному законодавству».
З рішеннями Замовника, Протокол №28 від 04.09.24р., про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАЛЬЦ» про намір укладення договору з ТОВ «ЗАЛЬЦ» не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав:
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «ЗАЛЬЦ» було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав:
1. Завантажено файл – САФІР таблетована паспорт виробника, який був завантажено 24.08.2024 21:55 (копія додається), згідно якого відсутня антизлежувальна добавка.
2. Завантажено файл – Таблетована сафір з антизлежувачем_оригінал, який був завантажений 24.08.2024 21:55 (копія додається), згідно якого вже наявна антизлежувальна добавка.
Звертаємо Вашу увагу, що нами у складі тендерної пропозиції подані документи виробника Safir, які не містять антизлежувальної добавки –
10.1.1. Паспорт якості Safir,
10.1. Сертифікат Чумацька мрія і протокол.
ТОВ «К.5» є дилером SAFİR TUZ GIDA MAD. PAZ. NAK. INS. IHR. ITH. SAN. ve TIC. A.Ş. (копія сертифікату додається), ми на підставі Договору виробляємо на потужностях виробництва SAFIR сіль таблетовану під ТМ «Чумацька Мрія» та імпортуємо її на територію України.
Будучи дилерами та совиробниками даної таблетованої солі, запевняємо, що дана сіль не містить антизлежувальної добавки, про що свідчить паспорт виробника.
ТОВ «ЗАЛЬЦ» вводить в оману Замовника щодо наявності антизлежувальної добавки, подаючи документи, які суперечать один одному.
ТОВ «К.5» даною скаргою повідомляє про порушення своїх прав та законних інтересів та керуючись п.п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАЛЬЦ» відсутні документи які би підтверджували всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку 2 Документації.
Отже, просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ЗАЛЬЦ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначеної підстави.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, Протокол №28 від 04.09.24р., щодо визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАЛЬЦ», щодо наміру укласти договір про закупівлю з пропозиції ТОВ «ЗАЛЬЦ».
4. Запросити представника Скаржника на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з позиції Замовника, наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації та відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 28 жовтня 2022р. (зі змінами), а саме:
1) У складі пропозиції ТОВ «К.5» на підтвердження технічним вимогам тендерної документації не подав технічну частину пропозиції та не підтвердив технічні вимоги замовника, викладаючи їх у вигляді порівняльної таблиці та у стверджувальній формі на фірмовому бланку із зазначенням № та дати, посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи, та скріплена печаткою підприємства (у разі наявності), що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним у Додатку № ТД.
2) Згідно з технічними характеристиками продукту наданим учасником закупівлі, хімічні властивості солі, що пропонується не відповідають вимогам замовника, що викладені в Додатку 2 Тендерної документації, по показнику антизлежувача (K4Fe/CN/6), мг/кг.
3) У складі наданих Учасником документів немає Висновку науково санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству та/або Висновку про оцінку відповідності медико-санітарним нормативам» виданий акредитовано організацією на ім`я учасника» чи Документу виданому акредитованою організацією, що засвідчує відповідність товару санітарному законодавству».
З рішеннями Замовника, Протокол №28 від 04.09.24р., про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАЛЬЦ» про намір укладення договору з ТОВ «ЗАЛЬЦ» не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав:
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «ЗАЛЬЦ» було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав:
1. Завантажено файл – САФІР таблетована паспорт виробника, який був завантажено 24.08.2024 21:55 (копія додається), згідно якого відсутня антизлежувальна добавка.
2. Завантажено файл – Таблетована сафір з антизлежувачем_оригінал, який був завантажений 24.08.2024 21:55 (копія додається), згідно якого вже наявна антизлежувальна добавка.
Звертаємо Вашу увагу, що нами у складі тендерної пропозиції подані документи виробника Safir, які не містять антизлежувальної добавки –
10.1.1. Паспорт якості Safir,
10.1. Сертифікат Чумацька мрія і протокол.
ТОВ «К.5» є дилером SAFİR TUZ GIDA MAD. PAZ. NAK. INS. IHR. ITH. SAN. ve TIC. A.Ş. (копія сертифікату додається), ми на підставі Договору виробляємо на потужностях виробництва SAFIR сіль таблетовану під ТМ «Чумацька Мрія» та імпортуємо її на територію України.
Будучи дилерами та совиробниками даної таблетованої солі, запевняємо, що дана сіль не містить антизлежувальної добавки, про що свідчить паспорт виробника.
ТОВ «ЗАЛЬЦ» вводить в оману Замовника щодо наявності антизлежувальної добавки, подаючи документи, які суперечать один одному.
ТОВ «К.5» даною скаргою повідомляє про порушення своїх прав та законних інтересів та керуючись п.п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАЛЬЦ» відсутні документи які би підтверджували всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку 2 Документації.
Отже, просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ЗАЛЬЦ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначеної підстави.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, Протокол №28 від 04.09.24р., щодо визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАЛЬЦ», щодо наміру укласти договір про закупівлю з пропозиції ТОВ «ЗАЛЬЦ».
4. Запросити представника Скаржника на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат дилера
-
Повʼязаний документ:
2.3.1. Сертифікат дилера.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат чумацька мрія і Протокол
-
Повʼязаний документ:
10.1. Сертифікат Чумацька мрія і протокол.pdf
-
-
Назва доказу:
Таблетована сафір з антизлежувачем _ оригінал
-
Повʼязаний документ:
Таблетована сафір з антизлежувачем_оригінал.pdf
-
-
Назва доказу:
Сафір таблетована паспорт виробника
-
Повʼязаний документ:
САФІР таблетована паспорт виробника.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Відхилити пропозицію ТОВ "ЗАЛЬЦ", скасувати рішення, Протокол №28 від 04.09.2024р.
Скарга
Скасована
КЕП
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
fc9db525bc874a6aaf2e6c611e69173b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-13-010489-a.b1
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Вважаємо дії Замовника щодо нашого відхилення (дискваліфікації) незаконними. , з огляну на наступне:
1) На підтвердження технічним вимогам Замовника, які викладені в тендерній документації – ТОВ «К.5» подав файл – 10. Технічні характеристики (дод.2), який завантажений 24.08.2024р. 06:50, який викладений згідно вимог та містить технічну частину пропозиції та підтверджує технічні вимоги Замовника, викладено у вигляді порівняльної таблиці та у стверджувальній формі на фірмовому бланку із зазначенням № та дати, посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи. А тому дану підставу для відхилення вважаємо незаконною та безпідставною.
2) Щодо вимоги про надання підтвердження наявності компоненту антизлежування K4Fe/CN/6, мг/кг - 20мг/кг.
Вважаємо дану вимогу Замовника протизаконною, з огляду на аналіз норм ДСТУ 3583-2015. «Сіль кухонна. Загальні технічні умови. З поправкою.», ДСТУ 3747-98 «Сіль: натрію хлорид. Виробництво, терміни та визначення», Постанови Міністерства охорони здоров`я України Державної санітарно- епідеміологічної служби Головного державного лікаря України від 01.12.2003р. №32 «Про затвердження значення гігієнічного нормативу вмісту харчової добавки фероціаніду калію (Е 536) у солі кухонній (повареній), хочемо зауважити, що антизлежування K4Fe/CN/6, мг/кг або фероціаніду калію (Е 536) використовується лише у розсипній солі кухонній (повареній), а ні в таблетованій.
Гексаціанофера́т(II) ка́лію, або жовта кров'яна сіль — комплексна сполука складу K4[Fe(CN)6] або Фероціанід калію (харчова добавка E536) є комплексною сполукою двовалентного заліза, яка існує, як правило, у вигляді тригідрату. Ця добавка може мати різні назви: жовта кров'яна сіль, фероціанід калію, жовта сіль, кроволужна сіль, гексаціаноферрат калію, залізистосинеродистий калій.
Харчову добавку E536 отримують на виробництві з відпрацьованої маси, що містить ціаністі сполуки, що залишається після очищення газів на газових заводах. Основні параметри харчової добавки E536: смак - гіркувато-солоний; колір – жовтий, бурштиновий; запах – відсутній; консистенція – кристалічний порошок.
Застосовується, як правило у харчовій промисловості харчова добавка E536 використовується, в основному, для запобігання комкованню та злежуванню продукту, як добавка до кухонної солі (надає продукту світліший відтінок). Її застосовують: у виробництві ковбас; у виноробстві; у виробництві готових приправ та сумішей спецій; при виготовленні сиру; при випіканні житнього та бездрожжового хліба. Інші варіанти застосування фероциду калію: у нехарчовій промисловості, при виготовленні пігментів фарбування шовку, кольорового паперу як компонент інгібуючих покриттів та при ціануванні сталі; у хімічній промисловості, при виробництві ціаністих сполук, для виділення та утилізації радіоактивного вугілля; у сільськогосподарському секторі як добрива.
Зважаючи на той факт, що Замовник дуже занепокоєний впливом на здоров'я населення, вимога щодо антизлежувальної добавки вважаємо безпідставною, а відхилення з цієї позиції незаконним.
3) Щодо вимоги надання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству. Повідомляємо, що з 1 жовтня 2023 року Законом України «Про систему громадського здоров’я» №2573-9 було скасовано необхідність отримувати\надавати висновок наукової експертизи/ санітарно-епідеміологічної експертизи. Іншого документу, який би замінював даний висновок законодавством не передбачено.
Враховуючи ці обставини, Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб—підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а тому дану вимогу вважаємо незаконною.
Якість Товару, що має бути поставлена повинна відповідати вимогам ДСТУ 3583:2015, діючим державним стандартам України ДСТУ, ТУ та інших нормативних документів, що має бути підтверджено в пропозиції сканованими з оригіналу сертифікатами відповідності та (або) сканованими з оригіналу іншими документами, що посвідчують якість товару. Згідно пояснень Замовника Сіль має бути без шкідливих домішок, бо використовується для очищення води. Товар не повинен вміщувати сторонніх забруднюючих домішок.
Відповідно до вищезазначених норм необхідно зазначити, що показник наявності або відсутності протизлежувальної добавки не відноситься до показників якості такого товару, як сіль таблетована.
Пов'язані документи:
Учасник
- «ДСТУ 3747-98 Сіль кухонна. Виробництво. Терміни та визначення. Зі Змінами (ІПС № 8-2001), (ІПС № 2-2011)».pdf 02.09.2024 12:38
- «ДСТУ 3583_2015 Сіль кухонна. Загальні технічні умови. З поправкою».pdf 02.09.2024 12:38
- Протокол №24 від 28.08.24 (1).pdf 02.09.2024 12:38
- Про систему громадського здо... _ від 06.09.2022 № 2573-IX (Текст для друку).pdf 02.09.2024 12:38
- Про затвердження значення гігієні... _ від 01.12.2003 № 32 (Текст для друку).pdf 02.09.2024 12:38
- ПБ Сіль кухонна кам’яна_гатунок екстра таблетована Чумацька мрія.doc 02.09.2024 12:38
- 10. Технічні характеристики (дод.2).pdf 02.09.2024 12:38
- Скарга.docx 02.09.2024 12:38
- Сертифікат та протокол.pdf 02.09.2024 12:38
- sign.p7s 02.09.2024 12:39
- пп.pdf 02.09.2024 14:16
- sign.p7s 02.09.2024 14:17
- sign.p7s 02.09.2024 14:17
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
03.09.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aa3b999d2fa940198967bc7a0afb5533
Заголовок пункту скарги:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Проаналізувавши викладене вважаємо, що рішення Замовника незаконне, винесене з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та норм Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), з огляду на наступне:
1) На підтвердження технічним вимогам Замовника, які викладені в тендерній документації – ТОВ «К.5» подав файл – 10. Технічні характеристики (дод.2), який завантажений 24.08.2024р. 06:50, який викладений згідно вимог та містить технічну частину пропозиції та підтверджує технічні вимоги Замовника, викладено у вигляді порівняльної таблиці та у стверджувальній формі на фірмовому бланку із зазначенням № та дати, посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи. А тому дану підставу для відхилення вважаємо незаконною та безпідставною.
2) Щодо вимоги про надання підтвердження наявності компоненту антизлежування K4Fe/CN/6, мг/кг - 20мг/кг.
Вважаємо дану вимогу Замовника протизаконною, з огляду на аналіз норм ДСТУ 3583-2015. «Сіль кухонна. Загальні технічні умови. З поправкою.», ДСТУ 3747-98 «Сіль: натрію хлорид. Виробництво, терміни та визначення», Постанови Міністерства охорони здоров`я України Державної санітарно- епідеміологічної служби Головного державного лікаря України від 01.12.2003р. №32 «Про затвердження значення гігієнічного нормативу вмісту харчової добавки фероціаніду калію (Е 536) у солі кухонній (повареній), хочемо зауважити, що антизлежування K4Fe/CN/6, мг/кг або фероціаніду калію (Е 536) використовується лише у розсипній солі кухонній (повареній), а ні в таблетованій.
Гексаціанофера́т(II) ка́лію, або жовта кров'яна сіль — комплексна сполука складу K4[Fe(CN)6] або Фероціанід калію (харчова добавка E536) є комплексною сполукою двовалентного заліза, яка існує, як правило, у вигляді тригідрату. Ця добавка може мати різні назви: жовта кров'яна сіль, фероціанід калію, жовта сіль, кроволужна сіль, гексаціаноферрат калію, залізистосинеродистий калій.
Харчову добавку E536 отримують на виробництві з відпрацьованої маси, що містить ціаністі сполуки, що залишається після очищення газів на газових заводах. Основні параметри харчової добавки E536: смак - гіркувато-солоний; колір – жовтий, бурштиновий; запах – відсутній; консистенція – кристалічний порошок.
Застосовується, як правило у харчовій промисловості харчова добавка E536 використовується, в основному, для запобігання комкованню та злежуванню продукту, як добавка до кухонної солі (надає продукту світліший відтінок). Її застосовують: у виробництві ковбас; у виноробстві; у виробництві готових приправ та сумішей спецій; при виготовленні сиру; при випіканні житнього та бездрожжового хліба. Інші варіанти застосування фероциду калію: у нехарчовій промисловості, при виготовленні пігментів фарбування шовку, кольорового паперу як компонент інгібуючих покриттів та при ціануванні сталі; у хімічній промисловості, при виробництві ціаністих сполук, для виділення та утилізації радіоактивного вугілля; у сільськогосподарському секторі як добрива.
Зважаючи на той факт, що Замовник дуже занепокоєний впливом на здоров'я населення, вимога щодо антизлежувальної добавки вважаємо безпідставною, а відхилення з цієї позиції незаконним.
3) Щодо вимоги надання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству. Повідомляємо, що з 1 жовтня 2023 року Законом України «Про систему громадського здоров’я» №2573-9 було скасовано необхідність отримувати\надавати висновок наукової експертизи/ санітарно-епідеміологічної експертизи. Іншого документу, який би замінював даний висновок законодавством не передбачено.
Враховуючи ці обставини, Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб—підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а тому дану вимогу вважаємо незаконною.
Якість Товару, що має бути поставлена повинна відповідати вимогам ДСТУ 3583:2015, діючим державним стандартам України ДСТУ, ТУ та інших нормативних документів, що має бути підтверджено в пропозиції сканованими з оригіналу сертифікатами відповідності та (або) сканованими з оригіналу іншими документами, що посвідчують якість товару. Згідно пояснень Замовника Сіль має бути без шкідливих домішок, бо використовується для очищення води. Товар не повинен вміщувати сторонніх забруднюючих домішок.
Відповідно до вищезазначених норм необхідно зазначити, що показник наявності або відсутності протизлежувальної добавки не відноситься до показників якості такого товару, як сіль таблетована.
Додатково хочемо також зазначити, що при проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що Замовником не було зроблено.
Також звертаємо увагу Колегії на те, що нами, як Учасником завантажено Сертифікат відповідності від 14.02.2024р. виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», який зареєстрований в реєстрі за №UA.1О190.00046-24, який виданий на підставі Протоколу випробувань сертифікаційних випробувань №0287 від 14.02.2024р. АВЛ ДП «Рівнестандартметрологія». ТОВ «К.5» також має Паспорт безпечності (виданий згідно з ДСТУ ГОСТ 30333:2009), які Замовником не було запитано та не надано можливість його надати під час усунення недоліків.
1) На підтвердження технічним вимогам Замовника, які викладені в тендерній документації – ТОВ «К.5» подав файл – 10. Технічні характеристики (дод.2), який завантажений 24.08.2024р. 06:50, який викладений згідно вимог та містить технічну частину пропозиції та підтверджує технічні вимоги Замовника, викладено у вигляді порівняльної таблиці та у стверджувальній формі на фірмовому бланку із зазначенням № та дати, посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи. А тому дану підставу для відхилення вважаємо незаконною та безпідставною.
2) Щодо вимоги про надання підтвердження наявності компоненту антизлежування K4Fe/CN/6, мг/кг - 20мг/кг.
Вважаємо дану вимогу Замовника протизаконною, з огляду на аналіз норм ДСТУ 3583-2015. «Сіль кухонна. Загальні технічні умови. З поправкою.», ДСТУ 3747-98 «Сіль: натрію хлорид. Виробництво, терміни та визначення», Постанови Міністерства охорони здоров`я України Державної санітарно- епідеміологічної служби Головного державного лікаря України від 01.12.2003р. №32 «Про затвердження значення гігієнічного нормативу вмісту харчової добавки фероціаніду калію (Е 536) у солі кухонній (повареній), хочемо зауважити, що антизлежування K4Fe/CN/6, мг/кг або фероціаніду калію (Е 536) використовується лише у розсипній солі кухонній (повареній), а ні в таблетованій.
Гексаціанофера́т(II) ка́лію, або жовта кров'яна сіль — комплексна сполука складу K4[Fe(CN)6] або Фероціанід калію (харчова добавка E536) є комплексною сполукою двовалентного заліза, яка існує, як правило, у вигляді тригідрату. Ця добавка може мати різні назви: жовта кров'яна сіль, фероціанід калію, жовта сіль, кроволужна сіль, гексаціаноферрат калію, залізистосинеродистий калій.
Харчову добавку E536 отримують на виробництві з відпрацьованої маси, що містить ціаністі сполуки, що залишається після очищення газів на газових заводах. Основні параметри харчової добавки E536: смак - гіркувато-солоний; колір – жовтий, бурштиновий; запах – відсутній; консистенція – кристалічний порошок.
Застосовується, як правило у харчовій промисловості харчова добавка E536 використовується, в основному, для запобігання комкованню та злежуванню продукту, як добавка до кухонної солі (надає продукту світліший відтінок). Її застосовують: у виробництві ковбас; у виноробстві; у виробництві готових приправ та сумішей спецій; при виготовленні сиру; при випіканні житнього та бездрожжового хліба. Інші варіанти застосування фероциду калію: у нехарчовій промисловості, при виготовленні пігментів фарбування шовку, кольорового паперу як компонент інгібуючих покриттів та при ціануванні сталі; у хімічній промисловості, при виробництві ціаністих сполук, для виділення та утилізації радіоактивного вугілля; у сільськогосподарському секторі як добрива.
Зважаючи на той факт, що Замовник дуже занепокоєний впливом на здоров'я населення, вимога щодо антизлежувальної добавки вважаємо безпідставною, а відхилення з цієї позиції незаконним.
3) Щодо вимоги надання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству. Повідомляємо, що з 1 жовтня 2023 року Законом України «Про систему громадського здоров’я» №2573-9 було скасовано необхідність отримувати\надавати висновок наукової експертизи/ санітарно-епідеміологічної експертизи. Іншого документу, який би замінював даний висновок законодавством не передбачено.
Враховуючи ці обставини, Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб—підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а тому дану вимогу вважаємо незаконною.
Якість Товару, що має бути поставлена повинна відповідати вимогам ДСТУ 3583:2015, діючим державним стандартам України ДСТУ, ТУ та інших нормативних документів, що має бути підтверджено в пропозиції сканованими з оригіналу сертифікатами відповідності та (або) сканованими з оригіналу іншими документами, що посвідчують якість товару. Згідно пояснень Замовника Сіль має бути без шкідливих домішок, бо використовується для очищення води. Товар не повинен вміщувати сторонніх забруднюючих домішок.
Відповідно до вищезазначених норм необхідно зазначити, що показник наявності або відсутності протизлежувальної добавки не відноситься до показників якості такого товару, як сіль таблетована.
Додатково хочемо також зазначити, що при проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що Замовником не було зроблено.
Також звертаємо увагу Колегії на те, що нами, як Учасником завантажено Сертифікат відповідності від 14.02.2024р. виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», який зареєстрований в реєстрі за №UA.1О190.00046-24, який виданий на підставі Протоколу випробувань сертифікаційних випробувань №0287 від 14.02.2024р. АВЛ ДП «Рівнестандартметрологія». ТОВ «К.5» також має Паспорт безпечності (виданий згідно з ДСТУ ГОСТ 30333:2009), які Замовником не було запитано та не надано можливість його надати під час усунення недоліків.
×
-
Назва доказу:
8. ЗУ «Про систему громадського здоров`я» від 06.09.2022 № 2573-IX.
-
Повʼязаний документ:
Про систему громадського здо... _ від 06.09.2022 № 2573-IX (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
7. Сертифікат відповідності та протоколи випробувань.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат та протокол.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Протокол №24 від 28.08.24.
-
Повʼязаний документ:
Протокол №24 від 28.08.24 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
5. Паспорт Безпечності Сіль кухонна кам’яна_гатунок екстра таблетована Чумацька мрія.
-
Повʼязаний документ:
ПБ Сіль кухонна кам’яна_гатунок екстра таблетована Чумацька мрія.doc
-
-
Назва доказу:
4. Постанова Міністерства охорони здоров`я України Державної санітарно- епідеміологічної служби Головного державного лікаря України від 01.12.2003р. №32 «Про затвердження значення гігієнічного нормативу вмісту харчової добавки фероціаніду калію (Е 536) у солі кухонній (повареній).
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження значення гігієні... _ від 01.12.2003 № 32 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
3. 10. Технічні характеристики (дод.2).
-
Повʼязаний документ:
10. Технічні характеристики (дод.2).pdf
-
-
Назва доказу:
2. 2. «ДСТУ 3747-98 Сіль кухонна. Виробництво. Терміни та визначення. Зі Змінами (ІПС № 8-2001), (ІПС № 2-2011)».
-
Повʼязаний документ:
«ДСТУ 3747-98 Сіль кухонна. Виробництво. Терміни та визначення. Зі Змінами (ІПС № 8-2001), (ІПС № 2-2011)».pdf
-
-
Назва доказу:
1. «ДСТУ 3583_2015 Сіль кухонна. Загальні технічні умови. З поправкою».
-
Повʼязаний документ:
«ДСТУ 3583_2015 Сіль кухонна. Загальні технічні умови. З поправкою».pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ТОВ «К.5» даною скаргою повідомляє про порушення своїх прав та законних інтересів та керуючись п.п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Зважаючи на вищенаведене, Товариство з обмеженою відповідальністю «К.5» П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Запросити представника Скаржника на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень в діях Замовника при проведенні процедури закупівлі. 4. Зобов'язати Замовника скасувати протокольне рішення про відхилення ТОВ «К.5» від 28.08.2024р. №24.