• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 71250000-5: Технічна інвентаризація, паспортизація та незалежна експертиза оцінка обладнання (елементів) дитячих майданчиків, розташованих на території Шевченківського району (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)»

Завершена

479 206.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 396.00 UAH
Період оскарження: 23.06.2018 18:16 - 07.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

ПОВТОРНА ВИМОГА про скасування рішення визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МК 7»

Номер: 3932ecb2d0d844afbd4944a32f74587d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-23-001410-a.c3
Назва: ПОВТОРНА ВИМОГА про скасування рішення визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МК 7»
Вимога:
ПОВТОРНА ВИМОГА про скасування рішення визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МК 7» 1.Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: 1. Тендерний комітет районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району на підставі Протоколу № 96 від 19.07.2018 р. засідання тендерного комітету районної адміністрації за предметом закупівлі –«ДК 021:2015: 71250000-5: Технічна інвентаризація, паспортизація та незалежна експертиза оцінка обладнання (елементів) дитячих майданчиків, розташованих на території Шевченківського району (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)» ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-23-001410-a прийняла неправомірне рішення з приводу визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «МК 7» Переможцем процедури закупівлі відкритих торгів. 2.Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: UA-2018-06-23-001410-a 1. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Вимагаємо скасувати рішення про визнання Переможцем процедури закупівлі відкритих торгів ТОВ «МК 7» (Протокол № 96 від 19.07.2018 р. засідання тендерного комітету районної адміністрації). Пропозиція Учасника не відповідає вимогам Закупівлі. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» було переглянуто документи тендерної пропозиції ТОВ «МК 7», що завантажені до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція ТОВ «МК 7» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1.) Відповідно к Додатку № 1 до тендерної документації учасник не повинен відступати від даної форми . В Додатку № 1 до тендерної документації зазначаються Примітки, а саме Примітка з *** відповідно до якої якщо учасник не є платником ПДВ зазначити, що сума вказане без ПДВ. Переможець ТОВ «МК 7» надавши цінову тендерну пропозицію у колонці Загальна сума (грн, без ПДВ***) не зазначив, що сума вказана без ПДВ відповідно до Примітки*** відповідно відступив від Додатку № 1 до тендерної документації. Виходячи з вище наведеного тендерна пропозиція Переможця ТОВ «МК 7» не відповідає умовам тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.) Відповідно к Додатку № 3 до тендерної документації зі змінами Таблиця №1 п.1 наявність обладнання та матеріально-технічної бази у разі залучення орендованої техніки чи/або техніки субпідрядних організацій – НАДАТИ ВІДСКАНОВАНІ КОПІЇ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ ТА ТЕХНІЧНИХ ПАСПОРТІВ. Переможець ТОВ «МК 7» у складі тендерної пропозиції надав відсканований оригінал технічного паспорту на авто Nissan АР1514ЕЕ, а не відскановану копію технічного паспорту на авто Nissan АР1514ЕЕ, як зазначає Замовник. Замовник у складі тендерної документації вимагав від Учасників надання відсканованої копії технічних паспортів, а не надання відсканованого оригіналу технічних паспортів. Копія документу - це копія з оригіналів документів, кожна сторінка яких завірена власноручним підписом уповноваженої особи. Виходячи з вище наведеного тендерна пропозиція Переможця ТОВ «МК 7» не відповідає умовам тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно к Додатку № 2 до тендерної документації зі змінами вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження п. 3 Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку, складену у довільній формі, про наявність офісного приміщення (свідоцтво на право власності або ДОГОВІР ОРЕНДИ). Переможець ТОВ «МК 7» у складі тендерної пропозиції надає Договір оренди нерухомого майна від 02 січня 2018 року .В Договорі оренди нерухомого майна від 02 січня 2018 року зазначається: - п.2.1.Передання Об’єкта оренди в оренду здійснюється на підставі відповідного Акту прийому-передачі у 5-денний строк з моменту укладання цього договору. - п.2.3. Об’єкт вважається переданим в оренду з моменту підписання вищезазначеного Акту. Відповідно до вище наведеного Переможець ТОВ «МК 7» у складі тендерної пропозиції повинен був надати Акт прийому-передачі який є невід’ємною частиною Договору оренди нерухомого майна від 02 січня 2018 року та який підтверджує передання та отримання об’єкту в оренду. Але Переможець ТОВ «МК 7» у складі тендерної пропозиції не надав Акт прийому-передачі, який є невід’ємною частиною Договору оренди нерухомого майна від 02 січня 2018 року та який підтверджує передання та отримання об’єкту в оренду. Виходячи з вище наведеного ні Замовник ні інші Учасники процедури закупівлі –«ДК 021:2015: 71250000-5: Технічна інвентаризація, паспортизація та незалежна експертиза оцінка обладнання (елементів) дитячих майданчиків, розташованих на території Шевченківського району (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)» ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-23-001410-a та контролюючі органи не мають можливості впевнитись у дійсності передання та отримання об’єкту в оренду Переможецем ТОВ «МК 7» за Договором оренди нерухомого майна від 02 січня 2018 року, що наводить на сумнів дійсності даного Договору. Відповідно тендерна пропозиція Переможця ТОВ «МК 7» не відповідає умовам тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо звернути Увагу Замовника на те, що він своїми діями порушує принципи здійснення закупівель, які зазначені у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісної конкуренції серед учасників; - недискримінації учасників; - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. З огляду на вищезазначене ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» ПОВТОРНО ЗВЕРТАЄ УВАГУ Замовника на підстави, які вказують на Скасування рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «МК 7» по процедурі закупівлі – «ДК 021:2015: 71250000-5: Технічна інвентаризація, паспортизація та незалежна експертиза оцінка обладнання (елементів) дитячих майданчиків, розташованих на території Шевченківського району (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)» ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-23-001410-a.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району розглянута вимога ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МК 7» (протокол № 96 від 19.07.2018 р. засідання тендерного комітету районної адміністрації). Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік вимог з якими Учасник може звернутися до замовника після розгляду пропозицій: відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. відповідно до ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Учасник ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" вимагає скасувати рішення рішення про визнання Переможцем процедури закупівлі відкритих торгів ТОВ «МК 7» (Протокол № 96 від 19.07.2018 р. засідання тендерного комітету районної адміністрації) та з огляду на зміст вимоги, замовник вважає, що дана вимога подана з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме вимога не містить вимог щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Враховуючи викладене вище, вимога ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" не підлягає задоволенню. Щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, тендерний комітет районної адміністрації повідомляє наступне. 1) В пропозиції переможця ТОВ “МК 7” (лист від 05.07.2018 № 18) зазначено, що сума вказана без ПДВ та виконав вимогу, зробивши посилання на примітку. 2) відповідно к Додатку № 3 до тендерної документації зі змінами Таблиця №1 п.1 наявність обладнання та матеріально-технічної бази у разі залучення орендованої техніки чи/або техніки субпідрядних організацій – НАДАТИ ВІДСКАНОВАНІ КОПІЇ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ ТА ТЕХНІЧНИХ ПАСПОРТІВ. Переможць ТОВ «МК 7» у складі тендерної пропозиції надав відскановану копію технічного паспорту на авто Nissan АР1514ЕЕ в оригіналі свідоцтва про реєстрацію зазначеного транспортного засобу. 3) відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації зі змінами учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку складену в довільній формі, про наявність офісного приміщення (свідоцтво на право власності або договір оренди). Переможець ТОВ “МК 7” у складі тендерної пропозиції надає Договір оренди нерухомого майна від 02 січня 2018 року зі строком оренди до 31.12.2018 р. Крім того, вимоги щодо надання акту прийома – передачі обєкта оренди в тендерній документації не встановлено. Учасник несе відповідальність за недостовірність наданої ним інформації згідно діючого законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування рішення визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МК 7»

Номер: 84148063d40948ad8d8a577a7f467513
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-23-001410-a.b2
Назва: ВИМОГА про скасування рішення визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МК 7»
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МК 7» 1.Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: 1. Тендерний комітет районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району на підставі Протоколу № 96 від 19.07.2018 р. засідання тендерного комітету районної адміністрації за предметом закупівлі –«ДК 021:2015: 71250000-5: Технічна інвентаризація, паспортизація та незалежна експертиза оцінка обладнання (елементів) дитячих майданчиків, розташованих на території Шевченківського району (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)» ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-23-001410-a прийняла неправомірне рішення з приводу визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «МК 7» Переможцем процедури закупівлі відкритих торгів. 2.Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: UA-2018-06-23-001410-a 1. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування: Вимагаємо скасувати рішення про визнання Переможцем процедури закупівлі відкритих торгів ТОВ «МК 7» (Протокол № 96 від 19.07.2018 р. засідання тендерного комітету районної адміністрації). Пропозиція Учасника не відповідає вимогам Закупівлі. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» було переглянуто документи тендерної пропозиції ТОВ «МК 7», що завантажені до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція ТОВ «МК 7» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: По-перше: відповідно к Додатку № 3 до тендерної документації зі змінами Таблиця №1 п.2. для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник на кожну особу, зазначену у довідці Учасника, НАДАЄ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ КВАЛІФІКАЦІЮ (КОПІЇ ДИПЛОМІВ АБО СВІДОЦТВ ПРО НАВЧАННЯ) Переможцем ТОВ «МК 7» у складі тендерної пропозиції не було надано копії дипломів або свідоцтв про навчання по працівникам: - Хохлова Лариса Валентинівна посада – інженер з проектно-кошторисної роботи; - Карнаух Валерій Анатолійович посада- головний інженер проекту; - Кривицький Олег Олександрович – посада директор, інженер проектувальник; - Маркін Сергій Анатолійович – посада експерт з технічного обстеження будівель і споруд; - Крот Андрій Володимирович – посада експерт-оцінювач. Відповідно до вище наведеного тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі». По- друге : відповідно до розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.6 технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Переможцем ТОВ «МК 7» у складі тендерної пропозиції не було надано підтвердження того , що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до вище наведеного тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі». По- трете: відповідно к Додатку № 3 до тендерної документації зі змінами Таблиця №1 п.1 наявність обладнання та матеріально-технічної бази у разі залучення орендованої техніки чи/або техніки субпідрядних організацій – НАДАТИ ВІДСКАНОВАНІ КОПІЇ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ ТА ТЕХНІЧНИХ ПАСПОРТІВ. Переможць ТОВ «МК 7» у складі тендерної пропозиції не надав відскановану копію технічного паспорту на авто Nissan АР1514ЕЕ. Виходячи з вище наведеного тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі». По - четверте: відповідно к Додатку № 2 до тендерної документації зі змінами для проведення робіт учасник повинен мати офісне приміщення, комп’ютерне обладнання та інвентар також відповідно к Додатку №3 до тендерної документації зі змінами Таблиця № 1 п.1 наявність обладнання та матеріально-технічної учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, складену у довільній формі, про наявність офісного приміщення (свідоцтво на право власності або договір оренди), обладнання та транспортних засобів (комп’ютерного обладнання, легкового або вантажно-пасажирського автомобіля та інвентарю, (власних, орендованих)). Переможць ТОВ «МК 7» у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку від 5 липня 2018 року № 20 про наявність офісного приміщення, обладнання, легкового або вантажно-пасажирського автомобіля та інвентарю в, якій Переможець ТОВ «МК 7» НЕ ЗАЗНАЧИВ ЖОДНОГО ІНВЕНТАРЮ, ЯКИЙ УЧАСНИК ПОВИНЕН МАТИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ. Виходячи з вище наведеного тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації Замовника п.4стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерний комітет районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району не зважаючи на ряд підстав для дискваліфікації визначає переможцем торгів учасника ТОВ «МК 7»,тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації та наводить на сумнів об’єктивного розгляду пропозицій наданих Учасниками. На підставі викладеного Тендерний комітет районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району повинен скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі– ТОВ «МК 7» по процедурі закупівлі – «ДК 021:2015: 71250000-5: Технічна інвентаризація, паспортизація та незалежна експертиза оцінка обладнання (елементів) дитячих майданчиків, розташованих на території Шевченківського району (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)» ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-23-001410-a на підставі п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У разі відхилення вимоги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» щодо скасування рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МК 7» по процедурі закупівлі – «ДК 021:2015: 71250000-5: Технічна інвентаризація, паспортизація та незалежна експертиза оцінка обладнання (елементів) дитячих майданчиків, розташованих на території Шевченківського району (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)» ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-23-001410-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» зверниться до Антимонопольного комітету України, до порталу DOZORRO, та правоохоронних органів для з’ясування неправомірного визначення переможця торгів та надмірного розтрачання бюджетних коштів і притягнення винних посадових осіб до адміністративної або кримінальної відповідальності за зловживання службовим становищем, використанням службових повноважень всупереч інтересам служби за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету. Відповідно до Кримінального кодексу України злочини в сфері державних закупівель класифікуються за такими статтями як: Стаття 210 — нецільове використання бюджетних коштів; Стаття 364 та 364 прим1 — використання службових повноважень всупереч інтересам служби; Стаття 365 — за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету; Стаття 366 — службове підроблення; Стаття 367 — службова недбалість; Стаття 368 — прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою. Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі. - Неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. - Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З огляду на вищезазначене ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» вимагає: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «МК 7» по процедурі закупівлі – «ДК 021:2015: 71250000-5: Технічна інвентаризація, паспортизація та незалежна експертиза оцінка обладнання (елементів) дитячих майданчиків, розташованих на території Шевченківського району (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)» ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-23-001410-a; 2. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» 69002, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Перша ливарна, будинок 4, квартира 2, код ЄДРПОУ-40933609
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району розглянута вимога ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" про скасування рішення визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МК 7». Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік вимог з якими Учасник може звернутися до замовника після розгляду пропозицій: відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. відповідно до ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Учасник ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" вимагає скасувати рішення рішення про визнання Переможцем процедури закупівлі відкритих торгів ТОВ «МК 7» (Протокол № 96 від 19.07.2018 р. засідання тендерного комітету районної адміністрації) та з огляду на зміст вимоги, замовник вважає, що дана вимога подана з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме вимога не містить вимог щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Враховуючи викладене вище, вимога ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" не підлягає задоволенню. Щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, тендерний комітет районної адміністрації повідомляє наступне. 1) Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник на кожну особу, зазначену у довідці Учасника, надає копії документів, що підтверджують кваліфікацію (копії дипломів або свідоцтв про навчання, трудових книжок або трудових договорів, тощо). Враховуючи вищевикладену умову тендерної документації. Учасники для підтвердження наявності працівників повинні надати тільки один із перелічених документів:  Копії дипломів;  Копії свідоцтв про навчання;  Копії трудових книжок;  Трудових договорів;  Тощо. Наявність «коми», як розділового знаку, між словами навчання і трудових книжок, не означає, що подаються обидва документи, навпаки – проставлення «коми» та слів «або» означає, що надається тільки один із зазначених документів. Така позиція викладена у Постанові Касаційного кримінального суду Верховного Суду від 06.02.2018 (справа № 752/11464/16-к), яку можна використовувати як аналогію права, оскільки законодавчо не врегульовано значення «коми» між словами. В тексті Постанови наведено приклади застосування «коми» і «або» в одному реченні, які можна спроектувати на умови п.п. 2.1 п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, надання в тендерній пропозиції ТОВ «МК 7» трудових договорів та трудових книжок щодо кожного працівника є повним виконанням умов п.п. 2.1 п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. А також, слово «тощо» має на увазі будь який документ, що підтверджує кваліфікацію працівників зазначених в довідці, а саме сертифікат кошторисника, сертифікат експерта (оцінювача) з технічного обстеження будівель та споруд, сертифікат головного інженера проекту та сертифікат експерта (оцінювача) об’єктів нерухомого майна. 2) відповідно до тендерної документації вимога щодо надання довідки в довільній формі або підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля відсутня. 3) відповідно к Додатку № 3 до тендерної документації зі змінами Таблиця №1 п.1 наявність обладнання та матеріально-технічної бази у разі залучення орендованої техніки чи/або техніки субпідрядних організацій – НАДАТИ ВІДСКАНОВАНІ КОПІЇ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ ТА ТЕХНІЧНИХ ПАСПОРТІВ. Переможць ТОВ «МК 7» у складі тендерної пропозиції надав відскановану копію технічного паспорту на авто Nissan АР1514ЕЕ. 4) відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації зі змінами при виконанні послуг з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної експертної оцінки обладнання (елементів) дитячих майданчиків необхідно провести наступні заходи: провести візуальний огляд елементів, розташованих на об’єкті на предмет підтвердження комплектності; визначити цілісність та наявність усіх комплектуючих деталей та вузлів; провести перевірку вузлів кріплення скріплюючих елементів; визначити необхідність перефарбування та фарбування поверхонь; провести перевірку амортизуючих поверхонь та «ковзаючих» поверхонь; перевірити просторове розташування елементів (відповідність по вертикалі та горизонталі); перевірити потребу в змащенні підшипників; визначити тип покриття майданчиків, його технічний стан, ступінь забруднення; провести перевірку належного стану огорожі; скласти по кожному об’єкту відомість дефектів. Згідно з вищезазначеним та при виконанні послуг з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної експертної оцінки обладнання (елементів) дитячих майданчиків технологічно використання інвентаря не передбачається. Відповідно до п.2 Розділу V тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих відкритих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та її вимог. У всіх випадках, що не зазначені у цій тендерній документації, замовник керується Законом, а також іншими законами та чинними нормативно-правовими актами України.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ»

Номер: 5ca9563d7ce4406696687be1f6316656
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-23-001410-a.c1
Назва: ВИМОГА про скасування рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ»
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» Відповідно до рішення тендерного комітету Районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району (протокол засідання тендерного комітету №93 від 18.07.2018 року) за предметом закупівлі– «ДК 021:2015: 71250000-5: Технічна інвентаризація, паспортизація та незалежна експертиза оцінка обладнання (елементів) дитячих майданчиків, розташованих на території Шевченківського району (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)» номер оголошення UA-2018-06-23-001410-a відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ». ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» не погоджується з прийнятим рішенням про відхилення його тендерної пропозиції за предметом закупівлі – ДК 021:2015: 71250000-5: Технічна інвентаризація, паспортизація та незалежна експертиза оцінка обладнання (елементів) дитячих майданчиків, розташованих на території Шевченківського району (оплата послуг сторонніх фахівців з обробки інформації)» номер оголошення UA-2018-06-23-001410-a відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №93 від 18.07.2018 року з наступних підстав: 1) щодо довідки від 11.07.2018 №1007/77: - в протоколі не аргументовано, чому саме подана довідка не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації, а саме в якій частині даної форми відступив Учасник. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» надавши довідку від 11.07.2018 №1007/77 не відступав від форми наведеної в Додатку № 1 до тендерної документації. Відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» є необґрунтованим та безпідставним, оскільки довідка від 11.07.2018 №1007/77 надана з дотриманням всієї форми яка була зазначена у Додатку № 1 до тендерної документації . 2) щодо копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу: - відповідно до Додатку № 2 тендерної документації для проведення робіт учасник повинен мати легковий або вантажно-пасажирський автомобіль.Для підтвердження наявності автомобіля учасник повинен надати у разі залучення орендованої техніки чи/або техніки субпідрядних організацій – відскановані копії договорів оренди та технічних паспортів. ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» у складі своєї тендерної пропозиції надав: - копію договору оренди автомобілів № 45/18 від 18 червня 2018 року - копії технічних паспортів на автомобілі марки ВАЗ та ИЖ в протоколі Замовником не аргументовано, яка саме копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу не належно рівня зображення . Та якщо одна із копій свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на думку Замовника є не належного рівня зображення залишається ще одна копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу . Тобто Замовник вимагав у Учасників надання одного транспортного засобу , а учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції було надано два автомобілі та дві копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. Відповідно Замовник мав можливість звернути увагу на другу копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу чого ним не було зроблено даний висновок виходить із того , що Замовник у протоколі зазначає про копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу не належного рівня зображення лише одного автомобіля про другий мови не йде. Виникає питання чому Замовник не звернув увагу на другу копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу?. Відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» є необґрунтованим та безпідставним, оскільки у Замовника було на розгляді декілька копій свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу належного рівня зображення. 3) щодо листів-згод працівників учасника: - в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» листи-згоди працівників надано як додаткові документи. В умовах тендерної документації ( п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додаток 3) мітиться чітка вимога про надання листів-згод тільки від працівників, по яким надано трудові книжки («У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників.). Для підтвердження наявності працівників в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» було надано трудові договори, а не трудові книжки, що відповідно до умов тендерної документації не зобов’язувало учасника надавати листи-згоди від працівників. Слід додатково зазначити, що в умовах тендерної документації не зазначено, кому саме мають надаватись листи-згоди – Учаснику чи Замовнику. Замовник під час розгляду тендерних пропозицій має керуватись виключно умовами тендерної документації та не використовувати додаткові вимоги, не зазначені в умовах тендерної документації. Прийняте тендерним комітетом Замовника рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ»(протокол засідання тендерного комітету №93 від 18.07.2018 року)є необґрунтованим та «надуманими», суперечить умовам тендерної документаціїта порушує принципи здійснення публічних закупівель згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дискримінує ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» та свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку його тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» повністю відповідає умовам тендерної документації, підстави для її відхилення відсутні. Замовник порушив право ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. У разі відхилення вимоги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» по процедурі закупівлі UA-2018-06-23-001410-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» зверниться до Антимонопольного комітету України, до порталу DOZORRO, та правоохоронних органів для з’ясування неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» по процедурі закупівлі UA-2018-06-23-001410-a та притягнення винних посадових осіб до адміністративної або кримінальної відповідальності за зловживання службовим становищем,використанням службових повноважень всупереч інтересам служби за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету. Відповідно до Кримінального кодексу України злочини в сфері державних закупівель класифікуються за такими статтями як: Стаття 210 — нецільове використання бюджетних коштів; Стаття 364 та 364 прим1 — використання службових повноважень всупереч інтересам служби; Стаття 365 — за перевищення повноважень, наданих як члену або голові комітету; Стаття 366 — службове підроблення; Стаття 367 — службова недбалість; Стаття 368 — прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою. Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі. - Неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. - Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи вищевикладене, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» вимагає : 1) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» по процедурі закупівлі UA-2018-06-23-001410-a . Прийнявши рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» Замовник порушив право Учасника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, оскільки тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ»повністю відповідає умовам тендерної документації та відхилена Замовником неправомірно; 2) повернути тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ»на повторний розгляд; 3) прийняти рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» переможцем процедури закупівлі UA-2018-06-23-001410-a, так як тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району розглянута вимога ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" про скасування рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ». Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проте вимоги скарги полягають в скасуванні рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ». На підставі вищевикладеного, вимога про скасування рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» не підлягає задоволенню. Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ» умовам тендерної документації тендерний комітет повідомляє наступне. 1) щодо довідки від 11.07.2018 № 1007/77 Замовником встановлено вимогу в Додатку 1 до тендерної документації, що учасник не повинен відступати від даної форми. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації «Примітки» («Відомості про учасника процедури закупівлі*», «… на загальну** суму грн.», «Загальна сума (грн., з ПДВ***)») та посилання на них входять в форму зазначену в Додатку 1 до тендерної документації. Учасником надано довідку від 11.07.2018 № 1007/77 з порушенням даної вимоги, а саме в довідці наданої учасником відсутня посилання на примітки. 2) щодо копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. В наданій учасником довідки від 11.07.2018 № 1007/78 «Довідка про наявність офісного приміщення, обладнання та транспортних засобів» зазначена інформація щодо наявності транспортного засобу: Автомобіль (марки ВАЗ, модель 21043, реєстраційний номер АР 1849 АО). Відповідно до п. 1 Таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження викладеної в довідці інформації додати до пропозиції відскановані копії технічних паспортів на техніку, якщо таке передбачено законодавством. У разі залучення орендованої техніки чи/або техніки субпідрядних організацій – надати відскановані копії договорів оренди та технічних паспортів. Документальне підтвердження наявності обладнання та транспортних засобів, необхідних для надання послуг, надається по кожній одиниці транспортного засобу, обладнання, зазначених в Довідці. Копія технічного паспорту на автомобіль (марки Иж, модель 27175036, номер АР 1719 АР), зазначеного в довідки 11.07.2018 № 1007/78, надана учасником в складі тендерної пропозиції, а технічний паспорт на Автомобіль (марки ВАЗ, модель 21043, реєстраційний номер АР 1849 АО) відсутній. В наданій скан – копія технічного паспорту наданого учасником не можливо розібрати тип ТЗ, номер шасі, реєстраційний номер та марку транспортного засобу. Крім того, в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль (марки Иж, модель 27175036, номер АР 1719 АР) зазначено тип «Вантажний фургон В», що не відповідає п. 1 Таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації зі змінами: у учасника повинні бути в наявності транспортні засоби легковий або вантажно – пасажирський автомобіль. 3) щодо листів – згод працівників учасника. Відповідно до п.п. 1.1 п.1 Розділу III тендерної документації тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає додати учасник. Згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Працівники учасника ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ", які надали свої листи – згоди, не подають тендерну пропозицію та не являються учасниками процедури закупівлі. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, вважаємо що протоколом від 18.07.2018 № 93 тендерний комітет замовника правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ"
Статус вимоги: Не задоволено