• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Засіб дезінфікуючий

Завершена

3 318 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 180.00 UAH
Період оскарження: 02.08.2024 10:05 - 08.08.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування рішення про визнання Учасника ТОВ «БЛАНІДАС» переможцем процедури закупівлі

Номер: 037e1d67bf604c2886ee1fea8a4a9aae
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-02-002058-a.a1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визнання Учасника ТОВ «БЛАНІДАС» переможцем процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до Протоколу від 14 серпня 2024 року Замовником було визнано переможцем закупівлі UA-2024-08-02-002058-a від 02.08.2024 ТОВ ТОВ "БЛАНІДАС", незважаючи на ряд суттєвих недоліків, у тому числі невідповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатків до нього, а саме: Відповідно до вимог Додатку 2 до Оголошення Замовник вимагає, щоб запропонований товар за своїми параметрами належав до 4 класу гострої токсичності. Учасник ТОВ «БЛАНІДАС» надає у складі пропозиції копію Інструкції щодо застосування засобу дезінфікуючого «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» з метою дезінфекції, де в пункті 1.7 зазначається, що Засіб «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» за параметрами гострої токсичності згідно з ГОСТ 12.1.007-76 засіб належить до 4 класу помірнонебезпечних речовин при нанесенні на шкіру, що абсолютно не відповідає положенням пункту 1.1 Розділу 1 ГОСТ 12.1.007-76, де зазначено що до 4 класу відносяться речовини малонебезпечні, а помірнонебезпечні – до 3 класу. Приналежність запропонованого товару до 3 класу гострої токсичності Учасник ТОВ «БЛАНІДАС» підтверджує твердженням з копії Інструкції щодо застосування засобу дезінфікуючого «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» з метою дезінфекції, де в пункті 1.7 зазначає, що засіб відноситься до 3 класу небезпеки (помірно небезпечні речовини) - при введенні в шлунок. Таким чином, запропонований товар Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» Учасника ТОВ «БЛАНІДАС» не відповідає вимогам Замовника в частині пункту 4 Додатку 2 до Оголошення. Відповідно до інформації, наведеній в Таблиці 1 пункту 2.2 Розділу 2 копії Інструкції щодо застосування засобу дезінфікуючого «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» з метою дезінфекції зазначено, що концентрація робочого розчину (по діючій речовині)% складає 0,3 за умови приготування робочого розчину із 3 мілілітрів засобу та 997 мілілітрів води. Під час аналітичного перерахунку готового робочого розчину встановлюємо наступне: Об’єм готового розчину згідно табличних даних складає 1000 мл. В 1000 мл готового розчину знаходиться 3 мл засобу, що складає 0,3% розчину. В 1 мл засобу міститься 26% діючої речовини, тобто 0,26% в 1 мл, отже 0,78% в 1000 мл готового розчину. Таким чином, копія Інструкції щодо застосування засобу дезінфікуючого «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» з метою дезінфекції містить неправдиві дані щодо вмісту діючої речовини в готовому робочому розчині. Також слід відмітити, що визначення «Концентрація робочого розчину (по діючій речовині), %» згадується виключно у Таблиці 1, в решті таблиць зазначається величина «Концентрація розчину % (за препаратом)». Дана невідповідність цілком виключає можливість донести до кінцевого споживача метод виготовлення робочого розчину та його застосування в різних методах дезінфекції та відверто потребує повідомлення відповідного підрозділу Міністерства охорони здоров’я України щодо відповідності реєстраційного досьє, наданого для державної реєстрації засобу. Інструкцією щодо застосування засобу дезінфікуючого «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» з метою дезінфекції не встановлені дані щодо екотоксичності та Заходи, необхідні для захисту людей, тварин та навколишнього природнього середовища, а саме Рекомендовані методи та запобіжні заходи щодо поводження, використання, зберігання, транспортування та під час пожежі; У разі виникнення пожежі характер продуктів згоряння; Заходи щодо надання первинної допомоги в разі настання нещасного випадку із зазначенням антидотів, що особливо важливо, оскільки виробником зазначається рН розчину від лужного до кислого, і вплив лугів та кислот нейтралізуються діаметрально протилежними засобами. Також не зазначається специфічний антидот для діючої речовини. Дана невідповідність не задовольняє вимоги ПКМУ від 15.08.2023 № 863 та потребує повідомлення відповідного підрозділу Міністерства охорони здоров’я України щодо відповідності реєстраційного досьє, наданого для державної реєстрації засобу. Таким чином, Замовник визнає переможцем Учасника ТОВ «БЛАНІДАС», при тому що його пропозиція не відповідає ані вимогам Оголошення та Додатків до Оголошення, ані вимогам законодавства. Наступним слід відмітити, що виробництво запропонованого товару «сертифіковане» за стандартом ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000%2018,IDT) органом з сертифікації, що не має відповідної акредитації на проведення сертифікаційних робіт у зазначеній сфері, а зроблено це, як зазначено у сертифікаті від 12 жовтня 2022 № UA.FSMS.8О107K.285.01-22 – з метою набуття досвіду. Таким чином даний документ не може розглядатися як підтверджуючий, відповідно до положень ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, а лише як текст для ознайомлення. Таким чином, Учасник ТОВ «БЛАНІДАС» документально не підтвердив вимогу Замовника щодо виготовлення предмета закупівлі на виробництві сертифікованому згідно стандарту стандарту ISO/ ДСТУ ISO 9001, ISO/ ДСТУ ISO 14001, ISO/ ДСТУ ISO 22000, як цього вимагає Замовник у Додатку 2 до Оголошення. Враховуючи вище викладене, вимагаємо скасування рішення про визнання Учасника ТОВ «БЛАНІДАС» переможцем процедури закупівлі за номером Оголошення UA-2024-08-02-002058-a від 02.08.2024. До розгляду вимоги, разом із вищевикладеним, додаємо, що Замовник за Оголошенням UA-2024-08-02-002058-a від 02.08.2024 виявив намір закупити засіб для проведення дезінфекційних заходів, що проводяться виключно робочими розчинами – розчинами які готуються власними силами із закупленого засобу та води. Засіб "Еміталь-Грант плюс", що містить активну речовину полігексаметиленгуанідин у концентрації 8,0±0,8%, демонструє таку ж ефективність, як і "Бланідас Гуасептин", що містить ту ж речовину, але в значно вищій концентрації 26,0±1,5%. Незважаючи на відмінність у концентраціях, обидва засоби забезпечують високий рівень дезінфекції та відповідають усім встановленим стандартам. "Еміталь-Грант плюс" має широкий спектр антимікробної активності, ефективно знищуючи грамнегативні та грампозитивні бактерії (включаючи збудників туберкульозу та легіонельозу), віруси (зокрема збудників парентеральних гепатитів, ВІЛ, поліомієліту, вірус грипу А птахів – H5N1), а також гриби (збудників кандидозів і дерматофітій). Засіб також володіє спороцидною дією, що робить його універсальним і надійним для дезінфекції в різних умовах. Його функціональні характеристики повністю відповідають вимогам замовника, забезпечуючи безпеку та ефективність дезінфекційних заходів. Основними об'єктами для використання дезінфікуючих засобів "Еміталь-Грант плюс" та "Бланідас Гуасептин" є поверхні приміщень, меблі, сантехнічне обладнання, посуд, прибиральний інвентар.Відповідно до наказу МОЗ України №1777 від 2020 року (додаток 8). Для таких об'єктів застосовується дезінфекція низького рівня, спрямована на знищення бактерій. За цих умов робочі розчини "Еміталь-Грант плюс" є в 3 і більше разів економічнішими порівняно з розчинами "Бланідас Гуасептин". Для досягнення необхідного ефекту "Еміталь-Грант плюс" використовується в концентраціях від 0,05% до 0,25%, що дозволяє з 1 літра концентрату приготувати від 400 до 2000 літрів робочого розчину. Натомість "Бланідас Гуасептин" вимагає концентрацій від 0,3% до 1,2%, що дає лише від 75 до 333 літрів робочого розчину. Крім того, "Еміталь-Грант плюс" є композиційним засобом, що містить додатковий потужний антимікробний компонент — третинний амін. Зважаючи на нижчу ціну та рівнозначну ефективність, "Еміталь-Грант плюс" є більш економічно вигідним і раціональним вибором. Таким чином, Замовник віддав перевагу найменшекономічновігидній пропозиції, що суперечить всім принципам проведення публічних закупівель. Стосовно проведення процедури закупівлі в цілому повідомляємо наступне: Замовником зазначено у Додатку 2 до Оголошення, що: «*всі посилання на торгову марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»», в той же час Замовник встановлює технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме відсотковий вміст діючої речовини в товарі такий, який може забезпечити тільки один виробник БЛАНІДАС», відповідно до даних, наданих Міністерством охорони здоров’я України у відкритому та безоплатному Реєстрі. Також, усупереч частині четвертій статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не встановлює, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином Замовник недвозначно встановлює дискримінаційну вимогу щодо учасників, які мали намір запропонувати товар вітчизняного виробництва, що відповідає функціональним властивостям та вимогам Замовника. Але, вимога щодо конкретного відсоткового вмісту конкретної діючої речовини звела обсяг пропозиції або до товару "Бланідас Гуасептин", або до іноземного аналогу, що значно відрізняється за вартістю у бік збільшення. Таким чином Замовник, порушуючи принцип недискримінації учасників, оголосив публічну закупівлю конкретного товару у конкретного виробника за конкретною ціною. Слід зазначити, що Учасник ТОВ «БЛАНІДАС» «виграло» аукціон з ціною 2 253, грн. за умов поставки DDP (оптова торгівля) прі тому, що роздрібна вартість одиниці товару без витрат на доставку, документальне забезпечення тощо становить 2 350,00 грн (інформація з відкритих джерел отримана шляхом моніторингу торгівельних майданчиків, проведена у відповідності до вимог ДСТУ ISO/TR 10017:2005), що свідчить про штучне завищення ціни. Замовником визначено, що абсолютно усі дані щодо предмета закупівлі, його технічних/функціональних характеристик, відносяться до кваліфікаційний критеріїв відповідно до пункту 4 Тендерної документації, що є порушенням ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Таким чином, за умови невідповідності пропозицій усіх учасників процедури закупівлі вимогам Оголошення та Додатків до нього та з урахуванням відвертого порушення законодавства України у сфері здійснення публічних, ВИМАГАЄМО: відмінити процедуру проведення спрощеної закупівлі за номером UA-2024-08-02-002058-a від 02.08.2024 відповідно до п. 2 частини сімнадцятої ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вирішення: Шановний учаснику! Щодо вашої вимоги щодо скасування рішення про визнання Учасника ТОВ «БЛАНІДАС» переможцем процедури закупівлі, повідомляємо наступне. Згідно вимог п.4 . Засіб за параметрами гострої токсичності належить до 4 класу. В наданому ТОВ «БЛАНІДАС» Висновку ДСЕЕ від 11.08.2020р №12.2-18-5/18304 Засіб дезінфікуючий «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» за параметрами гострої токсичності відноситься до 3 класу небезпечності при введені в шлунок та 4 класу при нанесенні на шкіру. Інструкція щодо застосування засобу дезінфікуючого «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» з метою дезінфекції, в пункті 1.7 підтверджує, що Засіб «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» за параметрами гострої токсичності згідно з ГОСТ 12.1.007-76 засіб належить до 4 класу, а тому ця вимога підтверджена в повній мірі і у Замовника відсутні підстави задовольнити в цій частині вимогу. Щодо зазначення вимоги, що відповідно до інформації, наведеній в Таблиці 1 пункту 2.2 Розділу 2 копії Інструкції щодо застосування засобу дезінфікуючого «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» з метою дезінфекції зазначено, що концентрація робочого розчину (по діючій речовині)% складає 0,3 за умови приготування робочого розчину із 3 мілілітрів засобу та 997 мілілітрів води. Технічними вимогами встановлено наступні вимоги: 1. Діюча речовина, мас,%: 26,0±1,5% полігексаметиленгуанідину гідрохлориду (ПГМГ) 2. У складі має бути одна активнодіюча речовина. 3. Має бактерицидні властивості (вкл. Mycobacterium tuberculosis); віруліцидні (включаючи парантеральні гепатити В, С,), ВІЛ, герпес, поліо-, фунгіцидні . 4. Засіб за параметрами гострої токсичності належить до 4 класу. 5. Призначення: для дезінфекції поверхонь приміщень, меблів, виробів медичного призначення (ВМП), білизни, посуду, санітарно-технічного обладнання. прибирального інвентарю. 6. Після дезінфекції розчином засобу має місце залишкова (пролонгована) антимікробна дія. 7. Робочі розчини зберігають свою активність протягом не менше 2-х місяців за умови їх зберігання у закритих ємностях. 8. Гарантійний термін зберігання засобу – не менше 2-х років з дати виготовлення. Тобто, вимог до «умов приготування робочого розчину немає», а тому підстав для задоволення вимоги в цій частині вимоги в Замовника немає. Щодо вимоги що Інструкцією щодо застосування засобу дезінфікуючого «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» з метою дезінфекції не встановлені дані щодо екотоксичності та Заходи, необхідні для захисту людей, тварин та навколишнього природнього середовища, то як зазначено вище у технічних вимогах не встановлено вказаної вимоги, тож підстав для задоволення вимоги в цій частині вимоги в Замовника немає. Крім того, інформуємо, що технічними вимогами Замовника було взято за основу і вказано у вимогах технічний опис деззасобу який бажає закупити Замовник, а саме: Засіб дезінфікуючий для дезінфекції поверхонь приміщень, меблів, виробів медичного призначення (ВМП), білизни, посуду, санітарно-технічного обладнання. прибирального інвентарю Засіб дезінфікуючий “Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)” , який було і запропоновано Учасником ТОВ «БЛАНІДАС». Замовником у технічних вимогах також було передбачено, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Тож, Замовником було надано право учасникам пропонувати еквіваленти Бланідас Гуасептину. Щодо зазначення, що Дана невідповідність не задовольняє вимоги ПКМУ від 15.08.2023 № 863, то звертаємо Вашу увагу, що реєстрація Засобу дезінфекційного «Бланідас Гуасептин (Blanidas Guaseptin)» була у 2020 році в державному реєстрі деззасобів за номером 937, і реєстрація на той час здійснювалась по іншій постанові КМУ «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» від 3 липня 2006 р. № 908, яка втратила чинність лише з 01.10.2023 року (Постанови КМ № 863 від 15.08.2023). Щодо зазначення про те, що виробництво запропонованого товару «сертифіковане» за стандартом ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000%2018,IDT) органом з сертифікації, що не має відповідної акредитації на проведення сертифікаційних робіт у зазначеній сфері, а зроблено це, як зазначено у сертифікаті від 12 жовтня 2022 № UA.FSMS.8О107K.285.01-22 – з метою набуття досвіду. Відповідно до технічних вимог встановлено: «Засіб повинен бути виготовлений на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO/ ДСТУ ISO 9001, ISO/ ДСТУ ISO 14001, ISO/ ДСТУ ISO 22000 (наявність копії сертифікату виробника).». Тобто, учасник має надати на виробника засобу копії сертифікату ISO/ ДСТУ ISO 9001, ISO/ ДСТУ ISO 14001, ISO/ ДСТУ ISO 22000, що й було надано ТОВ «БЛАНІДАС», а вимог що надання інформації про акредитацію органу сертифікації не встановлено в тому числі і акредитації на проведення сертифікаційних робіт у зазначеній сфері, а тому підстав для задоволення вимоги в цій частині вимоги в Замовника немає. Щодо надання учасниками еквіваленту, то відповідь на дане запитання до процедури вже було надано 08 серпня 2024р. Щодо зазначення, що Учасник ТОВ «БЛАНІДАС» «виграло» аукціон з ціною 2 253, грн. за умов поставки DDP (оптова торгівля) прі тому, що роздрібна вартість одиниці товару без витрат на доставку, документальне забезпечення тощо становить 2 350,00 грн (інформація з відкритих джерел отримана шляхом моніторингу торгівельних майданчиків, проведена у відповідності до вимог ДСТУ ISO/TR 10017:2005), що свідчить про штучне завищення ціни. ТОВ «БЛАНІДАС» виграв аукціон з ціною 2253,60грн за одну каністру 5000 мл, а вами вказано про нібито штучне завищення ціни адже роздрібна вартість одиниці товару без витрат на доставку, документальне забезпечення тощо становить 2 350,00 грн, тож яким чином є завищення ціни зі сторони ТОВ «БЛАНІДАС», якщо різниця між роздрібною ціною та ціновою пропозицією ТОВ «БЛАНІДАС» становить - 96,40грн.?! Звертаємо вашу увагу , що статтею10 Закону України «Про ціни і ціноутворення» № 5007-VI від 21 червня 2012 року встановлено, що суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують: вільні ціни; державні регульовані ціни. Пунктом 1 статті 10 та статті 11 Закону України «Про ціни і ціноутворення» встановлено, що ціни в Україні можуть бути вільними - установлюються підприємствами самостійно за погодженням сторін на всі товари, крім тих, ціни на які регулюються державою. Ціни на дезінфікуючі засоби не регулюються державою. Тож, інформація про нібито штучне завищення ціни не відповідає дійсності. На підставі вищевикладеного, в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги щодо відміни процедури проведення спрощеної закупівлі за номером UA-2024-08-02-002058-a від 02.08.2024 відповідно до п. 2 частини сімнадцятої ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено