-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Торги не відбулися
1 084 472.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 422.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 422.36 UAH
Період оскарження:
30.07.2024 17:09 - 24.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника
Номер:
2c5a91c2d61741c2baedf7c37869689d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-30-009479-a.a2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічна специфікація.pdf 08.09.2024 16:34
- Протокол.pdf 08.09.2024 16:34
- Tender-documents-[UA-2024-07-30-009479-a].zip 08.09.2024 16:34
- Скарга.pdf 08.09.2024 16:34
- Скарга.docx 08.09.2024 16:34
- Детальний опис товару.pdf 08.09.2024 16:34
- sign.p7s 08.09.2024 16:35
- рішення від 10.09.2024 № 15015.pdf 10.09.2024 16:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2024 № 15471.pdf 19.09.2024 13:17
- рішення від 18.09.2024 № 15471.pdf 23.09.2024 11:02
- Відповідь UA-2024-07-30-009479-a (2).rar 12.09.2024 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2024 16:36
Дата розгляду скарги:
18.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.09.2024 11:02
Дата виконання рішення Замовником:
08.10.2024 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимономольного комітету України з розгляду скарг про порушення законадавства у сфері публічних закупівель №15471-р/пк-пз від 18.09.2024 виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
340e7859798e4dbf826c66133c39fd33
Заголовок пункту скарги:
03.09.2024р. Замовником було опубліковано Протокол №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір, згідно з яким ТОВ "Ромус-Поліграф" визначено переможцем процедури закупівлі, оприлюднено намір про укладення договору з ним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
27.08.2024р. відбулося розкриття тендерних пропозицій.
03.09.2024р. Замовником було опубліковано Протокол №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір, згідно з яким ТОВ "Ромус-Поліграф" визначено переможцем процедури закупівлі, оприлюднено намір про укладення договору з ним.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до пп.2 п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
Повна копія сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93;
ТОВ "Ромус-Поліграф" у складі тендерної пропозиції надало файли:
- Детальний опис товару вих. №07 від 05.08.2024р.
- Технічна специфікація вих. №06 від 05.08.2024р.
Відповідно до змісту вищезазначених файлів ТОВ "Ромус-Поліграф" пропонує наступний товар таких розмірів:
Стілець офісний Габаритні розміри: 585х590х1110 мм
Стіл учнівський 1-місний з
полицею, з регулюванням
кута нахилу стільниці, ростові групи № 4-7 Габаритні розміри: 700х590х640-820 мм.
• ширина – 700 мм;
• глибина – 590 мм;
• висота – 640, 700, 760, 820 мм
Стілець Тподібний,
регульований по висоті, №4-7 з покриттям фанери
пластиком HPL Габаритні розміри: 391х485х740-860 мм.
Розмір спинки: 380х200 мм.
Розмір сидіння: 380х350 мм.
Стілець складається з
накладного сидіння, спинки та
металокаркасу.
• ширина – 391 мм;
• глибина – 485 мм;
• висота – 740, 780, 820, 860 мм;
• висота до верхньої основи
сидіння – 380, 420, 460, 500 мм
Стіл письмовий Габаритні розміри: 1200х600х750 мм.
Дошка аудиторна на п'ять робочих поверхонь 3000х1000 мм Габаритні розміри: 3000х1000 мм
Крісло «Груша» Габаритні розміри: 130х100 мм.
Лава напівм’яка Габаритні розміри: 1240х465х790 мм.
• розмір сидіння – 1200х300 мм;
• розмір спинки – 1200х240 мм
Шафа для журналів і книг Габаритні розміри: 702х405х2115 мм.
Шафа з дверцятами і полицями Габаритні розміри: 702х405х2115 мм.
Стінка дитяча
«Квіткова
поляна» Габаритні розміри: 973х400х1365 мм
ТОВ "Ромус-Поліграф" у складі тендерної пропозиції не надало протокол випробувань від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93.
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "Ромус-Поліграф" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Ромус-Поліграф" порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «Меблі-Техностиль» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозицію ТОВ "Ромус-Поліграф", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
03.09.2024р. Замовником було опубліковано Протокол №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір, згідно з яким ТОВ "Ромус-Поліграф" визначено переможцем процедури закупівлі, оприлюднено намір про укладення договору з ним.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до пп.2 п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
Повна копія сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93;
ТОВ "Ромус-Поліграф" у складі тендерної пропозиції надало файли:
- Детальний опис товару вих. №07 від 05.08.2024р.
- Технічна специфікація вих. №06 від 05.08.2024р.
Відповідно до змісту вищезазначених файлів ТОВ "Ромус-Поліграф" пропонує наступний товар таких розмірів:
Стілець офісний Габаритні розміри: 585х590х1110 мм
Стіл учнівський 1-місний з
полицею, з регулюванням
кута нахилу стільниці, ростові групи № 4-7 Габаритні розміри: 700х590х640-820 мм.
• ширина – 700 мм;
• глибина – 590 мм;
• висота – 640, 700, 760, 820 мм
Стілець Тподібний,
регульований по висоті, №4-7 з покриттям фанери
пластиком HPL Габаритні розміри: 391х485х740-860 мм.
Розмір спинки: 380х200 мм.
Розмір сидіння: 380х350 мм.
Стілець складається з
накладного сидіння, спинки та
металокаркасу.
• ширина – 391 мм;
• глибина – 485 мм;
• висота – 740, 780, 820, 860 мм;
• висота до верхньої основи
сидіння – 380, 420, 460, 500 мм
Стіл письмовий Габаритні розміри: 1200х600х750 мм.
Дошка аудиторна на п'ять робочих поверхонь 3000х1000 мм Габаритні розміри: 3000х1000 мм
Крісло «Груша» Габаритні розміри: 130х100 мм.
Лава напівм’яка Габаритні розміри: 1240х465х790 мм.
• розмір сидіння – 1200х300 мм;
• розмір спинки – 1200х240 мм
Шафа для журналів і книг Габаритні розміри: 702х405х2115 мм.
Шафа з дверцятами і полицями Габаритні розміри: 702х405х2115 мм.
Стінка дитяча
«Квіткова
поляна» Габаритні розміри: 973х400х1365 мм
ТОВ "Ромус-Поліграф" у складі тендерної пропозиції не надало протокол випробувань від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93.
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "Ромус-Поліграф" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Ромус-Поліграф" порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «Меблі-Техностиль» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозицію ТОВ "Ромус-Поліграф", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
4. Технічна специфікація вих. №06 від 05.08.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Детальний опис товару вих. №07 від 05.08.2024р
-
Повʼязаний документ:
Детальний опис товару.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Протокол №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 03.09.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Протокол.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-07-30-009479-a].zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Ромус-Поліграф" та намір укласти з ним договір (Протокол №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 03.09.2024р.)
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3a288df766154fbaaae7dc1ae1f4e379
Заголовок пункту скарги:
03.09.2024р. Замовником було опубліковано Протокол №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір, згідно з яким ТОВ "Ромус-Поліграф" визначено переможцем процедури закупівлі, оприлюднено намір про укладення договору з ним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пп.4 п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
- Копія протоколів випробувань від акредитованої лабораторії НААУ на відповідність пропонованих лотків вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2019.
ТОВ "Ромус-Поліграф" у складі тендерної пропозиції надало файли:
- Детальний опис товару вих. №07 від 05.08.2024р
- Технічна специфікація вих. №06 від 05.08.2024р.
Відповідно до змісту вищезазначених файлів ТОВ "Ромус-Поліграф" пропонує лотки таких розмірів:
Стінка дитяча
«Квіткова
поляна» Стінка комплектується лотками та кришками, розміром:
- №1 (10 шт.) розміром 315х390х75 мм
- №2 (2 шт.) розміром 315х390х150 мм
- №3 (1 шт.) розміром 315х390х300 мм
та кріпляться пластиковими направляючими (розміри лотків
можуть мати відхилення до 5% від вказаного розміру)
ТОВ "Ромус-Поліграф" у складі тендерної пропозиції не надало копії протоколів випробувань від акредитованої лабораторії НААУ на відповідність пропонованих лотків вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2019.
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "Ромус-Поліграф" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Ромус-Поліграф" порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «Меблі-Техностиль» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозицію ТОВ "Ромус-Поліграф", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
- Копія протоколів випробувань від акредитованої лабораторії НААУ на відповідність пропонованих лотків вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2019.
ТОВ "Ромус-Поліграф" у складі тендерної пропозиції надало файли:
- Детальний опис товару вих. №07 від 05.08.2024р
- Технічна специфікація вих. №06 від 05.08.2024р.
Відповідно до змісту вищезазначених файлів ТОВ "Ромус-Поліграф" пропонує лотки таких розмірів:
Стінка дитяча
«Квіткова
поляна» Стінка комплектується лотками та кришками, розміром:
- №1 (10 шт.) розміром 315х390х75 мм
- №2 (2 шт.) розміром 315х390х150 мм
- №3 (1 шт.) розміром 315х390х300 мм
та кріпляться пластиковими направляючими (розміри лотків
можуть мати відхилення до 5% від вказаного розміру)
ТОВ "Ромус-Поліграф" у складі тендерної пропозиції не надало копії протоколів випробувань від акредитованої лабораторії НААУ на відповідність пропонованих лотків вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2019.
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "Ромус-Поліграф" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Ромус-Поліграф" порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «Меблі-Техностиль» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозицію ТОВ "Ромус-Поліграф", чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
4. Технічна специфікація вих. №06 від 05.08.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Детальний опис товару вих. №07 від 05.08.2024р
-
Повʼязаний документ:
Детальний опис товару.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Протокол №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 03.09.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Протокол.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-07-30-009479-a].zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Ромус-Поліграф" та намір укласти з ним договір (Протокол №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 03.09.2024р.)
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
0bf26e7715714aa5be53bf235cef9220
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-30-009479-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Запит 308 з Додатком.pdf 03.08.2024 22:47
- Скарга на умови тендерної документації.docx 03.08.2024 22:47
- Tender-documents-[UA-2024-07-30-009479-a].zip 03.08.2024 22:47
- Відповідь №796-2 від 02.08.2024р.pdf 03.08.2024 22:47
- Запит 309.pdf 03.08.2024 22:47
- Скарга на умови тендерної документації.pdf 03.08.2024 22:47
- Відповідь №782-2 від 01.08.2024р. з додатком.pdf 03.08.2024 22:47
- sign.p7s 03.08.2024 22:48
- Рішення від 06.08.2024 № 13314.pdf 06.08.2024 15:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2024 № 13780.pdf 15.08.2024 12:18
- Рішення від 14.08.2024 № 13780.pdf 19.08.2024 11:42
- Сертифікат ISO 14001 2015 ТОВ Аншар Груп 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ISO 14001 2015 ТОВ Меблі-Техностиль 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ISO 14001 2015 ТОВ Розком 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ISO 28000 2008 ТОВ Аншар Груп 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ISO 28000 2008 ТОВ Меблі-Техностиль 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ISO 28000 2008 ТОВ Розком 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ISO 45001 2019 ТОВ Аншар Груп 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ISO 45001 2019 ТОВ Меблі-Техностиль 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ISO 45001 2019 ТОВ Розком 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001 2018 ТОВ Аншар Груп 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001 2018 ТОВ Меблі-Техностиль.pdf 08.08.2024 17:40
- Сертифікат відповідності Рівненське НВП УТГ 08.08.2024 17:40
- Сертифікат відповідності ТОВ Аншар Груп.pdf 08.08.2024 17:40
- Сертифікат відповідності ТОВ Меблі-Техностиль 08.08.2024 17:40
- Сертифікат відповідності ТОВ Розком 08.08.2024 17:40
- Відповідь UA-2024-07-30-009479-a.docx 08.08.2024 17:40
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001 2018 ТОВ Розком 08.08.2024 17:40
- Відповідь UA-2024-07-30-009479-a.pdf 08.08.2024 17:40
- Відповідь на запит ТОВ Промислова група ЛЕЛЕКА 08.08.2024 17:40
- Відповідь на Запит ТОВ Аншар Груп 08.08.2024 17:40
- Відповідь на Запит ТОВ Розком 08.08.2024 17:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.08.2024 22:52
Дата розгляду скарги:
14.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2024 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2024 11:42
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2024 12:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ погоджено та виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b0d2ba9ab85c498d83012d6bd7a316a0
Заголовок пункту скарги:
Вимога надати зразки товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
30.07.2024р. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2024-07-30-009479-a на придбання товару Шкільні меблі (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі).
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері та маємо можливість поставити необхідний товар, однак ознайомившись з тендерною документацією, виявили в ній вимоги, яка не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють нас можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до пп.14 п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника підтверджується шляхом надання у складі пропозиції (повинні бути завантажені в електронну систему на момент завершення подання пропозицій) сканованих документів, завірених мокрою печаткою учасника:
14. Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в термін 5-ти робочих днів безкоштовно надати зразки товарів, які планують постачатись, про що у складі пропозиції надається підтвердження. У разі невідповідності зразків вимогам замовника, замовник має право відхилити пропозицію;
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Також згідно з п.45 Особливостей Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Враховуючи викладене, зразки товару, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків товару чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог п.44, п.45 Особливостей.
Зазначене суперечить чинному законодавству, зокрема п.44, п.45 Особливостей, тому, враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-07-30-009479-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері та маємо можливість поставити необхідний товар, однак ознайомившись з тендерною документацією, виявили в ній вимоги, яка не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють нас можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до пп.14 п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника підтверджується шляхом надання у складі пропозиції (повинні бути завантажені в електронну систему на момент завершення подання пропозицій) сканованих документів, завірених мокрою печаткою учасника:
14. Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в термін 5-ти робочих днів безкоштовно надати зразки товарів, які планують постачатись, про що у складі пропозиції надається підтвердження. У разі невідповідності зразків вимогам замовника, замовник має право відхилити пропозицію;
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Також згідно з п.45 Особливостей Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Враховуючи викладене, зразки товару, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків товару чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог п.44, п.45 Особливостей.
Зазначене суперечить чинному законодавству, зокрема п.44, п.45 Особливостей, тому, враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-07-30-009479-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-07-30-009479-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
bf8afb3a7d43459891fcadffb4c063f3
Заголовок пункту скарги:
Технічні документи на виробника товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пп.2 п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
2. Повна копія сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, виданого на ім’я виробника меблів (офіційного представника), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93;
Відповідно до пп.пп.6-9 п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
6.Копія сертифікату на систему якості ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів;
7.Копія сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 виробника меблів;
8.Копія сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 виробника меблів;
9.Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 виробника меблів;
По-перше, Скаржник не є виробником меблів, він купляє меблі у інших виробників та продає, доставляє та збирає їх для кінцевого споживача. Відповідно ТОВ «Меблі-Укрспецторг» не має вищезазначеного сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього та сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ISO 28000:2008.
Скаржник звернувся із запитом до виробника меблів – ТОВ «Геометрія-Арт» та попросив підтвердити його можливість виготовити товар, який є предметом цієї закупівлі, та надати вищезазначені документи для участі в закупівлі.
У свою чергу ТОВ «Геометрія-Арт» повідомило, що не має сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього, натомість має висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Також ТОВ «Геометрія-Арт» не має сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 та сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 у зв’язку із тим, що вони не стосуються якості меблів та їх обов’язкове отримання не передбачене вимогами чинного законодавства для виробників меблів.
У свою чергу Скаржник позбавлений можливості отримати вищезазначені документи на себе, оскільки він не є виробником меблів, а вимогами тендерної документації передбачено надання сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього, сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 та сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 саме виробника меблів.
По-друге, відповідно до пп.2 п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
2.Повна копія сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, виданого на ім’я виробника меблів (офіційного представника), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93.
Скаржник не є виробником меблів, він купляє меблі у інших виробників та продає, доставляє та збирає їх для кінцевого споживача. Відповідно ТОВ «Меблі-Укрспецторг» не має вищезазначеного сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього.
Скаржник звернувся із запитом до виробника меблів – ТОВ «Геометрія-Арт» з проханням отримати статус його офіційного представника, щоб мати можливість виконати вимоги тендерної документації та отримати на свої ім’я зазначений сертифікат відповідності та протокол випробувань до нього.
У свою чергу ТОВ «Геометрія-Арт» повідомило, що не може надати Скаржнику статус офіційного представника.
Таким чином, Скаржник позбавлений можливості надати в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності та протокол випробувань до нього від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, оскільки вимогами Тендерної документації передбачено їх надання виключено виданих на ім’я виробника меблів (офіційного представника).
По-третє, в Україні відсутні щонайменше два виробники меблів, які б могли виготовити товар згідно з усіма технічними характеристиками, зазначеними в Додатку 2 до Тендерної документації та які б мали наступні документи:
- сертифікат відповідності та протокол випробувань до нього від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, виданого на ім’я виробника меблів (офіційного представника), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93;
- сертифікат на систему якості ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів;
- сертифікат на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 виробника меблів;
- сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 виробника меблів;
- сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 виробника меблів.
Таким чином, Скаржник позбавлений можливості отримати вищезазначені документи на власне ім’я і отримати їх від виробника меблів, з яким співпрацює, що порушує його право взяти участь в оскаржуваній процедурі закупівлі.
Вважаємо оскаржувані вимоги тендерної документації дискримінаційними, такими що прописані під одного постачальника та порушують законні права Скаржника на участь в процедурі закупівлі, тому Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-07-30-009479-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Повна копія сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, виданого на ім’я виробника меблів (офіційного представника), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93;
Відповідно до пп.пп.6-9 п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
6.Копія сертифікату на систему якості ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів;
7.Копія сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 виробника меблів;
8.Копія сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 виробника меблів;
9.Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 виробника меблів;
По-перше, Скаржник не є виробником меблів, він купляє меблі у інших виробників та продає, доставляє та збирає їх для кінцевого споживача. Відповідно ТОВ «Меблі-Укрспецторг» не має вищезазначеного сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього та сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ISO 28000:2008.
Скаржник звернувся із запитом до виробника меблів – ТОВ «Геометрія-Арт» та попросив підтвердити його можливість виготовити товар, який є предметом цієї закупівлі, та надати вищезазначені документи для участі в закупівлі.
У свою чергу ТОВ «Геометрія-Арт» повідомило, що не має сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього, натомість має висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Також ТОВ «Геометрія-Арт» не має сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 та сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 у зв’язку із тим, що вони не стосуються якості меблів та їх обов’язкове отримання не передбачене вимогами чинного законодавства для виробників меблів.
У свою чергу Скаржник позбавлений можливості отримати вищезазначені документи на себе, оскільки він не є виробником меблів, а вимогами тендерної документації передбачено надання сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього, сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 та сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 саме виробника меблів.
По-друге, відповідно до пп.2 п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
2.Повна копія сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, виданого на ім’я виробника меблів (офіційного представника), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93.
Скаржник не є виробником меблів, він купляє меблі у інших виробників та продає, доставляє та збирає їх для кінцевого споживача. Відповідно ТОВ «Меблі-Укрспецторг» не має вищезазначеного сертифікату відповідності та протоколу випробувань до нього.
Скаржник звернувся із запитом до виробника меблів – ТОВ «Геометрія-Арт» з проханням отримати статус його офіційного представника, щоб мати можливість виконати вимоги тендерної документації та отримати на свої ім’я зазначений сертифікат відповідності та протокол випробувань до нього.
У свою чергу ТОВ «Геометрія-Арт» повідомило, що не може надати Скаржнику статус офіційного представника.
Таким чином, Скаржник позбавлений можливості надати в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності та протокол випробувань до нього від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, оскільки вимогами Тендерної документації передбачено їх надання виключено виданих на ім’я виробника меблів (офіційного представника).
По-третє, в Україні відсутні щонайменше два виробники меблів, які б могли виготовити товар згідно з усіма технічними характеристиками, зазначеними в Додатку 2 до Тендерної документації та які б мали наступні документи:
- сертифікат відповідності та протокол випробувань до нього від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, виданого на ім’я виробника меблів (офіційного представника), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93;
- сертифікат на систему якості ДСТУ EN ISO 9001:2018 виробника меблів;
- сертифікат на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 виробника меблів;
- сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 виробника меблів;
- сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 виробника меблів.
Таким чином, Скаржник позбавлений можливості отримати вищезазначені документи на власне ім’я і отримати їх від виробника меблів, з яким співпрацює, що порушує його право взяти участь в оскаржуваній процедурі закупівлі.
Вважаємо оскаржувані вимоги тендерної документації дискримінаційними, такими що прописані під одного постачальника та порушують законні права Скаржника на участь в процедурі закупівлі, тому Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-07-30-009479-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
5. Відповідь ТОВ «Геометрія-Арт» №796-2 від 02.08.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Відповідь №796-2 від 02.08.2024р.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Запит до ТОВ «Геометрія-Арт» № 309 від 01.08.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Запит 309.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Відповідь ТОВ «Геометрія-Арт» №782-2 від 01.08.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Відповідь №782-2 від 01.08.2024р. з додатком.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Запит до ТОВ «Геометрія-Арт» № 308 від 30.07.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Запит 308 з Додатком.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-07-30-009479-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства