-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт кабінетів, коридору та холу на другому поверсі за адресою м.Львів, вул.Римлянина, 2»
Місце виконання робіт: 79008, м. Львів, вул. Руська,20 Кількість: 1 послуга, обсяг згідно ТС (додаток 2).
Завершена
793 740.59
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 968.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 968.70 UAH
Період оскарження:
18.07.2024 11:41 - 23.07.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
81ab0de801ad4f04ac5b4819f3bc734e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-18-002980-a.a1
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
07.08.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ab80a8a9d15f4ee7af854ca13a4c2242
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Комунальне некомерційне підприємство "1-а міська поліклініка м. Львова" (далі Замовник) оприлюднила закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-18-002980-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Поточний ремонт кабінетів, коридору та холу на другому поверсі за адресою м.Львів, вул.Римлянина, 2»).
1 серпня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію МПП «Мета» - (надалі Скаржник).
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.08.2024 р.)
1. Відхилити пропозицію учасника Мале Приватне Підприємство «Мета» відповідно до : пп.2, п.44 Постанови №1178: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей»
Підстави для відхилення пропозиції учасника Мале Приватне Підприємство «Мета»:
- Згідно додатку 2 документації Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції в період звернення за роз’ясненнями повинні відвідати об’єкт на якому будуть проводитися роботи і скласти та надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ про відвідування та огляд об’єкта, завірену представником Замовника та представником від Учасника.
Учасником не надано відповідний документ про відвідування та огляд об’єкта, завірену представником Замовника та представником від Учасника.
Враховуючи наведене пропозиція учасника підлягає відхиленню, відповідно до: ПП.2, П. 44 Постанови №1178.
2. Оприлюднити дане рішення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати ухвалення цього рішення.
Однією із вимог тендерної документації є огляд об’єкту Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Дана вимога НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273).
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення переможця.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та визначивши Переможця Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
1 серпня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію МПП «Мета» - (надалі Скаржник).
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.08.2024 р.)
1. Відхилити пропозицію учасника Мале Приватне Підприємство «Мета» відповідно до : пп.2, п.44 Постанови №1178: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей»
Підстави для відхилення пропозиції учасника Мале Приватне Підприємство «Мета»:
- Згідно додатку 2 документації Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції в період звернення за роз’ясненнями повинні відвідати об’єкт на якому будуть проводитися роботи і скласти та надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ про відвідування та огляд об’єкта, завірену представником Замовника та представником від Учасника.
Учасником не надано відповідний документ про відвідування та огляд об’єкта, завірену представником Замовника та представником від Учасника.
Враховуючи наведене пропозиція учасника підлягає відхиленню, відповідно до: ПП.2, П. 44 Постанови №1178.
2. Оприлюднити дане рішення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати ухвалення цього рішення.
Однією із вимог тендерної документації є огляд об’єкту Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Дана вимога НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273).
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення переможця.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та визначивши Переможця Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "1-а міська поліклініка м. Львова" скасувати про рішення відхилення тендерної пропозиції Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-18-002980-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Поточний ремонт кабінетів, коридору та холу на другому поверсі за адресою м.Львів, вул.Римлянина, 2»).