-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Центрифуга рефрижераторна напільна для «Житомирський обласний центр крові»
Торги відмінено
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
16.07.2018 14:53 - 28.07.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні та обмежуючі вимоги Тендерної документації
Номер:
4988ecdb2ee24a6c8cea86e75ec7319d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-16-001046-b.b4
Назва:
Дискримінаційні та обмежуючі вимоги Тендерної документації
Вимога:
16.07.2018 року було оголошено закупівлю “Центрифуга рефрижераторна
Вивчивши Документацію торгів ми виявили, що Ротор на чотири стакани напільної центрифуги присутній тільки у одного виробника на ринку, а саме Andreas Hettich GmbH & Co. KG (Німеччина). Нам не зрозуміло навіщо обласному закладу служби крові купляти велику центрифугу, яка буде споживати велику кількість електроенергії та мати можливість розділяти всьгого 8 контейнерів з кров’ю. На ринку присутні ще декілька виробників які мають в своєму асортименті центрифуги для банку крові з роторами на 6 стаканів та 8 стаканів для використання одночасно 12 або 16 контейнерів з кров’ю.
Також просимо зауважити, що у виробника Andreas Hettich GmbH & Co. KG (Німеччина) в наявності є центрифуги з ротором на 6 стаканів для 12 контейнерів.
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: передбачити можливість запропонувати центрифуги не гірші за своїми характеристиками та параметрами і дозволяють при цьому раціонально використати бюджетні кошти Замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2018 17:53
Вимога
Без відповіді
Порушення вимоги статті 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Номер:
1ea9c9875b394c5fb02025713217e12e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-16-001046-b.b3
Назва:
Порушення вимоги статті 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Вимога:
Згідно Абзацу другого частини другої статті 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність згідно вимоги закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2018 13:25
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні та обмежуючі вимоги Тендерної документації
Номер:
457e8972acb1445f85177acac5702a80
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-16-001046-b.b2
Назва:
Дискримінаційні та обмежуючі вимоги Тендерної документації
Вимога:
16.07.2018 року Замовник оголосив закупівлю “Центрифуга рефрижераторна напільна для «Житомирський обласний центр крові» ”. Ретельно вивчивши Тендерну докумнетацію ми виявили, що:
ПО-ПЕРШЕ умови тендерної документації прописані таким чином, що прийняти участь у закупівлі може виключно представник компанії Andreas Hettich GmbH & Co. KG (Німеччина). Тобто, тендерна документація суттєво обмежує коло учасників закупівлі, дискримінує учасників, які можуть запропонувати подібну продукцію.
Згідно ст.3 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Принципи здійснення закупівель - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п.3 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно п.4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги, які обмежують конкуренцію зазначені у Додатку 1 до тендерної документації, а саме (нумерація згідно оригіналу):
2. Центрифуга рефрижераторна напільна з мікропроцесорним управлінням, жидкококристалічним дисплеєм, в комплекті:
- поворотно-відкидний 4-місний ротор, до 90º;
- 4 двомісних чашки по 2000 мл з легкого сплаву на 8 контейнерів для крові;
- 4 двомісних пластикові вставки;
- пристрій штрих-кодування.
3. Мікропроцесорний контролер з виводом на дисплей: швидкості обертання ротора, максимального прискорення,температури, часу центрифугування.
4. Діапазон температури роторної камери: від -20 до + 40 °С, крок установки 1 °С
5. Максимальна швидкість обертання: 4500 об / хв (RPM)
6. Максимальне прискорення 6498 (RCF)
7. Можливість роботи центрифуги при температурі навколишнього середовища від +5 до +40 °С
8. Відключення при розбалансуванні. Захист від розбалансування ротора.
Таким вимогам відповідає тільки центрифуга ROTO SILENTA 630RS яка постачається ТОВ “Ледум” (код 21869802, вул. Героїв Сталінграду, 17, м.Дніпропетровьк, Україна, 49069) уповноваженим дистриб'ютором на ринку України наступних моделей центрифуг: ROTO SILENTA 630RS, ROTIXA 500RS, ROTANTA 460R, ROTANTA 460RC, ROTANTA 460RF виробництва Andreas Hettich GmbH & Co. KG (Німеччина) у комплекті з аксесуарами (Копії документів додаються).
Згідно численних рішень АМКУ, встановлення вимог у Тендерній документації вимог під конкретного виробника, є дискримінацією учасників та порушенням законодавства України (копії Рішень додаються).
В Україні дозволені до використання не тільки центрифуга ROTO SILENTA 630RS, як це вимагається згідно Медико-технічних вимог до предмета закупівлі Тендерної документації. Таким чином, ці вимоги суттєво обмежують конкуренцію та дискримінують інших виробників та учасників.
Стосовно вимоги наявності жидкококристалічного дисплею повідомляємо, що на ринку України дозволені до використання моделі із іншими типами дисплеїв. Проте, технологія дисплею не впливає на роботу пристрою. Таким чином, це є дискримінаційною вимогою, яка суттєво обмежує конкуренцію.
Тобто, Тендерна документація містить вимоги до предмета закупівлі, які обмежують конкуренцію та дають змогу запропонувати на закупівлю продукцію лише одного виробника - ROTO SILENTA 630RS виробництва Andreas Hettich GmbH & Co. KG (Німеччина) і не дає можливість запропонувати конкурентні центрифуги, які виконують ті самі функції більш ефективно.
ПО-ДРУГЕ пункт 7 розділу «Загальні положення» містить наступну вимогу: Копії документів, що підтверджують якість товару та входять до складу пропозиції учасника, можуть бути складені мовою оригіналу документа з наданням перекладу на українську мову(завіреного центром перекладів) що дискримінує учасників, які не можуть здійснити завірення перекладу виключно у центрі перекладів.
ПО-ТРЕТЕ Згідно ЗУ “ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями” Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, -тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян"
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації та порушень законодавства України, на підставі ч.ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”
ПРОШУ: Внести зміни до тендерної документації, а саме: передбачити можливість запропонувати центрифуги не гірші за своїми характеристиками та параметрами і дозволяють при цьому раціонально використати бюджетні кошти Замовника.
Зняти вимогу про наявність виключно «жидкококристалічного» дисплею;
Розширити можливості для пропозиції більш сучасних та ефективних комплектацій центрифуг, а саме: поворотно-відкидний не менше ніж 4-місний ротор, до 90º; - не менше ніж 4 двомісних чашки по 2000 мл з легких матеріалів на не менше ніж 8 контейнерів для крові; - не менше ніж 4 двомісних пластикові вставки; Виведення на дисплей у тому числі такої інформації: швидкості обертання ротора, максимального прискорення,температури, часу центрифугування; Діапазон температури роторної камери не менше ніж: від -20 до + 40 °С, крок установки не більше ніж 1 °С; Максимальна швидкість обертання не менше ніж: 4500 об / хв (RPM); Максимальне прискорення не менше ніж 6500 (RCF); Можливість роботи центрифуги при температурі навколишнього середовища не менше ніж від +5 до +40 °С; Захист або відключення при розбалансування ротора.
Передбачити додаткову можливість завірення перекладів документів.
Переглянути законність вимог Замовника про надання нотаріально засвідчених копії документів, а також доповнити вимогу про завірення документа печаткою учасника виразом: за бажанням учасника – до кожного згадування її по тексту тендерної документації.
У разі продовження порушень законодавства України, залишаємо за собою право звернутися із Скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного комітету України)
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_рішення № 1174 від 17.07.2015.pdf 22.07.2018 13:19
- 2_Рішення від 17.07.2017 № 4702.pdf 22.07.2018 13:19
- Копия повноваження представника.pdf 22.07.2018 13:19
- Копия технічні характеристики.pdf 22.07.2018 13:19
Дата подачі:
22.07.2018 13:19
Вимога
Є відповідь
Стосовно змін до Тендерної документації
Номер:
a8cf1e6080014764b1b95f7709bfe47b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-16-001046-b.b1
Назва:
Стосовно змін до Тендерної документації
Вимога:
У Додатку 1 до тендерної документації містяться суперечливі вимоги, та вимоги, які неможливо виконати.
Згідно ч.ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі...
2. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації...”
По-перше, у медико-технічних вимогах до предмету закупівлі зазначені вимоги до ротору центрифуги, які суперечать оді одному:
-поворотно-відкидний 6-місний ротор, до 90°;
- 4 двомісних чашки по 2000 мл з легкого сплаву на 8 контейнерів для крові;
- 4 двомісних пластикових вставки.
Виходячі з вимог до чашок та вставок можна зробити висновом, що у вимозі до роторо зроблена технічна помилка (описка) і він має бути “поворотно-відкидний 4-місний ротор, до 90°”.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації та привести вимоги до ротору у відповідність до розрахункової кількості чашок та контейнерів для крові.
По-друге, згідно Загальних медико-технічних вимог до предмету закупівлі учасник має надати: “1. На запропоновані товари учасник повинен надати копію документу про державну реєстрацію товару (копія реєстраційного посвідчення або копія свідоцтва про державну реєстрацію). У разі, якщо до закінчення строку дії документа про державну реєстрацію залишається менше 90 днів, учасник повинен надати лист (оригінал або завірену учасником копію) відповідного державного органу, який здійснює державну реєстрацію такого товару, про подання документів для перереєстрації товару”.
Звертаємо Вашу увагу, що Постанова КМУ № 1497 від 9 листопада 2004 року, яка передбачала необхідність державної реєстрації виробів медичного призначення, втратила чинність 01.07.2015 року. Таким чином, на данний момент отримати Свідоцтво про державну реєстрацію або реєстраційне посвідчення неможливо.
Натомість, на данний момент, для медичних виробів є обовязковою відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів (Затвердженний Постановою КМУ № 753 від 2 жовтня 2013 року). Згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, Сертифікат відповідності або Декларація відповідності підтверджує, що медичних виріб відповідає Технічному регламенту.
Враховуючи вищезазаначене, просимо внести зміни до Тендерної документації, та передбачити можливість надання Сертифікату чи Декларації відповідності тенхнічному регламенту щодо медичних виробів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповіді на вимогу.pdf 19.07.2018 15:06
Дата подачі:
17.07.2018 13:11
Вирішення:
Задовільнити вимогу та викласти тендерну документацію в новій редакції
Статус вимоги:
Задоволено