-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами)
Завершена
1 308 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 543.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 543.75 UAH
Період оскарження:
09.07.2024 16:25 - 14.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
5f5d17eaf03b44f88bf1f6de0f64a054
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-09-008440-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради ( номер закупівлі UA-2024-06-17-008695-a)
ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c331cf7093aa40ecbb0e14977d061c97 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-09-008440-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 09.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
25.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 404 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п. 5.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав Ліцензія на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. (надати копію Ліцензії або довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або оригінал чи належним чином завірена копія рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі або довідка складена в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або оригінал чи належним чином завірена копія рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Документ підтверджуючій наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який успішно пройшов обов’язковий технічний контроль, а саме:
- на власний спецтранспорт надати копію свідоцтва про реєстрацію
Або
на залучений спецтрансорт копію свідоцтва про реєстрацію
та копію договору оренди/лізингу/надання послуг.
Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору.
Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам предмета закупівлі в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-09-008440-a ID у PROZORRO c331cf7093aa40ecbb0e14977d061c97 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-09-008440-a Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради. Замовник: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 404 від 25.07.2024 р.
3) Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx 29.07.2024 12:09
- Додаток 2 Технічна специфікація (зі змінами).docx 29.07.2024 12:09
- Додаток 4 Пропозиція (1).docx 29.07.2024 12:09
- Додаток 3 Згода на обробку.docx 29.07.2024 12:09
- Протокол №404.pdf 29.07.2024 12:09
- Додаток 5 Проект договору (1).docx 29.07.2024 12:09
- Кваліфікаційний_документ_Договір оренди та експедиція з документами.pdf 29.07.2024 12:09
- Тендерна документація (зі змінами) (1).doc 29.07.2024 12:09
- sign.p7s 29.07.2024 12:09
- рішення від 31.07.2024 № 13038.pdf 31.07.2024 17:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2024 № 13493.pdf 09.08.2024 14:00
- рішення від 08.08.2024 №13493.pdf 12.08.2024 17:26
- Відповідь.docx 02.08.2024 12:55
- Кваліфікаційний_документ_Договір оренди та експедиція з документами (2).pdf 02.08.2024 12:55
- відповідь.pdf 02.08.2024 12:55
- 3.Довідка про субпідрядника.pdf 02.08.2024 12:56
- 13.Лист-пояснення про ліцензію.pdf 02.08.2024 12:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2024 13:45
Дата розгляду скарги:
08.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.07.2024 17:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.08.2024 17:26
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b34661198fc54a01899cf3909fade85b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника
Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради ( номер закупівлі UA-2024-06-17-008695-a)
ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c331cf7093aa40ecbb0e14977d061c97 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-09-008440-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 09.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
25.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 404 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п. 5.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав Ліцензія на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. (надати копію Ліцензії або довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або оригінал чи належним чином завірена копія рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі або довідка складена в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або оригінал чи належним чином завірена копія рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Документ підтверджуючій наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який успішно пройшов обов’язковий технічний контроль, а саме:
- на власний спецтранспорт надати копію свідоцтва про реєстрацію
Або
на залучений спецтрансорт копію свідоцтва про реєстрацію
та копію договору оренди/лізингу/надання послуг.
Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору.
Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам предмета закупівлі в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-09-008440-a ID у PROZORRO c331cf7093aa40ecbb0e14977d061c97 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-09-008440-a Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради. Замовник: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 404 від 25.07.2024 р.
3) Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р
на рішення замовника
Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради ( номер закупівлі UA-2024-06-17-008695-a)
ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c331cf7093aa40ecbb0e14977d061c97 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-09-008440-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 09.07.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
25.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 404 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п. 5.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав Ліцензія на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. (надати копію Ліцензії або довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або оригінал чи належним чином завірена копія рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі або довідка складена в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або оригінал чи належним чином завірена копія рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Документ підтверджуючій наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який успішно пройшов обов’язковий технічний контроль, а саме:
- на власний спецтранспорт надати копію свідоцтва про реєстрацію
Або
на залучений спецтрансорт копію свідоцтва про реєстрацію
та копію договору оренди/лізингу/надання послуг.
Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору.
Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам предмета закупівлі в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-09-008440-a ID у PROZORRO c331cf7093aa40ecbb0e14977d061c97 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-09-008440-a Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради. Замовник: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 404 від 25.07.2024 р.
3) Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення замовника Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради ( номер закупівлі UA-2024-06-17-008695-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c331cf7093aa40ecbb0e14977d061c97 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-09-008440-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами). Закупівлю було оголошено: 09.07.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС та ТОВ "А-ЕНЕРГО". 25.07.2024 р. згідно протокольного рішення № 404 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п. 5.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав Ліцензія на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. (надати копію Ліцензії або довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або оригінал чи належним чином завірена копія рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії). Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС відсутня копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі або довідка складена в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або оригінал чи належним чином завірена копія рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Відповідно до п.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав Документ підтверджуючій наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який успішно пройшов обов’язковий технічний контроль, а саме: - на власний спецтранспорт надати копію свідоцтва про реєстрацію Або на залучений спецтрансорт копію свідоцтва про реєстрацію та копію договору оренди/лізингу/надання послуг. Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. укладений з ТОВ «АВС-ТРАНС». Натомість, згідно п. 10.08 даного договору зазначено, що кожна сторінка цього Договору підписується уповноваженими представниками сторін. Сторони погоджуються з тим, що сторінка цього Договору, яка не має підписів уповноважених представників Сторін, є недійсною та не може бути підставою для встановлення яких-небудь прав та обов’язків для Сторін по цьому Договору. Натомість, наданий учасником Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р. на кожній сторінці містить підпис лише зі сторони учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», в той час як підпис зі сторони ТОВ «АВС-ТРАНС» - відсутній. З огляду зазначеного, поданий учасником договір оренди є недійсним. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам предмета закупівлі в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-09-008440-a ID у PROZORRO c331cf7093aa40ecbb0e14977d061c97 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-09-008440-a Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради. Замовник: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокольне рішення № 404 від 25.07.2024 р. 3) Договір оренди № 110324 від 11.03.2024 р