-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вхідних груп та влаштування пандусів житлового будинку за адресою: вул. Анни Ахматової, 15, Дарницького району м. Києва (облаштування безбар’єрного середовища для маломобільних груп населення) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 123 982.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 619.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 619.91 UAH
Період оскарження:
06.07.2024 13:04 - 17.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
3fa9b3069f2d49549e44cb2f1c79a91e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-06-000220-a.a1
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТЕП Кепітал Ахматової відхилення.docx 09.08.2024 13:02
- Скарга ТЕП Кепітал Ахматової відхилення.docx.p7s.zip 09.08.2024 13:02
- sign.p7s 09.08.2024 13:03
- рішення від 12.08.2024 № 13596.pdf 12.08.2024 15:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2024 № 14073.pdf 21.08.2024 12:57
- рішення від 20.08.2024 № 14073.pdf 23.08.2024 11:22
- Пояснення_по_суті_скарги_Ахматової.docx 14.08.2024 17:08
- Пояснення_по_суті_скарги_Ахматової (1).pdf 14.08.2024 17:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2024 13:45
Дата розгляду скарги:
20.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2024 15:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.08.2024 11:22
Дата виконання рішення Замовником:
04.09.2024 20:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.08.2024 № 14073-р/пк-пз скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
523da25622a34844ab991be9a8034c9b
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції Учасника «ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Управління капітального будівництва Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-06-000220-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт вхідних груп та влаштування пандусів житлового будинку за адресою: вул. Анни Ахматової, 15, Дарницького району м. Києва (облаштування безбар’єрного середовища для маломобільних груп населення) ).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- (надалі Скаржник).
2. ТОВ «РБК Київбудсервіс».
7 серпня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу від 05.08.2024 р.)
При перевірці технічної документації учасника Закупівлі, а саме кошторисних документів Учасника було розглянуто: файл «кошторис» в форматі pdf, (локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01) та встановлено наступне:
Пункт 55 локального кошторису - Виготовлення гратчастих конструкцій (металевого каркасу та стійок навісу) - Учасником передбачено матеріал «металопрокат», що не відповідає проектній документації та унеможливлює перевірити з якого матеріалу пропонується виготовити металевий каркас та стійки навісу.
Адже під словом «металопрокат» мається на увазі виріб з металу, що пройшов прокат на спеціальному стані в холодному або гарячому до красна стані і отримав потрібну форму.
Весь металопрокат ділиться на кольоровий, чорний і нержавіючий.
До кольорових металів відносяться цинк, алюміній, мідь і інше.
Чорний метал виготовляються з різних сплавів. Вони відрізняються назвою марок і зазвичай пишуться в найменуванні виробу.
Пункт 60 локального кошторису - Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м - Учасником передбачено матеріал «металопрофіль», що не відповідає проектній документації та унеможливлює перевірити з якого матеріалу пропонується виконати покриття.
Пункт 62 локального кошторису - Навішування водостічних жолобів настінних з готових елементів - Учасником передбачено матеріал «водостічний настінний жолоб (в комплекті)», що не відповідає проектній документації та унеможливлює перевірити матеріали виконання робіт.
Висновок: Зазначені помилки не відповідають Технічному завданню (Додаток 9)
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р.3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 9 тендерної документації.
Відповідно до п.6 р.3 Тендерної документації Учасники торгів повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації (Додаток 9 тендерної документації).
Документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника повинно мати: гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Відповідно до Додатку 9 до Тендерної ускладі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК (або аналог), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- Договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики);
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт/послуг з урахуванням робіт/послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.
Усі матеріали, шо будуть використані у ході виконання робіт не повинні бути вироблені (виготовлені) та мати походження з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. До пропозиції Учасник повинен додати електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл).
Учасник торгів має право подати пропозицію, що містить матеріали та обладнання відмінні від зазначених у відомості робіт, матеріалів та обладнання, в разі якщо ці матеріали та обладнання є їх еквівалентом.
Відомість обсягів робіт викладено окремим файлом
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
В складі Тендерної пропозиції Скаржником надано, зокрема:
- кошторисну документацію відповідно до умов Тендерної документації;
- гарантійний лист №32-004675 від 16.07.2024 р., який містить наступну інформацію:
«ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» гарантує замовнику надати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-07-06-000220-a».
- гарантійний лист №21-006181 від 01.07.2024 р., який містить наступну інформацію:
«ТОВ "ТЕП-КАПІТАЛ" згідно з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації до тендерної документації та гарантує їх виконання».
Замовник відхиляє Тендерну пропозицію Скаржника з підстав «не відповідає проектній документації та унеможливлює перевірити з якого матеріалу пропонується виготовити»
Разом з тим Тендерна документація не містила ні проектну документацію, ні вимоги/інформацію з якого підлягають виготовленню ті чи інші матеріали, що використовуються при здійсненні підрядних робіт.
Єдиним документом, який містить характеристики предмета закупівлі є відомість обсягів робіт.
В відомості обсягів робіт зазначено, зокрема:
- П. 55 Виготовлення градчастих конструкцій (металевого каркасу та стійок навісу) - т- 1,5316;
- П.60 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м м2 – 74,4;
- П.62 Навішування водостічних жолобів настінних з готових елементів м - 30
В наданому Скаржником локальному коштори на будівельні роботи №02-01-01 зазначено, зокрема, наступне:
- П. 55 Виготовлення градчастих конструкцій (металевого каркасу та стійок навісу) - т- 1,5316;
- П.60 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м 100м2 – 0,744;
- П.62 Навішування водостічних жолобів настінних з готових елементів 100м –0,3.
Таким чином наданий Скаржником кошторис в повній мірі відображає встановлені Замовником вимоги.
Враховуючи зазначене, та зважаючи на відсутність проектної документації чи вимоги/інформацію з якого підлягають виготовленню ті чи інші матеріали, що використовуються при здійсненні підрядних робіт, у Замовника були відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника.
Зважаючи на досвід і знання в сфері будівництва, виходячи з відомості обсягів робіт Скаржником було прийнято рішення використовувати узагальнені назви матеріалів, які не порушують технології виконання робіт.
По першому твердженню (пункт 55 локального кошторису):
Матеріал «металопрокат» використаний в якості узагальнюючої назви металевих конструкцій, які будуть застосуваватись при виготовленні металевого каркасу та стійок навісу. До металопрокатів відносяться вироби як із чорного металу (сталь, чавун), так і з кольорових сплавів (алюміній, мідь, латунь тощо). Вироби з металопрокату знаходять широке застосування у машинобудуванні та будівельних галузях. Оскільки Замовником у Технічному завданні не вказано конкретної марки сталі, товщини та форми конструкції, Підрядник використав загальну назву, використовуючи нормативну витрату матеріалу згідно застосованої розцінки.
По другому твердженню (пункт 60 локального кошторису):
Матеріал «металопрофіль», передбачений Підрядником, використаний як матеріал, що найчастіше застосовується при улаштуванні покрівельного покриття з профільованого листа. Знову ж таки, Замовник не вказав конкретну назву і марку матеріалу, тому не може вимагати у підрядника 100%-го співпадіння матеріальних ресурсів згідно кошторису до проекту. Матеріал «металопрофіль» повністю підходить для застосування у даній розцінці (Замовник не вказав протилежного в технічному завданні).
По третьому твердженню (пункт 62 локального кошторису):
Згідно застосованої Підрядником розцінки нормативна витрата Воронок, Колін простих та Відливів не зазначена, а вказується згідно проекту. Оскільки Замовник не надав ніякої інформації скільки і яких елементів потрібно застосовувати при даній роботі, Підрядник передбачив комплектну поставку водостічного настінного жолоба. На технологію та якість робіт це ніяк не впливає.
Зважаючи на зазначене, у Замовника відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- (надалі Скаржник).
2. ТОВ «РБК Київбудсервіс».
7 серпня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу від 05.08.2024 р.)
При перевірці технічної документації учасника Закупівлі, а саме кошторисних документів Учасника було розглянуто: файл «кошторис» в форматі pdf, (локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01) та встановлено наступне:
Пункт 55 локального кошторису - Виготовлення гратчастих конструкцій (металевого каркасу та стійок навісу) - Учасником передбачено матеріал «металопрокат», що не відповідає проектній документації та унеможливлює перевірити з якого матеріалу пропонується виготовити металевий каркас та стійки навісу.
Адже під словом «металопрокат» мається на увазі виріб з металу, що пройшов прокат на спеціальному стані в холодному або гарячому до красна стані і отримав потрібну форму.
Весь металопрокат ділиться на кольоровий, чорний і нержавіючий.
До кольорових металів відносяться цинк, алюміній, мідь і інше.
Чорний метал виготовляються з різних сплавів. Вони відрізняються назвою марок і зазвичай пишуться в найменуванні виробу.
Пункт 60 локального кошторису - Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м - Учасником передбачено матеріал «металопрофіль», що не відповідає проектній документації та унеможливлює перевірити з якого матеріалу пропонується виконати покриття.
Пункт 62 локального кошторису - Навішування водостічних жолобів настінних з готових елементів - Учасником передбачено матеріал «водостічний настінний жолоб (в комплекті)», що не відповідає проектній документації та унеможливлює перевірити матеріали виконання робіт.
Висновок: Зазначені помилки не відповідають Технічному завданню (Додаток 9)
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р.3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 9 тендерної документації.
Відповідно до п.6 р.3 Тендерної документації Учасники торгів повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації (Додаток 9 тендерної документації).
Документальне підтвердження відповідності робіт вимогам замовника повинно мати: гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Відповідно до Додатку 9 до Тендерної ускладі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК (або аналог), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- Договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики);
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів.
Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт/послуг з урахуванням робіт/послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.
Усі матеріали, шо будуть використані у ході виконання робіт не повинні бути вироблені (виготовлені) та мати походження з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. До пропозиції Учасник повинен додати електронну версію кошторисних розрахунків (IMD файл).
Учасник торгів має право подати пропозицію, що містить матеріали та обладнання відмінні від зазначених у відомості робіт, матеріалів та обладнання, в разі якщо ці матеріали та обладнання є їх еквівалентом.
Відомість обсягів робіт викладено окремим файлом
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
В складі Тендерної пропозиції Скаржником надано, зокрема:
- кошторисну документацію відповідно до умов Тендерної документації;
- гарантійний лист №32-004675 від 16.07.2024 р., який містить наступну інформацію:
«ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» гарантує замовнику надати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-07-06-000220-a».
- гарантійний лист №21-006181 від 01.07.2024 р., який містить наступну інформацію:
«ТОВ "ТЕП-КАПІТАЛ" згідно з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації до тендерної документації та гарантує їх виконання».
Замовник відхиляє Тендерну пропозицію Скаржника з підстав «не відповідає проектній документації та унеможливлює перевірити з якого матеріалу пропонується виготовити»
Разом з тим Тендерна документація не містила ні проектну документацію, ні вимоги/інформацію з якого підлягають виготовленню ті чи інші матеріали, що використовуються при здійсненні підрядних робіт.
Єдиним документом, який містить характеристики предмета закупівлі є відомість обсягів робіт.
В відомості обсягів робіт зазначено, зокрема:
- П. 55 Виготовлення градчастих конструкцій (металевого каркасу та стійок навісу) - т- 1,5316;
- П.60 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м м2 – 74,4;
- П.62 Навішування водостічних жолобів настінних з готових елементів м - 30
В наданому Скаржником локальному коштори на будівельні роботи №02-01-01 зазначено, зокрема, наступне:
- П. 55 Виготовлення градчастих конструкцій (металевого каркасу та стійок навісу) - т- 1,5316;
- П.60 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м 100м2 – 0,744;
- П.62 Навішування водостічних жолобів настінних з готових елементів 100м –0,3.
Таким чином наданий Скаржником кошторис в повній мірі відображає встановлені Замовником вимоги.
Враховуючи зазначене, та зважаючи на відсутність проектної документації чи вимоги/інформацію з якого підлягають виготовленню ті чи інші матеріали, що використовуються при здійсненні підрядних робіт, у Замовника були відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника.
Зважаючи на досвід і знання в сфері будівництва, виходячи з відомості обсягів робіт Скаржником було прийнято рішення використовувати узагальнені назви матеріалів, які не порушують технології виконання робіт.
По першому твердженню (пункт 55 локального кошторису):
Матеріал «металопрокат» використаний в якості узагальнюючої назви металевих конструкцій, які будуть застосуваватись при виготовленні металевого каркасу та стійок навісу. До металопрокатів відносяться вироби як із чорного металу (сталь, чавун), так і з кольорових сплавів (алюміній, мідь, латунь тощо). Вироби з металопрокату знаходять широке застосування у машинобудуванні та будівельних галузях. Оскільки Замовником у Технічному завданні не вказано конкретної марки сталі, товщини та форми конструкції, Підрядник використав загальну назву, використовуючи нормативну витрату матеріалу згідно застосованої розцінки.
По другому твердженню (пункт 60 локального кошторису):
Матеріал «металопрофіль», передбачений Підрядником, використаний як матеріал, що найчастіше застосовується при улаштуванні покрівельного покриття з профільованого листа. Знову ж таки, Замовник не вказав конкретну назву і марку матеріалу, тому не може вимагати у підрядника 100%-го співпадіння матеріальних ресурсів згідно кошторису до проекту. Матеріал «металопрофіль» повністю підходить для застосування у даній розцінці (Замовник не вказав протилежного в технічному завданні).
По третьому твердженню (пункт 62 локального кошторису):
Згідно застосованої Підрядником розцінки нормативна витрата Воронок, Колін простих та Відливів не зазначена, а вказується згідно проекту. Оскільки Замовник не надав ніякої інформації скільки і яких елементів потрібно застосовувати при даній роботі, Підрядник передбачив комплектну поставку водостічного настінного жолоба. На технологію та якість робіт це ніяк не впливає.
Зважаючи на зазначене, у Замовника відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
×
-
Назва доказу:
Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
-
Повʼязаний документ:
Скарга ТЕП Кепітал Ахматової відхилення.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління капітального будівництва Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації скасувати про рішення відхилення тендерної пропозиції Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт вхідних груп та влаштування пандусів житлового будинку за адресою: вул. Анни Ахматової, 15, Дарницького району м. Києва (облаштування безбар’єрного середовища для маломобільних груп населення), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-06-000220-a).