-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів: нанесення та відновлення дорожньої розмітки в м. Шостка Сумської області
Завершена
444 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 220.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 220.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2024 21:26 - 09.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
fda6e10c63cf4df0b9ebeae435ad22e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-04-010750-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx 22.07.2024 16:55
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників.docx 22.07.2024 16:55
- Додаток 2 Технічне завдання.docx 22.07.2024 16:55
- Додаток 3 Проєкт договору розмітка.docx 22.07.2024 16:55
- ТД ВТО розмітка.docx 22.07.2024 16:55
- скарга_тов_напрям_україна_відхилення_UA_2024_07_04_010750_a.docx 22.07.2024 16:55
- Протокол 168 про відхилення ТП.pdf 22.07.2024 16:55
- скарга_тов_напрям_україна_відхилення_UA_2024_07_04_010750_a.docx.p7s 22.07.2024 16:55
- скарга_тов_напрям_україна_відхилення_UA_2024_07_04_010750_a_Validation_Report.pdf 22.07.2024 16:55
- 9.Технічне завдання.pdf 22.07.2024 16:55
- sign.p7s 22.07.2024 18:39
- рішення від 24.07.2024 № 12656.pdf 24.07.2024 14:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2024 № 13161.pdf 02.08.2024 13:07
- рішення від 01.08.2024 № 13161.pdf 06.08.2024 12:13
- Пояснення по скарзі №UA-2024-07-04-010750-a.a1.pdf 26.07.2024 15:50
- Пояснення по скарзі №UA-2024-07-04-010750-a.a1.docx 26.07.2024 15:50
- Протокол від 18.07.2024 №168 про відхилення ТП.pdf 26.07.2024 15:50
- Протокол від 18.07.2024 №168 про відхилення ТП.docx 26.07.2024 15:50
- ТД ВТО розмітка з додатками.docx 26.07.2024 15:50
- ТД ВТО розмітка з додатками.pdf 26.07.2024 15:50
- ТД ВТО розмітка з додатками.pdf 26.07.2024 15:53
- Протокол від 18.07.2024 №168 про відхилення ТП.pdf 26.07.2024 15:53
- Протокол від 18.07.2024 №168 про відхилення ТП.docx 26.07.2024 15:53
- ТД ВТО розмітка з додатками.docx 26.07.2024 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2024 18:40
Дата розгляду скарги:
01.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.07.2024 14:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.08.2024 12:14
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cd662d46c4b44ca0b1b33cf58fa6e9b8
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
04.07.2024 року Управлінням житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги з благоустрою населених пунктів: нанесення та відновлення дорожньої розмітки в м. Шостка Сумської області», згідно з ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь з очікуваною вартістю 444 000 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАПРЯМ УКРАЇНА»;
• ФОП «Рябокінь Сергій Сергійович».
15.07.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА».
18.07.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ щодо прийняття рiшення уповноваженою особою № 168 від 18.07.2024 року, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-04-010750-a.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-04-010750-a.
1. Згідно з п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу V тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника Замовник зазначає наступе:
«У додатку 1 до тендерної документацiї, зокрема у пп. 12 п. 4 Iнша iнформацiя встановлена вiдповiдно до законодавства (для Учасників - Юридичних осiб, фiзичних осiб та фiзичних осiб-пiдприємцiв)» встановлено надати документ з вимогою до предмету закупівлі: Сертифікати відповідності на фарбу для горизонтальної розмітки та мікрокульки скляні світлоповертальні, видані органом сертифікації та датовані не пізніше дати подання пропозиції та дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Iнформацiя та/або документи, якi учасник подав у складi тендерної пропозицiї не вiдповiдають вимогам п. 1 розлiлу 3 тендерної документацiї та пп. 12 п. 4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, відсутній сертифiкат вiдповiдностi на мiкрокульки склянi свiтлоповертальнi, шо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
З огляду на положення пункту 43 Особливостей такi помилки у складi тендерної пропозицiї учасника не можна вважати невiдповiднiстю в iнформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі.
Отже, Замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Напрям Україна» (Код ЄДРПОУ 44676415) на пiдставi абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей».
Таким чином, причиною відхилення тендерної пропозиції Скаржника стала її невідповідність на думку Замовника умовам технічної специфікації.
Разом з цим, вимога щодо надання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні наведена у п.12 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації. Технічна специфікація міститься у додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації. Дана технічна специфікація не містить вимог до Учасників щодо надання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні.
Тобто вимога щодо надання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні наведена не у технічній специфікації.
Разом з тим, в протоколі відхилення замовник посилається на недотримання Скаржником у результаті ненадання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні наступної вимоги тендерної документації: Тендерна документація подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), - згідно з Додатком 2 до тендерної документації».
В той час як ситуація з ненадання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні у складі тендерної пропозиції підпадає і регулюється п.43 Особливостей, відповідно до якого під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналізуючи п. 43 Особливостей можна зробити висновок, що Замовник надає Учаснику 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції за виключенням ситуації, коли така невідповідність полягає у відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а також наявності помилки, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ключовим для вирішення питання про надання чи ненадання 24 годин для виправлення невідповідності в інформації та/або документах є саме встановлення факту відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також те, чи виправлення помилки призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У даному випадку ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції подав технічне завдання №9 від 08.07.2024 року (додається як доказ), у якому наявна інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» в його тендерній пропозиції і які повністю відповідають вимогам, які розміщені у технічній специфікації Замовника. У протоколі відхилення Замовник також не зазначає про невідповідність наданого у складі тендерної пропозиції технічного завдання Скаржника вимогам технічної специфікації Замовника.
Тому надання можливості Скаржнику усунути невідповідності протягом 24 годин і додати Сертифікат відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні не привезло б до включення нової інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі або до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тому, оскільки ситуація з ненадання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні не підпадає під невідповідність вимогам технічної специфікації (оскільки в технічній специфікації відсутня вимога щодо надання даного сертифікату), то Замовник мав надати Скаржнику вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо Предмета закупівлі. Оскільки ним була встановлена невідповідність, яка не стосується невідповідності вимогам технічної специфікації і яка могла бути усунена Скаржником, без зміни найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАПРЯМ УКРАЇНА»;
• ФОП «Рябокінь Сергій Сергійович».
15.07.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА».
18.07.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ щодо прийняття рiшення уповноваженою особою № 168 від 18.07.2024 року, відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-04-010750-a.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-07-04-010750-a.
1. Згідно з п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу V тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника Замовник зазначає наступе:
«У додатку 1 до тендерної документацiї, зокрема у пп. 12 п. 4 Iнша iнформацiя встановлена вiдповiдно до законодавства (для Учасників - Юридичних осiб, фiзичних осiб та фiзичних осiб-пiдприємцiв)» встановлено надати документ з вимогою до предмету закупівлі: Сертифікати відповідності на фарбу для горизонтальної розмітки та мікрокульки скляні світлоповертальні, видані органом сертифікації та датовані не пізніше дати подання пропозиції та дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Iнформацiя та/або документи, якi учасник подав у складi тендерної пропозицiї не вiдповiдають вимогам п. 1 розлiлу 3 тендерної документацiї та пп. 12 п. 4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, відсутній сертифiкат вiдповiдностi на мiкрокульки склянi свiтлоповертальнi, шо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
З огляду на положення пункту 43 Особливостей такi помилки у складi тендерної пропозицiї учасника не можна вважати невiдповiднiстю в iнформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі.
Отже, Замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Напрям Україна» (Код ЄДРПОУ 44676415) на пiдставi абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей».
Таким чином, причиною відхилення тендерної пропозиції Скаржника стала її невідповідність на думку Замовника умовам технічної специфікації.
Разом з цим, вимога щодо надання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні наведена у п.12 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації. Технічна специфікація міститься у додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації. Дана технічна специфікація не містить вимог до Учасників щодо надання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні.
Тобто вимога щодо надання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні наведена не у технічній специфікації.
Разом з тим, в протоколі відхилення замовник посилається на недотримання Скаржником у результаті ненадання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні наступної вимоги тендерної документації: Тендерна документація подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), - згідно з Додатком 2 до тендерної документації».
В той час як ситуація з ненадання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні у складі тендерної пропозиції підпадає і регулюється п.43 Особливостей, відповідно до якого під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналізуючи п. 43 Особливостей можна зробити висновок, що Замовник надає Учаснику 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції за виключенням ситуації, коли така невідповідність полягає у відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а також наявності помилки, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Ключовим для вирішення питання про надання чи ненадання 24 годин для виправлення невідповідності в інформації та/або документах є саме встановлення факту відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також те, чи виправлення помилки призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У даному випадку ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції подав технічне завдання №9 від 08.07.2024 року (додається як доказ), у якому наявна інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» в його тендерній пропозиції і які повністю відповідають вимогам, які розміщені у технічній специфікації Замовника. У протоколі відхилення Замовник також не зазначає про невідповідність наданого у складі тендерної пропозиції технічного завдання Скаржника вимогам технічної специфікації Замовника.
Тому надання можливості Скаржнику усунути невідповідності протягом 24 годин і додати Сертифікат відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні не привезло б до включення нової інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі або до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тому, оскільки ситуація з ненадання Сертифікату відповідності на мікрокульки скляні світлоповертальні не підпадає під невідповідність вимогам технічної специфікації (оскільки в технічній специфікації відсутня вимога щодо надання даного сертифікату), то Замовник мав надати Скаржнику вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо Предмета закупівлі. Оскільки ним була встановлена невідповідність, яка не стосується невідповідності вимогам технічної специфікації і яка могла бути усунена Скаржником, без зміни найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника