-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби в асортименті (код ДК 021:2015:44810000-1 Фарби, 44812000-5 Художні фарби)
Завершена
368 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 686.20 UAH
мін. крок: 1% або 3 686.20 UAH
Період оскарження:
26.06.2024 15:56 - 19.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
0fffd5c181d94838b3f55d7818dc3764
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-26-009181-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. скарга (2).docx 28.06.2024 15:27
- ISO 10012 МІРАЙГРУП.pdf 28.06.2024 15:27
- Сертифікати, витяги з ТУ, паспорти.rar 28.06.2024 15:27
- Скарга підписана.pdf 28.06.2024 15:27
- sign.p7s 28.06.2024 15:27
- рішення від 02.07.2024 № 11432.pdf 02.07.2024 16:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2024 № 11947.pdf 11.07.2024 17:14
- рішення від 10.07.2024 № 11947.pdf 15.07.2024 17:16
- Пояснення.pdf 09.07.2024 14:53
- Додаток 1 Висновок СЕС емалі Дніпро-Контакт.pdf 09.07.2024 14:53
- Додаток 2 Висновок СЕС емалі Дніпро-Спецемаль.pdf 09.07.2024 14:54
- Додаток 3 Висновок СЕС емалі ЗІП.pdf 09.07.2024 14:54
- Додаток 4 Висновок СЕС емалі Поліколор.pdf 09.07.2024 14:54
- Додаток 5 Висновок СЕС фарби Дніпро-Контакт.pdf 09.07.2024 14:55
- Додаток 6 Висновок СЕС фарби Дніпро-Спецемаль.pdf 09.07.2024 14:55
- Додаток 7 Висновок СЕС фарби ЗІП.pdf 09.07.2024 14:55
- Додаток 8 Висновок СЕС фарби МГФ.pdf 09.07.2024 14:56
- Додаток 9 Висновок СЕС фарби Поліколор.pdf 09.07.2024 14:56
- Пояснення.docx 09.07.2024 14:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.06.2024 15:52
Дата розгляду скарги:
10.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2024 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.07.2024 17:16
Дата виконання рішення Замовником:
17.07.2024 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
До тендерної документації було внесено зміни. Рішення АМКУ № 11947-р/пк-пз від 10.07.2024 виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6a4d7a36ca354a6cb2eda8257f5142c0
Заголовок пункту скарги:
Протоколи випробувань або інший аналогічний документ виданий акредитованою лабораторією
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1) Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Повідомляємо, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Фарба відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо надання висновку СЕС є незаконним. Просимо зобов’язати замовника виключити незаконну вимогу. Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України №2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я": 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності. 8 2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами). За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2) Щодо протоколів випробувань або іншого аналогічного документу, що виданий акредитованим органом оцінки відповідності. Відповідно до статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив:
«1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.».
В даному випадку Замовник всупереч вимогам та умовам Технічного регламенту змушує учасників торгів проводити випробування та надавати протоколи випробувань або інші аналогічні документи (Додаток 2 ТД) які є не обов’язковими згідно вимог чинного законодавства України!
Відповідно до частини 5, статті 25 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив:
«Забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
В даному випадку Замовник всупереч вимогам та умова Технічного регламенту змушує учасників торгів надати протоколи випробування або інший аналогічний документ саме з лабораторії, що є акредитованою (Додаток 2 ТД). За таких умов дана умова Документації складена з порушенням ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (стаття 24).
Просимо, зобов’язати замовника включити до документації альтернативу вибору в частині інформацію про те, що протоколи випробування або аналогічні документи можуть бути видані акредитованим органом або випробувальною/вимірювальною лабораторією, що має сертифікат про відповідність вимірювань відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням.
2) Щодо протоколів випробувань або іншого аналогічного документу, що виданий акредитованим органом оцінки відповідності. Відповідно до статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив:
«1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.».
В даному випадку Замовник всупереч вимогам та умовам Технічного регламенту змушує учасників торгів проводити випробування та надавати протоколи випробувань або інші аналогічні документи (Додаток 2 ТД) які є не обов’язковими згідно вимог чинного законодавства України!
Відповідно до частини 5, статті 25 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив:
«Забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів.
В даному випадку Замовник всупереч вимогам та умова Технічного регламенту змушує учасників торгів надати протоколи випробування або інший аналогічний документ саме з лабораторії, що є акредитованою (Додаток 2 ТД). За таких умов дана умова Документації складена з порушенням ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (стаття 24).
Просимо, зобов’язати замовника включити до документації альтернативу вибору в частині інформацію про те, що протоколи випробування або аналогічні документи можуть бути видані акредитованим органом або випробувальною/вимірювальною лабораторією, що має сертифікат про відповідність вимірювань відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням.
×
-
Назва доказу:
Вимірювальна лабораторія
-
Повʼязаний документ:
ISO 10012 МІРАЙГРУП.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості
-
Повʼязаний документ:
Сертифікати, витяги з ТУ, паспорти.rar
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга підписана.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 ТД, а саме привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та викласти пункт 1 Додатку № 2 в наступній редакції: «1) надає письмові пояснення виробника такого товару, до яких долучаються докази введення в обіг продукції; 2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що підтверджує можливість проведення випробувань/експертизи виду продукції, яка є предметом закупівлі та відносно якої надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) або випробувальною/вимірювальною лабораторією, що має сертифікат про відповідність вимірювань відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням (з додаванням такого сертифікату в складі пропозиції), із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ (що повинні співпадати з іншими документами та посиланнями тендерної пропозиції). Поняття "введення в обіг" розумієтьс я у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності": введення в обіг - надання продукції на ринку України в перший раз.».