-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини для рухомого складу підприємства. Код за ДК 021:2015 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів.
Завершена
5 161 512.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 807.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 807.56 UAH
Період оскарження:
25.06.2024 10:13 - 30.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
ebe2421f8a7a439fb02d18a8101e765b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-25-001872-a.c1
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 8 Довідка щодо роз’яснення з приводу дати придбання деяких товарів.pdf 14.07.2024 22:09
- 15 Довідка не еквівалент.pdf 14.07.2024 22:09
- Протокол відхилення.doc 14.07.2024 22:09
- 8 Довідка-Гарантійний лист щодо резидентства.pdf 14.07.2024 22:09
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 14.07.2024 22:09
- sign.p7s 14.07.2024 22:10
- Видаткова накладна на товар.pdf 27.07.2024 22:55
- 1 Лист АМКУ щодо надання інформації.pdf 27.07.2024 22:55
- рішення від 16.07.2024 № 12215.pdf 16.07.2024 17:17
- Інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 23.07.2024 № 1191.pdf 24.07.2024 11:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2024 № 12886.pdf 29.07.2024 17:49
- рішення від 29.07.2024 № 12886.pdf 01.08.2024 11:46
- Пояснення АМКУ.PDF 17.07.2024 11:56
- Пояснення АМКУ.doc 17.07.2024 11:56
- Бугхалтерська довідка автобуси.PDF 25.07.2024 15:12
- Технічні паспорти тролейбус.pdf 25.07.2024 15:12
- Свідоцтво про реєстрацію ТЗ 206, 103.pdf 25.07.2024 15:12
- Бугхалтерська довідка тролейбуси.PDF 25.07.2024 15:12
- Лист 25.07.24.PDF 25.07.2024 16:09
- Рішення УО АМКУ.PDF 07.08.2024 11:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2024 22:12
Дата розгляду скарги:
23.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2024 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.08.2024 11:46
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2024 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скасувати протокол від 11.07.2023 року про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРПАСТЕХ» та скасувати протокольне рішення від 09.07.2024 року про відхилення ФОП «Чайка Богдан Васильович» процедури закупівлі — Запасні частини для рухомого складу підприємства. Код за ДК 021:2015 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (UA-2024-06-25-001872-a)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f45d7ce5f03949cf9e7963ff168a7bbc
Заголовок пункту скарги:
Скарга на тендерну документацію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧАЙКА БОГДАН ВАСИЛЬОВИЧ з остаточною ціною 4 933 800,00 грн.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 09.07.2024 року, який було оприлюднено 09.07.2024 року (далі – Протокол відхилення) вирішено:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Чайка Богдан Васильович" було встановлено наступне:
Відповідно наданої довідки №17 від 28.06.2024 учасника закупівлі Фізична особа підприємець Чайка Богдан Васильович гарантує, що постачальник не здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, (виробником товарів не є суб’єкти Російської Федерації/Республіки Білорусь), та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь.
Також, згідно з довідки №15 від 02.07.2024 року учасник закупівлі Фізична особа підприємець Чайка Богдан Васильович повідомляє, що не пропонує еквівалентного товару, ув’язку із чим не надає порівняльної таблиці та інших документів передбачених для еквівалентних товарів.
Замовником опубліковано додаток №4 технічне завдання, в якому прописані відповідні позиції згідно номерів каталогів автотранспорту нашого підприємства виробниками яких є Республіка Білорусь та Російська Федерація.
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Дана постанова набрала чинності 19 жовтня 2022 року.
Учаснику Фізичній особі-підприємцю Чайка Богдану Васильовичу" було надано 24 години на виправлення невідповідностей відповідно до норм чинного законодавства, Замовником було запропоновано надати роз’яснення по нищезазначеним позиціям, щодо дати їх придбання у виробників, а саме:
3. Вологооливовідділювач- 103-3511110-10,
4. 2-х магістральний захисний клапан 64221-3562010,
6. Зворотній клапан - 5432-3515210,
12. Клапан захисний 4-х контурний МАЗ-103,
18. Компресор Т-203 АКВ - 0,3-1-Т203 380В
50 Гц 9бар,
20. Ресивер передніх гальм 101-3513008,
21. Ресивер споживачів 101-3513010,
23. Привід керування дверима 103-6108200,
27. Компресор Т-103 СБ4 LBB50 Т103,
32. Клапан витрати тиску 103-3408260.
Учасник в підтвердження надав Довідку №08 від 09.07.2024 року щодо роз’яснення з приводу дати придбання деяких товарів, Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник закупівлі Фізична особа підприємець Чайка Богдан Васильович повідомляє, що товар за позиціями 3. Вологооливовідділювач- 103-3511110-10, 4. 2-х магістральний захисний клапан 64221¬3562010, 6. Зворотній клапан - 5432-3515210, 12. Клапан захисний 4-х контурний МАЗ-103, 18. Компресор Т-203 АКВ - 0,3-1-Т203 380В 50 Гц 9бар, 20. Ресивер передніх гальм 101¬3513008, 21. Ресивер споживачів 101-3513010, 23. Привід керування дверима 103-6108200, 27. Компресор Т-103 СБ4 LBB50 ТЮЗ, 32. Клапан витрати тиску 103-3408260 був виготовлений, ввезений на територію України та придбаний у 2022 році до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Відповідно ч. 9 ст. 41 глави 7 Митного кодексу України додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Враховуючи наведене, Пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протоколі відхилення зазначаю наступне:
Тендерна документація Замовника та додатки до неї не містять вимог щодо надання будь-яких підтверджуючих документів на запропонований товар, який не є еквівалентом, зокрема товарних накладних, пакувальних листів, відвантажувальних специфікацій, сертифікатів (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митної декларації країни експорту, паспортів, технічної документації, висновків-експертиз відповідних органів, інших матеріалів, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Відповідно до довідки №15 від 02.07.2024 року Замовника повідомлено, що Скаржник не пропонує еквівалентного товару, ув’язку із чим не надає порівняльної таблиці та інших документів передбачених для еквівалентних товарів.
Відповідно до довідки №17 від 28.06.2024 року Замовника повідомлено, що Скаржник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
08.07.2024 року Замовником було надано вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту: «Шановний учаснику! Відповідно наданої Вами довідки №17 від 28.06.2024 учасника закупівлі Фізична особа підприємець Чайка Богдан Васильович гарантує, що постачальник не здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, (виробником товарів не є суб’єкти Російської Федерації/Республіки Білорусь), та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь. Також, згідно з довідки №15 від 02.07.2024 року учасник закупівлі Фізична особа підприємець Чайка Богдан Васильович повідомляє, що не пропонує еквівалентного товару, ув’язку із чим не надає порівняльної таблиці та інших документів передбачених для еквівалентних товарів. Замовником опубліковано додаток №4 технічне завдання, в якому прописані відповідні позиції згідно номерів каталогів автотранспорту нашого підприємства виробниками яких є Республіка Білорусь та Російська Федерація. Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Дана постанова набрала чинності 19 жовтня 2022 року. На підставі викладеного та з метою виконання вказаних норм, прошу Вас надати роз’яснення по нищезазначеним позиціям, щодо дати їх придбання у виробників, а саме: 3. Вологооливовідділювач- 103-3511110-10, 4. 2-х магістральний захисний клапан 64221-3562010, 6. Зворотній клапан - 5432-3515210, 12. Клапан захисний 4-х контурний МАЗ-103, 18. Компресор Т-203 АКВ - 0,3-1-Т203 380В 50 Гц 9бар, 20. Ресивер передніх гальм 101-3513008, 21. Ресивер споживачів 101-3513010, 23. Привід керування дверима 103-6108200, 27. Компресор Т-103 СБ4 LBB50 Т103, 32. Клапан витрати тиску 103-3408260.»
На виконання вище зазначеної Вимоги Скаржником було надано Довідку №08 від 09.07.2024 року щодо роз’яснення з приводу дати придбання деяких товарів, якою Скаржник повідомив, що товар за позиціями 3. Вологооливовідділювач- 103-3511110-10, 4. 2-х магістральний захисний клапан 64221¬3562010, 6. Зворотній клапан - 5432-3515210, 12. Клапан захисний 4-х контурний МАЗ-103, 18. Компресор Т-203 АКВ - 0,3-1-Т203 380В 50 Гц 9бар, 20. Ресивер передніх гальм 101¬3513008, 21. Ресивер споживачів 101-3513010, 23. Привід керування дверима 103-6108200, 27. Компресор Т-103 СБ4 LBB50 ТЮЗ, 32. Клапан витрати тиску 103-3408260 був виготовлений, ввезений на територію України та придбаний у 2022 році до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Таким чином, Скаржником повністю виконано вимоги тендерної документації та вимогу Замовника про усунення невідповідностей щодо дати їх придбання деяких позицій товару у виробників.
Скаржник наголошує, що Замовник у вимозі про усунення невідповідностей не вимагав надати відомості про країну походження товару, зокрема і документи відповідно ч. 9 ст. 41 глави 7 Митного кодексу України товарних накладних, пакувальних листів, відвантажувальних специфікацій, сертифікатів (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митної декларації країни експорту, паспортів, технічної документації, висновків-експертиз відповідних органів, інших матеріалів, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
В той же час тендерна документація також не містить вимог щодо зазначення для товару, що не є еквівалентним, відомостей про виробника та країну походження такого товару, зокрема в тендерній документації відсутні вимоги до товару, що не є еквівалентом, щодо надання документів відповідно ч. 9 ст. 41 глави 7 Митного кодексу України, а саме товарних накладних, пакувальних листів, відвантажувальних специфікацій, сертифікатів (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митної декларації країни експорту, паспортів, технічної документації, висновків-експертиз відповідних органів, інших матеріалів, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Таким чином Скаржником повністю виконано вище зазначену вимогу Замовника та тендерної документації.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє власних умов тендерної документації та норм чинного законодавства, або навмисно вигадує неіснуючу підставу відхилення, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в Протоколі відхилення підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 09.07.2024 року, який було оприлюднено 09.07.2024 року (далі – Протокол відхилення) вирішено:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Чайка Богдан Васильович" було встановлено наступне:
Відповідно наданої довідки №17 від 28.06.2024 учасника закупівлі Фізична особа підприємець Чайка Богдан Васильович гарантує, що постачальник не здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, (виробником товарів не є суб’єкти Російської Федерації/Республіки Білорусь), та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь.
Також, згідно з довідки №15 від 02.07.2024 року учасник закупівлі Фізична особа підприємець Чайка Богдан Васильович повідомляє, що не пропонує еквівалентного товару, ув’язку із чим не надає порівняльної таблиці та інших документів передбачених для еквівалентних товарів.
Замовником опубліковано додаток №4 технічне завдання, в якому прописані відповідні позиції згідно номерів каталогів автотранспорту нашого підприємства виробниками яких є Республіка Білорусь та Російська Федерація.
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Дана постанова набрала чинності 19 жовтня 2022 року.
Учаснику Фізичній особі-підприємцю Чайка Богдану Васильовичу" було надано 24 години на виправлення невідповідностей відповідно до норм чинного законодавства, Замовником було запропоновано надати роз’яснення по нищезазначеним позиціям, щодо дати їх придбання у виробників, а саме:
3. Вологооливовідділювач- 103-3511110-10,
4. 2-х магістральний захисний клапан 64221-3562010,
6. Зворотній клапан - 5432-3515210,
12. Клапан захисний 4-х контурний МАЗ-103,
18. Компресор Т-203 АКВ - 0,3-1-Т203 380В
50 Гц 9бар,
20. Ресивер передніх гальм 101-3513008,
21. Ресивер споживачів 101-3513010,
23. Привід керування дверима 103-6108200,
27. Компресор Т-103 СБ4 LBB50 Т103,
32. Клапан витрати тиску 103-3408260.
Учасник в підтвердження надав Довідку №08 від 09.07.2024 року щодо роз’яснення з приводу дати придбання деяких товарів, Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник закупівлі Фізична особа підприємець Чайка Богдан Васильович повідомляє, що товар за позиціями 3. Вологооливовідділювач- 103-3511110-10, 4. 2-х магістральний захисний клапан 64221¬3562010, 6. Зворотній клапан - 5432-3515210, 12. Клапан захисний 4-х контурний МАЗ-103, 18. Компресор Т-203 АКВ - 0,3-1-Т203 380В 50 Гц 9бар, 20. Ресивер передніх гальм 101¬3513008, 21. Ресивер споживачів 101-3513010, 23. Привід керування дверима 103-6108200, 27. Компресор Т-103 СБ4 LBB50 ТЮЗ, 32. Клапан витрати тиску 103-3408260 був виготовлений, ввезений на територію України та придбаний у 2022 році до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Відповідно ч. 9 ст. 41 глави 7 Митного кодексу України додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Враховуючи наведене, Пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протоколі відхилення зазначаю наступне:
Тендерна документація Замовника та додатки до неї не містять вимог щодо надання будь-яких підтверджуючих документів на запропонований товар, який не є еквівалентом, зокрема товарних накладних, пакувальних листів, відвантажувальних специфікацій, сертифікатів (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митної декларації країни експорту, паспортів, технічної документації, висновків-експертиз відповідних органів, інших матеріалів, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Відповідно до довідки №15 від 02.07.2024 року Замовника повідомлено, що Скаржник не пропонує еквівалентного товару, ув’язку із чим не надає порівняльної таблиці та інших документів передбачених для еквівалентних товарів.
Відповідно до довідки №17 від 28.06.2024 року Замовника повідомлено, що Скаржник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
08.07.2024 року Замовником було надано вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту: «Шановний учаснику! Відповідно наданої Вами довідки №17 від 28.06.2024 учасника закупівлі Фізична особа підприємець Чайка Богдан Васильович гарантує, що постачальник не здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, (виробником товарів не є суб’єкти Російської Федерації/Республіки Білорусь), та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь. Також, згідно з довідки №15 від 02.07.2024 року учасник закупівлі Фізична особа підприємець Чайка Богдан Васильович повідомляє, що не пропонує еквівалентного товару, ув’язку із чим не надає порівняльної таблиці та інших документів передбачених для еквівалентних товарів. Замовником опубліковано додаток №4 технічне завдання, в якому прописані відповідні позиції згідно номерів каталогів автотранспорту нашого підприємства виробниками яких є Республіка Білорусь та Російська Федерація. Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Дана постанова набрала чинності 19 жовтня 2022 року. На підставі викладеного та з метою виконання вказаних норм, прошу Вас надати роз’яснення по нищезазначеним позиціям, щодо дати їх придбання у виробників, а саме: 3. Вологооливовідділювач- 103-3511110-10, 4. 2-х магістральний захисний клапан 64221-3562010, 6. Зворотній клапан - 5432-3515210, 12. Клапан захисний 4-х контурний МАЗ-103, 18. Компресор Т-203 АКВ - 0,3-1-Т203 380В 50 Гц 9бар, 20. Ресивер передніх гальм 101-3513008, 21. Ресивер споживачів 101-3513010, 23. Привід керування дверима 103-6108200, 27. Компресор Т-103 СБ4 LBB50 Т103, 32. Клапан витрати тиску 103-3408260.»
На виконання вище зазначеної Вимоги Скаржником було надано Довідку №08 від 09.07.2024 року щодо роз’яснення з приводу дати придбання деяких товарів, якою Скаржник повідомив, що товар за позиціями 3. Вологооливовідділювач- 103-3511110-10, 4. 2-х магістральний захисний клапан 64221¬3562010, 6. Зворотній клапан - 5432-3515210, 12. Клапан захисний 4-х контурний МАЗ-103, 18. Компресор Т-203 АКВ - 0,3-1-Т203 380В 50 Гц 9бар, 20. Ресивер передніх гальм 101¬3513008, 21. Ресивер споживачів 101-3513010, 23. Привід керування дверима 103-6108200, 27. Компресор Т-103 СБ4 LBB50 ТЮЗ, 32. Клапан витрати тиску 103-3408260 був виготовлений, ввезений на територію України та придбаний у 2022 році до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Таким чином, Скаржником повністю виконано вимоги тендерної документації та вимогу Замовника про усунення невідповідностей щодо дати їх придбання деяких позицій товару у виробників.
Скаржник наголошує, що Замовник у вимозі про усунення невідповідностей не вимагав надати відомості про країну походження товару, зокрема і документи відповідно ч. 9 ст. 41 глави 7 Митного кодексу України товарних накладних, пакувальних листів, відвантажувальних специфікацій, сертифікатів (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митної декларації країни експорту, паспортів, технічної документації, висновків-експертиз відповідних органів, інших матеріалів, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
В той же час тендерна документація також не містить вимог щодо зазначення для товару, що не є еквівалентним, відомостей про виробника та країну походження такого товару, зокрема в тендерній документації відсутні вимоги до товару, що не є еквівалентом, щодо надання документів відповідно ч. 9 ст. 41 глави 7 Митного кодексу України, а саме товарних накладних, пакувальних листів, відвантажувальних специфікацій, сертифікатів (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митної декларації країни експорту, паспортів, технічної документації, висновків-експертиз відповідних органів, інших матеріалів, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Таким чином Скаржником повністю виконано вище зазначену вимогу Замовника та тендерної документації.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє власних умов тендерної документації та норм чинного законодавства, або навмисно вигадує неіснуючу підставу відхилення, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в Протоколі відхилення підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Чайка Богдан Васильович у Протоколі відхилення.