• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва Послуги з правничої допомоги для представництва та захисту інтересів НЕК «Укренерго» в Міжнародному Комерційному арбітражі при Європейській Арбітражній Палаті (м. Брюссель, Бельгія)

Інформація, що вимагається част. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана у оголошенні про проведення відкритих торгів, вказана у тендерній документації. Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Завершена

20 715 632.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 207 156.32 UAH
Період оскарження: 13.06.2024 13:33 - 28.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на протокольне рішення № 314/24-ОН від 08 липня 2024 року уповноваженої особи Охріменко Н.В., відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в апараті управління НЕК "Укренерго".

Номер: 2ac051b681cc4d4794428daa8eec6a90
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-13-006701-a.b1
Назва: Скарга на протокольне рішення № 314/24-ОН від 08 липня 2024 року уповноваженої особи Охріменко Н.В., відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в апараті управління НЕК "Укренерго".
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.07.2024 17:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.07.2024 11:41
Автор: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕЙ.ДЖИ.ЕЙ ТА ПАРТНЕРИ", Aminat Suleymanova +380965998568 reception@agalawyers.org http://agalawyers.org/ru/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e54dd657a56f46c482c958ea1181eb8d
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення Замовником тендерної пропозиції у зв'язку з нібито невідповідністю кваліфікаційним критеріям в тендерній документації Учасника після розкриття ним тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пп. 2.4 Розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації, серед вимог, які учасники зобов'язані надати для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у Закупівлі є надання арбітражного рішення (процесуальний документ, яким вирішується спір по суті), виданого та підписаного арбітром (-ами), що підтверджує безпосередню участь Учасника в процесі та представництво особисто ним інтересів компаній (юридичних осіб) в засіданні(ях) міжнародних комерційних арбітражів, в аналогічному спорі з метою підтвердження відомостей про провадження (справу) на яке (-які) є посилання у довідці, наданої Учасником відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації та в договорі/витягзі з договору, наданого(-их) Учасником відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації.

З метою дотримання вимог Замовника, 30 червня 2024 року скаржник подав арбітражне рішення від 24 липня 2017 року. Замовник, однак, у протокольному рішенні № 310/24-ОН від 5 липня 2024 року вказав на те, що подане скаржником арбітражне рішення не відповідає вимогам тендерної документації та надав строк в 24 години на виправлення виявлених невідповідностей.

Таке рішення Заявника було неправомірним, оскільки вказане арбітражне рішення повністю відповідало оновленим вимогам тендерної документації, оскільки містило в собі: (1) вказівку на те, що це рішення є таким, що остаточно вирішує спір по суті, (2) вказівку на релевантний арбітражний регламент Міжнародного Арбітражного Суду при Міжнародній торговій палаті (Париж), (3) інформацію про найменування та адресу реєстрації клієнта, що був представлений субпідрядником скаржника (Logimetal S.A.), (4) викладення позовних вимог сторін спору та частини рішення, яка стосується їх задоволення чи відхилення, та (5) вказівку на те, що клієнта в цьому арбітражі представляли Олівер Клевенберг та Йоана Краус-Колбер з юридичної фірми "Strelia", які є субпідрядниками скаржника, включаючи їх участь в усних слуханнях.

При цьому, тендерна документація дозволяє залучати субпідрядників з метою підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв учасників відповідно до тендерних вимог, що й зробив Учасник залучивши компанію "Стрелія" в якості субпідрядника. Замовник, однак, зайняв необґрунтовану і протиправну позицію, вказуючи на те, що досвід субпідрядника скаржника не відповідає вимогам тендерної документації.

Не зважаючи на це, для вирішення виявлених невідповідностей, які були зазначені замовником в протокольному рішенні № 310/24-ОН від 5 липня 2024 року, скаржник додатково подав процесуальний наказ арбітражного трибуналу в рамках арбітражного провадження згідно з регламентом Арбітражного інституту Торгової палати м. Стокгольм. У цьому провадженні скаржник представляє інтереси ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України".

Оскільки вказане провадження ще триває, скаржник подав процесуальний наказ, який є прямим підтвердженням його досвіду у представництві інтересів клієнтів в арбітражному процесі згідно з регламентом, зазначеним у вимогах тендерної документації.

Після надання вищезазначених документів, скаржник отримав від замовника повідомлення про відхилення їх тендерної пропозиції, разом з протокольним рішенням № 314/24-ОН від 8 липня 2024 року, підписаного Охріменко Н.В., уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в апараті управління НЕК «Укренерго», яке підтверджує відхилення тендерної пропозиції Адвокатського Об’єднання “Ей. Джи. Ей та Партнери”.

Як слідує з вищевикладеного, відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, оскільки воно ґрунтується на безпідставних та дискримінаційних вимогах, що суперечать тендерній документації. Це порушує принцип недискримінації учасників та об'єктивного та неупередженого визначення переможця торгів, зазначений у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника