-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський Шлях, вул. Небесної Сотні, провул. Родини Іваненків в м.Полтава
Завершена
11 452 049.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 114 520.49 UAH
мін. крок: 1% або 114 520.49 UAH
Період оскарження:
07.06.2024 11:36 - 30.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
8c2183909ab945f3be525b22271ef302
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-07-004278-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
07 червня 2024 року було оприлюднено закупівлю № UA-2024-06-07-004278-a за предметом: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та інших територій Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський Шлях, вул. Небесної Сотні, провул. Родини Іваненків в м.Полтава, тендерну документацію та додатки до неї, у складі яких є дискримінаційні вимоги, що суттєво звужують конкуренцію.
Скаржник має намір взяти участь у вказаній закупівлі, однак у з’язку з вищевказаним, не може цього зробити, тому вважаємо, що наше право порушене.
Вважаємо, що такими діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- ДБН В 2.3-4-2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво.pdf 11.06.2024 16:33
- Договір_поставки_асфальтобетонної_суміші.PDF 11.06.2024 16:33
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 11.06.2024 16:33
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 11.06.2024 16:33
- рішення від 04.06.2024 № 9779.pdf 11.06.2024 16:33
- Транспортна схема.PDF 11.06.2024 16:33
- Скарга_UA-2024-06-07-004278-a.docx.asice.zip 11.06.2024 16:33
- ДСТУ.pdf 11.06.2024 16:44
- sign.p7s 11.06.2024 16:46
- рішення від 13.06.2024 № 10301.pdf 13.06.2024 13:52
- інформація про резолютивну частині рішення від 24.06.2024 № 10940.pdf 25.06.2024 13:35
- рішення від 24.06.2024 № 10940.pdf 27.06.2024 11:29
- ТД поточний ремонт доріг Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський шлях.docx 14.06.2024 09:02
- Протокольне рішення № 67 поточний ремонт доріг.docx 14.06.2024 09:02
- протокол 67.pdf 14.06.2024 09:02
- ТД поточний ремонт доріг Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський шлях, вул. Небесної Сотні, провул. Родини Іваненків в м. Полтава.pdf 14.06.2024 09:02
- заперечення на скаргу Вектор.pdf 17.06.2024 13:58
- додаток № 17 до Настанови.pdf 17.06.2024 13:58
- настанова з визначення вартості будівництва.pdf 17.06.2024 13:58
- ТД поточний ремонт доріг Полтавської міської територіальної громади, а саме вул. Охтирський шлях (зі змінами).pdf 28.06.2024 14:58
- Опис (перелік) змін від 28.06.2024.docx 28.06.2024 14:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.06.2024 17:00
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.06.2024 13:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2024 11:30
Дата виконання рішення Замовником:
28.06.2024 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ від 24.06.2024 № 10940, шляхом внесення змін до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6b489a81d9a844c7be67130d00ee80aa
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно пп.4 п.1 Додатку 3 до тендерної документації, Замовником вимагається «Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та/або внесення актуальних даних до такого реєстру та створений (сформований) після оголошення даної процедури закупівлі (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців).»
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до постанови КМУ від 16 грудня 2022 № 1422 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації" відновлено доступ до відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому наданий час дані відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами ч. 4 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до постанови КМУ від 16 грудня 2022 № 1422 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації" відновлено доступ до відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому наданий час дані відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами ч. 4 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
×
-
Назва доказу:
Особливості здійснення закупівель
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема видалити вимогу щодо надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців із зазначенням відповідних відомостей.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3d53f40ffe55487298092d4250024dbb
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до приміток Розділу ІІІ додатку 5 до тендерної документації, замовником вимагається наступне: «Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану Учасники в період подання пропозиції, повинні здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду завіреного підписами й печатками Представником Учасника й Замовник.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, та таку, що суттєво звужує конкуренцію, з огляду на наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною першою статті 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Скаржник не розуміє, яка конфіденційність можлива під час підготовки та подання Пропозицій, якщо Замовник торгів володіє інформацією про учасників процедури закупівлі до моменту кінцевого строку подання Пропозицій та проведення їх оцінки.
Більше того, Замовник на власний розсуд має можливість вирішувати чи підписувати акт огляду конкретному учаснику процедури закупівлі чи ні.
Згідно з Законом України "Про Антимонопольний комітет України" основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині сприяння розвитку добросовісної конкуренції. Встановлення Замовником торгів вимоги щодо обов’язкового надання у складі пропозиції акту огляду об'єкту (підписаний учасником та представником замовника) є нічим іншим, як порушенням усіх принципів закупівлі та така вимога суперечать самій сутності публічних закупівель.
До того ж, Замовником не зазначено обгрунтованої необхідності долучення до тендерних пропозицій учасників описаного акту, у тому числі не зазначено, яку законну мету Замовник переслідує вимагаючи відповідні документи.
Поруч з цим, наявність/відсутність в учасника або ж подання/неподання учасниками у межах Закупівлі вказаної довідки, - не створює для Замовника жодних юридичних наслідків та у будь якому випадку не має на меті доведення можливості належного виконання послуг, які є предметом Закупівлі.
З огляду на зазначене, Скаржник вважає відповідні дії Замовника проявом корупційної складової та надмірним формалізмом, що полягає у відсутності легітимної мети, направленої на здійснення та проведення Закупівлі у рамках Закону.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, та таку, що суттєво звужує конкуренцію, з огляду на наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною першою статті 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Скаржник не розуміє, яка конфіденційність можлива під час підготовки та подання Пропозицій, якщо Замовник торгів володіє інформацією про учасників процедури закупівлі до моменту кінцевого строку подання Пропозицій та проведення їх оцінки.
Більше того, Замовник на власний розсуд має можливість вирішувати чи підписувати акт огляду конкретному учаснику процедури закупівлі чи ні.
Згідно з Законом України "Про Антимонопольний комітет України" основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині сприяння розвитку добросовісної конкуренції. Встановлення Замовником торгів вимоги щодо обов’язкового надання у складі пропозиції акту огляду об'єкту (підписаний учасником та представником замовника) є нічим іншим, як порушенням усіх принципів закупівлі та така вимога суперечать самій сутності публічних закупівель.
До того ж, Замовником не зазначено обгрунтованої необхідності долучення до тендерних пропозицій учасників описаного акту, у тому числі не зазначено, яку законну мету Замовник переслідує вимагаючи відповідні документи.
Поруч з цим, наявність/відсутність в учасника або ж подання/неподання учасниками у межах Закупівлі вказаної довідки, - не створює для Замовника жодних юридичних наслідків та у будь якому випадку не має на меті доведення можливості належного виконання послуг, які є предметом Закупівлі.
З огляду на зазначене, Скаржник вважає відповідні дії Замовника проявом корупційної складової та надмірним формалізмом, що полягає у відсутності легітимної мети, направленої на здійснення та проведення Закупівлі у рамках Закону.
×
-
Назва доказу:
Закон України "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
З огляду на викладене Скаржник просить Антимонопольний комітет України зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити з переліку вимог до учасників необхідність надання акту огляду завіреного підписами й печатками Представником Учасника й Замовник , надання якого вимагається відповідно до приміток Розділу ІІІ додатку 5 до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
02370fc093944d8e9074701221894d8f
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до пп.1.3. п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає наступне: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність власного або орендованого асфальтобетонного заводу (АБЗ) або зобов’язань на правах отримання(купівлі-продажу)готової продукції асфальто бетонної суміші і бітумної емульсії. У разі придбання готової продукції (асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії), такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: копії договорів на постачання(або купівлі-продажу) асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії з підприємством, у якого виробництво вказаної продукції знаходиться на відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва, що повинно забезпечити необхідну температуру асфальтобетонної суміші і бітумної емульсії у відповідності до технологічних вимог по їх використанню. Термін (строк) дії таких договорів повинен бути не менше терміну виконання робіт згідно даної процедури закупівлі.»
Єдиним нормативно-правовим актом, де визначаються допустимі значення відстані транспортування асфальтобетонних сумішей є ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво"
Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво" Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС та/або бітумна емульсія від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі змінами).
Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що у Скаржника наявний, чинний договір поставки №3005/1 від 30.05.2024р., предметом вказаного договору є постачання асфальтобетонних сумішей (додаємо до скарги). Адреса виробництва асфальтобетонних сумішей, відповідно до договору поставки №3005/1 від 30.05.2024р. : Харківська обл. Валківський р-н, с.Шлях, вул. Заводська, 1.
Відповідно до «Транспортної схеми» щодо часу транспортування асфальтобетонних сумішей вих.№77/3.1 від 10.06.2024 року (додаємо до скарги) загальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей складає 105,01км, з яких 26,11км в межах населеного пункту, а 78,9км поза населеним пунктом, що повністю відповідає вимогам ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво".
Відповідність будівельним нормам в частині вимог до транспортування асфальтобетонних сумішей, не дозволяє нам прийняти участь в Закупівлі, у зв’язку з нічим необгрунтованою вимогою замовника, щодо необхідності виробництва асфальтобетонних сумішей на відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва.
ОДНАК, з огляду на позицію Антимонопольного комітету України, викладену в Рішенні №9779-р/пк-пз від 04.06.2024 року перелічені вище державні будівельні норми, їх положення не розповсюджуються на виконання "поточного ремонту", який не є "будівництвом" у розумінні містобудівного законодавства.
ТОМУ АКЦЕНТУЄМО УВАГУ, що відповідно до до пункту 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7:119-2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови" час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати ТРЬОХ ГОДИН після її приготування.
Враховуючи дану обставину, ЗАУВАЖУЄМО, що відповідно до «Транспортної схеми» щодо часу транспортування асфальтобетонних сумішей вих.№77/3.1 від 10.06.2024 року, загальна тривалість транспортування асфальтобетонних сумішей становить 2 год 39хв. Що в свою чергу свідчить про можливість постачання Скаржником асфальтобетонних сумішей у відповідності до норм чинного законодавства.
Виходячи з вищевказаного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають АБЗ на відстані, що не перевищує саме 30 км до місця виконання поточного ремонту, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи наведене Замовником не зазначено обгрунтованої необхідності долучення до тендерних пропозицій учасників підтвердження того факту, що виробництво асфальтобетонних сумішей знаходиться на відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва, у тому числі не зазначено, яку законну мету Замовник переслідує вимагаючи відповідні документи.
Також Скаржник наголошує, що Антимонопольний Комітет України у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує наступне: "Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі"
З огляду на зазначене, Скаржник вважає відповідні дії Замовника проявом корупційної складової та надмірним формалізмом, що полягає у відсутності легітимної мети, направленої на здійснення та проведення Закупівлі у рамках Закону.
Єдиним нормативно-правовим актом, де визначаються допустимі значення відстані транспортування асфальтобетонних сумішей є ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво"
Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво" Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС та/або бітумна емульсія від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі змінами).
Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що у Скаржника наявний, чинний договір поставки №3005/1 від 30.05.2024р., предметом вказаного договору є постачання асфальтобетонних сумішей (додаємо до скарги). Адреса виробництва асфальтобетонних сумішей, відповідно до договору поставки №3005/1 від 30.05.2024р. : Харківська обл. Валківський р-н, с.Шлях, вул. Заводська, 1.
Відповідно до «Транспортної схеми» щодо часу транспортування асфальтобетонних сумішей вих.№77/3.1 від 10.06.2024 року (додаємо до скарги) загальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей складає 105,01км, з яких 26,11км в межах населеного пункту, а 78,9км поза населеним пунктом, що повністю відповідає вимогам ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво".
Відповідність будівельним нормам в частині вимог до транспортування асфальтобетонних сумішей, не дозволяє нам прийняти участь в Закупівлі, у зв’язку з нічим необгрунтованою вимогою замовника, щодо необхідності виробництва асфальтобетонних сумішей на відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва.
ОДНАК, з огляду на позицію Антимонопольного комітету України, викладену в Рішенні №9779-р/пк-пз від 04.06.2024 року перелічені вище державні будівельні норми, їх положення не розповсюджуються на виконання "поточного ремонту", який не є "будівництвом" у розумінні містобудівного законодавства.
ТОМУ АКЦЕНТУЄМО УВАГУ, що відповідно до до пункту 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7:119-2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови" час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати ТРЬОХ ГОДИН після її приготування.
Враховуючи дану обставину, ЗАУВАЖУЄМО, що відповідно до «Транспортної схеми» щодо часу транспортування асфальтобетонних сумішей вих.№77/3.1 від 10.06.2024 року, загальна тривалість транспортування асфальтобетонних сумішей становить 2 год 39хв. Що в свою чергу свідчить про можливість постачання Скаржником асфальтобетонних сумішей у відповідності до норм чинного законодавства.
Виходячи з вищевказаного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають АБЗ на відстані, що не перевищує саме 30 км до місця виконання поточного ремонту, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Враховуючи наведене Замовником не зазначено обгрунтованої необхідності долучення до тендерних пропозицій учасників підтвердження того факту, що виробництво асфальтобетонних сумішей знаходиться на відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва, у тому числі не зазначено, яку законну мету Замовник переслідує вимагаючи відповідні документи.
Також Скаржник наголошує, що Антимонопольний Комітет України у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує наступне: "Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі"
З огляду на зазначене, Скаржник вважає відповідні дії Замовника проявом корупційної складової та надмірним формалізмом, що полягає у відсутності легітимної мети, направленої на здійснення та проведення Закупівлі у рамках Закону.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Транспортна схема
-
Повʼязаний документ:
Транспортна схема.PDF
-
-
Назва доказу:
Договір поставки суміші
-
Повʼязаний документ:
Договір_поставки_асфальтобетонної_суміші.PDF
-
-
Назва доказу:
ДБН
-
Повʼязаний документ:
ДБН В 2.3-4-2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
З огляду на викладене Скаржник просить Антимонопольний комітет України зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити з переліку вимог до учасників необхідність надання підтвердження того факту, що виробництво асфальтобетонних сумішей знаходиться на відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва, надання якого вимагається відповідно до пп.1.3. п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.