-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015:45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки
Завершена
285 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 850.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2024 16:57 - 07.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга ТОВ КБЛ 04.06.2024 дискримінаційні вимоги
Номер:
a02c739131d441cf9392980beed54954
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-31-007921-a.b1
Назва:
Скарга ТОВ КБЛ 04.06.2024 дискримінаційні вимоги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ КБЛ 04.06.2024 дискримінаційні вимоги.docx 04.06.2024 23:31
- ТД розмітка вул. м. Анрушівка - нова редакція (зміни від 03.06.24).docx 04.06.2024 23:31
- Перелік змін до ТД послуга з нанес. розмітк 03.06.2024р..docx 04.06.2024 23:31
- Скарга ТОВ КБЛ 04.06.2024 дискримінаційні вимоги.pdf 04.06.2024 23:31
- dstu_2587_2021.pdf 04.06.2024 23:31
- Протокол _71 ріш УО про ВТ та затв ТД послуга з нанес. дор.розмітки.docx 04.06.2024 23:31
- скан протоколу _73.pdf 04.06.2024 23:31
- sign.p7s 04.06.2024 23:36
- Повідомлення про усунення замовником порушень, зазначених у скарзі 05.06.2024 15:36
- Протокол № 76 про усунення порушень 05.06.2024 15:36
- Нова редакція ТД (ЗМІНИ ВІД 05.06.2024р) 05.06.2024 15:36
- Перелік змін №2 від 05.06.2024р 05.06.2024 15:36
- рішення від 06.06.2024 №9910.pdf 06.06.2024 17:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2024 №10585.pdf 19.06.2024 14:06
- рішення від 18.06.2024 № 10585.pdf 20.06.2024 18:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2024 23:38
Дата розгляду скарги:
18.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.06.2024 17:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.06.2024 18:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5580a9b77f0448f29f2c1c428c95c636
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні зміни до додатку 4 до тендерної документації. Технічні вимоги на закупівлю: «послуга з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Андрушівка (поточний ремонт дорожнього покриття)» Дк 021:2015: 45233221-4 нанесення дорожньої розмітки.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. У додатку 4 до тендерної документації. Технічні вимоги на закупівлю: «послуга з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Андрушівка (поточний ремонт дорожнього покриття)» Дк 021:2015: 45233221-4 нанесення дорожньої розмітки. Замовник встановив вимогу: Учасник обов'язково повинен мати техніку в необхідній кількості для належного надання послуг по предмету закупівлі, а саме: - машина маркувальна для нанесення повздовжньої розмітки фарбою; - машина для здійснення ручного маркування. Учасник надає Атестати відповідності, видані акредитованими центрами, на кожну одиницю маркувальної техніки. яка зазначена в доводці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для наданих послуг (Атестати відповідності повинні бути чинними на момент подання тендерної пропозиції).
Доводимо до відома, що на борту кожної машини для нанесення повздовжньої розмітки є розпилювачі для нанесенні дорожньої розмітки ручним способом. Встановлення вимоги про надання Атестату відповідності на кожну одиницю маркувальної техніки є дискримінаційними вимогами, що порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Адже згідно технічних вимог таку кількість та тип розмітки можна виконувати однією машиною, без залучення інших машин, що збільшує вартість робіт, з огляду на те, що визначений замовником тип розмітки 1.14.1 «зебра» виконується за допомого пульверизатора (розпилювачів) на борту машини та трафаретів, що є еквівалентом або аналогом. Окрім того, вимога обмежує коло учасників, що мають у власності тільки одну машину яка виконує усі типи розмітки, а також коло учасників, які орендують техніку для виконання робіт, а від так атестат виробництва не буде видний на учасника закупівлі.
З огляду на малу кількість об’єму робіт Замовником не обґрунтовано необхідність виконання робіт виключно двома машинами для розмітки
Відповідно до ст. 24 Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності передбачає добровільну оцінку відповідності, а не обов'язкову. Крім того, Декрет КМУ Про стандартизацію та сертифікацію, який регулював процедуру видачі сертифікатів втратив чинність. Окрім цього, Наказом ДП УкрНДНЦ 29.12.2017 No 500 скасовано низку стандартів з сертифікаціі: зокрема, ДСТУ 3498-96 Державна система сертифікаціі: Бланки документів. Форма та опис. Однак Замовник вимагає сертифікати відповідності саме на маркувальні машини для дорожньої розмітки, включно із машинами ручного нанесення, на які такі сертифікати (окрім машин самохідних) не вимагається законом, адже вимогами закупівлі не поставка товару, а надання послуг.
Доводимо до відома, що на борту кожної машини для нанесення повздовжньої розмітки є розпилювачі для нанесенні дорожньої розмітки ручним способом. Встановлення вимоги про надання Атестату відповідності на кожну одиницю маркувальної техніки є дискримінаційними вимогами, що порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Адже згідно технічних вимог таку кількість та тип розмітки можна виконувати однією машиною, без залучення інших машин, що збільшує вартість робіт, з огляду на те, що визначений замовником тип розмітки 1.14.1 «зебра» виконується за допомого пульверизатора (розпилювачів) на борту машини та трафаретів, що є еквівалентом або аналогом. Окрім того, вимога обмежує коло учасників, що мають у власності тільки одну машину яка виконує усі типи розмітки, а також коло учасників, які орендують техніку для виконання робіт, а від так атестат виробництва не буде видний на учасника закупівлі.
З огляду на малу кількість об’єму робіт Замовником не обґрунтовано необхідність виконання робіт виключно двома машинами для розмітки
Відповідно до ст. 24 Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності передбачає добровільну оцінку відповідності, а не обов'язкову. Крім того, Декрет КМУ Про стандартизацію та сертифікацію, який регулював процедуру видачі сертифікатів втратив чинність. Окрім цього, Наказом ДП УкрНДНЦ 29.12.2017 No 500 скасовано низку стандартів з сертифікаціі: зокрема, ДСТУ 3498-96 Державна система сертифікаціі: Бланки документів. Форма та опис. Однак Замовник вимагає сертифікати відповідності саме на маркувальні машини для дорожньої розмітки, включно із машинами ручного нанесення, на які такі сертифікати (окрім машин самохідних) не вимагається законом, адже вимогами закупівлі не поставка товару, а надання послуг.
×
-
Назва доказу:
Дсту
-
Повʼязаний документ:
dstu_2587_2021.pdf
-
-
Назва доказу:
Перелік змін
-
Повʼязаний документ:
Перелік змін до ТД послуга з нанес. розмітк 03.06.2024р..docx
-
-
Назва доказу:
Протокол №73 від 03.06.2024
-
Повʼязаний документ:
скан протоколу _73.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до ст 10 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації. Проте Замовник встановив дискримінаційні вимоги після спливу строків на подання вимог до тендерної документації учасниками залишивши кінцевий строк подання тендерних пропозицій без змін, що унеможливлює звернення учасників із вимогами виправлень тендерної документації на сайті публікації, а тільки звернення до АМКУ Усі вище вказані зміни внесені замовником з дискримінаційним підходом для звуження кола учасників. Просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
3. Замовником внесено зміни до тенденої документації та додано Перелік змін до ТД послуга з нанес. розмітк 03.06.2024р..docx. У додатку 4 до тендерної документації. Технічні вимоги на закупівлю: «послуга з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Андрушівка (поточний ремонт дорожнього покриття)» Дк 021:2015: 45233221-4 нанесення дорожньої розмітки пункт 9. Замовник у тендерній документації додав вимогу, за якою Учасники до кiнцевого строку надання пропозицiй повинні здiйснити огляд об'єкту, про що складається вiдповідний акт огляду (датований не ранiше дати оголошення про проведення процедури закупiвлi) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупiвлi, який присвоюється електронною системою закупiвель, пiдписаний учасником та представником замовника, та котрий подається серед документiв пропозицiї учасника. У разi вiдсутностi в складi пропозицiї учасникiв пiдписаного сторонами акту огляду, пропозицiя такого учасника вiдхиляється у зв'язку з її невiдповiднiстю умовам тендерної документацiї. Таким чином, усі потенційні учасники які мають бажаня взяти участь у закупівлі уже автоматично будуть дискваліфіковані через відсутність акт огляду, що має бути датований не ранiше дати оголошення про проведення процедури закупiвлi та підписаним самим замовником, що надає йому можливість дискваліфікувати учасників за власним суб’єктивним розсудом, а не на підставі вимог закону, адже з незалежних від учасника підстав замовник може не підписати акт огляду об’єктів, що надалі може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати підписаний замовником акт огляду об’єктів, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника. Дії замовника в частині встановлення у документації вимог, що є предметом оскарження, порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону, що підтверджується Рішенням Комісії АМКУ від 16.10.2023 № 16458-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-09-30-000315-a. Просимо зобов’язати Замовника скасувати внесені дискримінаційні зміни до тендерної документації згідно протоколу №73 від 03.06.2024р без зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
у документі Технічне завдання на закупівлю: «Послуга з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Андрушівка (поточний ремонт дорожнього покриття)» ДК 021:2015: 45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки додатку 4 до тендерної документації. Технічні вимоги на закупівлю. Обсяги. Замовником встановлено вимогу шо суперечить Технічному завданню на закупівлю, а саме вимога, за якою: Учасник надає сертифiкати вiдповiдностi та паспорти якостi (сертифiкати якостi) заводу виробника на акрилову фарбу для кожного застосованого кольору окремо, дiйснi на момент подання тендерної пропозицiї, та лист-гарантiю вiд виробника фарби про можпивiсть поставки на користь учасника матерiалiв, необхiдних для якiсного надання послуг. Відповідно до п. 34. Дорожня розмітка чинних Правил дорожнього руху та ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування» типи дорожньої розмітки 1.1, 1.5, 1.6, 1.7 та 1.14.1, визначені у Технічному завданні на закупівлю Замовником наносяться виключно фарбою білого кольору. У Технічному завданні на закупівлю Замовником інші кольори фарби не передбачені, а тому вимога надання учасником сертифiкати вiдповiдностi та паспорти якостi (сертифiкати якостi) заводу виробника на акрилову фарбу для кожного застосованого кольору окремо є безпідставною та дискримінаційною для звуження кола учасників. Окрім того Замовником встановлено вимогу лист-гарантiю вiд виробника фарби про можпивiсть поставки на користь учасника матерiалiв, необхiдних для якiсного надання послуг.Замовник необґрунтовано обмежив коло суб’єктів, які мають надати лист (лише виробник). Фарба для предмету закупівлі реалізується також дилерами, представниками, дистриб’юторами. Скаржник співпрацює з компаніями, які є дилерами та дистриб’юторами, тому не може надати листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого товару. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення наведеної умови. Взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати копію листа саме від виробників запропонованого учасником товару, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання. Окрім того, така вимога по суті виключає можливість участі тих учасників хто уже має у наявності необхідну кількість фарби для виконання робіт за тех-завданням закупівлі, а від так учасник із наявністю необхідної кількості фарби немає необхідності отримувати лист – гарантію від виробника про можливість поставка фарби. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. У додатку 4 до тендерної документації. Технічні вимоги на закупівлю: «послуга з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Андрушівка (поточний ремонт дорожнього покриття)» Дк 021:2015: 45233221-4 нанесення дорожньої розмітки. Замовник встановив вимогу: Учасник обов'язково повинен мати техніку в необхідній кількості для належного надання послуг по предмету закупівлі, а саме: - машина маркувальна для нанесення повздовжньої розмітки фарбою; - машина для здійснення ручного маркування. Учасник надає Атестати відповідності, видані акредитованими центрами, на кожну одиницю маркувальної техніки. яка зазначена в доводці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для наданих послуг (Атестати відповідності повинні бути чинними на момент подання тендерної пропозиції). Доводимо до відома, що на борту кожної машини для нанесення повздовжньої розмітки є розпилювачі для нанесенні дорожньої розмітки ручним способом. Встановлення вимоги про надання Атестату відповідності на кожну одиницю маркувальної техніки є дискримінаційними вимогами, що порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Адже згідно технічних вимог таку кількість та тип розмітки можна виконувати однією машиною, без залучення інших машин, що збільшує вартість робіт, з огляду на те, що визначений замовником тип розмітки 1.14.1 «зебра» виконується за допомого пульверизатора (розпилювачів) на борту машини та трафаретів, що є еквівалентом або аналогом. Окрім того, вимога обмежує коло учасників, що мають у власності тільки одну машину яка виконує усі типи розмітки, а також коло учасників, які орендують техніку для виконання робіт, а від так атестат виробництва не буде видний на учасника закупівлі. З огляду на малу кількість об’єму робіт Замовником не обґрунтовано необхідність виконання робіт виключно двома машинами для розмітки Просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства