-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення протипожежного обладнання (пожежна сигналізація, система оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання, система оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання, система зовнішнього блискавкозахисту від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів
Торги не відбулися
3 579 992.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 799.93 UAH
мін. крок: 1% або 35 799.93 UAH
Період оскарження:
30.05.2024 16:57 - 23.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Номер:
699efbb899794267aef5884e1993fd0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-30-010134-a.c3
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ ТОП ФАЄР (4).pdf 19.07.2024 10:21
- Згода з вимогами.docx 19.07.2024 10:21
- Лист згода з тех. інформ..docx 19.07.2024 10:21
- 5 Технічне завдання.pdf 19.07.2024 10:21
- Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ ТОП ФАЄР.docx 19.07.2024 10:21
- sign.p7s 19.07.2024 10:22
- Лист про продовження строку дії тендрених пропозицій.pdf 29.07.2024 11:10
- рішення від 23.07.2024 № 12568.pdf 23.07.2024 16:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2024 № 13075.pdf 01.08.2024 13:02
- рішення від 31.07.2024 № 13075.pdf 05.08.2024 13:14
- Рішення 10 від 07. 06. 2024 pdf.pdf 24.07.2024 14:38
- Заперечення на скаргу pdf.pdf 24.07.2024 14:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2024 21:33
Дата розгляду скарги:
31.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.07.2024 16:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.08.2024 13:14
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2b2d44f61c594e68bbe9700f23ce071a
Заголовок пункту скарги:
Причиною відхилення Замовник вказує: «….підписаний додаток 3 не викладений у стверджувальній формі, зокрема, у файлі « 5 Технічне завдання.pdf» не міститься стверджувальної форми, зокрема, про виконання прокладання кабелю по приміщенню у коробі, про виконання зашпаровування отворів відповідними матеріалами, наявність у обслуговуючого персоналу відповідної підготовки, виконання вимог вказаних норма
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
По-перше, у складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано підписаний Додаток 3 (Технічне завдання) викладений у стверджувальній формі: «5.Технічне завдання. Pdf».
Повідомляємо, що нами було підписано, скріплено печаткою, накладено КЕП Технічне завдання (Додаток 3) та викладено вказаний додаток 3 у стверджувальній формі.
З наданого документу «5. Технічне завдання» вбачається, що ТОВ «ТОП ФАЄР» у стверджувальній формі викладено Технічне завдання (Додаток 3).
Вважаємо, що Замовник або взагалі не розглядав документи ТОВ «ТОП ФАЄР» або не уважно розглядав наданий файл «5 Технічне завдання.pdf». Оскільки, виникає питання до Замовника, як можна було розглядати документ «5 Технічне завдання.pdf» і не побачити по тексту стверджувальної форми ТОВ «ТОП ФАЄР»?
По-друге, Замовник не навів жодного обгрунтування, що документ «5 Технічне завдання.pdf» викладений не у стверджувальній формі. Замовник не навів жодного обгрунтування, що «5 Технічне завдання.pdf» можна вважати поданим у «заперечувальній» формі чи взагалі не обгрунтував яка ж форма нашого документу?
По-третє, Тендерна документація не містила окремої вимоги щодо того яка має бути стверджувальна форма Технічного завдання (додатку 3). Тендерна документація не містила поняття стверджувальної форми. Тендерна документація не містила окремої вимоги, щодо стверджувальної форми, зокрема, про виконання прокладання кабелю по приміщенню у коробі, про виконання зашпаровування отворів відповідними матеріалами, наявність у обслуговуючого персоналу відповідної підготовки, виконання вимог вказаних нормативних документів, наявність щодо обладнання та матеріалів відповідних сертифікатів якості відповідності). У Рішенні про відхилення Замовник вказує, що надані документи «Лист згода з технічним завданням» не міститься у стверджувальній формі, Тендерна документація не містила окремої вимоги надати лист-згоду з технічним завданням у стверджувальній формі.
По-четверте, у складі пропозиції надано підписаний (КЕП) Лист-згода з Технічним завданням (додаток 3), відповідно до якого ТОВ «ТОП ФАЄР» надав згоду з технічним завданням та погодилися зі всіма умовами Додатку 3.
З огляду на вищевказане, ТОВ «ТОП ФАР» виконав умову тендерної документації, надав лист-згоду з технічним завданням та підписаний додаток 3 викладений у стверджувальній формі. Проте, з даних дій Замовника вбачається, що він діяв упереджено по відношенню до ТОВ «ТОП ФАР», і мав попередній намір визнати переможцем закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОМАТИКА-К". Неправомірно відхиливши Пропозицію Суб’єкта Оскарження 27.06.2024 р. та неправомірно прийняв пропозицію ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К», Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Дії порушують норми ст.ст. 5, ЗУ «Про публічні закупiвлi», якi зобов’язують замовника забезпечити piвнi умови для вcix учасникiв закупiвлi, здiйснити об'єктивний та чесний вибiр переможця,
Вважаємо, що незаконно відхиляти найнищу пропозицію є неприпустимо під час ВОЄННОГО СТАНУ. Незаконно відхиливши пропозицію Учасника, який надав найбільш низьку ціну, Замовник порушив такий принцип публічних закупівель, як ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ. Тому зазначені дії Замовника та порушують норми ст. 5, ЗУ «Про публічні закупівлі», які зобов’язують замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Повідомляємо, що нами було підписано, скріплено печаткою, накладено КЕП Технічне завдання (Додаток 3) та викладено вказаний додаток 3 у стверджувальній формі.
З наданого документу «5. Технічне завдання» вбачається, що ТОВ «ТОП ФАЄР» у стверджувальній формі викладено Технічне завдання (Додаток 3).
Вважаємо, що Замовник або взагалі не розглядав документи ТОВ «ТОП ФАЄР» або не уважно розглядав наданий файл «5 Технічне завдання.pdf». Оскільки, виникає питання до Замовника, як можна було розглядати документ «5 Технічне завдання.pdf» і не побачити по тексту стверджувальної форми ТОВ «ТОП ФАЄР»?
По-друге, Замовник не навів жодного обгрунтування, що документ «5 Технічне завдання.pdf» викладений не у стверджувальній формі. Замовник не навів жодного обгрунтування, що «5 Технічне завдання.pdf» можна вважати поданим у «заперечувальній» формі чи взагалі не обгрунтував яка ж форма нашого документу?
По-третє, Тендерна документація не містила окремої вимоги щодо того яка має бути стверджувальна форма Технічного завдання (додатку 3). Тендерна документація не містила поняття стверджувальної форми. Тендерна документація не містила окремої вимоги, щодо стверджувальної форми, зокрема, про виконання прокладання кабелю по приміщенню у коробі, про виконання зашпаровування отворів відповідними матеріалами, наявність у обслуговуючого персоналу відповідної підготовки, виконання вимог вказаних нормативних документів, наявність щодо обладнання та матеріалів відповідних сертифікатів якості відповідності). У Рішенні про відхилення Замовник вказує, що надані документи «Лист згода з технічним завданням» не міститься у стверджувальній формі, Тендерна документація не містила окремої вимоги надати лист-згоду з технічним завданням у стверджувальній формі.
По-четверте, у складі пропозиції надано підписаний (КЕП) Лист-згода з Технічним завданням (додаток 3), відповідно до якого ТОВ «ТОП ФАЄР» надав згоду з технічним завданням та погодилися зі всіма умовами Додатку 3.
З огляду на вищевказане, ТОВ «ТОП ФАР» виконав умову тендерної документації, надав лист-згоду з технічним завданням та підписаний додаток 3 викладений у стверджувальній формі. Проте, з даних дій Замовника вбачається, що він діяв упереджено по відношенню до ТОВ «ТОП ФАР», і мав попередній намір визнати переможцем закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОМАТИКА-К". Неправомірно відхиливши Пропозицію Суб’єкта Оскарження 27.06.2024 р. та неправомірно прийняв пропозицію ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К», Замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Дії порушують норми ст.ст. 5, ЗУ «Про публічні закупiвлi», якi зобов’язують замовника забезпечити piвнi умови для вcix учасникiв закупiвлi, здiйснити об'єктивний та чесний вибiр переможця,
Вважаємо, що незаконно відхиляти найнищу пропозицію є неприпустимо під час ВОЄННОГО СТАНУ. Незаконно відхиливши пропозицію Учасника, який надав найбільш низьку ціну, Замовник порушив такий принцип публічних закупівель, як ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ. Тому зазначені дії Замовника та порушують норми ст. 5, ЗУ «Про публічні закупівлі», які зобов’язують замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
×
-
Назва доказу:
- Згода зі всіма умовами ДТ.
-
Повʼязаний документ:
Згода з вимогами.docx
-
-
Назва доказу:
- 5.Технічне завдання.
-
Повʼязаний документ:
5 Технічне завдання.pdf
-
-
Назва доказу:
- Лист згода з тех. інформ.
-
Повʼязаний документ:
Лист згода з тех. інформ..docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР" та рішення Замовника про визнання переможцем ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"
Номер:
cbce4220b8bf4d0798b0511c26740e60
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-30-010134-a.c2
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР" та рішення Замовника про визнання переможцем ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний лист вартість послуг.docx 02.07.2024 10:12
- д3.10 Кошторисна документація (2).pdf 02.07.2024 10:12
- Лист згода з тех. інформ..docx 02.07.2024 10:12
- Гарантійний лист термін експлуатації.docx 02.07.2024 10:12
- Підписаний Додаток 3.pdf 02.07.2024 10:12
- Сертифікат енергетичного менеджменту.pdf 02.07.2024 10:12
- Згода з вимогами.docx 02.07.2024 10:12
- Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ ТОП ФАЄР (3).pdf 02.07.2024 10:12
- Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ ТОП ФАЄР.docx 02.07.2024 10:12
- 5 Технічне завдання.pdf 02.07.2024 10:12
- sign.p7s 02.07.2024 10:13
- рішення від 04.07.2024 № 11603.pdf 04.07.2024 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2024 № 11943.pdf 11.07.2024 17:35
- рішення від 10.07.2024 № 11943.pdf 15.07.2024 16:55
- 21.06.2024ТД_пожежна_сигналізація_КР нова редакція (2) (2) (2).docx 05.07.2024 09:47
- Заперечення щодо скарги UA-2024-05-30_010134-a.c2 (1) (1)ред.docx 05.07.2024 09:47
- Гарантійний лист вартість послуг (2).docx 05.07.2024 09:47
- Гарантійний лист термін експлуатації (2).docx 05.07.2024 09:47
- д3.10 Кошторисна документація (2).pdf 05.07.2024 09:47
- Сертифікат енергетичного менеджменту (2).pdf 05.07.2024 09:47
- Лист згода з тех. інформ. (1).docx 05.07.2024 09:47
- Заперечення щодо скарги pdf.pdf 05.07.2024 09:47
- 66 pdf.pdf 16.07.2024 12:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2024 11:50
Дата розгляду скарги:
10.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2024 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.07.2024 16:56
Дата виконання рішення Замовником:
16.07.2024 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконані вимоги Антимонопольного комітету України
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f93bb47a4d1e46778db48d406a12e782
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Причиною відхилення Замовник вказує: «….п.1 Учасником надано довідку «Відповідність пропозиції тех. Завданні.docx., що не відповідає вимогам вимогам ТД у насутпних частинах….
Таким чином, Учасником не надано лист-згода з технічним завданням, що не відповідає вимозі Тендерної документації….
…Таким чином Учасником надано гарантійний лист, що не відповідає вимозі тендерної документації….
…..Таким чином Учасником надано гарантійний лист, що не відповідає вимозі тендерної документації»
Незгоду з даним протоколом аргументуємо наступним:
Щодо згоди з технічними, якісними та кількісними характеристиками повідомляємо:
- У складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано файл «Лист згода з тех. інформ..docx”, відповідно до якого ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 3 до цієї тендерної документації. ТОВ «ТОП ФАЄР» погодився з умовами Технічного завдання, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації..
- У складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано файл «Згода з вимогами.. docx», відповідно до якого ТОВ «ТОП ФАЄР» погоджено зі всіма умовами та вимогами тендерної документації закупівлі, у тому числі з умовами та вимогами, що вимагалися у формі довідок, листів, гарантій та додатково підтверджуємо їхню беззаперечність, виконання вимог та згоду з їх змістом і зобов’язаннями.
- У складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано підписаний Додаток 3 (Технічне завдання) викладений у стверджувальній формі: «Додаток 3 підписаний. pdf”, «5.Технічне завдання. Pdf».
Щодо надання гарантійних листів повідомляємо:
- У складі пропозиції було надано «Гарантійний лист вартість послуг.docx», відповідно до якого ТОВ «ТОП ФАЄР» гарантує про те, що визначає вартість послуг, які ми пропонуємо виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, враховуючи вартість транспортних та інших витрат, необхідних для виконання даного Договору.
- У складі пропозиції було надано «Гарантійний лист термін експлуатації. docx», відповідно ТОВ «ТОП ФАЄР» гарантує щодо можливості експлуатації об’єкта відповідно до Договору. Гарантійний строк буде встановлюватись з дати підписання останнього акту приймання-передачі виконаних послуг, протягом 24 місяців, якщо протягом цього терміну не відбулися порушення встановлених норм і правил експлуатації об’єкту.
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР», надав в складі пропозиції Лист-згоду з технічним завданням у форматі word та підписаний додаток 3 викладений у стверджувальній формі у форматі word та pdf. ТОВ «ТОП ФАЄР» надав у складі пропозиції гарантійні листи, які були зазначені Замовником в тендерній документації Додатку 3.
В пункті 19 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі вказано» - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
В пункті 12 Наказу Мінекономіки 15.04.2020 № 710 визначена така формальна несуттєва помилка як «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду»
В пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовник передбачив таку ж саму формальну помилку. Також в тендерній документації замовник встановлює приклади формальних помилок а вказує «учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)»
Тобто замовник в тендерній документації передбачив, що якщо наприклад Учасником буде завантажено документ в формат і «JPG» замість «pdf» це не буде причиною відхилення.
Учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» завантажено документи що вимагав замовник у форматі «word» замість «pdf». Даний формат документа забезпечує можливість його перегляду. Тому відповідно до пункту 12 Наказу Мінекономіки 15.04.2020 № 710 та відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації дана помилка є формальною несуттєвою та не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, що в складі пропозиції міститься файли: Лист згода з тех. інформ..docx.p7s, Згода з вимогами.. docx.p7s, Додаток 3 підписаний. Pdf. p7s, 5.Технічне завдання. Pdf. p7s, (що є файлами з кваліфікованим електронним підписом) а також на усю пропозицію накладено КЕП Учасника файл sign.p7s.
При перевірці даного файлу вказується
Підписувач: Подоляк Михайло Степанович
П.І.Б.: Подоляк Михайло Степанович
Країна: Україна
РНОКПП: 3223704959
Організація (установа): ТОВ «ТОП ФАЄР»
Код ЄДРПОУ: 42082117
Посада: Директор
Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 60ABDD0700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 338
Серійний номер носія особистого ключа: Не визначено
Алгоритм підпису: ДСТУ 4145
Тип підпису: Кваліфікований
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований З вище викладено випливає, що і Лист-згода з техінчним завданням і Гарантійні листи підписані КЕП учасником ТОВ «ТОП ФАЄР».
Тому, відсутні будь які підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР».
Таким чином, Учасником не надано лист-згода з технічним завданням, що не відповідає вимозі Тендерної документації….
…Таким чином Учасником надано гарантійний лист, що не відповідає вимозі тендерної документації….
…..Таким чином Учасником надано гарантійний лист, що не відповідає вимозі тендерної документації»
Незгоду з даним протоколом аргументуємо наступним:
Щодо згоди з технічними, якісними та кількісними характеристиками повідомляємо:
- У складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано файл «Лист згода з тех. інформ..docx”, відповідно до якого ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 3 до цієї тендерної документації. ТОВ «ТОП ФАЄР» погодився з умовами Технічного завдання, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації..
- У складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано файл «Згода з вимогами.. docx», відповідно до якого ТОВ «ТОП ФАЄР» погоджено зі всіма умовами та вимогами тендерної документації закупівлі, у тому числі з умовами та вимогами, що вимагалися у формі довідок, листів, гарантій та додатково підтверджуємо їхню беззаперечність, виконання вимог та згоду з їх змістом і зобов’язаннями.
- У складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано підписаний Додаток 3 (Технічне завдання) викладений у стверджувальній формі: «Додаток 3 підписаний. pdf”, «5.Технічне завдання. Pdf».
Щодо надання гарантійних листів повідомляємо:
- У складі пропозиції було надано «Гарантійний лист вартість послуг.docx», відповідно до якого ТОВ «ТОП ФАЄР» гарантує про те, що визначає вартість послуг, які ми пропонуємо виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, враховуючи вартість транспортних та інших витрат, необхідних для виконання даного Договору.
- У складі пропозиції було надано «Гарантійний лист термін експлуатації. docx», відповідно ТОВ «ТОП ФАЄР» гарантує щодо можливості експлуатації об’єкта відповідно до Договору. Гарантійний строк буде встановлюватись з дати підписання останнього акту приймання-передачі виконаних послуг, протягом 24 місяців, якщо протягом цього терміну не відбулися порушення встановлених норм і правил експлуатації об’єкту.
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР», надав в складі пропозиції Лист-згоду з технічним завданням у форматі word та підписаний додаток 3 викладений у стверджувальній формі у форматі word та pdf. ТОВ «ТОП ФАЄР» надав у складі пропозиції гарантійні листи, які були зазначені Замовником в тендерній документації Додатку 3.
В пункті 19 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі вказано» - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
В пункті 12 Наказу Мінекономіки 15.04.2020 № 710 визначена така формальна несуттєва помилка як «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду»
В пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовник передбачив таку ж саму формальну помилку. Також в тендерній документації замовник встановлює приклади формальних помилок а вказує «учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)»
Тобто замовник в тендерній документації передбачив, що якщо наприклад Учасником буде завантажено документ в формат і «JPG» замість «pdf» це не буде причиною відхилення.
Учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» завантажено документи що вимагав замовник у форматі «word» замість «pdf». Даний формат документа забезпечує можливість його перегляду. Тому відповідно до пункту 12 Наказу Мінекономіки 15.04.2020 № 710 та відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації дана помилка є формальною несуттєвою та не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, що в складі пропозиції міститься файли: Лист згода з тех. інформ..docx.p7s, Згода з вимогами.. docx.p7s, Додаток 3 підписаний. Pdf. p7s, 5.Технічне завдання. Pdf. p7s, (що є файлами з кваліфікованим електронним підписом) а також на усю пропозицію накладено КЕП Учасника файл sign.p7s.
При перевірці даного файлу вказується
Підписувач: Подоляк Михайло Степанович
П.І.Б.: Подоляк Михайло Степанович
Країна: Україна
РНОКПП: 3223704959
Організація (установа): ТОВ «ТОП ФАЄР»
Код ЄДРПОУ: 42082117
Посада: Директор
Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 60ABDD0700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 338
Серійний номер носія особистого ключа: Не визначено
Алгоритм підпису: ДСТУ 4145
Тип підпису: Кваліфікований
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований З вище викладено випливає, що і Лист-згода з техінчним завданням і Гарантійні листи підписані КЕП учасником ТОВ «ТОП ФАЄР».
Тому, відсутні будь які підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР».
×
-
Назва доказу:
- Гарантійний лист вартість послуг
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний лист вартість послуг.docx
-
-
Назва доказу:
- Гарантійний лист термін експлуатації.
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний лист термін експлуатації.docx
-
-
Назва доказу:
- 5.Технічне завдання.
-
Повʼязаний документ:
5 Технічне завдання.pdf
-
-
Назва доказу:
- Додаток 3 підписаний.
-
Повʼязаний документ:
Підписаний Додаток 3.pdf
-
-
Назва доказу:
- Згода з вимогами.
-
Повʼязаний документ:
Згода з вимогами.docx
-
-
Назва доказу:
- Лист згода з тех. інформ.
-
Повʼязаний документ:
Лист згода з тех. інформ..docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f50e6403ea6849a1ab6ac52638637435
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Другою причиною відхилення Замовник вказує «…Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна»…..Таким чином, Учасником не надано копію документу без належного завірення, що не відповідає вимозі Тендерної документації».
Незгоду з даним протоколом аргументуємо наступним:
На виконання вимог тендерної документації, ТОВ «ТОП ФАЄР» надано копію Сертифікату енергетичного менеджементу ДСТУ ISO5001:2020.
Розділом 3 Тендерної документації Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції встановлено: Якщо учасник у складі пропозиції подає скановані копії документів, то всі копії документів повинні бути завірені належним чином нотаріально або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).
На даний документ у нас накладений КЕП та наявний файл Сертифікат енергетичного менеджемнту.pdf.p7s. (що є файлом з кваліфікованим електронним підписом).
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» виконав умову документації, надав відповідний Сертифікат з підписом уповноваженої особи - Директора ТОВ «ТОП ФАЄР» Подоляк М.С.
Відповідно до ст. 25 ч.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Таким чином, у Замовника не було правомірних причин відхилити нашу тендерну пропозицію з підстави, яка прямо зборонена Законом.
Враховуючи вищевказане, вважаємо Протокольне рішення (Протокол) №63 від 27.06.2024 р. Замовника про відхилення нашої пропозиції незаконним та безпідставним.
Незгоду з даним протоколом аргументуємо наступним:
На виконання вимог тендерної документації, ТОВ «ТОП ФАЄР» надано копію Сертифікату енергетичного менеджементу ДСТУ ISO5001:2020.
Розділом 3 Тендерної документації Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції встановлено: Якщо учасник у складі пропозиції подає скановані копії документів, то всі копії документів повинні бути завірені належним чином нотаріально або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).
На даний документ у нас накладений КЕП та наявний файл Сертифікат енергетичного менеджемнту.pdf.p7s. (що є файлом з кваліфікованим електронним підписом).
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» виконав умову документації, надав відповідний Сертифікат з підписом уповноваженої особи - Директора ТОВ «ТОП ФАЄР» Подоляк М.С.
Відповідно до ст. 25 ч.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Таким чином, у Замовника не було правомірних причин відхилити нашу тендерну пропозицію з підстави, яка прямо зборонена Законом.
Враховуючи вищевказане, вважаємо Протокольне рішення (Протокол) №63 від 27.06.2024 р. Замовника про відхилення нашої пропозиції незаконним та безпідставним.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат енергетичного менеджменту
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат енергетичного менеджменту.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
6d8f7f2298e54266957e50fe66891986
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визнання переможцем ПП "Спецавтоматика-К"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.6. Розділу 3 ТД Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 3 до цієї тендерної документації, в тому числі наступні документи:
-розрахунок договірної ціни з пояснювальною запискою, згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, дефектний акт, розрахунок витрат на перевезення робітників (у разі врахування у договірній ціні), на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні), розрахунок прибутку та адміністративних витрат, календарний графік виконання робіт.
Відповідно до Додатку 3 Технічне завдання Тендерної документації встановлено:
«Учасником надається договірна ціна з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, дефектний акт, розрахунок витрат на перевезення робітників (у разі врахування у договірній ціні), на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні), розрахунок прибутку та адміністративних витрат, календарний графік виконання робіт».
Отже, Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема: відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Учасником на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію файл д.3.10 Кошторисна документація. pdf»., який НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме в кошторисному розрахунку відсутній розарахунок: відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Отже, кошторисна документація ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» НЕ підтверджує вiдповiднiсть пропозиції технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації Замовника, не містить розрахунок – відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши Пропозицію ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
-розрахунок договірної ціни з пояснювальною запискою, згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, дефектний акт, розрахунок витрат на перевезення робітників (у разі врахування у договірній ціні), на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні), розрахунок прибутку та адміністративних витрат, календарний графік виконання робіт.
Відповідно до Додатку 3 Технічне завдання Тендерної документації встановлено:
«Учасником надається договірна ціна з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, дефектний акт, розрахунок витрат на перевезення робітників (у разі врахування у договірній ціні), на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні), розрахунок прибутку та адміністративних витрат, календарний графік виконання робіт».
Отже, Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема: відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Учасником на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію файл д.3.10 Кошторисна документація. pdf»., який НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме в кошторисному розрахунку відсутній розарахунок: відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Отже, кошторисна документація ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» НЕ підтверджує вiдповiднiсть пропозиції технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації Замовника, не містить розрахунок – відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши Пропозицію ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К» Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Кошторисна документація ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"
-
Повʼязаний документ:
д3.10 Кошторисна документація (2).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови документації
Номер:
90da92b5a94a47a4a6644234a18f0e8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-30-010134-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічне завдання Тендерної документації.docx 03.06.2024 17:52
- Скарга на умови документації.docx 03.06.2024 17:52
- Скарга на умови документації (3).pdf 03.06.2024 17:52
- Декларація Будівельна СС2, СС3.pdf 03.06.2024 17:52
- Листи відмови працівників.pdf 03.06.2024 17:52
- Свідоцтва про освіту.pdf 03.06.2024 17:52
- sign.p7s 03.06.2024 17:53
- рішення від 05.06.2024 № 9835.pdf 05.06.2024 15:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2024 № 10462.pdf 18.06.2024 15:27
- рішення від 17.06.2024 № 10462.pdf 20.06.2024 10:49
- Пояснення.docx 07.06.2024 14:27
- Пояснення стосовно скарги pdf.pdf 07.06.2024 15:40
- ПОСТАНОВА ВІД 23 ЛИСТОПАДА 2016 Р №852 pdf.pdf 07.06.2024 15:41
- Заяви pdf.pdf 07.06.2024 15:41
- 12.06.2024 Пояснення стосовно скарги встановлення протипожежного обладнання pdf.pdf 12.06.2024 09:04
- 21.06.2024ТД_пожежна_сигналізація_КР нова редакція (2).docx 26.06.2024 08:07
- 21.06.2024Перелік змін ТД (3).docx 26.06.2024 08:09
- 21.06.2024ТД_пожежна_сигналізація_КР нова редакція (2).docx 26.06.2024 08:10
- 21.06.2024Перелік змін ТД (3).docx 26.06.2024 08:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2024 18:36
Дата розгляду скарги:
17.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2024 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.06.2024 10:49
Дата виконання рішення Замовником:
26.06.2024 08:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Всі вимоги виконані
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
55f6566d6ad64a57962dc1cdd6dc2cca
Заголовок пункту скарги:
1. Проходження навчання працівників у виробників обладнання/диллерів - надати документи.
2. Огляд об'єкта та надати Акт огляду підписаного у Замовника/
3. Ліцензія або дозвіл ДСНС або видана іншим уповноваженим на виконання будівельних робіт
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Щодо 1-го пункту.
У Додатку 3 Тендерної документації встановлена вимога, що до тендерної пропозиції учасник має додати «Копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів (від виробника або дилера) працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення, за об’єктом Замовника».
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Відповідно до пункту 14 та пункту 15, Постанови кабінету міністрів України №852 від 23.11.2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, необхідні працівники з такими кваліфікаціями:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
наш працівник Власюк А.В - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув в професію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду та отримав Свідоцтво №7244-462 від 30.06.2020 р.,
працівник Суховій Олександр Васильович О.В. - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув в професію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду та отримав Свідоцтво №7244-461 від 30.06.2020 р.,
Отже, з огляду на вказане вбачається, що працівниками ТОВ «ТОП ФАЄР» отримані всі необхідні навчання та допуски для виконання робіт відповідно до умов цієї закупівлі. Також повідомляємо, що оскільки Замовником зазначена вимога надати посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів (від виробника або дилера), працівники ТОВ «ТОП ФАЄР» Суховій О.В., Власюк А.В.. відмовляються проходити навчання, курси у виробника/диллера. Так як дані працівники уже пройшли відповідне навчання (Передбачене Постановою КМУ №856 від 23.11.2016р) у спеціалізованих навчальних закладах і отримали необхідні знання і навики, тому вони мають право здійснювати монтаж будь якого обладнання будь якого виробника в тому числі здійснювати роботи передбачені умовами даної закупівлі.
Свою відмову працівники також аргументують, порушенням їхнього Конституційного права передбаченого статтю 19 Конституції України котра передбачає, що «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.», та просять директора ТОВ «ТОП ФАЄР» Подоляк Михайло Степановича, не порушувати їхні Конституційні права як Громадянина України, та не змушувати їх проходити навчання котре не передбачене чинним законодавством України.
Конституція України є найвищим Законодавчим актом України, Постанова КМУ №856 від 23.11.2016 р. є Нормативно правовим актом виданим вищим органом виконавчої влади України, і дані акти мають вищу юридичну силу ніж Тендерна документація – Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Замовник не має права своїми власними забаганками нівелювати норми Конституції України та Постанови Кабінету міністрів України.
Зазначаємо, що ліцензійними умовами не передбачено отримання працівниками посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів. У ТОВ «ТОП ФАЄР» в штаті є працівники, освіта та кваліфікація яких відповідає ліцензійним умовам. Про навність в електромнтерів не нижче 3-го розряду та налагоджувальника приладів не нижче 4-го розряду, ТОВ «ТОП ФАЄР» надає Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації. Проте, ми не можемо надати сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів, тим більше, що це не узгоджується ліцензійними умовами.
За таких умов взяти участь в даній закупівлі зможе лише той учасник, працівники якого пройдуть навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи блискавкозахисту, устаткування для передачі тривожних сповіщень згідно переліку обладнання технічного завдання та отримають сертифікати чи листи від виробників/ диллерів (про проходження навчання, курсів підвищення кваліфікації стосовно пожежного обладнання у всіх виробників або диллерів, перелік обладнання якого зазначений у Технічній специфікації.
2. Щодо 2-го пункту. У Розділі ІІІ п. 6. Інформації про про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТД встановлена вимога: «З метою уникнення хибних обсягів робіт, до подачі тендерної пропозиції, учасник обов’язково в період уточнення повинен здійснити виїзд на об’єкт та ознайомитися з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, та підписати цей акт у замовника».
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, здійснення виїзду на об'єкт учасника в період уточнення, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням паперового АКТУ обстеження об’єкта. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики)
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Також, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений можливості ознайомитися з документацією чи бути недопущений до об’єкту, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ТОВ «ТОП ФАЄР»
Адже Замовник може відмивити представникам учасника ознайомитися з фактичними обсягами робіт та ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбалвлений можливлсті підписати Акт у Замовника.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання АКТУ попереднього огляду об'єкта до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Щодо 3-го пункту.
У Додатку 3 Тендерної документації встановлена вимога, що до тендерної пропозиції учасник має додати «Копію Ліцензії видану учаснику, діючої по теперішній час, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією або дозвіл або аналогічний дозвільний документ виданий відповідним уповноваженим на здійснення будівельних робіт».
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Тобто під час ВОЄННОГО СТАНУ, підприємства отримують декларацію, згідно якої надається Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, дана ліцензія надає право виконувати підприємствам під час воєнного стану УСІ ВИДИ РОБІТ за, окремо в декларації не зазначається жодні переліки видів робіт, як це було до ВІЙНИ
Таким чином, ТОВ «ТОП ФАЄР» отримали декларацію декларацію №014032/22 про провадження господарської діяльності від 04.12.2022 р.
Згідно даної декларації №014032/22 про провадження господарської діяльності від 04.12.2022 р. (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) ТОВ «ТОП ФАЄР», отримав такі дозвільні документи:
- Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками.
- Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.
Дана Декларація надає право нам під час ВОЄНОГО СТАНУ виконувати ВСІ ВИДИ РОБІТ з будівництва за класом наслідків СС2 та СС3, в тому числі і роботи зазначені у Тендерній документації, а саме будівельні та монтажні роботи
Тобто, дана Декларація підтверджує, що наше підприємство має Ліцензію і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі – будвівельні роботи.
Але не може надати саме Ліцензію, виданих Державною архітектурно-будівельною інспекцією або дозвіл або аналогічний дозвільний документ виданий відповідним уповноваженим на здійснення будівельних робіт, так як ліцензію чи інший аналогічний дозвільний документ ми не отримували, так як вище зазначена декларація оформлювалася ЧЕРЕЗ ОНЛАЙН-СЕРВІС ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ» і на сайті офіційному сайті ДСНС України інформація відсутня
Тому наше підприємство не може надати в складі пропозиції Ліцензії видану учаснику, діючої по теперішній час, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією або дозвіл або аналогічний дозвільний документ виданий відповідним уповноваженим на здійснення будівельних робіт.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть підтвердити наявність завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж) та монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж)
У Додатку 3 Тендерної документації встановлена вимога, що до тендерної пропозиції учасник має додати «Копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів (від виробника або дилера) працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення, за об’єктом Замовника».
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Відповідно до пункту 14 та пункту 15, Постанови кабінету міністрів України №852 від 23.11.2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, необхідні працівники з такими кваліфікаціями:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
наш працівник Власюк А.В - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув в професію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду та отримав Свідоцтво №7244-462 від 30.06.2020 р.,
працівник Суховій Олександр Васильович О.В. - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, закінчив 2020 р. ДНЗ «Київський центр професійно-технічної освіти» і здобув в професію Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду та отримав Свідоцтво №7244-461 від 30.06.2020 р.,
Отже, з огляду на вказане вбачається, що працівниками ТОВ «ТОП ФАЄР» отримані всі необхідні навчання та допуски для виконання робіт відповідно до умов цієї закупівлі. Також повідомляємо, що оскільки Замовником зазначена вимога надати посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів (від виробника або дилера), працівники ТОВ «ТОП ФАЄР» Суховій О.В., Власюк А.В.. відмовляються проходити навчання, курси у виробника/диллера. Так як дані працівники уже пройшли відповідне навчання (Передбачене Постановою КМУ №856 від 23.11.2016р) у спеціалізованих навчальних закладах і отримали необхідні знання і навики, тому вони мають право здійснювати монтаж будь якого обладнання будь якого виробника в тому числі здійснювати роботи передбачені умовами даної закупівлі.
Свою відмову працівники також аргументують, порушенням їхнього Конституційного права передбаченого статтю 19 Конституції України котра передбачає, що «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.», та просять директора ТОВ «ТОП ФАЄР» Подоляк Михайло Степановича, не порушувати їхні Конституційні права як Громадянина України, та не змушувати їх проходити навчання котре не передбачене чинним законодавством України.
Конституція України є найвищим Законодавчим актом України, Постанова КМУ №856 від 23.11.2016 р. є Нормативно правовим актом виданим вищим органом виконавчої влади України, і дані акти мають вищу юридичну силу ніж Тендерна документація – Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Замовник не має права своїми власними забаганками нівелювати норми Конституції України та Постанови Кабінету міністрів України.
Зазначаємо, що ліцензійними умовами не передбачено отримання працівниками посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів. У ТОВ «ТОП ФАЄР» в штаті є працівники, освіта та кваліфікація яких відповідає ліцензійним умовам. Про навність в електромнтерів не нижче 3-го розряду та налагоджувальника приладів не нижче 4-го розряду, ТОВ «ТОП ФАЄР» надає Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації. Проте, ми не можемо надати сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації, проходження навчальних курсів, тим більше, що це не узгоджується ліцензійними умовами.
За таких умов взяти участь в даній закупівлі зможе лише той учасник, працівники якого пройдуть навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання, на базі яких базуються системи пожежної сигналізації та система оповіщення, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи блискавкозахисту, устаткування для передачі тривожних сповіщень згідно переліку обладнання технічного завдання та отримають сертифікати чи листи від виробників/ диллерів (про проходження навчання, курсів підвищення кваліфікації стосовно пожежного обладнання у всіх виробників або диллерів, перелік обладнання якого зазначений у Технічній специфікації.
2. Щодо 2-го пункту. У Розділі ІІІ п. 6. Інформації про про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТД встановлена вимога: «З метою уникнення хибних обсягів робіт, до подачі тендерної пропозиції, учасник обов’язково в період уточнення повинен здійснити виїзд на об’єкт та ознайомитися з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, та підписати цей акт у замовника».
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, здійснення виїзду на об'єкт учасника в період уточнення, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням паперового АКТУ обстеження об’єкта. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики)
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Також, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений можливості ознайомитися з документацією чи бути недопущений до об’єкту, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ТОВ «ТОП ФАЄР»
Адже Замовник може відмивити представникам учасника ознайомитися з фактичними обсягами робіт та ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбалвлений можливлсті підписати Акт у Замовника.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання АКТУ попереднього огляду об'єкта до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Щодо 3-го пункту.
У Додатку 3 Тендерної документації встановлена вимога, що до тендерної пропозиції учасник має додати «Копію Ліцензії видану учаснику, діючої по теперішній час, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією або дозвіл або аналогічний дозвільний документ виданий відповідним уповноваженим на здійснення будівельних робіт».
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Тобто під час ВОЄННОГО СТАНУ, підприємства отримують декларацію, згідно якої надається Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, дана ліцензія надає право виконувати підприємствам під час воєнного стану УСІ ВИДИ РОБІТ за, окремо в декларації не зазначається жодні переліки видів робіт, як це було до ВІЙНИ
Таким чином, ТОВ «ТОП ФАЄР» отримали декларацію декларацію №014032/22 про провадження господарської діяльності від 04.12.2022 р.
Згідно даної декларації №014032/22 про провадження господарської діяльності від 04.12.2022 р. (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) ТОВ «ТОП ФАЄР», отримав такі дозвільні документи:
- Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками.
- Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.
Дана Декларація надає право нам під час ВОЄНОГО СТАНУ виконувати ВСІ ВИДИ РОБІТ з будівництва за класом наслідків СС2 та СС3, в тому числі і роботи зазначені у Тендерній документації, а саме будівельні та монтажні роботи
Тобто, дана Декларація підтверджує, що наше підприємство має Ліцензію і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі – будвівельні роботи.
Але не може надати саме Ліцензію, виданих Державною архітектурно-будівельною інспекцією або дозвіл або аналогічний дозвільний документ виданий відповідним уповноваженим на здійснення будівельних робіт, так як ліцензію чи інший аналогічний дозвільний документ ми не отримували, так як вище зазначена декларація оформлювалася ЧЕРЕЗ ОНЛАЙН-СЕРВІС ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ» і на сайті офіційному сайті ДСНС України інформація відсутня
Тому наше підприємство не може надати в складі пропозиції Ліцензії видану учаснику, діючої по теперішній час, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією або дозвіл або аналогічний дозвільний документ виданий відповідним уповноваженим на здійснення будівельних робіт.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть підтвердити наявність завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж) та монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж)
×
-
Назва доказу:
- Декларація №014132/22 про провадження господарської діяльності від 04.12.2022 р.
-
Повʼязаний документ:
Декларація Будівельна СС2, СС3.pdf
-
-
Назва доказу:
- Технічне завдання ТД з обсягами робіт
-
Повʼязаний документ:
Технічне завдання Тендерної документації.docx
-
-
Назва доказу:
Копії свідоцтв про навчання
-
Повʼязаний документ:
Свідоцтва про освіту.pdf
-
-
Назва доказу:
- Листи відмови працівників
-
Повʼязаний документ:
Листи відмови працівників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації.