• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

С_24П-181_50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання, системи контролю управління доступом та системи контролю в’їзду та виїзду автотранспорту на об’єктах Філії Бурове Управління «Укрбургаз» АТ «Укргазвидобування»)

Завершена

2 246 463.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 36 397.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2024 15:55 - 17.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні вимоги тендерної документації

Номер: 226dae7ac2d241f2b93cbc1241426b69
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-24-010287-a.c1
Назва: Скарга на неправомірні вимоги тендерної документації
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» 61068, м. Харків, Сабурівська набережна, будинок 5, кімната 33 код ЄДРПОУ 42509387 Вих.№30с -01 Від 30.05.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680 вул.Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» 61068, Харківська обл., місто Харків, Сабурівська набережна, будинок 5, кімната 23 код ЄДРПОУ: 42509387 Тел. +380 (57) 725-30-87 Замовник: Акціонерне товариство «Укргазвидобування» Код ЄДРПОУ: 30019775 Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 E-mail: nataliia.mova@ugv.com.ua № оголошення: UA-2024-05-24-010287-a ID: a8d1a6379c8b453b8680a657dd577755 СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 – 50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання, системи контролю управління доступом та системи контролю в’їзду та виїзду автотранспорту на об’єктах Філії Бурове Управління «Укрбургаз» АТ «Укргазвидобування»)» вчинене уповноваженою особою Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 – 50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання, системи контролю управління доступом та системи контролю в’їзду та виїзду автотранспорту на об’єктах Філії Бурове Управління «Укрбургаз» АТ «Укргазвидобування»)», за ідентифікатором UA-2024-05-24-010287-a, очікувана вартість закупівлі 2 246 463,50 грн. з ПДВ, за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі). Керуючись абзацом 2 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Постанова), Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» (надалі – ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ», Скаржник), реалізує це право. Ознайомившись з умовами тендерної документації, Скаржником виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» на участь в цій закупівлі, а саме: 1. Відповідно до п.п. 2 п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Учасником надається: 2.1 З метою підтвердження можливості обслуговувати програмне забезпечення, вказане в Технічному завданні, учасник в складі пропозиції має надати: 1. Скановану копію листа від власника об’єкту інтелектуальної власності (програмного забезпечення вказаного в технічному завданні) щодо надання Учаснику права обслуговувати системи відеоспостереження, побудовані на даному ПЗ, дійсного на весь період надання послуг або дії строку Договору; 2. Скановані копії документів, які підтверджують права на об’єкт інтелектуальної власності (програмне забезпечення вказане в технічному завданні) контрагента, який надав лист згідно п.п.1 пункту 2.1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації визначено опис технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, серед яких: Система відеоспостереження Об’єктів побудована із застосуванням мережевих ІР відеокамер. Система забезпечена зовнішніми та внутрішніми відеокамерами типу: IP 2М (розпізнавання номерів – 11 штук), матриця 1/2.7", CMOS, H.264/MJPEG, ONVIF, API; IP 2M (зовнішня), матриця 1/2.8" Sony CMOS, цифровий WDR, 3DNR, H.264, DC12V/PoE; IP 2M (внутрішня), матриця 1/2.7" CMOS, WDR 120dB, 3DNR, H.264, DC12V/PoE, камери підключені до керуючих серверів з використанням програмного забезпечення Trassir 4 та забезпечує цілодобову та безперервну роботу і виконує такі функції:  відеоспостереження території об’єкту;  створення двоканального потоку даних відеоспостереження». Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі. По-перше, Замовником встановлено вимогу надати лист від власника об’єкту інтелектуальної власності – програмного забезпечення Trassir 4, а також копії документів, які підтверджують права власності на це програмне забезпечення. Довідково інформуємо, що розробником програмного забезпечення є компанія, яка зареєстрована та здійснює свою господарську діяльність на території країни-агресора – російська федерація - Digital Security Systems Lab (надалі - DSSL). У якості доказу надаємо посилання на відкриті джерела мережі інтернет – https://www.dssl.ru/products/programmnoe-obespechenie-trassir/ https://checko.ru/company/dssl-1037709044460 Довідково інформуємо, що у відкритому доступі мережі інтернет Скаржником було знайдено статтю – журналістське розслідування, в якому йде мова саме про програмне забезпечення TRASSIR компанії DSSL, відображено інформацію про одного з ключових продавців російського обладнання та софту в Україні – це «ТРАССІР ЄС» та про авторські права, які зареєстровано на території України - Олег Кіяшко, який був засновником «ТРАССІР ЄС», а також співвласником російської фірми-продавця систем відеоспостереження TRASSIR. З даною інформацією можливо ознайомитись за посиланням, що розміщено у відкритому доступі мережі інтернет: https://www.radiosvoboda.org/a/skhemy-kamery-sposterezhennya-trassir-kreml/32718775.html Відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 встановлено: «Установити, що: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою; Таким чином, Замовник грубо порушує чинне законодавство України та змушує Учасників співпрацювати із виробниками країни-агресора. По-друге, предметом даної закупівлі є «ДК 021:2015 – 50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання, системи контролю управління доступом та системи контролю в’їзду та виїзду автотранспорту на об’єктах Філії Бурове Управління «Укрбургаз» АТ «Укргазвидобування»)». Відповідно до положень технічного завдання закупівлі (викладено в Додатку № 3 до тендерної документації) здійснюється закупівля ремонту та технічного обслуговування системи відеоспостереження, системи контролю управління доступом та системи контролю в’їзду та виїзду автотранспорту на Об’єктах. Та не зазначено, що програмне забезпечення необхідно встановлювати по-новому і що це повинно бути саме програмне забезпечення Trassir 4. Таким чином технічне завдання не містить послуг з встановлення програмного забезпечення Trassir 4. Замовник не закуповує такі послуги, тому вимоги закупівлі програмного забезпечення Trassir 4 не передбачені закупівлею. З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника приймати участь. Скаржник не повинен поставляти програмне забезпечення Trassir 4 у відповідності до технічного завдання. По-третє, встановлення вимоги надати лист від власника об’єкту інтелектуальної власності – програмного забезпечення Trassir 4, а також копії документів, які підтверджують права власності на це програмне забезпечення, зобов՚язує учасника звертатися до третьої сторони, яка пов՚язана з країною-агресором рф (посилаючись на відкриті джерела). І в будь-якому випадку не гарантує, що третя сторона надасть відповідні документи. Та у випадку, якщо третя сторона зареєстрована на території України, ми не можемо розраховувати на неї, адже з відкритих джерел видно, що ця третя сторона теж пов՚язана з країною-агресором. Таким чином, Скаржник, як потенційний учасник даної закупівлі, не може взяти участь в закупівлі, адже Замовником встановлено вимогу щодо надання документів від третьої сторони, яка може не надати такі документи. На підставі викладеного просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині п.п. 2 п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації: «Учасником надається: 2.1 З метою підтвердження можливості обслуговувати програмне забезпечення, вказане в Технічному завданні, учасник в складі пропозиції має надати: 1. Скановану копію листа від власника об’єкту інтелектуальної власності (програмного забезпечення вказаного в технічному завданні) щодо надання Учаснику права обслуговувати системи відеоспостереження, побудовані на даному ПЗ, дійсного на весь період надання послуг або дії строку Договору; 2. Скановані копії документів, які підтверджують права на об’єкт інтелектуальної власності (програмне забезпечення вказане в технічному завданні) контрагента, який надав лист згідно п.п.1 пункту 2.1» виключивши їх. 2. Відповідно до п.п. 2 п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «…2.2 Скановану копію декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці». Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі. Відповідно до аб. 2 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». З урахуванням того, що вимога про надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці міститься в розділі підтвердження кваліфікаційних критеріїв, та на виконання цієї вимоги ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» планує залучати субпідрядну організацію щодо надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС». У відповідності до законодавства України, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони це - документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. Але Скаржник не може залучити дану субпідрядну організацію та підтвердити відповідність встановленій у тендерній документації вимозі, оскільки тендерною документацією чітко передбачено, що Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони повинна бути видана саме на ім’я учасника. Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу щодо того, що Декларація повинна бути видана саме на ім’я учасника з тендерної документації. Доказ: Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони видані ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС». Директор __________________________ В.В. Шульга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2024 15:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.06.2024 16:35
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2024 14:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10117-р/пк-пз від 10.06.2024, внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "С_24П-181_50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання, системи контролю управління доступом та системи контролю в’їзду та виїзду автотранспорту на об’єктах Філії Бурове Управління «Укрбургаз» АТ «Укргазвидобування»)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-24-010287-a, з метою усунення порушень.
Автор: ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", Шульга Володимир Васильович +380504036307 tovozoffice@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fffe2408e4df408c9b774ee99dbb41e3
Заголовок пункту скарги: Лист від власника об’єкту інтелектуальної власності – програмного забезпечення Trassir 4, а також копії документів, які підтверджують права власності на це програмне забезпечення.
Опис заперечення: Відповідно до п.п. 2 п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «Учасником надається:
2.1 З метою підтвердження можливості обслуговувати програмне забезпечення, вказане в Технічному завданні, учасник в складі пропозиції має надати:
1. Скановану копію листа від власника об’єкту інтелектуальної власності (програмного забезпечення вказаного в технічному завданні) щодо надання Учаснику права обслуговувати системи відеоспостереження, побудовані на даному ПЗ, дійсного на весь період надання послуг або дії строку Договору;
2. Скановані копії документів, які підтверджують права на об’єкт інтелектуальної власності (програмне забезпечення вказане в технічному завданні) контрагента, який надав лист згідно п.п.1 пункту 2.1.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації визначено опис технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, серед яких:
Система відеоспостереження Об’єктів побудована із застосуванням мережевих ІР відеокамер. Система забезпечена зовнішніми та внутрішніми відеокамерами типу: IP 2М (розпізнавання номерів – 11 штук), матриця 1/2.7", CMOS, H.264/MJPEG, ONVIF, API; IP 2M (зовнішня), матриця 1/2.8" Sony CMOS, цифровий WDR, 3DNR, H.264, DC12V/PoE; IP 2M (внутрішня), матриця 1/2.7" CMOS, WDR 120dB, 3DNR, H.264, DC12V/PoE, камери підключені до керуючих серверів з використанням програмного забезпечення Trassir 4 та забезпечує цілодобову та безперервну роботу і виконує такі функції:
 відеоспостереження території об’єкту;
 створення двоканального потоку даних відеоспостереження».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сферу закупівель
Опис суті пункту скарги: Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.

По-перше, Замовником встановлено вимогу надати лист від власника об’єкту інтелектуальної власності – програмного забезпечення Trassir 4, а також копії документів, які підтверджують права власності на це програмне забезпечення.
Довідково інформуємо, що розробником програмного забезпечення є компанія, яка зареєстрована та здійснює свою господарську діяльність на території країни-агресора – російська федерація - Digital Security Systems Lab (надалі - DSSL).

У якості доказу надаємо посилання на відкриті джерела мережі інтернет –
https://www.dssl.ru/products/programmnoe-obespechenie-trassir/
https://checko.ru/company/dssl-1037709044460

Довідково інформуємо, що у відкритому доступі мережі інтернет Скаржником було знайдено статтю – журналістське розслідування, в якому йде мова саме про програмне забезпечення TRASSIR компанії DSSL, відображено інформацію про одного з ключових продавців російського обладнання та софту в Україні – це «ТРАССІР ЄС» та про авторські права, які зареєстровано на території України - Олег Кіяшко, який був засновником «ТРАССІР ЄС», а також співвласником російської фірми-продавця систем відеоспостереження TRASSIR. З даною інформацією можливо ознайомитись за посиланням, що розміщено у відкритому доступі мережі інтернет:

https://www.radiosvoboda.org/a/skhemy-kamery-sposterezhennya-trassir-kreml/32718775.html

Відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 встановлено:
«Установити, що:
замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою;

Таким чином, Замовник грубо порушує чинне законодавство України та змушує Учасників співпрацювати із виробниками країни-агресора.

По-друге, предметом даної закупівлі є «ДК 021:2015 – 50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання, системи контролю управління доступом та системи контролю в’їзду та виїзду автотранспорту на об’єктах Філії Бурове Управління «Укрбургаз» АТ «Укргазвидобування»)». Відповідно до положень технічного завдання закупівлі (викладено в Додатку № 3 до тендерної документації) здійснюється закупівля ремонту та технічного обслуговування системи відеоспостереження, системи контролю управління доступом та системи контролю в’їзду та виїзду автотранспорту на Об’єктах. Та не зазначено, що програмне забезпечення необхідно встановлювати по-новому і що це повинно бути саме програмне забезпечення Trassir 4.
Таким чином технічне завдання не містить послуг з встановлення програмного забезпечення Trassir 4. Замовник не закуповує такі послуги, тому вимоги закупівлі програмного забезпечення Trassir 4 не передбачені закупівлею.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника приймати участь. Скаржник не повинен поставляти програмне забезпечення Trassir 4 у відповідності до технічного завдання.

По-третє, встановлення вимоги надати лист від власника об’єкту інтелектуальної власності – програмного забезпечення Trassir 4, а також копії документів, які підтверджують права власності на це програмне забезпечення, зобов՚язує учасника звертатися до третьої сторони, яка пов՚язана з країною-агресором рф (посилаючись на відкриті джерела). І в будь-якому випадку не гарантує, що третя сторона надасть відповідні документи. Та у випадку, якщо третя сторона зареєстрована на території України, ми не можемо розраховувати на неї, адже з відкритих джерел видно, що ця третя сторона теж пов՚язана з країною-агресором.
Таким чином, Скаржник, як потенційний учасник даної закупівлі, не може взяти участь в закупівлі, адже Замовником встановлено вимогу щодо надання документів від третьої сторони, яка може не надати такі документи.
На підставі викладеного просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині п.п. 2 п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації: «Учасником надається:
2.1 З метою підтвердження можливості обслуговувати програмне забезпечення, вказане в Технічному завданні, учасник в складі пропозиції має надати:
1. Скановану копію листа від власника об’єкту інтелектуальної власності (програмного забезпечення вказаного в технічному завданні) щодо надання Учаснику права обслуговувати системи відеоспостереження, побудовані на даному ПЗ, дійсного на весь період надання послуг або дії строку Договору;
2. Скановані копії документів, які підтверджують права на об’єкт інтелектуальної власності (програмне забезпечення вказане в технічному завданні) контрагента, який надав лист згідно п.п.1 пункту 2.1» виключивши їх.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 7b1b7d9afff9438b8f8c8df5257b74d4
Заголовок пункту скарги: Декларація ОП на Учасника
Опис заперечення: Відповідно до п.п. 2 п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації вимагається: «…2.2 Скановану копію декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сферу закупівель
Опис суті пункту скарги: Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.

Відповідно до аб. 2 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
З урахуванням того, що вимога про надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці міститься в розділі підтвердження кваліфікаційних критеріїв, та на виконання цієї вимоги ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» планує залучати субпідрядну організацію щодо надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС».
У відповідності до законодавства України, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони це - документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства.

Але Скаржник не може залучити дану субпідрядну організацію та підтвердити відповідність встановленій у тендерній документації вимозі, оскільки тендерною документацією чітко передбачено, що Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони повинна бути видана саме на ім’я учасника.
Просимо: зобов’язати Замовника виключити встановлену вимогу щодо того, що Декларація повинна бути видана саме на ім’я учасника з тендерної документації.
Доказ: Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони видані ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації