-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
послуги з покосу травостою; код 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
закупівля здійснюється з урахуванням норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Завершена
2 138 899.85
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 389.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 389.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2024 12:24 - 31.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
Номер:
51249aa9999e4ec8b8ad898f00b02189
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-24-005607-a.b2
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга.docx 17.06.2024 14:11
- Скарга.pdf 17.06.2024 14:11
- лист РА ЗМР по Дніпровському р-ну.pdf 17.06.2024 14:11
- sign.p7s 17.06.2024 14:14
- рішення від 19.06.2024 № 10593.pdf 19.06.2024 16:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.06.2024 № 11202.pdf 28.06.2024 15:07
- рішення від 27.06.2024 № 11202.pdf 02.07.2024 15:32
- Пояснення на скаргу.doc 21.06.2024 08:42
- додатки до пояснення.rar 21.06.2024 08:42
- Пояснення на скаргу.pdf 21.06.2024 08:42
- Доповнення до пояснення по скарзі.pdf 25.06.2024 12:47
- доповненя до пояснення до скарги_.doc 25.06.2024 12:47
- лист від 20.06.2024 №235.pdf 25.06.2024 12:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2024 14:50
Дата розгляду скарги:
27.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.06.2024 16:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.07.2024 15:32
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d5c6265bd9ac41b58ea930fa7ad0a513
Заголовок пункту скарги:
пропозиція ФОП Соболевої А.О.:
- не відповідає вимогам документації Замовника, оскільки наданий договір надання послуг із захоронення відходів від 01.10.2023 № 01/10/2023 укладено з підприємством, яке не має права здійснення такої господарської діяльності;
- містить недостовірну інформацію щодо місця захоронення або утилізації відходів, що надає підстави Замовнику відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Умовами Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачалось «В Учасника повинен бути договір на послуги по утилізації та або захороненню відходів IV класу (відходи згідно класифікатора відходів мають назву «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.») зі строком дії не менше ніж до 31.12.2024 року (на підтвердження даної умови надати договір по захороненню/або утилізації відходів IV класу (відходи згідно класифікатора відходів мають назву «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.»)»
На виконання даної вимоги до електронної системи закупівель ФОП Соболєвою А.О. подано:
- договір надання послуг із захоронення відходів від 01.10.2023 № 01/10/2023 (далі – договір № 01/10/2023) – в ЕСЗ Договір з утилізаціоним підприємством.pdf;
- договір надання послуг поводження з відходами від 15.04.2019 № 1574 (далі – договір № 1574) та додаткова угода до нього від 02.01.202023 – в ЕСЗ Договір на утилізацію основний.pdf та Доп угода до основного договору утилізації.pdf;
- ліценція у сфері поводження з небезпечними відходами видана ТОВ «НВК Укрекопром».
Договір № 1574 укладено між ТОВ «НВК Укрекопром» - Виконавець та ТОВ «Науково-дослідний та проектний інститут екологічної безпеки» - Замовник (суб’єкт, який здійснює захоронення на замовлення ФОП Соболєва А.О.). Даний договір укладено строком дії до 31.12.2019. Дію договору продовжено через 4 роки з моменту закінчення його строку, а саме 02.01.2023 додатковою угодою № 1 сторони договору вирішили продовжити дію договору до 31.12.2023, виклавши пункт 12.1.договору в такій редакції «Договір набуває чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2024».
Термін дії договору сплив 31.12.2019, а його дію продовжено 02.01.2023 до двох можливих дат або до 31.12.2023 або передбачається інша дата - 31.12.2024.
Нормами діючого законодавства України не передбачається можливість пролонгації правочинів строк дії яких сплив в термін 4 роки.
Крім того, Договір № 1574 не передбачає послуг із захоронення/або утилізацію відходів IV класу «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.», в договорі не встановлюється місце захоронення відходів – Полігон.
Оглянемо зміст Договору № 01/10/2023, який укладено між ФОП Соболєвою А.О. (Замовник) та ТОВ «Науково-дослідний та проектний інститут екологічної безпеки» (Виконавець, який надає послуги залученням ТОВ «НВК Укрекопром»), до договору надана ліцензія у сфері поводження з небезпечними відходами видана ТОВ «НВК Укрекопром».
Договір № 01/10/2023 передбачає послуги із захоронення/або утилізацію відходів IV класу «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.», в договорі встановлюється місце захоронення відходів – Полігон за адресою м. Запоріжжя, площадка по вул. Істоміна, 108а.
Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України «Про управління відходами» захоронення відходів здійснюється на полігонах, що відповідають вимогам законодавства та технологічне обладнання яких забезпечує захист ґрунтових вод, вилучення та знешкодження біогазу та фільтрату, контроль викидів в атмосферне повітря, забруднення ґрунтів і підземних вод. Суб’єкт господарювання, що здійснює управління полігоном, повинен мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, а в разі захоронення небезпечних відходів - ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Згідно ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Таким чином, наведеними нормами Закону передбачено:
- захоронення відходів здійснюється на полігонах, що відповідають вимогам законодавства та технологічне обладнання яких забезпечує захист ґрунтових вод, вилучення та знешкодження біогазу та фільтрату, контроль викидів в атмосферне повітря, забруднення ґрунтів і підземних вод;
- Підприємство, яке здійснює господарську діяльність із захоронення небезпечних відходів повинно мати мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Законодавством не передбачається здійснення господарської діяльності із захоронення небезпечних на підставі укладення договору із підприємством, яке має ліцензію у сфері поводження із небезпечними відходами.
Таким чином, наданий Договір № 01/10/2023 не відповідає вимогам діючого законодавства, оскільки ТОВ «Науково-дослідний та проектний інститут екологічної безпеки» не має права здійснювати діяльність із захоронення/або утилізацію відходів IV класу «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.»
Крім того, з метою підтвердження достовірності наявності місця захоронення відходів – Полігон за адресою м. Запоріжжя, площадка по вул. Істоміна, 108а, Скаржником здійснено запит до районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району.
Згідно отриманої інформації від районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району, на території якої перебуває зазначений договором полігон за адресою вул. Істоміна, 108а м. Запоріжжя відсутній (лист від 13.06.2024 № 17.03/01-33/674 додається).
Згідно абзацу 2 пункту 42 Особливостей у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Враховуючи викладене вище, пропозиція ФОП Соболевої А.О.:
- не відповідає вимогам документації Замовника, оскільки наданий договір надання послуг із захоронення відходів від 01.10.2023 № 01/10/2023 укладено з підприємством, яке не має права здійснення такої господарської діяльності;
- містить недостовірну інформацію щодо місця захоронення або утилізації відходів, що надає підстави Замовнику відхилення тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі.
На виконання даної вимоги до електронної системи закупівель ФОП Соболєвою А.О. подано:
- договір надання послуг із захоронення відходів від 01.10.2023 № 01/10/2023 (далі – договір № 01/10/2023) – в ЕСЗ Договір з утилізаціоним підприємством.pdf;
- договір надання послуг поводження з відходами від 15.04.2019 № 1574 (далі – договір № 1574) та додаткова угода до нього від 02.01.202023 – в ЕСЗ Договір на утилізацію основний.pdf та Доп угода до основного договору утилізації.pdf;
- ліценція у сфері поводження з небезпечними відходами видана ТОВ «НВК Укрекопром».
Договір № 1574 укладено між ТОВ «НВК Укрекопром» - Виконавець та ТОВ «Науково-дослідний та проектний інститут екологічної безпеки» - Замовник (суб’єкт, який здійснює захоронення на замовлення ФОП Соболєва А.О.). Даний договір укладено строком дії до 31.12.2019. Дію договору продовжено через 4 роки з моменту закінчення його строку, а саме 02.01.2023 додатковою угодою № 1 сторони договору вирішили продовжити дію договору до 31.12.2023, виклавши пункт 12.1.договору в такій редакції «Договір набуває чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2024».
Термін дії договору сплив 31.12.2019, а його дію продовжено 02.01.2023 до двох можливих дат або до 31.12.2023 або передбачається інша дата - 31.12.2024.
Нормами діючого законодавства України не передбачається можливість пролонгації правочинів строк дії яких сплив в термін 4 роки.
Крім того, Договір № 1574 не передбачає послуг із захоронення/або утилізацію відходів IV класу «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.», в договорі не встановлюється місце захоронення відходів – Полігон.
Оглянемо зміст Договору № 01/10/2023, який укладено між ФОП Соболєвою А.О. (Замовник) та ТОВ «Науково-дослідний та проектний інститут екологічної безпеки» (Виконавець, який надає послуги залученням ТОВ «НВК Укрекопром»), до договору надана ліцензія у сфері поводження з небезпечними відходами видана ТОВ «НВК Укрекопром».
Договір № 01/10/2023 передбачає послуги із захоронення/або утилізацію відходів IV класу «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.», в договорі встановлюється місце захоронення відходів – Полігон за адресою м. Запоріжжя, площадка по вул. Істоміна, 108а.
Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України «Про управління відходами» захоронення відходів здійснюється на полігонах, що відповідають вимогам законодавства та технологічне обладнання яких забезпечує захист ґрунтових вод, вилучення та знешкодження біогазу та фільтрату, контроль викидів в атмосферне повітря, забруднення ґрунтів і підземних вод. Суб’єкт господарювання, що здійснює управління полігоном, повинен мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, а в разі захоронення небезпечних відходів - ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Згідно ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Таким чином, наведеними нормами Закону передбачено:
- захоронення відходів здійснюється на полігонах, що відповідають вимогам законодавства та технологічне обладнання яких забезпечує захист ґрунтових вод, вилучення та знешкодження біогазу та фільтрату, контроль викидів в атмосферне повітря, забруднення ґрунтів і підземних вод;
- Підприємство, яке здійснює господарську діяльність із захоронення небезпечних відходів повинно мати мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Законодавством не передбачається здійснення господарської діяльності із захоронення небезпечних на підставі укладення договору із підприємством, яке має ліцензію у сфері поводження із небезпечними відходами.
Таким чином, наданий Договір № 01/10/2023 не відповідає вимогам діючого законодавства, оскільки ТОВ «Науково-дослідний та проектний інститут екологічної безпеки» не має права здійснювати діяльність із захоронення/або утилізацію відходів IV класу «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.»
Крім того, з метою підтвердження достовірності наявності місця захоронення відходів – Полігон за адресою м. Запоріжжя, площадка по вул. Істоміна, 108а, Скаржником здійснено запит до районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району.
Згідно отриманої інформації від районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району, на території якої перебуває зазначений договором полігон за адресою вул. Істоміна, 108а м. Запоріжжя відсутній (лист від 13.06.2024 № 17.03/01-33/674 додається).
Згідно абзацу 2 пункту 42 Особливостей у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Враховуючи викладене вище, пропозиція ФОП Соболевої А.О.:
- не відповідає вимогам документації Замовника, оскільки наданий договір надання послуг із захоронення відходів від 01.10.2023 № 01/10/2023 укладено з підприємством, яке не має права здійснення такої господарської діяльності;
- містить недостовірну інформацію щодо місця захоронення або утилізації відходів, що надає підстави Замовнику відхилення тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
лист районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району від 13.06.2024 № 17.03/01-33/674
-
Повʼязаний документ:
лист РА ЗМР по Дніпровському р-ну.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Керуючись статтями 5, 18 Закону, прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення від 12.06.2024 № 18-6, яким фізичну особу-підприємця Соболеву Анну Олександрівну визнано переможцем процедури закупівлі неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 12.06.2024 № 18-6.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА в порядку п. 46 Особливостей
Номер:
096441117cd9428a89023e8183ff7775
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-24-005607-a.a1
Назва:
ВИМОГА
в порядку п. 46 Особливостей
Вимога:
встановлення факту зазначення ФОП Соболєвою А.О. у тендерній пропозиції недостовірної інформації щодо місця захоронення або утилізації відходів
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Зеленбуд.pdf 14.06.2024 10:59
- лист РА по Дніпр. р-ну.jpg 14.06.2024 10:59
- про надання ввідповіді на вимогу від 14.06.2024_ .pdf 18.06.2024 11:02
Дата подачі:
14.06.2024 10:59
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно пункту 46 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону».
Отже, у порядку пункту 46 Особливостей звернення може бути подано від учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію, що подана учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна, яка рішенням уповноваженої особи визнана переможцем закупівлі, відповідно пропозиція учасника ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" не розглядалась.
Враховуючи викладене, нажаль вимушені відмовити у задоволені Вашої вимоги.
Крім цього, повідомляємо, що інформація викладена у вашій вимозі прийнята до уваги та буде розглянута відповідно діючого законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено