• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Металопластикові вікна та двері

Завершена

520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 200.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2018 11:08 - 15.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо обрання переможця

Номер: 8ca90d63201b44ee99f405dfa11fa23a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-31-000564-a.a1
Назва: Щодо обрання переможця
Вимога:
ФОП Костюк не погоджується із рішенням № ПР - 88/18 від 25 червня 2018р.,з огляду на наступне. На нашу думку, пропозиція ФОП Костенко містить ряд суттєвих недоліків.\ 1. В пропозиції ФОП Костенко відсутня цінова пропозиція, яка є додатком до тендерної документації. 2. В довідці про Учасника, (Додаток № 1) ФОП Костенко НЕ було заповнено пунккт 7 та 8. На місцях цих пунктів стоїть "-, тобто такі особи відсутні. В той же час, Костенко Д.С. підписує тендерну пропозицію, не зазначивши себе у Відомостях про учасника. 3. Довідка про учасника оформлена не на фірмовому бланку, хоча такий наявний. 4. Відповдіно до п. 5 Розділу ІІІ, Для підтвердження відповідності пропозицій Учасників процедури закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі Учасники повинні обов’язково надати:довідку у довільній формі за підписом Учасника / керівника (або уповноваженої особи) Учасника з інформацію про документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (сертифікат відповідності (якості), паспорт, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого документу). Якщо товар не підлягає сертифікації, надається лист в довільній формі, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. В пропозиції ФОП Костенко були надані лише сертифікати, в той же час, відповідно до документації, потрібно було надати лист у довільній формі. Такий лист, в пропозиції ФОП Костенко відсутній. 5.Висновок державної сан-епідем експертизи № 05.03.02-04/19846 від 27.03.2013р. дійсний до 26.03.2018р., тобто на даний момент вже просрочений. 6. В довідці про технічні характеристики, ФОП Костенко гарантує термін на поставлений товар 24 місяці. В той же час, гарантійний термін на фурнітуру складає 3 роки (36 календарних місяців). В даному випадку, вбачається невідповідність між гарантійним строком на цілий продукт та на його частину. З огляду на вищевикладене, вимагаємо: 1. Прийняти вимогу до розгляду 2. Скасувати протокол № ПР - 88/18 від 25 червня 2018р. 3. Розглянути наступні пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надаємо відповідь на Вашу вимогу щодо скасування протоколу ПР № 88/18 від 25.06.2018: По першому питанню: Відповідно до Тендерної документації - ч. V п. 2 «Інша Інформація»: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf або надіслати на електронну пошту замовника (office@hydro.mk.ua) Пропозицію, за формою, викладеною у Додатку № 6 до тендерної документації. По другому питанню: Відповідно до Додатку № 1 до Тендерної документації щодо заповнення пунктів 7,8 зазначено - дані пункти обов’язково заповнюється учасниками – юридичними особами; учасники-фізичні особи (зокрема, фізичні особи-підприємці) можуть або не заповнювати даний пункт (пункти), або надати довідку, що містить лише пп.1-6 даної форми); під час заповнення даного пункту учасники-юридичні особи обов’язково мають перерахувати відповідних осіб із обов’язковим зазначенням ПІБ (повністю) та посади таких осіб. По третьому питанню: Відповідно до Тендерної документації – п. 1, ч. ІІІ «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено, що, якщо Учасник, згідно з вимогами тендерної документації, готує оригінали документів (інформації, довідок тощо), в такому разі він повинен підготувати такий документ (учасник, на його розсуд, може підготувати з використанням фірмового бланку (кольорового або чорно-білого), підписати його (на розсуд учасника підпис може бути завірений відбитком печатки учасника, в разі її наявності) та завантажити кольорову скан-копію даного документу. При цьому скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути відповідної якості для забезпечення можливості коректного прочитання документа. Таким чином Учасник надає дану довідку лише за тією формою, яка вказана у Додатку № 1 до Тендерної документації у довільній формі. По четвертому питанню: Дана довідка у довільній формі міститься у документах Учасника, які надані в електронному вигляді на електронний майданчик, а саме: Довідка про технічні характеристи.pdf. Згідно з ч. ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» надання учасником декількох документів замість одного, які містять необхідну інформацію (відомості), або навпаки є формальною помилкою. По п’ятому питанню: Зазначені документи у Тендерній документації не вимагалися. По шостому питанню: Відповідно до п. 5 Додатку № 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» - Гарантійний термін на поставлений товар має становити не менше 24 (двадцяти чотирьох) календарних місяців з дати затвердження Покупцем Акта приймання-передачі партії товару. В своїй пропозиції ФОП Костенко вказав, що гарантійний термін складатиме 24 календарних місяців. Також в Тендерній документації не вимагалося надати гарантійний термін на фурнітуру. З огляду на викладене вище Вимога має бути відхилена.
Статус вимоги: Відхилено