-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Суміш асфальтобетонна дрібнозерниста, Емульсія бітумна, Бітум дорожній
Завершена
7 473 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 367.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 367.50 UAH
Період оскарження:
20.05.2024 14:09 - 27.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
2bc799588d6044b6adf1d190f0e31975
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-20-006674-a.c3
Назва:
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (нова редакція).docx 08.06.2024 16:11
- Протокол № 260 про внесення змін до ТД.docx 08.06.2024 16:11
- Перелік змін до тендерної документації відкритих торгів за предметом закупівлі.doc 08.06.2024 16:11
- рішення від 04.0.2024 № 9767.pdf 08.06.2024 16:11
- Рішення від 09.01.2024 № 509.pdf 08.06.2024 16:11
- Договір лабораторія.pdf 08.06.2024 16:11
- рішення від 28.05.2024 № 9242.pdf 08.06.2024 16:11
- Сертифікат_про_відповідність_лабораторії.pdf 08.06.2024 16:11
- рішення від 15.11.2019 № 16781.pdf 08.06.2024 16:11
- Скарга ТК Дорсервіс.docx.p7s 08.06.2024 16:11
- Скарга ТК Дорсервіс_Validation_Report.pdf 08.06.2024 16:11
- Скарга ТК Дорсервіс.docx 08.06.2024 16:11
- Тендерна документація (нова редакція).docx 08.06.2024 16:11
- Скарга ТК Дорсервіс.pdf 08.06.2024 16:11
- sign.p7s 08.06.2024 16:16
- dstu_b_v.2.7-119-2011.pdf 19.06.2024 17:38
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 19.06.2024 17:38
- ДСТУ Б В.2.7-319_2016.pdf 19.06.2024 17:38
- рішення від 11.06.2024 № 10164.pdf 11.06.2024 16:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2024 № 10751.pdf 21.06.2024 12:35
- рішення від 20.06.2024 № 10751.pdf 25.06.2024 12:42
- Пояснення по скарзі_асфальтобетонна суміш_1.pdf 12.06.2024 18:55
- Пояснення по скарзі_асфальтобетонна суміш_1.doc 12.06.2024 18:55
- Протокол № 280 про внесення змін до ТД.docx 25.06.2024 19:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.06.2024 16:40
Дата розгляду скарги:
20.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2024 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.06.2024 12:42
Дата виконання рішення Замовником:
25.06.2024 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуте. Згідно протоколу № 280/24 від 25.06.2024 року внесено зміни до тендерної документації. Зміни, що внесені до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
06764002a4ab4a8e99fbf93ba01de430
Заголовок пункту скарги:
Додатком 1 до тендерної документації , а саме у абз. 5 вимог стосовно наявності асфальтобетонного заводу Замовником необґрунтовано встановлено дискримінаційну вимогу щодо наявності ВЛАСНОЇ сертифікованої лабораторії для контролю якості асфальтобетонної суміші, яку виробляє учасник
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником необґрунтовано встановлено дискримінаційну вимогу щодо наявності ВЛАСНОЇ сертифікованої лабораторії для контролю якості асфальтобетонної суміші, яку виробляє учасник. Чинне законодавство не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження наявності ВЛАСНОЇ сертифікованої лабораторії для контролю якості асфальтобетонної суміші, яку виробляє учасник. Закон вимагає лише, щоб обладнання, матеріально-технічна база та технології були в наявності.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради (код ЄДРПОУ 03328362) внести зміни до Тендерної документації в частині можливості залучення сертифікованої лабораторії для контролю якості асфальтобетонної суміші на умовах оренди або залученої в інший законний спосіб.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
6c402f48ea004376b80a96dd910beb55
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-20-006674-a.c2
Назва:
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
08.06.2024 16:03
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cb7e88f0fa9a4845b19031ad85dc2c49
Заголовок пункту скарги:
Замовником необґрунтовано встановлено дискримінаційну вимогу, щодо наявності власної сертифікованої лабораторії для контролю якості асфальтобетонної суміші, яку виробляє учасник.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником необґрунтовано встановлено дискримінаційну вимогу, щодо наявності власної сертифікованої лабораторії для контролю якості асфальтобетонної суміші, яку виробляє учасник.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради (код ЄДРПОУ 03328362) внести зміни до Тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог, зазначених у мотивувальній частині цієї скарги.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Номер:
eb87cb2aa7fe425faa9c5d90fe68ff25
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-20-006674-a.a1
Назва:
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Скарга:
Замовником необґрунтовано встановлено дискримінаційну вимогу, що аналогічними вважаються договори по предмету закупівлі, укладені із замовниками у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація.docx 24.05.2024 17:54
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx 24.05.2024 17:54
- Копії рішень постійно діючої колегії АМКУ.pdf 24.05.2024 17:54
- Скарга ТОВ «Торгова компанія «Дорсервіс» на умови тендерної документації.docx 24.05.2024 17:54
- Договір поставки №23-П від 23.05.2023 р. з накладними.pdf 24.05.2024 17:54
- Скарга ТОВ «Торгова компанія «Дорсервіс» на умови тендерної документації.pdf 24.05.2024 17:54
- sign.p7s 24.05.2024 18:02
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.pdf 03.06.2024 16:02
- Додаткові пояснення до скарги.docx 03.06.2024 16:02
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 03.06.2024 16:02
- Постанова Верховного Суду.pdf 03.06.2024 16:02
- рішення від 28.05.2024 № 9242.pdf 28.05.2024 17:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2024 № 9767.pdf 05.06.2024 13:14
- рішення від 04.0.2024 № 9767.pdf 07.06.2024 11:07
- Пояснення по скарзі_асфальтобетонна суміш.doc 29.05.2024 12:13
- Пояснення по скарзі_асфальтобетонна суміш.pdf 29.05.2024 12:13
- Протокол № 260 про внесення змін до ТД.docx 07.06.2024 19:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2024 18:12
Дата розгляду скарги:
04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2024 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2024 11:08
Дата виконання рішення Замовником:
07.06.2024 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуте. Згідно протоколу № 260/24 від 07.06.2024 року внесено зміни до тендерної документації. Зміни, що внесені до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
552726e7a71a44a6b488dbfb8b4dc2b0
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, що аналогічними вважаються договори по предмету закупівлі, укладені із замовниками у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис заперечення:
Підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документаціївстановлено дискримінаційну вимогу, що аналогічними вважаються договори по предмету закупівлі, укладені із замовниками* протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі та виконані в повному обсязі.
*У розумінні до п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі.
*У розумінні до п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 3 ч.2 ст. 16 Закону встановлено такий кваліфікаційний критерій процедури закупівлі як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому, вимоги щодо кількості договорів для підтвердження цього критерію не передбачено як і не передбачено вимоги, що аналогічні договори – це ті, що укладені із замовниками у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Замовник встановив вимогу, щоб Учасники підтверджували наявність аналогічного досвіду виконаними договорами, які були укладені з вищеперерахованими суб’єктами за наслідком проведення процедури публічної закупівлі, за результатом якої було укладено аналогічний договір.
Зазначена умова носить дискримінаційний характер по відношенню до Скаржника, який має досвід продажу та поставки товару, визначеного предметом закупівлі, однак за договорами, укладеними з юридичними особами приватного права, що не належать до кола суб’єктів, визначеного ст. 2 Закону.
При цьому звертаємо увагу, що чинне законодавство не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду виключно договорами, укладеними із замовниками, визначеними ст. 2 Закону. Закон вимагає лише, щоб аналогічний досвід був в наявності.
Отже, встановлення такої вимоги є дискримінаційною умовою щодо тих учасників, які мають відповідний досвід із приватними суб’єктами господарювання, які не є замовниками у розумінні Закону.
Статтею 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Натомість вимога щодо певного критерію замовника аналогічного договору – замовник, визначений в ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» є незаконною та дискримінаційною, враховуючи чинні норми матеріального права, встановлення такого кваліфікаційного критерію, як документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не повинно бути прив’язано виключно до договорів, укладених за наслідком процедури публічної закупівлі.
Вимога про підтвердження наявності аналогічного договору із замовником у розумінні Закону є дискримінаційною, оскільки суперечить такому принципу здійснення закупівель як недискримінація учасників та обмежує участь у закупівлі учасників, які не мають відповідного досвіду.
Таким чином, Замовник встановив вимогу, щоб Учасники підтверджували наявність аналогічного досвіду виконаними договорами, які були укладені з вищеперерахованими суб’єктами за наслідком проведення процедури публічної закупівлі, за результатом якої було укладено аналогічний договір.
Зазначена умова носить дискримінаційний характер по відношенню до Скаржника, який має досвід продажу та поставки товару, визначеного предметом закупівлі, однак за договорами, укладеними з юридичними особами приватного права, що не належать до кола суб’єктів, визначеного ст. 2 Закону.
При цьому звертаємо увагу, що чинне законодавство не міститься норм, які дозволяють замовнику встановлювати вимоги щодо підтвердження аналогічного досвіду виключно договорами, укладеними із замовниками, визначеними ст. 2 Закону. Закон вимагає лише, щоб аналогічний досвід був в наявності.
Отже, встановлення такої вимоги є дискримінаційною умовою щодо тих учасників, які мають відповідний досвід із приватними суб’єктами господарювання, які не є замовниками у розумінні Закону.
Статтею 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Натомість вимога щодо певного критерію замовника аналогічного договору – замовник, визначений в ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» є незаконною та дискримінаційною, враховуючи чинні норми матеріального права, встановлення такого кваліфікаційного критерію, як документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не повинно бути прив’язано виключно до договорів, укладених за наслідком процедури публічної закупівлі.
Вимога про підтвердження наявності аналогічного договору із замовником у розумінні Закону є дискримінаційною, оскільки суперечить такому принципу здійснення закупівель як недискримінація учасників та обмежує участь у закупівлі учасників, які не мають відповідного досвіду.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації та надати можливість для участі у закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічного договору із приватними суб’єктами господарювання, які не є замовниками у розумінні Закону.