-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт. Утеплення фасаду житлового будинку ОСББ «БЕСТ 36» за адресою: вул. Гамаліївська, 36, Подільського району м. Києва (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до рішення Київської міської ради «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» від 14.12.2023 № 7530/7571 та переліку робіт затвердженого наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.05.2024 року № 53-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2024 році у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках» Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: м. Київ, пвул. Гамаліївська, 36. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації. Строк виконання робіт до 15.08.2024
мін. крок: 0.5% або 10 924.55 UAH
Скарга на рішення Замовника
- 1. Документи Полторак Ю.І.pdf 19.07.2024 15:27
- sign.p7s 19.07.2024 15:27
- рішення від 23.07.2024 № 12565.pdf 23.07.2024 17:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2024 № 13010.pdf 31.07.2024 12:17
- Рішення від 30.07.2024 № 13010.pdf 02.08.2024 15:06
- 1 Протокол відхилення Олмі (Бест 36).doc 29.07.2024 19:12
- 1. Документи Полторак Ю.І.pdf 29.07.2024 19:12
- Настанова_з_визначення_вартості_будівництва_З_урахуванням_Змін_№.pdf 29.07.2024 19:12
- 7. Довідка про наявність робітників.pdf 29.07.2024 19:12
- Протокол відхилення Олмі (Бест 36).pdf 29.07.2024 19:12
- 2 ТД- фасад-Бест 36.doc 29.07.2024 19:12
- Пояснення_та_інформація_Замовника_АМКУ-Бест.docx 29.07.2024 19:12
- Пояснення_та_інформація_Замовника_АМКУ-Бест.pdf 29.07.2024 19:12
- Прайс ізоват.pdf 29.07.2024 19:12
- 8. Посвідчення і протоколи з ОП.pdf 29.07.2024 19:12
- 2 ТД- фасад-Бест 36.pdf 29.07.2024 19:12
- Відповідь на рішення АМКУ.pdf 14.08.2024 12:39
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Документи на виправлення
-
Повʼязаний документ:
1. Документи Полторак Ю.І.pdf
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке викладене у вигляді Протоколу від 17.07.2024
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке викладене у вигляді Протоколу від 17.07.2024
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке викладене у вигляді Протоколу від 17.07.2024
Скарга на відміну закупівлі
- 2 ТД- фасад-Бест 36.pdf 27.06.2024 17:31
- Протокол відміни торгів - БЕСТ 36.pdf 27.06.2024 17:31
- Пояснення та інформація Замовника АМКУ Бест.pdf 27.06.2024 17:31
- Наказ №53-ОД від 07.05.2024.pdf 27.06.2024 17:31
- Рішення КМР від 14.12.2023 № 7530-7571 _Про ПЕСР.pdf 27.06.2024 17:31
- 517.pdf 27.06.2024 17:31
- Договір № 18 від 13.05.2024 ОСББ Бест 36.pdf 27.06.2024 17:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.06.2024 № 11288.pdf 01.07.2024 15:13
- Рішення від 28.06.2024 № 11288.pdf 03.07.2024 13:38
- Рішення від 21.06.2024 № 10799.pdf 21.06.2024 13:30
- sign.p7s 19.06.2024 12:20
- Проект договору.pdf 19.06.2024 12:19
- Протокол відміни торгів - БЕСТ 36.pdf 19.06.2024 12:19
Пункт скарги
При цьому Протокол не містить опису порушень, які неможливо усунути. Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, які саме виявлені ним порушення законодавства з питань публічних закупівель, що неможливо усунути, стали підставою для відміни торгів.
Замовник має можливість змінювати види робіт, обсяги, вартість після підписання договору, зокрема: згідно п. 3.2. проекту договору, який надавався в складі тендерної документації, договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як договірна (динамічна) та може коригуватися в процесі виконання Робіт у наступних випадках та умовах:
- зменшення обсягів та складу Робіт, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення Договірної ціни.
- погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості Робіт);
- у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- внесення змін в проектну документацію під час виконання Робіт, що мають наслідком зміну переліку та обсягу робіт доручених Генпідряднику та вартісних показників
- в процесі Робіт виникають відмінності обсягів окремих видів та умов виконання робіт, які Сторони не змогли передбачити при узгодженні ціни договору (за потреби).
Крім того відповідно до п. 19 Особливостей, можна змінювати істотні умови договору у випадках:
- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Також, відповідно до п. 13 Замовник має право закуповувати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: - у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Тобто у Замовника є багато варіантів вирішення даного питання без відміни закупівлі.
Зважаючи на принцип максимальної економії здійснення закупівель - продовження розгляду пропозиції Скаржника є економнішим способом, ніж відміна торгів та новий запуск їх. Інтереси інших учасників, окрім Скаржника, не були порушені або обмежено, чи дискриміновано. Тобто, ситуація, яка склалась, ніяким чином не призвела до порушення, які неможливо усунути та такі, що можуть бути підставою для відміни торгів.
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол відміни торгів - БЕСТ 36.pdf
-
-
Назва доказу:
Проект договору
-
Повʼязаний документ:
Проект договору.pdf
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну процедури закупівлі UA-2024-05-17-008968-a, яке викладене у Протоколі від 10.06.2024