• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров"я населення "Спорт для всіх"по вул.Драгоманова,20 м.Володимир

Завершена

3 030 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 308.20 UAH
Період оскарження: 15.05.2024 15:14 - 26.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА на неправомірне рішення Замовника про визначення ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» переможцем закупівлі

Номер: 92ffc5ded13d4479b3488684399c9cf9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-15-009300-a.a2
Назва: ВИМОГА на неправомірне рішення Замовника про визначення ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» переможцем закупівлі
Вимога:
27 червня 2024 року Замовником – Володимирський центр фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» прийнято рішення (протокол № 17) про визначення ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» переможцем процедури закупівлі: «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова,20 м. Володимир» (ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), за ідетифікатором UA-2024-05-15-009300-a. ПП «СМ-ІНВЕСТБУД» вважає дане рішення Замовника протиправним, таким, що прийняте із порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). Крім того, дане рішення Замовника порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій. Так, тендерна пропозиція ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:. 1. Переможцем у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну, яка не відповідає вимогам тендерної документації та складена із порушенням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Так, у Договірній ціні Переможця не заповнена графа «Визначена згідно з …». Таким чином, вказана Договірна ціна складена не у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), а саме не містить заповненої графи «Визначена згідно з», що передбачено Додатком 30 Настанови. Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачена ФОРМА договірної ціни, яка містить строку «Визначена згідно з ». Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця міститься договірна ціна, яка не містить заповненої строки «Визначена згідно з », що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Враховуючи наведене, пропозиція переможця ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Наведені вище невідповідності в тендерній пропозиції переможця ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не підлягають усуненню в порядку, передбаченому п. 43 Особливостей. 2. П.п. 2 п. 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці/відповідальної особи з охорони праці (в тому числі у разі залучення субпідрядником/співвиконавцем), підтверджується додатково оригіналом документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. Переможцем ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» надано довідку з інформацією про наявність працівників, в якій вказано інженером з охорони праці Куліковський Володимир Михайлович. Водночас, переможцем ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не надано на вказаного працівника оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. Так, п.п 7 п. 2 Розділу 5 до ТД передбачено, що документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані. Порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання визначається Типовим положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), яке затв. Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15. Так. пунктом 3.13. даного Типового положення визначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Надане переможем ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Посвідчення № 092479 не відповідає вимогам п.п 7 п. 2 Розділу 5 до ТД та вимогам Додатку 2 до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, а саме: посвідчення має містити повне прізвище, ім’я та по батькові особи, якій воно видано. Водночас, Посвідчення № 092479 видано на «Куліковський Володимир Мих.». Отже, переможцем не надано оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці Куліковського Володимира Михайловича, інженера з охорони праці. Також зауважимо, що доданий до посвідчення протокол № 76с від 16.06.2021 року так само не відповідає вимогам п.п 7 п. 2 Розділу 5 до ТД та вимогам Додатку 1 до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, оскільки не містить заповненої інформації щодо дати та номеру наказу про створення комісії з перевірки знань, а також протокол не містить відбитка печатки органу, який проводив перевірку знань. Надана переможцем чорно-біла копія протоколу № 76с від 16.06.2021 року не засвідчена переможцем у порядку, визначеному тендерною документацією. Таким чином, Замовник передчасно визначив ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» переможцем тендеру, хоча повинен був надати вимогу про усунення невідповідностей в наданих документах щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Директор Ольга МАЗУРКЕВИЧ
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Усі документи,які вимагалася надано Переможцем
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: efea0a9c3c9443859dcddd0f442b242f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-15-009300-a.a1
Назва: Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ 12.06.2024 Замовником було висунуто повідомлення щодо виправлення невідповідностей: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. в кошторисній документації, яка подана Учасником в складі тендерної пропозиції, а саме в: зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва об’єкта (файл U_36_ДЦ_ЗКР_5.pdf), договірній ціні (файл U_36_ДЦ_ДЦ_3.pdf), розрахунку № 11. Кошти на покриття ризику (файл U_36_ДЦ_ДЦ_3.pdf) наявна інформація про Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва в розмірі 13,83379 грн без ПДВ, що є меншою, ніж 1,2 %, що не відповідає вимогам Додатку № 2 до тендерної документації». Згідно статті 43 Постанови №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Отже в п.1.1 Повідомлення щодо виправлення невідповідностей неправомірно вказано виправити нібито «занижені» Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, що є порушенням п.43 Особливостей. Учасник ПП «СМ-ІНВЕСТБУД» у період надання виправлень невідповідностей надав лист-роз’яснення від 11.06.2024 вих.01 щодо розрахунку Коштів на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва та розгорнутий КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК, № П-131 (Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Р) та Розрахунок № 11. Кошти на покриття ризику, тис. грн. Вимагаємо у Замовника скасувати рішення, щодо неправомірної дискваліфікації учасника ПП «СМ-ІНВЕСТБУД». У разі неможливості відміни такого рішення - відмінити тендер. Директор Ольга МАЗУРКЕВИЧ
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішення про дискваліфікацію Учасника є правомірним
Статус вимоги: Задоволено