-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Благоустрій території парку, кадастровий номер 3522580300:51:000:1048, с.Аджамка Кропивницького району; 45112711-2 – Благоустрій парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Торги не відбулися
5 546 926.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 734.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 734.63 UAH
Період оскарження:
14.05.2024 09:00 - 01.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
642a738e31494375809ff79937058734
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-000555-a.a2
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Аджамська сільська рада (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Благоустрій території парку, кадастровий номер 3522580300:51:000:1048, с.Аджамка Кропивницького району; 45112711-2 – Благоустрій парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-05-14-000555-a.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника.
Так, відповідно до Протоколу від 10.06.2024 року № 2, оприлюдненому в електронній системі Прозорро 12.06.2024, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.
Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 10.06.2024 року № 2, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним.
Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 10.06.2024 року № 2, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 17.06.2024 16:35
- Скарга.docx.asice.zip 17.06.2024 16:35
- Скарга.pdf 17.06.2024 16:35
- sign.p7s 17.06.2024 16:46
- рішення від 18.06.2024 № 10596.pdf 19.06.2024 16:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2024 №11111.pdf 27.06.2024 14:31
- Рішення від 26.06.2024 № 11111.pdf 01.07.2024 13:36
- Ухвала.pdf 21.06.2024 15:13
- Ухвала2.pdf 21.06.2024 15:13
- Афіна1.docx 21.06.2024 15:13
- Пояснення.pdf 21.06.2024 16:37
- Протокол20240719_12282655.pdf 19.07.2024 12:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2024 16:57
Дата розгляду скарги:
26.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.06.2024 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.07.2024 13:36
Дата виконання рішення Замовником:
19.07.2024 12:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №11111-р/пк-пз від 26.06.2024 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Афінацентр" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АРАКА" переможцем процедури закупівлі — "Благоустрій території парку, кадастровий номер 3522580300:51:000:1048, с. Аджамка Кропивницького району; 45112711-2 – Благоустрій 13 парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-14-000555-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cddb83353810450bbbd137030ed86038
Заголовок пункту скарги:
1. Підстава відхилення: «уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. Також у складі тендерної документації Замовника, для більш якісної і коректної підготовки учасниками своїх пропозицій, було опубліковано частину проєктно-кошторисної документації, а саме: Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на дорожній одяг, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на дорожній одяг (пам'ятник), Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01 на зовнішнє електричне освітлення, Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-02 на заземлення, Зовнішнє електричне освітлення , Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-04 на пусконалагоджувальні роботи. Відповідно до опублікованого технічного завдання передбачається виконувати роботи з улаштування асфальтобетонного покриття. В позиціях 10,12,15, 19, 23, 26,37,39,46 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 на дорожній одяг, згідно тендерного завдання, у Кошторисних нормах України Настанові з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4 передбачене використання катків 13т та/або 16т для забезпечення необхідного ущільнення покриття згідно будівельних норм. ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво встановлює, що укладання вирівнюючого шару(ів) необхідно виконувати асфальтоукладальниками та ущільнювати котками за традиційною технологією. Ущільнення укладеного товщиною менше ніж здійснюють двома жорсткобарабанними котками масою 8 і 13 т, що передбачено проєктною документацією. Учасник у складі своєї кошторисної документації, а також у Довідці про наявність обладнання та механізмів від 02 червня 2024 року вих.№ 02/06-3 зазначає, що планує виконувати роботи котками дорожніми BOMAG BW120AD-4 максимальна вага 3т та BOMAG BW174AD максимальна вага 9т, що недостатньою та не відповідає технічному завданню Замовника, а також спричиняє збільшення нормативного часу роботи техніки та строків виконання робіт.
Локальними кошторисами на будівельні роботи передбачено використання кранів вантажних до 16 т для виконання робіт, Учасник у складі своєї пропозиції зазначає, що має у розпорядженні Самохідну дизельна підйомну платформу YAULOTTE PIATTAFORME H15SDX, максимальна вантажопідйомність якої складає 700 кг відповідно до відкритих джерел. Учасник не надає техніко-економічне обґрунтування заміни чи будь-який лист-пояснення для Замовника, щодо відповідності заміни.».
Локальними кошторисами на будівельні роботи передбачено використання кранів вантажних до 16 т для виконання робіт, Учасник у складі своєї пропозиції зазначає, що має у розпорядженні Самохідну дизельна підйомну платформу YAULOTTE PIATTAFORME H15SDX, максимальна вантажопідйомність якої складає 700 кг відповідно до відкритих джерел. Учасник не надає техніко-економічне обґрунтування заміни чи будь-який лист-пояснення для Замовника, щодо відповідності заміни.».
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Разом з тим, вимоги до наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази наведено Замовником в п. 1 Додатку 3 до тендерної документації, натомість про невиконання саме цих вимог Скаржником у протоколі не йдеться. Тобто, наявне упереджене ставлення до Скаржника, яке проявляється в непрозорому підході до оцінки тендерної пропозиції Скаржника, та таке рішення має бути скасоване. Окремо слід зазначити, що Замовником не надано Скаржнику часу на виправлення віднайдених «невідповідностей», що, в свою чергу є також порушенням чинного законодавства України.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9970dd306b1b4b8dbca6fdf77cd0f624
Заголовок пункту скарги:
Підстава відхилення: «Додатком 3 тендерної документації Замовника встановлено вимоги, щодо підтвердження Учасників кваліфікаційним критеріям, а саме:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
підтвердження наявності працівників ВІДПОВІДНОЇ кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник ТОВ "Афінацентр" у складі своєї тендерної пропозиції надає « Довідка що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання і досвід з виконання заявлених робіт від 02 червня 2024 року Вих.№02/06-4», де серед працівників робітничих спеціальностей зазначає, що має наступних працівників: Машиніст укладача асфальтобетону, Водій навантажувача, Машиніст дорожньо-транспортних машин, Монтажник гіпсокартонних конструкцій, Опоряджувальник будівельний, Електрогазозварник, Озеленювач. Беручи до уваги те, що більше 50% вартості об’єкта будівництва складає виконання робіт з ремонту дорожнього одягу, а Учасник довідкою від 02 червня 2024 року Вих.№02/06-15 повідомив, що буде виконувати всі роботи по закупівлі: «45112711-2 – Благоустрій парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», самостійно, субпідрядні/співвиконавчі організації залучатись не будуть, то Замовник приходить до висновку, що працівників ВІДПОВІДНОЇ до предмету закупівлі спеціальності учасник немає. ВІДПОВІДНОЇ до предмету закупівлі спеціальності Учасник немає, а саме робітників дорожньої кваліфікації, окрім механізаторів.»
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Так само, як і в п. 1, Замовником демонструється упереджене ставлення до Скаржника, оскільки ТОВ «Афінацентр» виконано усі вимоги, що їх визначив Замовник в тендерній документації, а причини відхилення тендерної пропозиції є відверто надуманими та протиправними. Окремо слід зазначити, що Замовником не надано Скаржнику часу на виправлення віднайдених «невідповідностей», що, в свою чергу є також порушенням чинного законодавства України.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
358684309007401b81c1092b63534c22
Заголовок пункту скарги:
3. Підстава відхилення: «Відповідно до вимог п.2 розділу 4 тендерної документації договірна ціна учасника має бути складена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4. Наданий кошторис у складі пропозиції Учасника не містить відповідних позначень, які вимагалися умовами тендерної документації. До складу ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально – технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Також, кошторисна документація Учасника не враховує кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, механізм використання яких прописаний в проєкті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально – технічних ресурсів, рахованих у ціні пропозиції Учасника. Так як роботи по закупівлі №UA-2024-05-14-000555-а розраховані на 2024 – 2025 роках в межах фінансування Замовника, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, повинні бути включені в обов’язковому порядку, для економії і раціонального використання бюджетних коштів. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок твердої договірної ціни, де не передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі». При застосуванні даних «підстав відхилення» тендерної пропозиції Скаржника, Замовником не вказані дійсні вимоги, що містяться в складі тендерної документації. Замовником не вимагається ані тендерною документацією, ані проектом договору врахування коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, та рівною мірою, Замовник в протоколі відхилення не вказує на наявність такої вимоги. Таким чином, відхилення за цією підставою не є правомірним. Також, наголошуємо ці підстави для відхилення є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі умов, яких не має в тендерній документації. Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» ПРОСИМО: - Прийняти скаргу до розгляду; - Зобов'язати Аджамську сільську раду скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-05-14-000555-a; - Зобов'язати Аджамську сільську раду скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АРАКА». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-05-14-000555-a
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
00fdd8a69da64373adc6463de7188772
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-000555-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Аджамська сільська рада (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Благоустрій території парку, кадастровий номер 3522580300:51:000:1048, с.Аджамка Кропивницького району; 45112711-2 – Благоустрій парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-05-14-000555-a.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника.
Так, відповідно до Протоколу від 10.06.2024 року № 2, оприлюдненому в електронній системі Прозорро 12.06.2024, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.
Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі від 10.06.2024 року № 2, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним.
Доводи Замовника, наявні в Протоколі від 10.06.2024 року № 2, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx.asice.zip 17.06.2024 16:20
- Скарга.docx 17.06.2024 16:20
- Скарга.pdf 17.06.2024 16:20
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
17.06.2024 16:21
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b82f099b07c247aea2b6e640455e1cc9
Заголовок пункту скарги:
Підстава відхилення: «уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Підстава відхилення: «уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме:
Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. Також у складі тендерної документації Замовника, для більш якісної і коректної підготовки учасниками своїх пропозицій, було опубліковано частину проєктно-кошторисної документації, а саме: Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на дорожній одяг, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на дорожній одяг (пам'ятник), Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01 на зовнішнє електричне освітлення, Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-02 на заземлення, Зовнішнє електричне освітлення , Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-04 на пусконалагоджувальні роботи. Відповідно до опублікованого технічного завдання передбачається виконувати роботи з улаштування асфальтобетонного покриття. В позиціях 10,12,15, 19, 23, 26,37,39,46 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 на дорожній одяг, згідно тендерного завдання, у Кошторисних нормах України Настанові з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4 передбачене використання катків 13т та/або 16т для забезпечення необхідного ущільнення покриття згідно будівельних норм. ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво встановлює, що укладання вирівнюючого шару(ів) необхідно виконувати асфальтоукладальниками та ущільнювати котками за традиційною технологією. Ущільнення укладеного товщиною менше ніж здійснюють двома жорсткобарабанними котками масою 8 і 13 т, що передбачено проєктною документацією. Учасник у складі своєї кошторисної документації, а також у Довідці про наявність обладнання та механізмів від 02 червня 2024 року вих.№ 02/06-3 зазначає, що планує виконувати роботи котками дорожніми BOMAG BW120AD-4 максимальна вага 3т та BOMAG BW174AD максимальна вага 9т, що недостатньою та не відповідає технічному завданню Замовника, а також спричиняє збільшення нормативного часу роботи техніки та строків виконання робіт.
Локальними кошторисами на будівельні роботи передбачено використання кранів вантажних до 16 т для виконання робіт, Учасник у складі своєї пропозиції зазначає, що має у розпорядженні Самохідну дизельна підйомну платформу YAULOTTE PIATTAFORME H15SDX, максимальна вантажопідйомність якої складає 700 кг відповідно до відкритих джерел. Учасник не надає техніко-економічне обґрунтування заміни чи будь-який лист-пояснення для Замовника, щодо відповідності заміни.».
Разом з тим, вимоги до наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази наведено Замовником в п. 1 Додатку 3 до тендерної документації, натомість про невиконання саме цих вимог Скаржником у протоколі не йдеться.
Тобто, наявне упереджене ставлення до Скаржника, яке проявляється в непрозорому підході до оцінки тендерної пропозиції Скаржника, та таке рішення має бути скасоване.
Окремо слід зазначити, що Замовником не надано Скаржнику часу на виправлення віднайдених «невідповідностей», що, в свою чергу є також порушенням чинного законодавства України.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. Також у складі тендерної документації Замовника, для більш якісної і коректної підготовки учасниками своїх пропозицій, було опубліковано частину проєктно-кошторисної документації, а саме: Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на дорожній одяг, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на дорожній одяг (пам'ятник), Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01 на зовнішнє електричне освітлення, Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-02 на заземлення, Зовнішнє електричне освітлення , Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-04 на пусконалагоджувальні роботи. Відповідно до опублікованого технічного завдання передбачається виконувати роботи з улаштування асфальтобетонного покриття. В позиціях 10,12,15, 19, 23, 26,37,39,46 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 на дорожній одяг, згідно тендерного завдання, у Кошторисних нормах України Настанові з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4 передбачене використання катків 13т та/або 16т для забезпечення необхідного ущільнення покриття згідно будівельних норм. ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво встановлює, що укладання вирівнюючого шару(ів) необхідно виконувати асфальтоукладальниками та ущільнювати котками за традиційною технологією. Ущільнення укладеного товщиною менше ніж здійснюють двома жорсткобарабанними котками масою 8 і 13 т, що передбачено проєктною документацією. Учасник у складі своєї кошторисної документації, а також у Довідці про наявність обладнання та механізмів від 02 червня 2024 року вих.№ 02/06-3 зазначає, що планує виконувати роботи котками дорожніми BOMAG BW120AD-4 максимальна вага 3т та BOMAG BW174AD максимальна вага 9т, що недостатньою та не відповідає технічному завданню Замовника, а також спричиняє збільшення нормативного часу роботи техніки та строків виконання робіт.
Локальними кошторисами на будівельні роботи передбачено використання кранів вантажних до 16 т для виконання робіт, Учасник у складі своєї пропозиції зазначає, що має у розпорядженні Самохідну дизельна підйомну платформу YAULOTTE PIATTAFORME H15SDX, максимальна вантажопідйомність якої складає 700 кг відповідно до відкритих джерел. Учасник не надає техніко-економічне обґрунтування заміни чи будь-який лист-пояснення для Замовника, щодо відповідності заміни.».
Разом з тим, вимоги до наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази наведено Замовником в п. 1 Додатку 3 до тендерної документації, натомість про невиконання саме цих вимог Скаржником у протоколі не йдеться.
Тобто, наявне упереджене ставлення до Скаржника, яке проявляється в непрозорому підході до оцінки тендерної пропозиції Скаржника, та таке рішення має бути скасоване.
Окремо слід зазначити, що Замовником не надано Скаржнику часу на виправлення віднайдених «невідповідностей», що, в свою чергу є також порушенням чинного законодавства України.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. Також у складі тендерної документації Замовника, для більш якісної і коректної підготовки учасниками своїх пропозицій, було опубліковано частину проєктно-кошторисної документації, а саме: Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на дорожній одяг, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 на дорожній одяг (пам'ятник), Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01 на зовнішнє електричне освітлення, Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-02 на заземлення, Зовнішнє електричне освітлення , Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-04 на пусконалагоджувальні роботи. Відповідно до опублікованого технічного завдання передбачається виконувати роботи з улаштування асфальтобетонного покриття. В позиціях 10,12,15, 19, 23, 26,37,39,46 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 на дорожній одяг, згідно тендерного завдання, у Кошторисних нормах України Настанові з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4 передбачене використання катків 13т та/або 16т для забезпечення необхідного ущільнення покриття згідно будівельних норм. ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво встановлює, що укладання вирівнюючого шару(ів) необхідно виконувати асфальтоукладальниками та ущільнювати котками за традиційною технологією. Ущільнення укладеного товщиною менше ніж здійснюють двома жорсткобарабанними котками масою 8 і 13 т, що передбачено проєктною документацією. Учасник у складі своєї кошторисної документації, а також у Довідці про наявність обладнання та механізмів від 02 червня 2024 року вих.№ 02/06-3 зазначає, що планує виконувати роботи котками дорожніми BOMAG BW120AD-4 максимальна вага 3т та BOMAG BW174AD максимальна вага 9т, що недостатньою та не відповідає технічному завданню Замовника, а також спричиняє збільшення нормативного часу роботи техніки та строків виконання робіт. Локальними кошторисами на будівельні роботи передбачено використання кранів вантажних до 16 т для виконання робіт, Учасник у складі своєї пропозиції зазначає, що має у розпорядженні Самохідну дизельна підйомну платформу YAULOTTE PIATTAFORME H15SDX, максимальна вантажопідйомність якої складає 700 кг відповідно до відкритих джерел. Учасник не надає техніко-економічне обґрунтування заміни чи будь-який лист-пояснення для Замовника, щодо відповідності заміни.». Разом з тим, вимоги до наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази наведено Замовником в п. 1 Додатку 3 до тендерної документації, натомість про невиконання саме цих вимог Скаржником у протоколі не йдеться. Тобто, наявне упереджене ставлення до Скаржника, яке проявляється в непрозорому підході до оцінки тендерної пропозиції Скаржника, та таке рішення має бути скасоване. Окремо слід зазначити, що Замовником не надано Скаржнику часу на виправлення віднайдених «невідповідностей», що, в свою чергу є також порушенням чинного законодавства України.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
d46ed6d0d0d54f0a8c64cf416795f178
Заголовок пункту скарги:
Підстава відхилення: «Додатком 3 тендерної документації Замовника встановлено вимоги, щодо підтвердження Учасників кваліфікаційним критеріям
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Підстава відхилення: «Додатком 3 тендерної документації Замовника встановлено вимоги, щодо підтвердження Учасників кваліфікаційним критеріям, а саме: підтвердження наявності працівників ВІДПОВІДНОЇ кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Учасник ТОВ "Афінацентр" у складі своєї тендерної пропозиції надає « Довідка що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання і досвід з виконання заявлених робіт від 02 червня 2024 року Вих.№02/06-4», де серед працівників робітничих спеціальностей зазначає, що має наступних працівників: Машиніст укладача асфальтобетону, Водій навантажувача, Машиніст дорожньо-транспортних машин, Монтажник гіпсокартонних конструкцій, Опоряджувальник будівельний, Електрогазозварник, Озеленювач. Беручи до уваги те, що більше 50% вартості об’єкта будівництва складає виконання робіт з ремонту дорожнього одягу, а Учасник довідкою від 02 червня 2024 року Вих.№02/06-15 повідомив, що буде виконувати всі роботи по закупівлі: «45112711-2 – Благоустрій парку за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», самостійно, субпідрядні/співвиконавчі організації залучатись не будуть, то Замовник приходить до висновку, що працівників ВІДПОВІДНОЇ до предмету закупівлі спеціальності учасник немає. ВІДПОВІДНОЇ до предмету закупівлі спеціальності Учасник немає, а саме робітників дорожньої кваліфікації, окрім механізаторів.» Так само, як і в п. 1, Замовником демонструється упереджене ставлення до Скаржника, оскільки ТОВ «Афінацентр» виконано усі вимоги, що їх визначив Замовник в тендерній документації, а причини відхилення тендерної пропозиції є відверто надуманими та протиправними. Окремо слід зазначити, що Замовником не надано Скаржнику часу на виправлення віднайдених «невідповідностей», що, в свою чергу є також порушенням чинного законодавства України.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d3cc8da9e41c40e1b5763626080646d6
Заголовок пункту скарги:
Підстава відхилення: «Відповідно до вимог п.2 розділу 4 тендерної документації договірна ціна учасника має бути складена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Підстава відхилення: «Відповідно до вимог п.2 розділу 4 тендерної документації договірна ціна учасника має бути складена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4. Наданий кошторис у складі пропозиції Учасника не містить відповідних позначень, які вимагалися умовами тендерної документації. До складу ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально – технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Також, кошторисна документація Учасника не враховує кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, механізм використання яких прописаний в проєкті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально – технічних ресурсів, рахованих у ціні пропозиції Учасника. Так як роботи по закупівлі №UA-2024-05-14-000555-а розраховані на 2024 – 2025 роках в межах фінансування Замовника, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, повинні бути включені в обов’язковому порядку, для економії і раціонального використання бюджетних коштів. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок твердої договірної ціни, де не передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі». При застосуванні даних «підстав відхилення» тендерної пропозиції Скаржника, Замовником не вказані дійсні вимоги, що містяться в складі тендерної документації. Замовником не вимагається ані тендерною документацією, ані проектом договору врахування коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, та рівною мірою, Замовник в протоколі відхилення не вказує на наявність такої вимоги. Таким чином, відхилення за цією підставою не є правомірним. Також, наголошуємо ці підстави для відхилення є неправомірними, оскільки Скаржником виконано усі вимоги тендерної документації, проте Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі умов, яких не має в тендерній документації. Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» ПРОСИМО: - Прийняти скаргу до розгляду; - Зобов'язати Аджамську сільську раду скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-05-14-000555-a; - Зобов'язати Аджамську сільську раду скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АРАКА». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-05-14-000555-a