• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт старої будівлі Таращанського академічного ліцею «Ерудит» Таращанської міської ради Київської області з благоустроєм внутрішнього подвір'я школи»

Завершена

97 414 351.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 487 071.76 UAH
Період оскарження: 10.05.2024 14:35 - 28.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 80337a6e9ad84b0abe26ad48f3f65118
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-10-008074-a.c1
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
- аналогічним договором може вважатися виключно лише не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, що позбавило нас, як учасника прийняти участь у процедурі закупівлі. Водночас, замовник жодним чином не обґрунтував, чому аналогічним договором вважається виключно договір, лише не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. - подання звітності за чотири попередні календарні роки, а в іншому пункті за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану), яка містить суперечності в періоді подання звітності.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.05.2024 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.05.2024 11:53
Дата виконання рішення Замовником: 13.06.2024 12:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО УКРСОВПРОЕКТ", Мирошніченко Віталій 380442876042 USP@NPO.KIEV.UA

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c2b4aa2ade464e02bde16b20254d72d0
Заголовок пункту скарги: встановлення дискримінаційної вимоги щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Опис заперечення: Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації (сторінка 12-13) замовником встановлено дискримінаційну вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: аналогічним договором може вважатися виключно лише не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, що позбавило нас, як учасника прийняти участь у процедурі закупівлі. Водночас, замовник жодним чином не обґрунтував, чому аналогічним договором вважається виключно договір, лише не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Наше підприємство має значний досвід виконання аналогічних договорів протягом 2018-2020 років. Але ця інформація, водночас, не відповідає дискримінаційним вимогам щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, встановлених Замовником у тендерній документації. Слід зазначити, що ми маємо змогу підтвердити наш досвід виконання робіт сукупністю аналогічних договорів ( що не суперечить чинному законодавству України), які фактично відображають етапи виконання робіт з капітального ремонту та благоустрою по кожному окремому об’єкту ( за кожнім об’єктом: найменування робіт/об’єкту та замовника однакові на всіх етапах ). Етапність виконання робіт підтверджувалась укладанням різних договорів та залежала від черговості фінансування та виділення коштів замовнику.
Також наполягаємо, що роботи, які виконувались по кожному об’єкту співставні за складом та характером роботам, зазначеним Замовником в технічній специфікації (Додаток 3: Обсяги робіт). Після успішного завершення всіх етапів виконання робіт, кожен з двох об’єктів був зданий в експлуатацію у 2021 році та отримано сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів:
- за об’єктом № 1: "Капітальний ремонт приміщень та термосанація будівель Київського міського клінічного онкологічного центру на вул. Верховинній, 69 у Святошинському районі" отримано сертифікат № КВ122210106164 від 11.01.2021р.
- За об’єктом №2: «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» № КВ122210218369 від 25.02.2021р.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 1bbde40abb7b4699846a0368bec85f0d
Заголовок пункту скарги: - подання звітності за чотири попередні календарні роки, а в іншому пункті за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану), яка містить суперечності в періоді подання звітності.
Опис заперечення: Наступним пунктом Тендерної документації Замовником встановлено, зокрема, Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.

Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
– якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.

Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.

Наше підприємство має можливість підтвердити фінансову спроможність в розмірі встановленому у тендерній документації (копія фінансової звітності додається до скарги). Проте, вимоги Документації містять суперечності оскільки в одному пункті Замовником встановлено вимогу подання звітності за чотири попередні календарні роки, а в іншому за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану), що в подальшому може бути підставою відхилення пропозиції учасника, оскільки, Замовником в підтвердження фінансової спроможності вимагаються різні часові проміжки часу. Тобто фінансову звітність учасники повинні подати за попередні чотири календарні роки (2020-2023 роки), а обсяг мінімального розміру середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) (2018-2021 роки).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність фінансової спроможності
Тип порушення: Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Опис суті пункту скарги: Наступним пунктом Тендерної документації Замовником встановлено, зокрема, Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.

Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
– якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.

Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.

Наше підприємство має можливість підтвердити фінансову спроможність в розмірі встановленому у тендерній документації (копія фінансової звітності додається до скарги). Проте, вимоги Документації містять суперечності оскільки в одному пункті Замовником встановлено вимогу подання звітності за чотири попередні календарні роки, а в іншому за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану), що в подальшому може бути підставою відхилення пропозиції учасника, оскільки, Замовником в підтвердження фінансової спроможності вимагаються різні часові проміжки часу. Тобто фінансову звітність учасники повинні подати за попередні чотири календарні роки (2020-2023 роки), а обсяг мінімального розміру середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) (2018-2021 роки).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації