-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
4 871 903.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 48 719.03 UAH
мін. крок: 1% або 48 719.03 UAH
Період оскарження:
09.05.2024 22:27 - 14.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
5892fb5f89e04bdf933ee63ac95e087f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-09-012173-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- BG 2404 (1).zip 24.05.2024 08:13
- Скарга UA-2024-05-09-012173-a.docx 24.05.2024 08:13
- Скарга UA-2024-05-09-012173-a.docx.p7s 24.05.2024 08:13
- sign.p7s 24.05.2024 08:14
- Рішення від 28.05.2024 № 9287.pdf 28.05.2024 17:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2024 № 9798.pdf 05.06.2024 14:30
- Рішення від 04.06.2024 № 9798.pdf 07.06.2024 10:55
- Протокол відхилення.pdf 30.05.2024 17:27
- Протокол відхилення 20.05.2024.docx 30.05.2024 17:27
- Пояснення Скарга.pdf 30.05.2024 17:27
- Пояснення Скарга.docx 30.05.2024 17:27
- Протокол відхилення рішення АМКУ.docx 07.06.2024 14:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.05.2024 15:14
Дата розгляду скарги:
04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2024 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2024 10:55
Дата виконання рішення Замовником:
07.06.2024 14:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення уповноваженої особи (протокол від 20.05.2024 №20-05/1) про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕП-КЕПІТАЛ." за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-09-012173-a скасовано учасника повернуто на квалыфыкацыю
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
69ec3e73e3a54ddaa2a5bceb34010cbe
Заголовок пункту скарги:
Державне підприємство "Санаторій "Конча-Заспа" (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-09-012173-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт першого поверху спального корпусу №2 ДП «Санаторій «Конча-Заспа», який розташовано за адресою: м. Київ, Голосіївський район, Столичне шосе, 215).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- ( надалі Скаржник).
2. ТОВ «Будівництво та меблі».
20 травня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню
Опис заперечення:
Підстави відхилення згідно протокол від 20.05.2024 р №20-05/1.
В ході аналізу документів наданих учасником у складі тендерної пропозиції було встановлено:
Бенефіціаром банківської гарантії №2404-24Г від 16.05.2024 (файл BG2404.pdf в складі BG 2404.zip) визначено Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, Ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 37448113, адреса місцезнаходження: 02091Україна Київська область Київ вул. Харківське шосе, 168-к.
Отже тендерна пропозиція учасника не містить забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії виданої на ім’я Замовника. Учасник не дотримався вимог оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-05-09-012173-a та п.2 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене
ВИРІШИЛА:
Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП- КЕПІТАЛ» код ЄДРПОУ: 44668048 подану для участі у закупівлі UA-2024-05-09-012173-a за предметом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт першого поверху спального корпусу №2 ДП «Санаторій «Конча-Заспа», який розташовано за адресою: м. Київ, Голосіївський район, Столичне шосе, 215 ДК 021:2015: 45451100-4 Оздоблювальні роботи) на підставі абз. 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
В ході аналізу документів наданих учасником у складі тендерної пропозиції було встановлено:
Бенефіціаром банківської гарантії №2404-24Г від 16.05.2024 (файл BG2404.pdf в складі BG 2404.zip) визначено Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, Ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 37448113, адреса місцезнаходження: 02091Україна Київська область Київ вул. Харківське шосе, 168-к.
Отже тендерна пропозиція учасника не містить забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії виданої на ім’я Замовника. Учасник не дотримався вимог оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-05-09-012173-a та п.2 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене
ВИРІШИЛА:
Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП- КЕПІТАЛ» код ЄДРПОУ: 44668048 подану для участі у закупівлі UA-2024-05-09-012173-a за предметом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт першого поверху спального корпусу №2 ДП «Санаторій «Конча-Заспа», який розташовано за адресою: м. Київ, Голосіївський район, Столичне шосе, 215 ДК 021:2015: 45451100-4 Оздоблювальні роботи) на підставі абз. 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерних пропозицій
Тип порушення:
Забезпечення тендерних пропозицій
Опис суті пункту скарги:
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції Скаржника
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р. III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 100 000,00 грн. 00 коп.
Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта.
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис.
Електронна банківська гарантія що не підписана електронним підписом вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів.
Відповідно до абзацу вісімнадцятий пункту 26 Положення, реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме:
Гарантія має містити реквізити гарантії, що є обов’язковими для складання гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
код банку (у разі наявності);
адреса місцезнаходження;
поштова адреса для листування;
адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація:
повне найменування - для юридичної особи;
прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента;
реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи – «__________»;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія – «код ЄДРПОУ _______, Категорія замовника: __________»;
адреса місцезнаходження – «______________»;
Банківські реквізити замовника: «_________»;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, не настане:
сплата бенефіціару суми гарантії;
отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією;
отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються:
дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях (не повинен перевищувати 5 банківських днів).
Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Електронна банківська гарантія що не підписана кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Також обов’язково в банківській гарантії зазначаються умови, за яких надається право вимагати платіж, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта).
Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. 44 Особливостей.
Заперечення на відхилення
На виконання умов Тендерної документації скаржником в складі Тендерної пропозиції надано наступні документи, зокрема:
- Банківська гарантія №2404-24Г від 16.05.2024;
Відповідно до банківської гарантії №2404-24Г вона містить наступну інформацію,
Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2024-05-09-012173-a, Відкриті торги з особливостями , вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO" https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-09-012173-a, ID у ЦБД b2a788350ab246729a93d740f32cfe0d
Інформація щодо тендерної документації: НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг за кодом Національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт першого поверху спального корпусу №2 ДП «Санаторій «Конча-Заспа», який розташовано за адресою: м. Київ, Голосіївський район, Столичне шосе, 215» ЗАТВЕРДЖЕНО: Рішення Уповноваженої особи від «10» травня 2024 р. протокол № 10-05/1 від 10.05.2024 І. ШУШПАННІКОВА , дата оголошення 09.05.2024р.
Таким чином банківська гарантія видана згідно предмета закупівлі і ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівлі Prozorro.
Банківська гарантія по сумі закупівлі і по посиланням на матеріали тендерної документації повністю відповідає закупівлі UA-2024-05-09-012173-a.
Разом з тим, банківська гарантія містить
Найменування бенефіціара: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, Ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 37448113, адреса місцезнаходження: 02091Україна Київська область Київ вул. Харківське шосе, 168-к, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином банківська гарантія містить всі ідентифікуючі ознаки щодо предмету закупівлі крім зазначення правильного найменування Замовника (бенефіціара)
Замовник повинен був врахувати наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, у випадку встановлення невідповідностей, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення невідповідностей, чого ним не було здійснено
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р. III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 100 000,00 грн. 00 коп.
Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта.
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис.
Електронна банківська гарантія що не підписана електронним підписом вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів.
Відповідно до абзацу вісімнадцятий пункту 26 Положення, реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме:
Гарантія має містити реквізити гарантії, що є обов’язковими для складання гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
код банку (у разі наявності);
адреса місцезнаходження;
поштова адреса для листування;
адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація:
повне найменування - для юридичної особи;
прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента;
реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи – «__________»;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія – «код ЄДРПОУ _______, Категорія замовника: __________»;
адреса місцезнаходження – «______________»;
Банківські реквізити замовника: «_________»;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, не настане:
сплата бенефіціару суми гарантії;
отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією;
отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються:
дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях (не повинен перевищувати 5 банківських днів).
Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Електронна банківська гарантія що не підписана кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Також обов’язково в банківській гарантії зазначаються умови, за яких надається право вимагати платіж, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта).
Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. 44 Особливостей.
Заперечення на відхилення
На виконання умов Тендерної документації скаржником в складі Тендерної пропозиції надано наступні документи, зокрема:
- Банківська гарантія №2404-24Г від 16.05.2024;
Відповідно до банківської гарантії №2404-24Г вона містить наступну інформацію,
Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2024-05-09-012173-a, Відкриті торги з особливостями , вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO" https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-09-012173-a, ID у ЦБД b2a788350ab246729a93d740f32cfe0d
Інформація щодо тендерної документації: НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг за кодом Національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт першого поверху спального корпусу №2 ДП «Санаторій «Конча-Заспа», який розташовано за адресою: м. Київ, Голосіївський район, Столичне шосе, 215» ЗАТВЕРДЖЕНО: Рішення Уповноваженої особи від «10» травня 2024 р. протокол № 10-05/1 від 10.05.2024 І. ШУШПАННІКОВА , дата оголошення 09.05.2024р.
Таким чином банківська гарантія видана згідно предмета закупівлі і ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівлі Prozorro.
Банківська гарантія по сумі закупівлі і по посиланням на матеріали тендерної документації повністю відповідає закупівлі UA-2024-05-09-012173-a.
Разом з тим, банківська гарантія містить
Найменування бенефіціара: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, Ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 37448113, адреса місцезнаходження: 02091Україна Київська область Київ вул. Харківське шосе, 168-к, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином банківська гарантія містить всі ідентифікуючі ознаки щодо предмету закупівлі крім зазначення правильного найменування Замовника (бенефіціара)
Замовник повинен був врахувати наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином, у випадку встановлення невідповідностей, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення невідповідностей, чого ним не було здійснено
×
-
Назва доказу:
банківська гарантія
-
Опис доказу:
Таким чином, у випадку встановлення невідповідностей, Замовник повинен був надати 24 години на виправлення невідповідностей, чого ним не було здійснено
-
Повʼязаний документ:
BG 2404 (1).zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був надати 24 години на усунення невідповідностей, затим здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого він би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Державне підприємство "Санаторій "Конча-Заспа" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи Поточний ремонт першого поверху спального корпусу №2 ДП «Санаторій «Конча-Заспа», який розташовано за адресою: м. Київ, Голосіївський район, Столичне шосе, 215), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № : UA-2024-05-09-012173-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.