• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95 , дизельне паливо

Категорія Замовника: п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.”Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою

Завершена

2 989 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 946.00 UAH
Період оскарження: 09.05.2024 13:57 - 31.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції згідно Протоколу №64 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.06.2024 року

Номер: 181851c9760b404aa31ed4ef4b949c63
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-006889-a.c2
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції згідно Протоколу №64 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.06.2024 року
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.06.2024 13:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.06.2024 11:58
Дата виконання рішення Замовником: 26.06.2024 14:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Усунення порушень відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10826-р/пк-пз від 21.06.2024
Автор: ТОВ "БРЕНТ ОЙЛ-95", Андрій Олександрович Лялюк +380972020403 tender.brentoil-95@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1a36708c73bd426ab5619bb8efe36f68
Заголовок пункту скарги: Замовником, КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", було прийняте рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-95»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: За результатами розгляду тендерних пропозицій, згідно Протоколу №64 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.06.2024 року (далі – Протокол) Замовником, КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", було прийняте рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-95» (далі – Учасник), де зазначається зокрема:
«замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме:
1. у п.1 Додатку 4 тендерної документації зазначено, що постачання пального здійснюється за допомогою виданих талонів, які видаються для отримання товару на АЗС. АЗС мають бути розташовані неподалік від місця базування автотранспорту Замовника, а саме, в одному із даних населених пунктів: м. Красноград, с. Наталине, с. Піщанка Красноградського району Харківської області.
Учасником надано довідку з переліком діючих АЗС № 24/188-13 від 31.05.2024 та гарантійний лист в який вказані не всі населені пункти, що вимагаються Замовником та суперечить вимогам п.1 Додатку 4 тендерної документації;
2. учасником надано гарантійний лист № 3005/24-01 від 30.05.2024 від ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98», що суперечить вимогам п.2.1 Додатку 4 тендерної документації, а саме: гарантійний лист повинен бути датований не раніше дати оголошення тендерної пропозиції Замовника.».
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
- тендерною пропозицією за формою згідно Додатку № 1;
- загальними відомостями про Учасника торгів за формою згідно Додатку № 2;
- інформацією, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та документами, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку № 4;
- проєктом договору згідно Додатку № 5;
- листом-згодою на обробку персональних даних за формою згідно Додатку №6;
- інформацією, що підтверджує правомочність представника (представників) учасника на підписання документів тендерної пропозиції, у тому числі проєкту договору, а саме: копія документу, який підтверджує обрання (або призначення) керівника юридичної особи, а також копія протоколу зборів засновників юридичної особи, копія останньої редакції статуту юридичної особи, а також копія довіреності (або доручення), оформленого відповідно до чинного законодавства (якщо повноваження щодо підпису надані уповноваженій особі на підставі зазначеного документу);
- іншими документами, передбаченими тендерною документацією … .
Відповідно до пункту 8 розділу 3 тендерної документації Замовника Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 4 до цієї тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно технічної специфікації тендерної документації (Додаток № 4). Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість заміни їх Учасником на еквіваленти..
Додаток 4 до тендерної документації містить Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Умовами Додатку 4 до тендерної документації Замовника, зокрема, встановлено, що «Постачання пального здійснюється за допомогою виданих талонів, які видаються для отримання товару на АЗС. АЗС мають бути розташовані неподалік від місця базування автотранспорту Замовника, а саме, В ОДНОМУ ІЗ ДАНИХ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ: м.Красноград, с.Наталине, с. Піщанка Красноградського району Харківської області.», а також встановлено, що «Учасник повинен надати гарантійний лист від власника, орендаря, користувача запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову , Харківській області, зразками талонів (паливних/смарт- і скретч-карток), датований не раніше дати оголошення тендерної пропозиції Замовника.»
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься зокрема:
1. Довідки з переліком діючих АЗС, що містяться у файлі «Технічна частина.pdf» на сторінках 7 – 10 за Вих.№ 24/188-13 та Вих.№ 24/188-03 від 31.05.2024 року, в яких зазначені АЗС, що розташовані за наступними адресами:
Харківська область, місто Харків, вулиця Кузінська (Революції 1905 року), будинок 1
Харківська область, місто Харків, проспект Льва Ландау, будинок 33
Харківська область, місто Харків, вулиця Зубарєва, будинок 42
Харківська область, місто Харків, вулиця Велика Кільцева, будинок 6а
Харківська область, місто Чугуїв, вулиця Ростовська, будинок 19
Харківська область, місто Ізюм, вулиця Шмідта, будинок 18а
Харківська область, місто Зміїв, вулиця Харківська, будинок 75
Харківська область, Богодухівський район, село Мусійки, вулиця Харківська, будинок 203
Харківська область, Лозівський район, місто Первомайський, вулиця Польова, 1-а
Харківська область, місто Лозова, вулиця Гвардійська, будинок 43 А
Харківська область, Красноградський район, с. Наталине, вулиця І. Сенченко, 101
Полтавська область, Полтавський район, с/р Ковалівська, автошлях Київ-Харків-Довжанський, 349 км+800 м
Полтавська область, смт. Нові Санжари, вулиця Центральна, будинок 105/2
Одеська область, Білгород-Дністровський район, с/р Козацька, 67-й км автошляху Одеса-Рені
Київська область, Броварський район, с. Княжичі, автодорога Броварська окружна, 26 км
Київська область, Києво-Святошинський район, с. Софіївська Борщагівка, вулиця Садова, 48а
Сумська область, с. Верхня Сироватка, вул. Зарічна, будинок 1а
Сумська область, Охтирський район, с. Пологи, вул. Центральна, будинок 8.
2. Гарантійний лист від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», що міститься у файлі «Технічна частина.pdf» на сторінках 5 – 6 за Вих.№3005/24-01 від 30.05.2024 року наступного змісту:
«ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» код ЄДРПОУ 43622380, яке є юридичною особою, що здійснює господарську діяльність з реалізації пального зі стаціонарних автозаправних станцій (далі – АЗС) під брендом (назвою) Brent Oil, розташованих за адресами:
Харківська область, місто Харків, вулиця Кузінська (Революції 1905 року), будинок 1
Харківська область, місто Харків, проспект Льва Ландау, будинок 33
Харківська область, місто Харків, вулиця Зубарєва, будинок 42
Харківська область, місто Харків, вулиця Велика Кільцева, будинок 6а
Харківська область, місто Чугуїв, вулиця Ростовська, будинок 19
Харківська область, місто Ізюм, вулиця Шмідта, будинок 18а
Харківська область, місто Зміїв, вулиця Харківська, будинок 75
Харківська область, Богодухівський район, село Мусійки, вулиця Харківська, будинок 203
Харківська область, Лозівський район, місто Первомайський, вулиця Польова, 1-а
Харківська область, Лозівський район, місто Лозова, вулиця Гвардійська, будинок 43 А
Харківська область, Красноградський район, с. Наталине, вулиця І. Сенченко, 101
Полтавська область, Полтавський район, с/р Ковалівська, автошлях Київ-Харків-Довжанський, 349 км +800 м
Полтавська область, смт. Нові Санжари, вулиця Центральна, будинок 105/2
Одеська область, Білгород-Дністровський район, с/р Козацька, 67-й км автошляху Одеса-Рені
Київська область, Броварський район, с. Княжичі, автодорога Броварська окружна, 26 км
Київська область, Києво-Святошинський район, с. Софіївська Борщагівка, вулиця Садова, 48а
Сумська область, с. Верхня Сироватка, вул. Зарічна, будинок 1а
Сумська область, Охтирський район, с. Пологи, вул. Центральна, будинок 8,
на підставі чинних ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, виданих, безпосередньо, на зазначені АЗС на ім’я ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», наступним повідомляє про укладений договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-95».». Зазначений Гарантійний лист також містить технічний опис талонів Brent Oil, відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Учасник пропонує Замовнику отримувати пальне, що є предметом закупівлі на 18-ти АЗС мережі Brent Oil, серед яких наявна АЗС в одному із даних населених пунктів: м. Красноград, с.Наталине, с. Піщанка Красноградського району Харківської області, а саме АЗС Brent Oil, що розташована, безпосередньо, у с. Наталине Красноградського району Харківської області за адресою вулиця І. Сенченко, 101, про що надає відповідну інформацію та документи у складі своєї тендерної пропозиції. Таким чином, вимоги Додатку 4 тендерної документації Замовника в цій частині Учасником виконано та Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Учасника з наведеної причини.
Згідно Інформації про процедуру UA-2024-05-09-006889-a Замовника КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" за предметом Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95 , дизельне паливо, що міститься у відкритому доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-09-006889-a, дата оприлюднення (оголошення) зазначеної процедури закупівлі 09.05.2024 року о 13:57.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист від орендаря запропонованих АЗС про укладений договір з Учасником з переліком АЗС по Харкову , Харківській області, зразками талонів, за Вих.№ 3005/24-01 від 30.05.2024 року, тобто датований пізніше (не раніше) дати оголошення тендерної пропозиції Замовника, а саме не раніше 09.05.2024 року. Таким чином, вимоги Додатку 4 тендерної документації Замовника в цій частині Учасником виконано та Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Учасника з наведеної причини.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: bd0612079b5c4cd5bdf862451395adfb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-006889-a.b1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95 , дизельне паливо, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-09-006889-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників документів здійснення перевірки на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та документ укладений між АЗС та мобільною лабораторіє 2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників АЗС у кожній області України обов’язково; 3. Вилучити із тендерної документації умову щодо щодо строку дії талонів/скретч-карт не менше 2 років /або безстрокові.
Дата розгляду скарги: 23.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.05.2024 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.05.2024 16:28
Дата виконання рішення Замовником: 29.05.2024 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальною установою " Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради" внесено зміни до тендерної документації, проекту договору та оголошення про проведення відкритих торгів, відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 9075 -р/пк-пз від 23.05.2024 з розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Інтерференц Систем" від 13 травня 2024 № UA-2024-05-09-006889-a.b1.
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 10a7ac223f9d41b7acf250f3f80a3196
Заголовок пункту скарги: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників документів здійснення перевірки на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та документ укладений між АЗС та мобільною лабораторіє
Опис заперечення:
1.1. В пункті 1 Додатку 4 до тендерної документації, Замовником визначено Предмет закупівлі:
1.Предмет закупівлі: Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95, дизельне паливо, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
Умови поставки: закупівля бензину А-95 та дизельного палива для автотранспортних засобів замовника здійснюється безпосередньо на АЗС учасника (постачальника) за талонами учасника (постачальника).
В пункті 2.5 Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників документів здійснення перевірки на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та документ укладений між АЗС та мобільною лабораторіє:
«2.5. Учасник повинен надати документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області.»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування
Опис суті пункту скарги: Відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники надали документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією, що є дискримінаційною вимогою, оскільки предметом закупівлі є талони.
Скаржник має партнерські договори з емітентами талонів, а тому документи в частині перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією, можуть тільки особи – власники таких АЗС (власники мережі), що свідчить про дискримінаційність даної вимоги. З огляду на те, що паливні талони реалізуються не кожною окремою АЗС, а централізовано, через укладення партнерських договорів з відповідною мережею, то учасники закупівлі, які не є власниками або орендарями АЗС, на якій Замовник планує отримувати паливо, не матимуть технічної можливості надати підтверджуючі документи щодо точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки предметом закупівлі є талони мережі заправних станцій, а не послуги конкретних АЗС. Обов'язком учасника у випадку укладення договору з Замовником буде поставка саме палива шляхом відпуску талонів, що дають право отримати ПММ, а не продаж безпосередньо паливно-мастильних матеріалів у роздріб. На підставі отриманих талонів Замовник набуває право на отримання фактичного обсягу пального, зазначеного в тендерній документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС Маршал (Лілія) для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами:
Ізюм, вулиця Ростовський шлях, 2А
Балаклія, вулиця Новоселівка, 130
Лозова, вулиця Некрасова, 2
Добренька, вулиця Садова, 1/1
Наталине, вулиця Димитрова, 86
Піщанка, вулиця Полтавська, 215
Павлівка, вулиця Жовтнева, 132А
Печеніги, вулиця Кулика, 43
Чугуїв, вулиця Харківська, 2А
Харків, вулиця Дробицька, 1
Кулиничі, вулиця Сіверська, 179
Харків, Салтівське шосе, 167
Харків, вулиця Олімпійська, 8
Харків, Мерефянське шосе, 21А
Харків, проспект Гагаріна, 365Б
Харків, Театральний провулок, 12А
Харків, вулиця Пушкінська, 85
Кулиничі, вулиця Леся Сердюка, 3А
Сіряки, вулиця Кільцева, 16
Бистре, вулиця Красноградська, 2
Валки, вулиця Шевченка, 15А
Варто звернути увагу на той факт, що партнер Скаржника ТОВ «МАРШАЛ КАРД» не власник мережі АЗС Маршл (Лілія), а отже не має законодавчих підстав на отримання документів, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На пыдтвердження якості предмету закупівлі Скаржник може надати паспорт якості та декларації про відповідність на Бензин А95 та Дизельне паливо.

Документальне підтвердження/докази:
Додаток 1: (Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з продавцем талонів мережі АЗС Маршал (Лілія) (договір № 255-23 від 05.10.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № 255-23 від 05.10.2023 р: Постачальник зобов’язується постачати Покупцю партіями через мережу партнерських АЗС в установлені договором строки пальне для автотранспортних засобів (бензин А-92 EURO, бензин А-95 EURO, дизельне пальне EURO, газ вуглеводний скраплений) (надалі – Товар), а Покупець зобов’язується прийняти Товар і сплатити його вартість у порядку та на умовах цього договору.
3.2. Передача Покупцю талонів на Товар здійснюється по місцезнаходженню офісу Постачальника. Факт передачі талона(ів) підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар. Передача талонів відбувається в день зарахування на рахунок Постачальника передоплати за товар.
3.3. Право власності на Товар переходить до Покупця з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Товар повертається (видається) Покупцю або пред’явнику талону, придбаного на умовах цього договору зі зберігання лише на підставі та в обмін на талон(и) на Товар, виданий Постачальником Покупцю на умовах, передбачених цим Договором. Талон на Товар виготовляється на паперовому носії, який містить емблему торгової марки «Marshal», вказівку на вид (марку) товару та номінал, голографічне зображення та інші ступені захисту. На зворотньому обороті талона нанесено штрих-код, номер талону та срок дії талону. Талон на Товар є товарно-розпорядчим документом на Товар на підставі якого здійснюється видача (повернення) Товару за місцем його зберігання (АЗС). Талон на Товар не є розрахунковим чи платіжним засобом. Для отримання Товару зі зберігання (заправки пальним транспортного засобу на АЗС) водій пред’являє оператору АЗС талон на Товар. Оператор АЗС здійснює відповідну ідентифікацію талона, за допомогою спеціального обладнання, на Товар і, на підставі цього, здійснює фактичну передачу (видачу) Товару відповідної марки та кількості. При видачі Товару, талон на пальне залишається у оператора, що є підтвердженням факту отримання Покупцем Товару зі зберігання відповідного асортименту та кількості.
Постачальник зобов’язуються повертати Покупцю Товар зі зберігання лише протягом терміну (строку) дії талонів на Товар.
3.8. Зберігання та видача (передача) Товару зі зберігання здійснюються на АЗС партнерів Постачальника. Перелік A3C може змінюватися Постачальником в односторонньому порядку. Повідомлення про такі зміни можуть надсилатися Покупцю засобами електронного зв’язку.
3.9. Товар Покупця видається на АЗС партнерів Постачальника тільки пред'явнику талону(ів) на Товар. Покупець гарантує, що кожен, хто пред’являє талон на Товар, є його уповноваженим представником на отримання Товару від Постачальника.)
Додаток 2: (Зразки талонів)
Додаток 3: (Паспорт якості на Бензин А95 та декларація про відповідність на Бензин А95)
Додаток 4: (Паспорт якості на Дизельне паливо та декларація про відповідність на Дизельне паливо)

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: c79f1cca73804aa2be7f7f1f0cf63c0c
Заголовок пункту скарги: 2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасників АЗС у кожній області України обов’язково;
Опис заперечення: 1.2. В пункті 2.5 Додатку № 4 до тендерної документації, Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у кожній області України обов’язково:

«2.4.Учасник повинен мати розвинену мережу АЗС (власних/орендованих, партнерських) по всій Україні у кожній області обов’язково, що підтверджено довідкою з посиланням на сайт Учасника.»

Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги: Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника у кожній області обов’язково - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС Маршал (Лілія) для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами за вимогами щодо місцезнаходження у м. Харкові та Харківській області:
Ізюм, вулиця Ростовський шлях, 2А
Балаклія, вулиця Новоселівка, 130
Лозова, вулиця Некрасова, 2
Добренька, вулиця Садова, 1/1
Наталине, вулиця Димитрова, 86
Піщанка, вулиця Полтавська, 215
Павлівка, вулиця Жовтнева, 132А
Печеніги, вулиця Кулика, 43
Чугуїв, вулиця Харківська, 2А
Харків, вулиця Дробицька, 1
Кулиничі, вулиця Сіверська, 179
Харків, Салтівське шосе, 167
Харків, вулиця Олімпійська, 8
Харків, Мерефянське шосе, 21А
Харків, проспект Гагаріна, 365Б
Харків, Театральний провулок, 12А
Харків, вулиця Пушкінська, 85
Кулиничі, вулиця Леся Сердюка, 3А
Сіряки, вулиця Кільцева, 16
Бистре, вулиця Красноградська, 2
Валки, вулиця Шевченка, 15А
При цьому, зазначена мережа АЗС не має АЗС у кожній області України.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС у кожній області України .
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі МАРШАЛ (Лілія), яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС у кожній області України, а саме АЗС відповідної мережі відсутні в:
- Львівській області;
- Івано-Франківській області;
- Закарпатській області;
- Чернівецькій області;
- Тернопільській області;
- Луцькій області;
- Рівненській області;
- Хмельницькій області;
- Вінницькій області;
та ще декількох областях України, згідно карти мережі АЗС на офіційному сайті мережі https://marshal.ua/network .

Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- наявності АЗС у кожній області України.
Документальне підтвердження/докази:
Додаток 1: (Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з продавцем талонів мережі АЗС Маршал (Лілія) (договір № 255-23 від 05.10.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № 255-23 від 05.10.2023 р: Постачальник зобов’язується постачати Покупцю партіями через мережу партнерських АЗС в установлені договором строки пальне для автотранспортних засобів (бензин А-92 EURO, бензин А-95 EURO, дизельне пальне EURO, газ вуглеводний скраплений) (надалі – Товар), а Покупець зобов’язується прийняти Товар і сплатити його вартість у порядку та на умовах цього договору.
3.2. Передача Покупцю талонів на Товар здійснюється по місцезнаходженню офісу Постачальника. Факт передачі талона(ів) підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар. Передача талонів відбувається в день зарахування на рахунок Постачальника передоплати за товар.
3.3. Право власності на Товар переходить до Покупця з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Товар повертається (видається) Покупцю або пред’явнику талону, придбаного на умовах цього договору зі зберігання лише на підставі та в обмін на талон(и) на Товар, виданий Постачальником Покупцю на умовах, передбачених цим Договором. Талон на Товар виготовляється на паперовому носії, який містить емблему торгової марки «Marshal», вказівку на вид (марку) товару та номінал, голографічне зображення та інші ступені захисту. На зворотньому обороті талона нанесено штрих-код, номер талону та срок дії талону. Талон на Товар є товарно-розпорядчим документом на Товар на підставі якого здійснюється видача (повернення) Товару за місцем його зберігання (АЗС). Талон на Товар не є розрахунковим чи платіжним засобом. Для отримання Товару зі зберігання (заправки пальним транспортного засобу на АЗС) водій пред’являє оператору АЗС талон на Товар. Оператор АЗС здійснює відповідну ідентифікацію талона, за допомогою спеціального обладнання, на Товар і, на підставі цього, здійснює фактичну передачу (видачу) Товару відповідної марки та кількості. При видачі Товару, талон на пальне залишається у оператора, що є підтвердженням факту отримання Покупцем Товару зі зберігання відповідного асортименту та кількості.
Постачальник зобов’язуються повертати Покупцю Товар зі зберігання лише протягом терміну (строку) дії талонів на Товар.
3.8. Зберігання та видача (передача) Товару зі зберігання здійснюються на АЗС партнерів Постачальника. Перелік A3C може змінюватися Постачальником в односторонньому порядку. Повідомлення про такі зміни можуть надсилатися Покупцю засобами електронного зв’язку.
3.9. Товар Покупця видається на АЗС партнерів Постачальника тільки пред'явнику талону(ів) на Товар. Покупець гарантує, що кожен, хто пред’являє талон на Товар, є його уповноваженим представником на отримання Товару від Постачальника.)
Додаток 2: (Зразки талонів)
Додаток 3: (Посилання на сайт мережі АЗС Маршал (Лілія) https://marshal.ua/network )
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 004f6bc87fec40bcb556dad573493308
Заголовок пункту скарги: 3. Вилучити із тендерної документації умову щодо щодо строку дії талонів/скретч-карт не менше 2 років /або безстрокові.
Опис заперечення: 2. Про суперечливі умови тендерної документації:

2.1. В пункті 2.2. Додатку 4 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо строку дії талонів/скретч-карт не менше 2 років /або безстрокові:

«2.2.Термін дії талонів/скетч-карток повинен бути не менше 2 років/або безстроковими.
Зберігання товару, що передано Замовнику по придбаним талонам/скетч-карткам має бути підтверджений Договорами використання/зберігання товару між учасником та запропонованими АЗС учасника до повного їх використання у м Харкові, Харківській області.»
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно Проєкту договору, опублікованого Замовником у Додатку № 5 до ТД визначено у Розділі 10. 1 Строк дії Договору: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2024 року.»
Також, Замовником встановлено умови для учасників процедури закупівлі у п. 4.4. Розділу І тендерної документації та Згідно Проєкту договору, опублікованого Замовником, визначено Строк поставки товару: «Строк поставки: до 15.06.2024 року.»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис суті пункту скарги: 2.1. В пункті 2.2. Додатку 4 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо строку дії талонів/скретч-карт не менше 2 років /або безстрокові:

«2.2.Термін дії талонів/скетч-карток повинен бути не менше 2 років/або безстроковими.
Зберігання товару, що передано Замовнику по придбаним талонам/скетч-карткам має бути підтверджений Договорами використання/зберігання товару між учасником та запропонованими АЗС учасника до повного їх використання у м Харкові, Харківській області.»
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно Проєкту договору, опублікованого Замовником у Додатку № 5 до ТД визначено у Розділі 10. 1 Строк дії Договору: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2024 року.»
Також, Замовником встановлено умови для учасників процедури закупівлі у п. 4.4. Розділу І тендерної документації та Згідно Проєкту договору, опублікованого Замовником, визначено Строк поставки товару: «Строк поставки: до 15.06.2024 року.»

Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині строку дії талонів/скретч-карток на пальне не менше 2 років/або безстрокові, та в частині строку дії Договору – до 31 грудня 2024 року.

Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів не менше 2 років або безстрокові, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині строку дії талонів не менше 2 років/або безстроковими, з урахуванням, що поставка Товару та строк дії Договору до 31.12.2024 року. Як і бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року. Відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Варто звернути увагу, що строк дії талонів, які планує запропонувати Скаржник, - 12 місяців.
Документальне підтвердження/докази:
Додаток 1: (Скаржник надає копії партнерського договору, укладеного з продавцем талонів мережі АЗС Маршал (Лілія) (договір № 255-23 від 05.10.2023 р) та зразки талонів:
На умовах договору № 255-23 від 05.10.2023 р: Постачальник зобов’язується постачати Покупцю партіями через мережу партнерських АЗС в установлені договором строки пальне для автотранспортних засобів (бензин А-92 EURO, бензин А-95 EURO, дизельне пальне EURO, газ вуглеводний скраплений) (надалі – Товар), а Покупець зобов’язується прийняти Товар і сплатити його вартість у порядку та на умовах цього договору.
3.2. Передача Покупцю талонів на Товар здійснюється по місцезнаходженню офісу Постачальника. Факт передачі талона(ів) підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар. Передача талонів відбувається в день зарахування на рахунок Постачальника передоплати за товар.
3.3. Право власності на Товар переходить до Покупця з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Товар повертається (видається) Покупцю або пред’явнику талону, придбаного на умовах цього договору зі зберігання лише на підставі та в обмін на талон(и) на Товар, виданий Постачальником Покупцю на умовах, передбачених цим Договором. Талон на Товар виготовляється на паперовому носії, який містить емблему торгової марки «Marshal», вказівку на вид (марку) товару та номінал, голографічне зображення та інші ступені захисту. На зворотньому обороті талона нанесено штрих-код, номер талону та срок дії талону. Талон на Товар є товарно-розпорядчим документом на Товар на підставі якого здійснюється видача (повернення) Товару за місцем його зберігання (АЗС). Талон на Товар не є розрахунковим чи платіжним засобом. Для отримання Товару зі зберігання (заправки пальним транспортного засобу на АЗС) водій пред’являє оператору АЗС талон на Товар. Оператор АЗС здійснює відповідну ідентифікацію талона, за допомогою спеціального обладнання, на Товар і, на підставі цього, здійснює фактичну передачу (видачу) Товару відповідної марки та кількості. При видачі Товару, талон на пальне залишається у оператора, що є підтвердженням факту отримання Покупцем Товару зі зберігання відповідного асортименту та кількості.
Постачальник зобов’язуються повертати Покупцю Товар зі зберігання лише протягом терміну (строку) дії талонів на Товар.
3.8. Зберігання та видача (передача) Товару зі зберігання здійснюються на АЗС партнерів Постачальника. Перелік A3C може змінюватися Постачальником в односторонньому порядку. Повідомлення про такі зміни можуть надсилатися Покупцю засобами електронного зв’язку.
3.9. Товар Покупця видається на АЗС партнерів Постачальника тільки пред'явнику талону(ів) на Товар. Покупець гарантує, що кожен, хто пред’являє талон на Товар, є його уповноваженим представником на отримання Товару від Постачальника.)
Додаток 2: (Зразки талонів)
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника щодо скасування відкритих торгів з особливостями згідно Протоколу №76 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2024 року

Номер: 62dddcbf8e164fd8a8aff26099dbf3ec
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-006889-a.c3
Назва: СКАРГА на рішення Замовника щодо скасування відкритих торгів з особливостями згідно Протоколу №76 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2024 року
Скарга:
Дата розгляду скарги: 16.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.07.2024 19:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.07.2024 13:54
Дата виконання рішення Замовником: 22.07.2024 08:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Усунення порушень відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12240-р/пк-пз від 16.07.2024
Автор: ТОВ "БРЕНТ ОЙЛ-95", Андрій Олександрович Лялюк +380972020403 tender.brentoil-95@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e32a042a67e84cc4beb4d9f982c1f3d5
Заголовок пункту скарги: Учасник вважає безпідставним рішення Замовника щодо скасування відкритих торгів з особливостями згідно Протоколу №76 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2024 року з наведених у Протоколі підстав.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Згідно змісту Протоколу №76 від 27.06.2024 року (далі – Протокол), щодо скасування відкритих торгів з особливостями, Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме:
відповідно до затвердженого бюджету Замовника на 2024 рік закладено кошти на закупівлю паливно-мастильних матеріалів по:
КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку,
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар,
КЕКВ: 2275 — Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг.
09 травня 2024 року Замовником оприлюднено річний план на закупівлю «Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95, дизельне паливо», в якому у розділі «Про план» вказано КЕКВ 2282 та КЕКВ 2210, а також невірно визначено предмет закупівлі, що суперечить абз. 2.4 п.2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та затвердженому бюджету на 2024 рік.
Також, у зв’язку з складною ситуацією, яка склалася в об’єднаній енергетичній системі України, продовжуються екстрені аварійні відключення електроенергії, а отже закупівля бензину та дизельного палива по КЕКВ 2275 терміново необхідна.
У зв’язку із відсутністю механізму усунення порушення є підстава для прийняття рішення про відміну відкритих торгів.
Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Проте Замовником не наведено опису порушень належним чином, зокрема не зазначено у чому саме полягає порушення, зокрема абз. 2.4 п.2 ст. 4 Закону.
Пунктом 14 Особливостей встановлено, що Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) встановлено, зокрема:
1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
2. У річному плані повинна міститися така інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення: …
До процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-09-006889-a, за предметом Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95, дизельне паливо Замовником створено та оприлюднено відповідно до статті 4 Закону, рядок річного плану закупівлі, що доступний для перегляду на сайті Уповноваженого за ідентифікатором UA-P-2024-05-09-008386-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-05-09-008386-a, де зазначається наступна інформація:
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2024 рік
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43991328
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, м. Красноград, 63304, вул. Соборна, 77
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95 , дизельне паливо
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 989 200 UAH
Джерело фінансування закупівлі
Місцевий бюджет
Опис
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.”
Сума
2989200 UAH
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2024
11. Примітки: Категорія Замовника: п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. ”Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою.
Таким чином, уся визначена статтею 4 Закону необхідна інформація відображена у річному плані закупівель Замовника у повному обсязі та належним чином.
Пунктом 4 частини другої статті 4 Закону від Замовників вимагається зазначити код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Оскільки у річному плані Замовника відображено:
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар,
то порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель у цій частині відсутні.
Слід зазначити, що чинним законодавством у сфері публічних закупівель не встановлено обмежень щодо кількості КЕКВ, які Замовник повинен або має право зазначати (відобразити) у річному плані або щодо обов’язку зазначення усіх КЕКВ за якими відбувається фінансування замовника в одному рядку річного плану закупівлі. Разом із тим, Замовник не обмежений у праві оголошувати декілька окремих закупівель за одним і тим самим кодом Єдиного закупівельного словника. Тобто замовник має законне право оголосити окрему процедуру закупівлі.
2. Замовник зазначає також про те, що неправильно визначено предмет закупівлі.
У формі річного плану за ідентифікатором UA-P-2024-05-09-008386-a до закупівлі UA-P-2024-05-09-008386-a Замовника зазначено, зокрема:
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95, дизельне паливо
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

На сторінці процедури закупівлі за ідентифікатором UA-P-2024-05-09-008386-a, доступної для перегляду за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-09-006889-a. зазначено, зокрема:
Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95 , дизельне паливо
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти

У тендерній документації, затвердженій протоколом уповноваженої особи № 62 від 29.05.2024, зокрема у пункті 4.1 Розділу 1 зазначено:
Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95, дизельне паливо, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
Згідно Додатку 4 до тендерної документації, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником, згідно до його потреб, закуповуються наступні товари у наступних кількостях:
№ Назва найменування предмета закупівлі Одиниця виміру Кількість
1 Паливно-мастильні матеріали (талони): бензин А-95 л 35 377
2 Дизельне паливо л 21 847
Таким чином, неспівпадіння між найменуванням товару, що закуповується замовником, між інформацією зазначеною у відповідних рядках в річному плані закупівель, між інформацією зазначеною в оголошенні про закупівлю на веб-сторінці, а також між інформацією зазначеною у тендерній документації Замовника та додатках до неї відсутні та, як наслідок, відсутні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель у цій частині.
3. Замовник зазначає, що у зв’язку з складною ситуацією, яка склалася в об’єднаній енергетичній системі України, продовжуються екстрені аварійні відключення електроенергії, а отже закупівля бензину та дизельного палива терміново необхідна, що також підтверджує відсутність необхідності скасування (відміни) процедури закупівлі UA-2024-05-09-006889-a Замовника та підтверджує наявність у Замовника нагальної потреби у закупівлі пального, що складає предмет процедури закупівлі UA-2024-05-09-006889-a. Проте всупереч цьому своєму ж твердженню Замовник приймає рішення про відміну процедури закупівлі згідно Протоколу що, безумовно, свідчить про безпідставність рішення про відміну процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)