-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Коагулянт (хлорид поліалюмінію) за кодом ДК 021:2015:24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Завершена
2 785 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 925.00 UAH
Період оскарження:
03.05.2024 15:44 - 06.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на протиправне рішення Замовника
Номер:
a97c9fac88174fd58831e7a35a1b8b72
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-03-007969-a.a3
Назва:
Скарга на протиправне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Івано-Франківськ відхилення.docx 17.07.2024 15:39
- Скарга Івано-Франківськ відхилення_Validation_Report.pdf 17.07.2024 15:39
- Скарга Івано-Франківськ відхилення.pdf.asice 17.07.2024 15:39
- Гарантійнийлист від виробника.pdf 17.07.2024 15:39
- Скарга Івано-Франківськ відхилення.pdf 17.07.2024 15:39
- sign.p7s 17.07.2024 15:44
- рішення від 19.07.2024 № 12438.pdf 19.07.2024 17:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2024 № 12836.pdf 29.07.2024 13:13
- рішення від 26.07.2024 № 12836.pdf 30.07.2024 18:44
- Тендерна документація Остаточна редакція.docx 23.07.2024 18:28
- Протокол УО № 453-т про відхилення пропозиції учасника 1.pdf 23.07.2024 18:29
- Протокол УО № 453-т про відхилення пропозиції учасника.docx 23.07.2024 18:29
- Пояснення по суті скарги.docx 23.07.2024 18:29
- Пояснення по суті скарги.pdf 23.07.2024 18:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2024 16:09
Дата розгляду скарги:
26.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2024 17:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.07.2024 18:44
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
323cf3db5de64b0da11dc2afb6236a69
Заголовок пункту скарги:
Протиправна підстава для відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника через невідповідність вимогам, які не були встановлені для сертифіката якості у тендерній документації.А саме, Замовником не вимагалось кількісне підтвердження в сертифікаті якості та не вимагалось зазначення в сертифікаті діапазонів технічних характеристик як в технічній специфікації (Додаток 4).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
88d7a32512d644128e9023223819def8
Заголовок пункту скарги:
Протиправне відхилення тендерної пропозиції через ненадання часу на усунення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Тендерну пропозицію Скаржника відхилено через відсутність у гарантійному листі слів "від дати поставки партії товару". Дані слова не впливають та не змінюють предмет закупівлі. Після оприлюднення Замовником Протоколу про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Скаржник звернувся до заводу-виробника та отримав оновлений гарантійний лист із зазначенням моменту з якого починається гарантійний термін на товар (додається до скарги).
Вважаємо, що Замовник повинен був висунути вимогу Скаржнику щодо усунення невідповідностей в гарантійному листі та розглянути тендерну пропозицію з урахуванням виправлення.
Вважаємо, що Замовник повинен був висунути вимогу Скаржнику щодо усунення невідповідностей в гарантійному листі та розглянути тендерну пропозицію з урахуванням виправлення.
×
-
Назва доказу:
Гарантійни лист
-
Повʼязаний документ:
Гарантійнийлист від виробника.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
ee3ef9b2b24d45d8816819826dd550cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-03-007969-a.a2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Випробування.pdf 07.06.2024 13:44
- Скарга Івано-Франківськводоекотехпром_2.docx 07.06.2024 13:44
- Витяг з Технологічного регламенту.docx 07.06.2024 13:44
- Скарга Івано-Франківськводоекотехпром_2.pdf 07.06.2024 13:44
- Скарга Івано-Франківськводоекотехпром_2.pdf.asice 07.06.2024 13:44
- Скарга Івано-Франківськводоекотехпром_2_Validation_Report.pdf 07.06.2024 13:44
- Лабораторні дослідження Бердичівводоканал.pdf 07.06.2024 13:44
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 07.06.2024 13:44
- sign.p7s 07.06.2024 13:45
- рішення від 10.06.2024 № 10069.pdf 10.06.2024 16:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 № 10619.pdf 20.06.2024 13:31
- рішення від 19.06.2024 № 10619.pdf 24.06.2024 10:57
- Робоча програма виробничого контролю для експрес-лабораторії ЧКВС.pdf 12.06.2024 18:43
- Витяг з Журналу реєстрації аналізів якості річкової води за 2023 рік.pdf 12.06.2024 18:44
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 12.06.2024 18:44
- Інформація щодо пояснення по суті скарги.docx 12.06.2024 18:46
- Інформація щодо пояснення по суті скарги.pdf 12.06.2024 18:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2024 13:58
Дата розгляду скарги:
19.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.06.2024 10:57
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2024 11:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокольне рішення (протокол) № 450-т
уповноваженої особи
КП «Івано-Франківськводоекотехпром»
м. Івано-Франківськ «04» липня 2024 року
Порядок денний:
1. Про внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненої в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі коагулянту у рідкому стані за кодом ДК 021:2015:24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини; уточнюючий код ДК 021:2015: 24312123-2 - поліхлорид алюмінію (далі — Закупівля).
2. Про розміщення в електронній системі закупівель змін, що вносяться до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, у вигляді нової редакції тендерної документації та переліку змін, що вносяться.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-05-03-007969-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Враховуючи викладене, необхідно внести зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом затвердження нової редакції тендерної документації.
Згідно зі змінами строк подання тендерних пропозицій закінчується 09.07.2024 року до 00.00.год.
Для цього розроблено проєкт нової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться.
Зазначені документи відповідають вимогам Замовника та нормам чинного законодавства.
На підставі вищенаведеного наявні підстави для затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та переліку змін, що вносяться, для проведення Закупівлі згідно з розглянутим проєктом.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Отже, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації (з Додатками до неї), у т. ч. проєкту договору про закупівлю, зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та перелік змін, що вносяться, у строк, встановлений пунктом 54 Особливостей.
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (Остаточна редакція) з Додатками до неї, в т. ч. проєкту договору про закупівлю, та переліку змін, що вносяться.
2. Оприлюднити нову редакцію тендерної документації, зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа
Комунального підприємства
«Івано-Франківськводоекотехпром»
________________
підпис
Вадим ДАНИЛОВСЬКИЙ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
87fa623e57ef46329585075652222b33
Заголовок пункту скарги:
В Додатку 4 тендерної документації встановлено дискримінаційну вимогу
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Ознайомившись з таблицею 1 «Доза розчину коагулянту в залежності від мутності води, яка обробляється, та її температури», Скаржник вважає вищезазначену вимогу дискримінаційною, оскільки, така вимога обмежує коло потенційних учасників виключно тими учасниками, які проводили випробування коагулянту протягом всіх періодів року при температурі вказаній Замовником та при мутності води, яка вказана Замовником, а це від 10 мг/л до 3600 мг/л або вже поставляв коагулянт на об’єкти Замовника та товар запропонований таким учасником до закупівлі, внесено до Технологічного регламенту Замовника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника видалити дискримінаійну вимогу тендерної документації шляхом внесення змін до Додатку 4 тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
29aaeb7beed94b67965141e55ef12647
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-03-007969-a.a1
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Івано-Франківськводоекотехпром.docx 07.05.2024 14:33
- ЗУ Про систему громадського здоров'я до п 3 скарги.docx 07.05.2024 14:33
- Скарга Івано-Франківськводоекотехпром.pdf.asice 07.05.2024 14:33
- Скарга Івано-Франківськводоекотехпром.pdf 07.05.2024 14:33
- Висновок ДСЕЕ Донау Гідрохім.pdf 07.05.2024 14:33
- Випробування.pdf 07.05.2024 14:33
- Скрін з відстанню.docx 07.05.2024 14:33
- ISO 9001 з перекладом Donauchem Kft.pdf 07.05.2024 14:33
- Скарга Івано-Франківськводоекотехпром_Validation_Report.pdf 07.05.2024 14:33
- Тендерна документація.docx 07.05.2024 14:33
- Аналогічний договір Чернівціводоканал.pdf 07.05.2024 14:33
- sign.p7s 07.05.2024 14:38
- рішення від 09.05.2024 № 8248.pdf 09.05.2024 15:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2024 № 8695.pdf 17.05.2024 15:34
- рішення від 16.05.2024 № 8695.pdf 21.05.2024 10:23
- Відповідь на скаргу.docx 13.05.2024 19:21
- Інформація щодо проведення процедури закупівлі (пояснення по суті скарги).pdf 13.05.2024 19:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2024 16:09
Дата розгляду скарги:
16.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2024 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2024 10:24
Дата виконання рішення Замовником:
06.06.2024 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Визначені Рішенням № 8695-р/пк-пз від 16.05.2024 р порушення усунуті замовником шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (протокольне рішення уповноваженої особи № 431-т від 06.06.2024 р)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1b81156847f94784aaad5109a4b583a5
Заголовок пункту скарги:
Вимоги до аналогічного договору
Опис заперечення:
Замовником встановлено дискримінаційні та обмежуючі вимоги в частині визначення, який договір вважати аналогічним
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає, що викладаючи зміст тендерної документації в такій редакції, Замовник намагається обмежити участь в закупівлі виключно тими учасниками, які мають аналогічні договори, відповідно до яких постачався коагулянт саме на підприємства з виробничою потужністю водоочисних станцій не менше 70 тис м³./добу, які поставляли коагулянт не менше року та щоб коагулянт, який постачався за аналогічним договором було внесено до технологічного регламенту роботи водоочисних споруд та які мають відповідний лист від замовника.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Опис доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір Чернівціводоканал.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внести зміни до вимог до аналогічного договору
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4771419019b448748744b9bcdc5c9106
Заголовок пункту скарги:
Вимоги в проекті договору
Опис заперечення:
Замовником встановлено невиправдані вимоги та розмір штрафу для Продавця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови договору
Тип порушення:
Інші умови договору
Опис суті пункту скарги:
Таким чином, Замовник умисно встановлює вимоги, які не відповідають чинному законодавству, які є дискримінаційними, оскільки, ставлять в невигідне становище Скаржника та спрямовані на розірвання договору з Продавцем, який є небажаним та отримання вигоди (50% від вартості договору).
×
-
Назва доказу:
Скріншот з відстанню
-
Опис доказу:
Підтвердження відстані між Скаржником та Замовником
-
Повʼязаний документ:
Скрін з відстанню.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити п 6.5 та 6.6. в проекті договору
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8617885927ec45a3bb4110a8c63f1da0
Заголовок пункту скарги:
Вимога про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Опис заперечення:
Вимога про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з конкретною сферою застосування товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Скаржник має висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи зі сферою застосування товару «системи водопідготовки питної води», але не «для очистки питної води». Отримати новий висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи зі сферою використання, яку вимагає Замовник є неможливим з огляду на вищевказані причини, оскільки, такий документ вже не видається державними органами. І тому зазначені вище умови тендерної документації щодо надання непередбаченого законодавством документу є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, оскільки їх відсутність або надання з нетаким формулюванням у сфері застосування як вимагає Замовник, стане підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гідрохім».
×
-
Назва доказу:
Висновок ДСЕЕ
-
Опис доказу:
Висновок ДСЕЕ Скаржника на товар
-
Повʼязаний документ:
Висновок ДСЕЕ Донау Гідрохім.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити вимогу про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
497b52fb2e4342edb5c028f7acd65dcf
Заголовок пункту скарги:
Надання сертифікату ISO 9001:2015
Опис заперечення:
Надання сертифікату ISO 9001:2015 конкретно на товар
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
За логікою Замовника виробник коагулянту має отримати сертифікат ISO 9001:2015 саме на предмет закупівлі – коагулянт (хлорид поліалюмінію).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO 9001
-
Опис доказу:
Сертифікат ISO 9001 виробника
-
Повʼязаний документ:
ISO 9001 з перекладом Donauchem Kft.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
b9c94e770b9e4c438d2f0b0f348be7d1
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлено вимогу про надання випробувань коагулянту для еквівалентного товару
Опис заперечення:
Замовником встановлено вимогу про надання випробувань коагулянту для еквівалентного товару з низкою вимог щодо виробничої потужності, місця та строку проведення таких випробувань
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога може бути виконана лише тим учасником процедури закупівлі, який до цього здійснював постачання зазначеного коагулянту на підприємство Замовника або тими учасниками, які заздалегідь мають зазначені в тендерній документації документи (протоколи випробувань в різні пори року на водоочисних спорудах інших замовників, які мають виробничу потужність не меншу, як 70 тис. м³/добу, які використовують в процесі водопідготовки для питного водопостачання воду гірських поверхневих річок з наданням лист-відгуку, який має бути підписаний, в тому числі, керівником і головним інженером такого замовника.»).
×
-
Назва доказу:
Випробування
-
Опис доказу:
Випробування коагулянту
-
Повʼязаний документ:
Випробування.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити вимогу