-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
бензин А-95 (в талонах), дизельне паливо (в талонах), газ скраплений (в талонах), Авіаційний гас (в талонах)
Завершена
442 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 210.00 UAH
Період оскарження:
01.05.2024 09:28 - 06.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Водопровідно-каналізаційного комунального управління Люботинської міської ради № 42 від 11 червня 2024 року
Номер:
bcfbf45139e1437a954e7e4c3a1217b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-01-000988-a.c2
Назва:
СКАРГА
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Водопровідно-каналізаційного комунального управління Люботинської міської ради № 42 від 11 червня 2024 року
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 14.06.2024 12:27
- Скарга в АМКУ в текстовому форматі.docx 14.06.2024 12:27
- Скарга в АМКУ.pdf.p7s 14.06.2024 12:27
- Скарга в АМКУ.rar 14.06.2024 12:27
- sign.p7s 14.06.2024 12:27
- рішення від 17.06.2024 № 10371.pdf 17.06.2024 14:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10950.pdf 25.06.2024 14:53
- рішення від 24.06.2024 № 10950.pdf 27.06.2024 13:14
- пояснення pdf 18.06.2024 16:25
- пояснення word 18.06.2024 16:25
- рішення АМКУ від 300524 18.06.2024 16:25
- протокол 18.06.2024 16:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2024 12:45
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2024 14:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.06.2024 13:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8358fce91f88775a5761af5c8a6657bb
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Водопровідно-каналізаційного комунального управління Люботинської міської ради № 42 від 11 червня 2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником – Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-05-01-000988-a на закупівлю товару код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти: код ДК 021:2015 09132000-3 Бензин-бензин А-95 (в талонах), код ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо – дизельне паливо (в талонах), код ДК 021:2015 09133000-0 Нафтовий газ скраплений – газ скраплений (в талонах) код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас – Авіаційний гас (в талонах) .
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН»
10 травня 2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
16.04.2024 р. Замовник прийняв Рішення визнати переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» не погодився з Рішенням Замовника про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та звернувся до Антимонопольного комітету України зі скаргою про скасування незаконного рішення.
Рішенням № 9528-р/пк-пз від 30.05.2024 року комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» переможцем процедури закупівлі – «бензин А-95 (в талонах), дизельне паливо (в талонах) газ скраплений (в талонах), Авіаційний гас (в талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-01-000988-a.
Однак, Замовник хоча і скасував Рішення, викладене в протоколі № 40 від 16 травня 2024 року про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», але неправомірно надав ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимогу про усунення невідповідностей в термін 24 години. Після чого Замовник прийняв рішення (Протокол № 42 від 11 червня 2024 р.) визнати переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не законним, таким що порушує права і інтереси ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
По-перше. Замовником було проігноровано Рішення № 9528-р/пк-пз від 30.05.2024 року Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яким комісія ПОСТАНОВИЛА ЗОБОВ’ЯЗАТИ ЗАМОВНИКА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже, 24 години на виправлення помилок повторно можна надавати лише у випадку виконання рішення органу оскарження, тобто лише в разі, якщо у рішенні органу оскарження зазначено про надання такої можливості.
Рішенні АМКУ № 9528-р/пк-пз від 30.05.2024 не зазначено можливості надання 24 годин на виправлення помилок, а чітко вказано СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАМОВНИКОМ БЕЗПІДСТАВНО, АБСОЛЮТНО НЕ ОБГРУНТОВАНО У ПОРУШЕННЯ П. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ НАДАНО УЧАСНИКУ 24 ГОДИНИ НА ВИПРАВЛЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ БЕЗ ВКАЗІВКИ АМКУ.
По-друге. В Рішенні АМКУ № 9528-р/пк-пз від 30.05.2024 вказав на порушення Замовником п. 26, 43 Особливостей та зазначив, що Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником щодо Пропозиції Переможця розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 14 травня 2024 21:20.
Слід зазначити, що наведена вимога про усунення невідповідностей не стосувалася надання документів, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду).
Переможцем 14.05.2024 року завантажено файл «лист щодо бренду SUN oil.docх.р7s»
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до п. 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозиції – 09.05.2024 , аукціон відбувся 10.05.2024 р.
Враховуючи вищенаведене, зазначені вище документи надані після кінцевого строку подання Пропозиції, не можуть вважатись такими, що надані у складі тендерної Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця (завантаженої до кінця строку подання Пропозицій) відсутні документи, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду)
…Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши зазначені невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги п. 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Однак, Замовник неправомірно розтлумачив висновок АМКУ та всупереч Рішенню АМКУ і у порушення п. 43 Особливостей повторно надав 24 години на виправлення недоліків. У Вимозі про усунення невідповідностей Замовник зазначив, що 1. Згідно п.4 Додатку 3 до Тендерної документації у разі використання торгової марки Учасник у тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду) та згідно п.5 Додатку 3 до Тендерної документації надати Оригінал листа від власника вказаних АЗС або суб’єкта, який здійснює господарську діяльність на АЗС, (згідно наданого списку місць розташування (адрес) АЗС) щодо підтвердження відпуску Замовнику пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів Учасника ( у разі якщо такі особи не є тотожними).
Навіть після неправомірного надання Замовником Учаснику ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» повторно 24 годин на виправлення недоліків, ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не виправляє недоліки, а надає ті ж самі Листи,які не усувають невідповідності ,вказаних у Вимогі про усунення невідповідностей.
Дані обставини свідчать про небажання Замовника виконувати Рішення №9528-р/пк-пз від 30.05.2024 та порушення ним принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачених п. 1, 3-5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН»
10 травня 2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
16.04.2024 р. Замовник прийняв Рішення визнати переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» не погодився з Рішенням Замовника про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та звернувся до Антимонопольного комітету України зі скаргою про скасування незаконного рішення.
Рішенням № 9528-р/пк-пз від 30.05.2024 року комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» переможцем процедури закупівлі – «бензин А-95 (в талонах), дизельне паливо (в талонах) газ скраплений (в талонах), Авіаційний гас (в талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-01-000988-a.
Однак, Замовник хоча і скасував Рішення, викладене в протоколі № 40 від 16 травня 2024 року про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», але неправомірно надав ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимогу про усунення невідповідностей в термін 24 години. Після чого Замовник прийняв рішення (Протокол № 42 від 11 червня 2024 р.) визнати переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не законним, таким що порушує права і інтереси ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
По-перше. Замовником було проігноровано Рішення № 9528-р/пк-пз від 30.05.2024 року Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яким комісія ПОСТАНОВИЛА ЗОБОВ’ЯЗАТИ ЗАМОВНИКА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже, 24 години на виправлення помилок повторно можна надавати лише у випадку виконання рішення органу оскарження, тобто лише в разі, якщо у рішенні органу оскарження зазначено про надання такої можливості.
Рішенні АМКУ № 9528-р/пк-пз від 30.05.2024 не зазначено можливості надання 24 годин на виправлення помилок, а чітко вказано СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
ТАКИМ ЧИНОМ, ЗАМОВНИКОМ БЕЗПІДСТАВНО, АБСОЛЮТНО НЕ ОБГРУНТОВАНО У ПОРУШЕННЯ П. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ НАДАНО УЧАСНИКУ 24 ГОДИНИ НА ВИПРАВЛЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ БЕЗ ВКАЗІВКИ АМКУ.
По-друге. В Рішенні АМКУ № 9528-р/пк-пз від 30.05.2024 вказав на порушення Замовником п. 26, 43 Особливостей та зазначив, що Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником щодо Пропозиції Переможця розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 14 травня 2024 21:20.
Слід зазначити, що наведена вимога про усунення невідповідностей не стосувалася надання документів, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду).
Переможцем 14.05.2024 року завантажено файл «лист щодо бренду SUN oil.docх.р7s»
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до п. 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозиції – 09.05.2024 , аукціон відбувся 10.05.2024 р.
Враховуючи вищенаведене, зазначені вище документи надані після кінцевого строку подання Пропозиції, не можуть вважатись такими, що надані у складі тендерної Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця (завантаженої до кінця строку подання Пропозицій) відсутні документи, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду)
…Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши зазначені невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги п. 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Однак, Замовник неправомірно розтлумачив висновок АМКУ та всупереч Рішенню АМКУ і у порушення п. 43 Особливостей повторно надав 24 години на виправлення недоліків. У Вимозі про усунення невідповідностей Замовник зазначив, що 1. Згідно п.4 Додатку 3 до Тендерної документації у разі використання торгової марки Учасник у тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду) та згідно п.5 Додатку 3 до Тендерної документації надати Оригінал листа від власника вказаних АЗС або суб’єкта, який здійснює господарську діяльність на АЗС, (згідно наданого списку місць розташування (адрес) АЗС) щодо підтвердження відпуску Замовнику пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів Учасника ( у разі якщо такі особи не є тотожними).
Навіть після неправомірного надання Замовником Учаснику ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» повторно 24 годин на виправлення недоліків, ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не виправляє недоліки, а надає ті ж самі Листи,які не усувають невідповідності ,вказаних у Вимогі про усунення невідповідностей.
Дані обставини свідчать про небажання Замовника виконувати Рішення №9528-р/пк-пз від 30.05.2024 та порушення ним принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбачених п. 1, 3-5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прошу: - встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-05-01-000988-a Замовником Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради (Код ЄДРПОУ 21183364); - зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a на закупівлю товару код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти: код ДК 021:2015 09132000-3 Бензин-бензин А-95 (в талонах), код ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо – дизельне паливо (в талонах), код ДК 021:2015 09133000-0 Нафтовий газ скраплений – газ скраплений (в талонах) код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас – Авіаційний гас (в талонах) Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо неправомірного обрання переможця
Номер:
e937aa33e4dc495f9b033c8b49f333b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-01-000988-a.a1
Назва:
Щодо неправомірного обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.pdf.p7s 21.05.2024 11:35
- Скарга_Антимонопольний_комітет.pdf.p7s 21.05.2024 11:35
- Додаток 1.pdf 21.05.2024 11:35
- Скарга.rar 21.05.2024 11:35
- Додаток 2.pdf.p7s 21.05.2024 11:35
- Скарга_Антимонопольний_комітет.pdf 21.05.2024 11:35
- Додаток 2.pdf 21.05.2024 11:35
- Додаток 3.pdf 21.05.2024 11:35
- Скарга у текстовому форматі.docx 21.05.2024 11:35
- Додаток 3.pdf.p7s 21.05.2024 11:35
- sign.p7s 21.05.2024 11:37
- рішення від 23.05.2024 № 9037.pdf 23.05.2024 15:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2024 № 9528.pdf 31.05.2024 12:59
- рішення від 30.05.2024 № 9528.pdf 04.06.2024 11:48
- пояснення замовника 27.05.2024 15:06
- тендерна документація 27.05.2024 15:06
- пртокол40 27.05.2024 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 12:30
Дата розгляду скарги:
30.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2024 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2024 11:48
Дата виконання рішення Замовником:
05.06.2024 13:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Антимонопольного комітету України №9528-р/пк-пз від 30.05.2024 замовник - ВККУ Люботинської міської ради
скасовує рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ФУЛ ФЬЮЖН" переможцем процедури
закупівлі —"бензин А-95 (в талонах), дизельне паливо (в талонах), газ скраплений (в талонах), Авіаційний гас (в талонах)",
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2024-05-01-000988-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dc8020e59966e4851916a1d69fcdc7e7
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Водопровідно-каналізаційного комунального управління Люботинської міської ради
№ 40 від 16 травня 2024 року
Опис заперечення:
Замовником – Водопроводно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-05-01-000988-a на закупівлю товару код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти: код ДК 021:2015 09132000-3 Бензин-бензин А-95 (в талонах), код ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо – дизельне паливо (в талонах), код ДК 021:2015 09133000-0 Нафтовий газ скраплений – газ скраплений (в талонах) код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас – Авіаційний гас (в талонах) .
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН»
10 травня 2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
16.04.2024 р. Замовник прийняв Рішення визнати переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» при цьому у протоколі зазначив наступне:
За результатами розгляду уповноваженою особою найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» на відповідність вимогам оголошення встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції, надані всі необхідні документи та інформація, яка вимагалися Замовником в оголошенні. Немає жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН». Запропонований Учасником товар повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не законним, таким що порушує права і інтереси ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
1. Щодо невиконання Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимог п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації.
Учасник у тендерній пропозиції повинен надати документи на підтвердження відповідності продукції вимогам нормативних документів та вказати дані щодо якісних і технічних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно до п. 1 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати «Копії єдиного зразка талонів на всі АЗС, на яких можливо отримати бензин (згідно наданого місця розташування (адрес) АЗС)».
Згідно п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації «У разі використання торгової марки необхідно надати документи, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду)».
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» було надано Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» № 0805-6 від 08.05.2024 року, у якому зазначено:
«ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» як суб’єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність на АЗС «SUN OIL» за адресами: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А та Харківська обл. м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в повідомляє про правомірність використання Товариством з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» бренду АЗС «SUN OIL» на талонах, що ним емітуються».
Однак, слід зазначити наступне:
1) Відповідно до п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації вимагалось надати ДОКУМЕНТИ, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду), а не Лист як це зробив у порушення п. 4 Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», затвердженого 15 грудня 1993 року № 3689-XII (надалі – Закон) набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом.
Таким чином, документом, який засвідчує право на торговельну марку є свідоцтво.
Відповідно до ч. 5 ст. 16 вищезазначеного Закону Свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом.
Згідно ч. 7,8 Закону Власник свідоцтва може передавати будь-якій особі виключні майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку повністю або щодо частини зазначених у свідоцтві товарів і послуг на підставі договору.
Власник свідоцтва має право дати будь-якій особі дозвіл (видати ліцензію) на використання торговельної марки на підставі ліцензійного договору.
Таким чином, Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» № 0805-6 від 08.05.2024 року, наданий Учасником у складі тендерної пропозиціє не є належним документом, який підтверджує право на використання торгової марки (бренду).
2) Крім того, ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» у своєму Листі не надав інформації та не вказав документів, що підтверджують його право на використання торгівельної марки «SUN OIL», зазначених на талоні єдиного зразка, який було надано Учасником ТОВ «ФУЛ «ФЬЮЖН». З тексту даного Листа не можна зробити висновок, що ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» має правові підстави на використання торгівельної марки «SUN OIL».
3) Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» відповідно до Довідки про єдиний зразок талонів № 19 від 08.05.2024 року є емітентом єдиного зразка талонів, за якими здійснюється відпуск пального на АЗС, що запропоновані у складі тендерної пропозиції.
На Єдиному талоні, зразок якого приведений у цій Довідці, окрім марки «SUN OIL», вказано ряд інших марок, ПО ЯКИМ ВЗАГАЛІ НЕ НАДАНО ЖОДНОГО ДОКУМЕНТУ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРАВОВИХ ПІДСТАВ НА ВИКОРИСТАННЯ ЦИХ ТОРГІВЕЛЬНИХ МАРОК.
Таким чином, Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не були виконані вимоги п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації.
Однак, не зважаючи на це Замовник не врахував ці обставини при прийняті рішення та неправомірно визначив ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» переможцем.
2. Щодо невиконання Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимог п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації
У складі Тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на вимогу Замовника про усунення невідповідностей (24 години) на виконання вимог п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації надав Гарантійний Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» № 0805-7 від 08.05.2024 р., який не відповідає умовам п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації виходячи з наступного.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати «Оригінал листа від власника вказаних АЗС або суб’єкта, який здійснює господарську діяльність на АЗС, (згідно наданого списку місць розташування (адрес) АЗС) щодо підтвердження відпуску Замовнику пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів Учасника ( у разі якщо такі особи не є тотожними). Лист повинен бути оформлений наступним чином:
• свідчити про гарантію беззаперечного відпуску пального
• свідчити про період, протягом якого буде здійснюватися відпуск пального
• бути виданий не раніше 7 днів до дати розкриття тендерній пропозиції
• завірений кваліфікованим електронним підписом суб’єктом господарювання АЗС
• адресований Замовнику та містити номер закупівлі»
Відповідно до Гарантійного листа № 0805-7 від 08.05.2024 р. наданого ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» зазначено, що «ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ», як суб’єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність на АЗС «SUN OIL» за адресами: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А та Харківська обл. м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в та, як партнер ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», гарантує беззаперечний відпуск пального протягом терміну дії талонів, а саме 1 року від дати отримання».
Звертаємо увагу, що Лист не містить вказівки - по яким саме талонам гарантується відпуск пального Замовнику(за талонами предсталеними на офіційному сайті АЗС «SUN OIL (сайт https://azs-svoi.com) , або за талонамиУчасника) , та які саме види пального гарантує відпускати ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ». Листом не підтверджено, що відпуск Замовнику пального на їх мережі АЗС буде здійснюватися по єдиному зразку талонів Учасника, до листа не надано зразків талонів, за якими буде здійснюватися відпуск Товару Замовнику.
Крім того, цим Листом повинна була надана гарантія беззаперечного відпуску пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів.
Однак, за наявною у нас інформацією, взятою з відкритих джерел (сайт https://azs-svoi.com) на АЗС «SUN OIL» за адресою: м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в, відпуск Палива Авіаційний ГАС, що є предметом закупівлі, не здійснюється (скрин№1 с сайту https://azs-svoi.com) ,а на другій запропонованої АЗС «SUN OIL» за адресою: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А не здійснюється відпуск не тільки Палива Авіаційний ГАС, а й Газу скрапленого, що також є предметом закупівлі (скрин№2 с сайту https://azs-svoi.com).
Більш того, відпуск палива код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1), яке є предметом закупівлі, взагалі не здійснюється на всій мережі АЗС «SAN OIL» (скрин№3 с сайту https://azs-svoi.com).
Відповідно до п. 2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі
Таким чином Замовник не перевірив та не переконався у достовірності інформації, наданої Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та прийняв незаконне рішення про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-05-01-000988-a Замовником Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради (Код ЄДРПОУ 21183364);
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a на закупівлю товару код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти: код ДК 021:2015 09132000-3 Бензин-бензин А-95 (в талонах), код ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо – дизельне паливо (в талонах), код ДК 021:2015 09133000-0 Нафтовий газ скраплений – газ скраплений (в талонах) код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас – Авіаційний гас (в талонах) Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН».
Додаток:
1.скрин№1 з сайту https://azs-svoi.com
2. скрин№2 з сайту https://azs-svoi.com
3. скрин№3 з сайту https://azs-svoi.com
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН»
10 травня 2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
16.04.2024 р. Замовник прийняв Рішення визнати переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» при цьому у протоколі зазначив наступне:
За результатами розгляду уповноваженою особою найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» на відповідність вимогам оголошення встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції, надані всі необхідні документи та інформація, яка вимагалися Замовником в оголошенні. Немає жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН». Запропонований Учасником товар повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не законним, таким що порушує права і інтереси ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
1. Щодо невиконання Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимог п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації.
Учасник у тендерній пропозиції повинен надати документи на підтвердження відповідності продукції вимогам нормативних документів та вказати дані щодо якісних і технічних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно до п. 1 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати «Копії єдиного зразка талонів на всі АЗС, на яких можливо отримати бензин (згідно наданого місця розташування (адрес) АЗС)».
Згідно п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації «У разі використання торгової марки необхідно надати документи, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду)».
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» було надано Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» № 0805-6 від 08.05.2024 року, у якому зазначено:
«ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» як суб’єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність на АЗС «SUN OIL» за адресами: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А та Харківська обл. м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в повідомляє про правомірність використання Товариством з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» бренду АЗС «SUN OIL» на талонах, що ним емітуються».
Однак, слід зазначити наступне:
1) Відповідно до п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації вимагалось надати ДОКУМЕНТИ, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду), а не Лист як це зробив у порушення п. 4 Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», затвердженого 15 грудня 1993 року № 3689-XII (надалі – Закон) набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом.
Таким чином, документом, який засвідчує право на торговельну марку є свідоцтво.
Відповідно до ч. 5 ст. 16 вищезазначеного Закону Свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом.
Згідно ч. 7,8 Закону Власник свідоцтва може передавати будь-якій особі виключні майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку повністю або щодо частини зазначених у свідоцтві товарів і послуг на підставі договору.
Власник свідоцтва має право дати будь-якій особі дозвіл (видати ліцензію) на використання торговельної марки на підставі ліцензійного договору.
Таким чином, Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» № 0805-6 від 08.05.2024 року, наданий Учасником у складі тендерної пропозиціє не є належним документом, який підтверджує право на використання торгової марки (бренду).
2) Крім того, ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» у своєму Листі не надав інформації та не вказав документів, що підтверджують його право на використання торгівельної марки «SUN OIL», зазначених на талоні єдиного зразка, який було надано Учасником ТОВ «ФУЛ «ФЬЮЖН». З тексту даного Листа не можна зробити висновок, що ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» має правові підстави на використання торгівельної марки «SUN OIL».
3) Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» відповідно до Довідки про єдиний зразок талонів № 19 від 08.05.2024 року є емітентом єдиного зразка талонів, за якими здійснюється відпуск пального на АЗС, що запропоновані у складі тендерної пропозиції.
На Єдиному талоні, зразок якого приведений у цій Довідці, окрім марки «SUN OIL», вказано ряд інших марок, ПО ЯКИМ ВЗАГАЛІ НЕ НАДАНО ЖОДНОГО ДОКУМЕНТУ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРАВОВИХ ПІДСТАВ НА ВИКОРИСТАННЯ ЦИХ ТОРГІВЕЛЬНИХ МАРОК.
Таким чином, Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не були виконані вимоги п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації.
Однак, не зважаючи на це Замовник не врахував ці обставини при прийняті рішення та неправомірно визначив ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» переможцем.
2. Щодо невиконання Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимог п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації
У складі Тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на вимогу Замовника про усунення невідповідностей (24 години) на виконання вимог п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації надав Гарантійний Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» № 0805-7 від 08.05.2024 р., який не відповідає умовам п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації виходячи з наступного.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати «Оригінал листа від власника вказаних АЗС або суб’єкта, який здійснює господарську діяльність на АЗС, (згідно наданого списку місць розташування (адрес) АЗС) щодо підтвердження відпуску Замовнику пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів Учасника ( у разі якщо такі особи не є тотожними). Лист повинен бути оформлений наступним чином:
• свідчити про гарантію беззаперечного відпуску пального
• свідчити про період, протягом якого буде здійснюватися відпуск пального
• бути виданий не раніше 7 днів до дати розкриття тендерній пропозиції
• завірений кваліфікованим електронним підписом суб’єктом господарювання АЗС
• адресований Замовнику та містити номер закупівлі»
Відповідно до Гарантійного листа № 0805-7 від 08.05.2024 р. наданого ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» зазначено, що «ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ», як суб’єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність на АЗС «SUN OIL» за адресами: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А та Харківська обл. м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в та, як партнер ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», гарантує беззаперечний відпуск пального протягом терміну дії талонів, а саме 1 року від дати отримання».
Звертаємо увагу, що Лист не містить вказівки - по яким саме талонам гарантується відпуск пального Замовнику(за талонами предсталеними на офіційному сайті АЗС «SUN OIL (сайт https://azs-svoi.com) , або за талонамиУчасника) , та які саме види пального гарантує відпускати ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ». Листом не підтверджено, що відпуск Замовнику пального на їх мережі АЗС буде здійснюватися по єдиному зразку талонів Учасника, до листа не надано зразків талонів, за якими буде здійснюватися відпуск Товару Замовнику.
Крім того, цим Листом повинна була надана гарантія беззаперечного відпуску пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів.
Однак, за наявною у нас інформацією, взятою з відкритих джерел (сайт https://azs-svoi.com) на АЗС «SUN OIL» за адресою: м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в, відпуск Палива Авіаційний ГАС, що є предметом закупівлі, не здійснюється (скрин№1 с сайту https://azs-svoi.com) ,а на другій запропонованої АЗС «SUN OIL» за адресою: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А не здійснюється відпуск не тільки Палива Авіаційний ГАС, а й Газу скрапленого, що також є предметом закупівлі (скрин№2 с сайту https://azs-svoi.com).
Більш того, відпуск палива код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1), яке є предметом закупівлі, взагалі не здійснюється на всій мережі АЗС «SAN OIL» (скрин№3 с сайту https://azs-svoi.com).
Відповідно до п. 2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі
Таким чином Замовник не перевірив та не переконався у достовірності інформації, наданої Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та прийняв незаконне рішення про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-05-01-000988-a Замовником Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради (Код ЄДРПОУ 21183364);
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a на закупівлю товару код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти: код ДК 021:2015 09132000-3 Бензин-бензин А-95 (в талонах), код ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо – дизельне паливо (в талонах), код ДК 021:2015 09133000-0 Нафтовий газ скраплений – газ скраплений (в талонах) код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас – Авіаційний гас (в талонах) Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН».
Додаток:
1.скрин№1 з сайту https://azs-svoi.com
2. скрин№2 з сайту https://azs-svoi.com
3. скрин№3 з сайту https://azs-svoi.com
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником – Водопроводно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-05-01-000988-a на закупівлю товару код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти: код ДК 021:2015 09132000-3 Бензин-бензин А-95 (в талонах), код ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо – дизельне паливо (в талонах), код ДК 021:2015 09133000-0 Нафтовий газ скраплений – газ скраплений (в талонах) код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас – Авіаційний гас (в талонах) .
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН»
10 травня 2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
16.04.2024 р. Замовник прийняв Рішення визнати переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» при цьому у протоколі зазначив наступне:
За результатами розгляду уповноваженою особою найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» на відповідність вимогам оголошення встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції, надані всі необхідні документи та інформація, яка вимагалися Замовником в оголошенні. Немає жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН». Запропонований Учасником товар повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не законним, таким що порушує права і інтереси ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
1. Щодо невиконання Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимог п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації.
Учасник у тендерній пропозиції повинен надати документи на підтвердження відповідності продукції вимогам нормативних документів та вказати дані щодо якісних і технічних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно до п. 1 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати «Копії єдиного зразка талонів на всі АЗС, на яких можливо отримати бензин (згідно наданого місця розташування (адрес) АЗС)».
Згідно п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації «У разі використання торгової марки необхідно надати документи, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду)».
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» було надано Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» № 0805-6 від 08.05.2024 року, у якому зазначено:
«ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» як суб’єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність на АЗС «SUN OIL» за адресами: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А та Харківська обл. м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в повідомляє про правомірність використання Товариством з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» бренду АЗС «SUN OIL» на талонах, що ним емітуються».
Однак, слід зазначити наступне:
1) Відповідно до п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації вимагалось надати ДОКУМЕНТИ, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду), а не Лист як це зробив у порушення п. 4 Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», затвердженого 15 грудня 1993 року № 3689-XII (надалі – Закон) набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом.
Таким чином, документом, який засвідчує право на торговельну марку є свідоцтво.
Відповідно до ч. 5 ст. 16 вищезазначеного Закону Свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом.
Згідно ч. 7,8 Закону Власник свідоцтва може передавати будь-якій особі виключні майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку повністю або щодо частини зазначених у свідоцтві товарів і послуг на підставі договору.
Власник свідоцтва має право дати будь-якій особі дозвіл (видати ліцензію) на використання торговельної марки на підставі ліцензійного договору.
Таким чином, Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» № 0805-6 від 08.05.2024 року, наданий Учасником у складі тендерної пропозиціє не є належним документом, який підтверджує право на використання торгової марки (бренду).
2) Крім того, ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» у своєму Листі не надав інформації та не вказав документів, що підтверджують його право на використання торгівельної марки «SUN OIL», зазначених на талоні єдиного зразка, який було надано Учасником ТОВ «ФУЛ «ФЬЮЖН». З тексту даного Листа не можна зробити висновок, що ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» має правові підстави на використання торгівельної марки «SUN OIL».
3) Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» відповідно до Довідки про єдиний зразок талонів № 19 від 08.05.2024 року є емітентом єдиного зразка талонів, за якими здійснюється відпуск пального на АЗС, що запропоновані у складі тендерної пропозиції.
На Єдиному талоні, зразок якого приведений у цій Довідці, окрім марки «SUN OIL», вказано ряд інших марок, ПО ЯКИМ ВЗАГАЛІ НЕ НАДАНО ЖОДНОГО ДОКУМЕНТУ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРАВОВИХ ПІДСТАВ НА ВИКОРИСТАННЯ ЦИХ ТОРГІВЕЛЬНИХ МАРОК.
Таким чином, Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не були виконані вимоги п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації.
Однак, не зважаючи на це Замовник не врахував ці обставини при прийняті рішення та неправомірно визначив ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» переможцем.
2. Щодо невиконання Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимог п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації
У складі Тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на вимогу Замовника про усунення невідповідностей (24 години) на виконання вимог п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації надав Гарантійний Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» № 0805-7 від 08.05.2024 р., який не відповідає умовам п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації виходячи з наступного.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати «Оригінал листа від власника вказаних АЗС або суб’єкта, який здійснює господарську діяльність на АЗС, (згідно наданого списку місць розташування (адрес) АЗС) щодо підтвердження відпуску Замовнику пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів Учасника ( у разі якщо такі особи не є тотожними). Лист повинен бути оформлений наступним чином:
• свідчити про гарантію беззаперечного відпуску пального
• свідчити про період, протягом якого буде здійснюватися відпуск пального
• бути виданий не раніше 7 днів до дати розкриття тендерній пропозиції
• завірений кваліфікованим електронним підписом суб’єктом господарювання АЗС
• адресований Замовнику та містити номер закупівлі»
Відповідно до Гарантійного листа № 0805-7 від 08.05.2024 р. наданого ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» зазначено, що «ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ», як суб’єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність на АЗС «SUN OIL» за адресами: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А та Харківська обл. м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в та, як партнер ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», гарантує беззаперечний відпуск пального протягом терміну дії талонів, а саме 1 року від дати отримання».
Звертаємо увагу, що Лист не містить вказівки - по яким саме талонам гарантується відпуск пального Замовнику(за талонами предсталеними на офіційному сайті АЗС «SUN OIL (сайт https://azs-svoi.com) , або за талонамиУчасника) , та які саме види пального гарантує відпускати ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ». Листом не підтверджено, що відпуск Замовнику пального на їх мережі АЗС буде здійснюватися по єдиному зразку талонів Учасника, до листа не надано зразків талонів, за якими буде здійснюватися відпуск Товару Замовнику.
Крім того, цим Листом повинна була надана гарантія беззаперечного відпуску пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів.
Однак, за наявною у нас інформацією, взятою з відкритих джерел (сайт https://azs-svoi.com) на АЗС «SUN OIL» за адресою: м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в, відпуск Палива Авіаційний ГАС, що є предметом закупівлі, не здійснюється (скрин№1 с сайту https://azs-svoi.com) ,а на другій запропонованої АЗС «SUN OIL» за адресою: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А не здійснюється відпуск не тільки Палива Авіаційний ГАС, а й Газу скрапленого, що також є предметом закупівлі (скрин№2 с сайту https://azs-svoi.com).
Більш того, відпуск палива код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1), яке є предметом закупівлі, взагалі не здійснюється на всій мережі АЗС «SAN OIL» (скрин№3 с сайту https://azs-svoi.com).
Відповідно до п. 2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі
Таким чином Замовник не перевірив та не переконався у достовірності інформації, наданої Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та прийняв незаконне рішення про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН»
10 травня 2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
16.04.2024 р. Замовник прийняв Рішення визнати переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» при цьому у протоколі зазначив наступне:
За результатами розгляду уповноваженою особою найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» на відповідність вимогам оголошення встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції, надані всі необхідні документи та інформація, яка вимагалися Замовником в оголошенні. Немає жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН». Запропонований Учасником товар повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не законним, таким що порушує права і інтереси ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
1. Щодо невиконання Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимог п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації.
Учасник у тендерній пропозиції повинен надати документи на підтвердження відповідності продукції вимогам нормативних документів та вказати дані щодо якісних і технічних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно до п. 1 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати «Копії єдиного зразка талонів на всі АЗС, на яких можливо отримати бензин (згідно наданого місця розташування (адрес) АЗС)».
Згідно п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації «У разі використання торгової марки необхідно надати документи, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду)».
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» було надано Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» № 0805-6 від 08.05.2024 року, у якому зазначено:
«ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» як суб’єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність на АЗС «SUN OIL» за адресами: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А та Харківська обл. м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в повідомляє про правомірність використання Товариством з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» бренду АЗС «SUN OIL» на талонах, що ним емітуються».
Однак, слід зазначити наступне:
1) Відповідно до п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації вимагалось надати ДОКУМЕНТИ, які підтверджують право на використання торгової марки (бренду), а не Лист як це зробив у порушення п. 4 Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», затвердженого 15 грудня 1993 року № 3689-XII (надалі – Закон) набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом.
Таким чином, документом, який засвідчує право на торговельну марку є свідоцтво.
Відповідно до ч. 5 ст. 16 вищезазначеного Закону Свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом.
Згідно ч. 7,8 Закону Власник свідоцтва може передавати будь-якій особі виключні майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку повністю або щодо частини зазначених у свідоцтві товарів і послуг на підставі договору.
Власник свідоцтва має право дати будь-якій особі дозвіл (видати ліцензію) на використання торговельної марки на підставі ліцензійного договору.
Таким чином, Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» № 0805-6 від 08.05.2024 року, наданий Учасником у складі тендерної пропозиціє не є належним документом, який підтверджує право на використання торгової марки (бренду).
2) Крім того, ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» у своєму Листі не надав інформації та не вказав документів, що підтверджують його право на використання торгівельної марки «SUN OIL», зазначених на талоні єдиного зразка, який було надано Учасником ТОВ «ФУЛ «ФЬЮЖН». З тексту даного Листа не можна зробити висновок, що ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» має правові підстави на використання торгівельної марки «SUN OIL».
3) Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» відповідно до Довідки про єдиний зразок талонів № 19 від 08.05.2024 року є емітентом єдиного зразка талонів, за якими здійснюється відпуск пального на АЗС, що запропоновані у складі тендерної пропозиції.
На Єдиному талоні, зразок якого приведений у цій Довідці, окрім марки «SUN OIL», вказано ряд інших марок, ПО ЯКИМ ВЗАГАЛІ НЕ НАДАНО ЖОДНОГО ДОКУМЕНТУ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРАВОВИХ ПІДСТАВ НА ВИКОРИСТАННЯ ЦИХ ТОРГІВЕЛЬНИХ МАРОК.
Таким чином, Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не були виконані вимоги п. 4 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації.
Однак, не зважаючи на це Замовник не врахував ці обставини при прийняті рішення та неправомірно визначив ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» переможцем.
2. Щодо невиконання Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимог п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації
У складі Тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на вимогу Замовника про усунення невідповідностей (24 години) на виконання вимог п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації надав Гарантійний Лист ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» № 0805-7 від 08.05.2024 р., який не відповідає умовам п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації виходячи з наступного.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 5 ДОДАТОКУ 3 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати «Оригінал листа від власника вказаних АЗС або суб’єкта, який здійснює господарську діяльність на АЗС, (згідно наданого списку місць розташування (адрес) АЗС) щодо підтвердження відпуску Замовнику пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів Учасника ( у разі якщо такі особи не є тотожними). Лист повинен бути оформлений наступним чином:
• свідчити про гарантію беззаперечного відпуску пального
• свідчити про період, протягом якого буде здійснюватися відпуск пального
• бути виданий не раніше 7 днів до дати розкриття тендерній пропозиції
• завірений кваліфікованим електронним підписом суб’єктом господарювання АЗС
• адресований Замовнику та містити номер закупівлі»
Відповідно до Гарантійного листа № 0805-7 від 08.05.2024 р. наданого ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ» зазначено, що «ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ», як суб’єкт господарювання, який здійснює господарську діяльність на АЗС «SUN OIL» за адресами: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А та Харківська обл. м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в та, як партнер ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», гарантує беззаперечний відпуск пального протягом терміну дії талонів, а саме 1 року від дати отримання».
Звертаємо увагу, що Лист не містить вказівки - по яким саме талонам гарантується відпуск пального Замовнику(за талонами предсталеними на офіційному сайті АЗС «SUN OIL (сайт https://azs-svoi.com) , або за талонамиУчасника) , та які саме види пального гарантує відпускати ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМ». Листом не підтверджено, що відпуск Замовнику пального на їх мережі АЗС буде здійснюватися по єдиному зразку талонів Учасника, до листа не надано зразків талонів, за якими буде здійснюватися відпуск Товару Замовнику.
Крім того, цим Листом повинна була надана гарантія беззаперечного відпуску пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів.
Однак, за наявною у нас інформацією, взятою з відкритих джерел (сайт https://azs-svoi.com) на АЗС «SUN OIL» за адресою: м. Люботин, вул. Полтавський шлях, 2в, відпуск Палива Авіаційний ГАС, що є предметом закупівлі, не здійснюється (скрин№1 с сайту https://azs-svoi.com) ,а на другій запропонованої АЗС «SUN OIL» за адресою: м. Харків, вул. Кибальчича, 21-А не здійснюється відпуск не тільки Палива Авіаційний ГАС, а й Газу скрапленого, що також є предметом закупівлі (скрин№2 с сайту https://azs-svoi.com).
Більш того, відпуск палива код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1), яке є предметом закупівлі, взагалі не здійснюється на всій мережі АЗС «SAN OIL» (скрин№3 с сайту https://azs-svoi.com).
Відповідно до п. 2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі
Таким чином Замовник не перевірив та не переконався у достовірності інформації, наданої Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та прийняв незаконне рішення про визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-05-01-000988-a Замовником Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради (Код ЄДРПОУ 21183364); - зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно визнання переможцем торгів UA-2024-05-01-000988-a на закупівлю товару код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти: код ДК 021:2015 09132000-3 Бензин-бензин А-95 (в талонах), код ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо – дизельне паливо (в талонах), код ДК 021:2015 09133000-0 Нафтовий газ скраплений – газ скраплений (в талонах) код ДК 021:2015 09131000-6 Авіаційний гас – Авіаційний гас (в талонах) Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН». Додаток: 1.скрин№1 з сайту https://azs-svoi.com 2. скрин№2 з сайту https://azs-svoi.com 3. скрин№3 з сайту https://azs-svoi.com