• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина (Дрова твердих порід)

Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина (Дрова твердих порід). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 6859641.60 грн. Код економічної класифікації видатків бюджету: 2275. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: квітень 2024 року. Джерело фінансування: кошти загального фонду державного бюджету України

Завершена

6 859 641.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 260.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2024 17:19 - 24.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарна на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ДП «Звягельський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради»

Номер: e598447e99df456b921737623571ac3c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-012753-a.a6
Назва: Скарна на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ДП «Звягельський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради»
Скарга:
16.04.2024 року Головним управлінням національної поліції в Житомирській області (далі-Замовник) оголошено закупівлю за лотом № 9 предмет закупівлі: ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина (Дрова твердих порід), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16 -012753-a. Протоколом уповноваженої особи ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ ВІД 19.06.2024 РОКУ № 81 (далі-ЗАМОВНИК) відхилено тендерну пропозицію ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗВЯГЕЛЬСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ( далі-УЧАСНИК) на підставі пп.7 п.47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі -ОСОБЛИВОСТІ). Учасник на підтвердження кваліфікаційних критерії та вимог визначених тендерною документацією у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист у довільній формі про відсутність підстав визначених п. 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ. Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) участь мають право подавати всі заінтересовані особи. Розкриття тедерних пропозицій здійснюється після завершення аукціону, отже довідатися про коло учасників наперед неможливо ( ст 28 Закону). Тендерні пропозиції до лоту № 9 предмет закупівлі ДК 021:2015:03410000-7 -Деревина (Дрова твердих порід) подали: 1. ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради; 2. ДП «Звягельський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради»; 3. ФОП Омельченко Роман Олександрович; 4. ТОВ «Трейдінг енд делівері». Протоколом уповноваженої особи ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ В ЖИТОМИРСТЬКІЙ ОБЛАСТІ ВІД 19.06.2024 РОКУ № 81 Замовник визначив пов’язаними особами ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради та ДП «Звягельський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради» відповідно до п.20 ч. 1 ст. 1 Закону.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 04.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.06.2024 16:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.07.2024 14:20
Автор: ДП «ЗВЯГЕЛЬСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС», БАРАНОВСЬКА ЛІДІЯ ВІКТОРІВНА +380674057679 dpnvlapk@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 712e9417788444a1827ad15836d8f2e6
Заголовок пункту скарги: щодо визначення "пов'язаними особами"ДП «Звягельський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради» та ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно з пунктом 20 частини першої статті1 Закону пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Згідно ст. 1 Закону України «Про захист економічної діяльності» поняття «пов’язані особи» є юридичні особи та/або фізичні особи, які спільно або узгоджено здійснюють господарську діяльність, у тому числі спільно або узгоджено чинять вплив на господарську діяльність суб’єкта господарювання.
Відповідно до Статуту ДП «Звягельський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради» затвердженого наказом генерального директора Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради від 14.02.2023 року № 8 встановлено, що Підприємство організовує свою діяльність самостійно або у співробітництві з іншими підприємствами та спеціалістами. Підприємство може вступити у договірні правовідносини з юридичними особами незалежно від форм власності та фізичними особами, а також може бути посередником між ними при виконанні робіт. Також має власний ідентифікаційний код юридичної особи, рахунки у банках, печатку та символіку Підприємства.
За дослідженням практики Антимонопольного комітету України свідчить наступне, що відносини контролю визначаються не лише за даними з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань та Державного демографічного реєстру, а й у подібності оформлення документів Учасників (стилістичне та орфографічне оформлення документів (за відсутності шаблонів у складі тендерної пропозиції та відповідних вимог державних стандартів, однаковий зміст документів довільної форми, однакові помилки, послідовні номери довідок, листів, рахунки у тих самих банківських установах, сертифікаційні документи, спільні кадри. Описані обставини можна дослідити у тендерних пропозиціях поданих ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради та ДП «Звягельський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс Житомирської обласної ради». Наведені факти вказують на те, що спільних або узгоджених дій які б свідчили про повязаність відсутні.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: 410af1873aed42af8825714ecffa08ce
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-012753-a.b5
Назва: СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 14.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2024 17:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.06.2024 18:45
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2024 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано в повному обсязі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ", Пирогов Максим Ігорович 380975759206 trading.delivery@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 149d0ba6f7214774af85f89d958c3fe1
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина (Дрова паливні твердих порід); лоти № 1-15» встановлено, що учасник має надати підписаним цей Додаток, оскільки під текстом додатку встановлено наступну вимогу «
«З умовами технічного завдання ознайомлені та погоджуємось»
Учасник процедури закупівлі або
інша уповноважена посадова особа _______________________________ (підпис) МП (за наявності)
(ініціали та прізвище)»
Уважно ознайомившись з документами тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на виконання цього пункту надано документ лот 14 тех.характер.pdf, за яким підтверджено лише таблиця згідно цього Додатку, але не наступне:
«1. Учасник повинен надати копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання лісу), що дійсний протягом всього строку дії договору, або лісорубний квиток, що виданий не раніше 01.01.2024 року та чинний до 31.12.2024 року.
2. Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, поставка товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника / Учасника - переможця процедури закупівлі (тобто ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі має включати вартість товару та всіх необхідних супровідних послуг/робіт, у т. ч. страхування, всі податки, збори і обов'язкові платежі), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист та надати копію реєстраційного документу на такий транспорт/або договір оренди на транспорт.
3. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист, про те, що товар, який є предметом закупівлі належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством.
«З умовами технічного завдання
ознайомлені та погоджуємось»

Учасник процедури закупівлі або
інша уповноважена посадова особа _______________________________ (підпис) МП (за наявності)
(ініціали та прізвище)»
Тобто, ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ не підтвердило вимоги технічної частини Замовника у повному обсязі, тому тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Крім того, відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовником встановлено наступну вимогу – 1. Замовник зацікавлений в отриманні найякіснішої продукції, у зв’язку з чим від учасників торгів вимагається підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам: - ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності учасника. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», який підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації; - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності учасника. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує впровадження даної системи управління в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ відразу не надало документи на виконання цього пункту, а на виконання вимоги Замовника про усунення порушення було надано документи «ISO 90012018 Сертифікат ДП РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК.pdf» та «ISO 140012015 Сертифікат ДП РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК.pdf», проте вони підтверджують впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання лише стосовно 02.10 Лісництво та інша діяльність у лісовому господарстві, але не стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної).
Тобто, ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ не підтвердило вимоги технічної частини Замовника, тому тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: 3b0ee080479846baa9edb0636a833c55
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-012753-a.c4
Назва: СКАРГА НА НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2024 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.06.2024 14:04
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2024 15:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано в повному обсязі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ", Пирогов Максим Ігорович 380975759206 trading.delivery@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9f3a22731a0849b39d8a22c469ce270d
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина (Дрова паливні твердих порід); лоти № 1-15» встановлено, що учасник має надати підписаним цей Додаток, оскільки під текстом додатку встановлено наступну вимогу «
«З умовами технічного завдання ознайомлені та погоджуємось»
Учасник процедури закупівлі або
інша уповноважена посадова особа _______________________________ (підпис) МП (за наявності)
(ініціали та прізвище)»
Уважно ознайомившись з документами тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на виконання цього пункту надано документ лот 13 тех.характер.pdf, за яким підтверджено лише таблиця згідно цього Додатку, але не наступне:
«1. Учасник повинен надати копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання лісу), що дійсний протягом всього строку дії договору, або лісорубний квиток, що виданий не раніше 01.01.2024 року та чинний до 31.12.2024 року.
2. Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, поставка товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника / Учасника - переможця процедури закупівлі (тобто ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі має включати вартість товару та всіх необхідних супровідних послуг/робіт, у т. ч. страхування, всі податки, збори і обов'язкові платежі), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист та надати копію реєстраційного документу на такий транспорт/або договір оренди на транспорт.
3. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист, про те, що товар, який є предметом закупівлі належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством.
«З умовами технічного завдання
ознайомлені та погоджуємось»

Учасник процедури закупівлі або
інша уповноважена посадова особа _______________________________ (підпис) МП (за наявності)
(ініціали та прізвище)»
Тобто, ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ не підтвердило вимоги технічної частини Замовника у повному обсязі, тому тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Крім того, відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовником встановлено наступну вимогу – 1. Замовник зацікавлений в отриманні найякіснішої продукції, у зв’язку з чим від учасників торгів вимагається підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам: - ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності учасника. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», який підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації; - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності учасника. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує впровадження даної системи управління в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ відразу не надало документи на виконання цього пункту, а на виконання вимоги Замовника про усунення порушення було надано документи «ISO 90012018 Сертифікат ДП РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК.pdf» та «ISO 140012015 Сертифікат ДП РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК.pdf», проте вони підтверджують впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання лише стосовно 02.10 Лісництво та інша діяльність у лісовому господарстві, але не стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної).
Тобто, ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ не підтвердило вимоги технічної частини Замовника, тому тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: a16d0d2cebf9491cbf0f39f47c116d65
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-012753-a.a3
Назва: СКАРГА НА НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 14.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2024 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.06.2024 18:48
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2024 18:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано в повному обсязі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ", Пирогов Максим Ігорович 380975759206 trading.delivery@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1572d9cad88644d9b7bf4d10c0f60259
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі 1. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина (Дрова паливні твердих порід); лоти № 1-15» встановлено, що учасник має надати підписаним цей Додаток, оскільки під текстом додатку встановлено наступну вимогу «
«З умовами технічного завдання ознайомлені та погоджуємось»
Учасник процедури закупівлі або
інша уповноважена посадова особа _______________________________ (підпис) МП (за наявності)
(ініціали та прізвище)»
Уважно ознайомившись з документами тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на виконання цього пункту надано документ лот 7 тех.характер.pdf, за яким підтверджено лише таблиця згідно цього Додатку, але не наступне:
«1. Учасник повинен надати копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання лісу), що дійсний протягом всього строку дії договору, або лісорубний квиток, що виданий не раніше 01.01.2024 року та чинний до 31.12.2024 року.
2. Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, поставка товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника / Учасника - переможця процедури закупівлі (тобто ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі має включати вартість товару та всіх необхідних супровідних послуг/робіт, у т. ч. страхування, всі податки, збори і обов'язкові платежі), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист та надати копію реєстраційного документу на такий транспорт/або договір оренди на транспорт.
3. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист, про те, що товар, який є предметом закупівлі належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством.
«З умовами технічного завдання
ознайомлені та погоджуємось»

Учасник процедури закупівлі або
інша уповноважена посадова особа _______________________________ (підпис) МП (за наявності)
(ініціали та прізвище)»
Тобто, ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ не підтвердило вимоги технічної частини Замовника у повному обсязі, тому тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Крім того, відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовником встановлено наступну вимогу – 1. Замовник зацікавлений в отриманні найякіснішої продукції, у зв’язку з чим від учасників торгів вимагається підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам: - ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності учасника. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», який підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації; - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності учасника. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує впровадження даної системи управління в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ відразу не надало документи на виконання цього пункту, а на виконання вимоги Замовника про усунення порушення було надано документи «ISO 90012018 Сертифікат ДП РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК.pdf» та «ISO 140012015 Сертифікат ДП РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК.pdf», проте вони підтверджують впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання лише стосовно 02.10 Лісництво та інша діяльність у лісовому господарстві, але не стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної).
Тобто, ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ не підтвердило вимоги технічної частини Замовника, тому тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на на неправомірне визначення переможця

Номер: ced8af71c6dc42c8b6a2c89359348702
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-012753-a.b2
Назва: скарга на на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2024 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.06.2024 13:40
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2024 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано в повному обсязі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ", Пирогов Максим Ігорович 380975759206 trading.delivery@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 447b99ea690a4395a6bc972df377c793
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Нестеренко Ігор Миколайович у зв'язку з невідповідністю умовам технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовником встановлено наступну вимогу – 1. Замовник зацікавлений в отриманні найякіснішої продукції, у зв’язку з чим від учасників торгів вимагається підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам: - ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності учасника. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», який підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації; - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності учасника. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує впровадження даної системи управління в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
Фізична особа – підприємець Нестеренко Ігор Миколайович на виконання вищезазначеної вимоги Замовника було надано документи «ISO екологічне управляння ФОП Нестеренко ІМ.pdf» та «ISO управління якістю ФОП Нестеренко ІМ.pdf».
Проте відповідно до вищезазначених документів вони (документи ISO) підтверджують впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання стосовно надання послуг посередників щодо оптової та роздрібної торгівлі лісоматеріалами, будівельними матеріалами та санітарно-технічним устаткованням, перевезення вантажів дорожніми транспортними засобами, спеціалізованої оптової торгівлі (згідно кодів ДКПП).
Вищезазначені коди ДКПП не підтверджують впровадження системи управління в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), оскільки лісоматеріали не відносяться до паливної деревини відповідно до чинного законодавства (ТУУ 16.1-00994207-005:2018).
Крім того, не було підтверджено акредитацію уповноваженого органу у сфері сертифікації.
Тобто, Фізична особа – підприємець Нестеренко Ігор Миколайович не підтвердив вимоги технічної частини Замовника, тому тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на на неправомірне визначення переможця

Номер: 593d5afabf0148de95c5f777d5a9510c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-16-012753-a.c1
Назва: скарга на на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2024 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.06.2024 13:46
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2024 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано в повному обсязі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ", Пирогов Максим Ігорович 380975759206 trading.delivery@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5081f589de0247489633d31b884255c4
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Омельченко Роман Олександрович у зв'язку з невідповідністю умовам технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовником встановлено наступну вимогу – 1. Замовник зацікавлений в отриманні найякіснішої продукції, у зв’язку з чим від учасників торгів вимагається підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам: - ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності учасника. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», який підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації; - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності учасника. На підтвердження вищезазначеного Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує впровадження даної системи управління в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович на виконання вищезазначеної вимоги Замовника було надано документи «ИСО управл якістю серт ОМЕЛЬЧЕНКО_9001.pdf» та «ИСО еколог менедж серт ОМЕЛЬЧЕНКО_14001.pdf».
Проте відповідно до вищезазначених документів вони (документи ISO) підтверджують впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання стосовно: ISO 9001 – виробництво деревини для опалення, надання послуг посередників щодо оптової та роздрібної торгівлі лісоматеріалами, будівельними матеріалами та санітарно-технічним устаткованням (згідно кодів ДКПП), а також ISO 14001 – надання послуг посередників щодо оптової та роздрібної торгівлі лісоматеріалами, будівельними матеріалами та санітарно-технічним устаткованням (згідно кодів ДКПП).
Вищезазначені коди ДКПП не підтверджують впровадження системи управління в учасника як суб’єкта господарювання стосовно торгівлі паливною деревиною (оптової чи роздрібної), оскільки лісоматеріали не відносяться до паливної деревини відповідно до чинного законодавства (ТУУ 16.1-00994207-005:2018).
Крім того, не було підтверджено акредитацію уповноваженого органу у сфері сертифікації.
Тобто, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович не підтвердило вимоги технічної частини Замовника, тому тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір