• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Торги відмінено

56 653 516.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 284 000.00 UAH
Період оскарження: 25.04.2018 15:58 - 10.05.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на дії та рішення замовника по визначенню переможця публічних закупівель

Номер: 684582e69c3a493a9a0634ecfeff79c1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-001901-a.a5
Назва: Скарга на дії та рішення замовника по визначенню переможця публічних закупівель
Скарга:
Скарга щодо визнання недійсним рішення тендерного комітету Замовника (Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації), щодо визнання переможця при проведенні відкритих торгів на предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-25-001901-a, ID: 8ecf3a6899784a2487223fe59e1ce74e
Дата прийняття рішення по скарзі: 22.06.2018 19:17
Автор: ЧП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Ксения +380676380127 cmn_1@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Повторна вимога щодо скасування рішення замовника

Номер: cfe8f08005e94965ba15172c9cf5395e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-001901-a.a4
Назва: Повторна вимога щодо скасування рішення замовника
Вимога:
Наполягаючи на скасуванні рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації ПП «НВП Строймонтажналадка» щодо причин зазначених у вимозі ID 94813 від 29.05.2018р., що відбулось внаслідок системного дискримінаційного підходу до деяких постійних учасників процедур закупівель саме із Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, додатково повідомляємо про причини, щодо яких відбулась упереджена кваліфікація учасника ТОВ "Комерційний центр «Лібертон». Також наполягаємо на скасуванні рішення тендерного комітету від 22.05.2018 року про визнання переможцем, оскільки тендерну пропозицію ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" було визнано переможцем процедури з порушенням вимог чинного законодавства, вимог ТД Замовника, практики рішень Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення виходячи з наступного: Відповідно до вимог 3.1 Додатку 1 ТД, замовником вимагається надання учасником «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування професії (посади), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки/місяці/дні)». Всупереч вимогам пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації дана довідка не містить повну інформацію про стаж роботи, а саме стаж роботи вказаний без зазначення днів, а тому ТОВ "Комерційний центр «Лібертон» повинно бути дискваліфіковано за недотримання вимог ТД. Аналогічна позиція була висловлена Постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України (по закупівлі ідентифікатор UA-2018-02-07-000607-а) у рішенні №2733-р/пк-пз від 27.03.2018р. у пункті 2, де Замовником також виступає Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо правомірності визнання переможцем ТОВ «Комерційний центр «Лібертон». 1. Підпункт 3.1 п.3 Додатку 1 тендерної документації не вимагає від учасника одночасно надати в довідці щодо працівників відповідної кваліфікації відомостей стосовно років, місяців, днів стажу роботи працівника. Для підтвердження учасником в цій частині відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» достатньо надати відомості щодо років або місяців або днів стажу роботи працівників, що повністю виконано ТОВ «Комерційний центр «Лібертон». Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Комерційний центр «Лібертон» в цій частині відповідає умовам тендерної документації, а тому відхиленню не підлягає. Постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України (по закупівлі ідентифікатор UA-2018-02-07-000607-а) у рішенні №2733-р/пк-пз від 27.03.2018 питання щодо стажу роботи працівників не розглядалося.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення замовника

Номер: 9185f54cfc6f46bda3c56cb4ea35c37a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-001901-a.a3
Назва: Вимога щодо скасування рішення замовника
Вимога:
Тендерну пропозицію приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" було неправомірно відхилено Замовником, чим було порушено законні права та інтереси нас, як учасника закупівлі. Рішення про відхилення оприлюднене 22 травня 2018р. Стосовно першої підстави відхилення. ПП «НВП Строймонтажналадка» є постійним учасником закупівель, які проводяться Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської ОДА. Тендерна документація, що розроблена цим Замовником ідентична у закупівлях щодо «надання копій аналогічного договору, укладеного за останні два роки». Так, п.2.2 Додатку 1 до ТД закупівлі ідентифікатор UA-2018-05-05586-a повністю ідентичний п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі ідентифікатор ідентифікаторUA-2018-04-25-001901-a. Оскільки питання, що виникають до вимог тендерної документації ідентичні, то з питаннями для надання роз’яснення ПП «НВП Строймонтажналадка» зверталась у закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комплексу Софіївської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Карпенка, 15, в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a. Оскільки Замовником у ТД не конкретизовано які саме роки маються на увазі: календарні, поточні, завершені (повні), то нами було задано наступне питання: «Частиною першою статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Таким чином, чи можна вважати аналогічними договори, які укладені в період, що визначаються Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме, період з 01.01.2016-01.01.2018 р. ? 10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Відповідно до п.2.2 Додатку 1 до ТД необхідно надати копію договору укладеного за останні два роки». Таким чином, Замовник не навів у тендерній документації чіткого визначення періоду, не надав зрозуміле пояснення у відповіді, чим змусив нас, як Учасника закупівель, звернутися до визначення, згідно із Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Стосовно другої підстави відхилення. ПП «НВП Строймонтажналадка» є постійним учасником закупівель, які проводяться Замовником - Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської ОДА. Тендерна документація, що розроблена цим Замовником ідентична у закупівлях щодо «надання копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю». Так, п.2.2 Додатку 1 до ТД закупівлі ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a повністю ідентичний п.2.2 Додатку 1 до ТД закупівлі ідентифікатор UA-2018-04-25-001901-a. Однак, Постановою КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 затверджено затвердження перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. Таким чином, декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю не є обов’язковими для всіх будівельних робіт. Оскільки питання, що виникають до вимог тендерної документації ідентичні, то з питаннями для надання роз’яснення ПП «НВП Строймонтажналадка» зверталась у закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комплексу Софіївської районної дитячо-юнацької спортивної школи по вул. Карпенка, 15, в смт Софіївка Софіївського району Дніпропетровської області ,ідентифікатор UA-2018-05-05-000586-a. Так, нами було задано питання: «Просимо надати роз’яснення щодо п. 2.2. Додатку 1 ТД, а саме, які документи щодо підтвердження здачі об’єкта в експлуатацію надавати у разі, якщо об’єкт закінченого будівництва відноситься до класу наслідників (відповідальності) СС1? 10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Просимо надавати документ відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням». Також нами було задано питання: «Чи буде вважатися підтвердженням виконання аналогічних договорів виконання Учасником договорів з капітального ремонту, реконструкції тощо об’єктів з класом наслідків СС1?» 10.05.2018р. Замовник надав наступну відповідь: «Просимо надавати документ відповідно до чинного законодавства з відповідним поясненням та посиланням». Таким чином, Замовник ухилився від конкретної відповіді та вказав на можливість надавати інші договори з відповідними поясненнями. Нами було надано договір від 17.02.2018 №1702/18 укладений між ПП «НВП Строймонтажналадка» та ФОП Білоус М.О., та до нього було додано наступне пояснення, як того і вимагав Замовник: «Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 07 червня 2017 р. №406 перелік та склад виконаних робіт по договору «Капітальний ремонт приміщень квартири та заміна покриття покрівлі по вул. Катеринівська, б. 14/31, м. Кривий Ріг з класом наслідків об’єкта будівництва СС 1» входять до переліку будівельних робіт, вказаних в Постанові, не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. В зв’язку з вищевикладеним, законодавством не вимагається отримання, подання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату». Стосовно третьої підстави відхилення. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: ТД може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до п.2 розділу 5 ТД: До формальних (несуттєвих) помилок належать: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. У відгуку до договору від 15.03.2016 №20/6 не було зазначено ціну договору, але така інформація була повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, а саме в договорі від 15.03.2016 №20/6, укладеному між ПП «НВП Строймонтажналадка» та КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради. В п. 2.1.Договору вказано ціну Договору – 6625272,00грн. Таким чином, не зазначення у відгуку ціни договору є несуттєвою помилкою, що не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а ПП «НВП Строймонтажналадка» виконало всі умови тендерної документації. Стосовно четвертої підстави відхилення. На виконання Закону України “Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки” Розпорядженням Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації №Р-233/0/3-16 від 19 травня 2016р. було перейменовано топоніми у населених пунктах, в тому числі в м. Кривий Ріг. Відповідно до додатку 4 вищезазначеного розпорядження вул. Косіора було перейменовано на вул. Соборності. Спеціальний Закон N 755, регулюючий процедуру держреєстрації суб'єктів господарювання та змін відомостей щодо них, також не встановлює строку подання заяви про зазначені зміни. Таким чином, жодним законом або нормативним актом не зобов’язано суб’єкта господарювання вносити зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у разі перейменування вулиці. ПП «НВП Строймонтажналадка» виконало всі умови тендерної документації. Враховуючи викладене, зазначені підстави відхилення тендерної пропозиції є неправомірними, учасником ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" виконано вимоги документації в повному обсязі. Відповідно до рішення тендерного комітету від 22.05.2018 року переможцем визнано ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»". Вважаємо, що тендерну пропозицію ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" було визнано переможцем процедури закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства, вимог ТД Замовника, практики рішень Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення виходячи з наступного: 1) Відповідно до вимог 3.1 Додатку 1ТД, замовником вимагається надання учасником «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування професії (посади), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки/місяці/дні)». Всупереч вимогам пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації дана довідка не містить повну інформацію про стаж роботи, а саме стаж роботи вказаний без зазначення днів. 2) Відповідно до вимог п.3.2 Додатку 1 ТД учасник надає: «3.2. На підтвердження інформації щодо наявності працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок. Також відповідно до вимог Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» а саме абзацу 8 пункту 1: «У разі, якщо у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа». Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»"надав копії трудових книжок, що є багатосторінковими документами, не в повному обсязі. Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 3, 5, 18, 22 ст. 28, Закону України «Про публічні закупівлі», Вимагаємо: 1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА". 2.Перевірити тендерну пропозицію ТОВ "Комерційний центр «Лібертон»" на відповідність вимогам ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА». 1. На момент проведення процедури закупівлі робіт з капітального ремонту загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (далі – процедура закупівлі робіт з капітального ремонту) правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначалися Законом України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон №922). Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Згідно з п.1 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію з причини невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником у Додатку 1 тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні два роки. Згідно з ч.3 ст.10 Закону №922 тендерні процедури закупівлі не можуть проводитися до/без оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу згідно із частиною першою цієї статті. Таким чином, виходячи з положень ч.3 ст.10 Закону №922 початком проведення процедури закупівлі вважається дата оприлюднення оголошення про її проведення. Враховуючи, що копію аналогічного договору укладеного за останні два роки, замовник вимагав з метою кваліфікації учасників процедури закупівлі робіт з капітального ремонту, обрахунок дворічного терміну здійснюється з дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі робіт з капітального ремонту. Слід зазначити, що оголошення про проведення закупівлі робіт з капітального ремонту оприлюднено Департаментом в системі електронних закупівель PROZORRO 25.04.2018 (UA-2018-04-25-001901-a). З урахуванням зазначеного, з метою кваліфікації учасника за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» йому, зокрема необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору укладеного за період з 25.04.2016 по 25.04.2018. Проте, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» у складі тендерної пропозиції надано копію договору підряду №20/6 укладеного з КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради 15.03.2016, тобто за межами періоду з 25.04.2016 по 25.04.2018. Враховуючи вищевикладене, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» не підтверджено в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922. Стосовно посилання ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» на Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», то відповідно до преамбули вказаного нормативно-правового акта він визначає правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні. При цьому, як зазначалося вище, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначаються Законом №922. Таким чином, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» не регулює питання проведення процедур закупівель, в тому числі питання обрахунку будь-яких строків, що застосовуються під час проведення публічних закупівель. 2. Згідно з п.1 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію з причини невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником у Додатку 1 тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації надання учасником у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору супроводжується обов’язковим наданням копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю. У складі тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» надано копію договору від 17.02.2018 №1702/18 укладеного між вказаним учасником та ФОП Білоус М.О. Предметом вищевказаного договору, є зокрема зобов’язання ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» виконати роботи з капітального ремонту приміщень квартири та заміни покриття покрівлі по вулиці Катеринівська, буд. 14/31 м. Кривий Ріг з класом наслідків об’єкта будівництва CC1. Також, у складі тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» надано пояснення, згідно з яким вказаний учасник повідомляє, що роботи передбачені договором від 17.02.2018 №1702/18 укладеним з ФОП Білоус М.О. належать до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, що передбачено постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» від 07.06.2017 №406 (далі – Постанова №406). Як, вважає ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА», у разі, якщо законодавством у сфері будівництва не вимагається отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю, то учасник не повинен надавати їх у складі тендерної пропозиції, що є хибним висновком з огляду на наступне. Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Підпунктом 2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації, замовник з метою підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановив вимогу для учасника щодо обов’язкового надання без виключень копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю. Таким чином, учасник для підтвердження своєї кваліфікації повинен надати у складі тендерної пропозиції копії вищевказаних документів. Посилання ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» на Постанову №406, як на причину не надання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату є не доцільним, адже вона не регулює питання проведення публічних закупівель та не має до закупівель жодного відношення. Обов’язок ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» щодо надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів визначається Законом №922, зокрема пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922, а не іншими нормативно-правовими актами, які взагалі не регулюють сферу закупівель. Враховуючи вищевикладене, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» не підтверджено в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922. 3. Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відгук від попередніх замовників із зазначенням ціни (вартості) договору. Проте, ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» у порушення вимог пп.2.2 п.2 Додатку 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано відгук щодо договору від 15.03.2016 №20/6 укладеного між ПП «НВП Строймонтажналадка» та КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Криворізької міської ради, який не містить відомостей стосовно ціни (вартості) зазначеного договору. Враховуючи вищевикладене, відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону №922 тендерна пропозиція ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» підлягає відхиленню з причини її невідповідності вимогам тендерної документації. 4. Відповідно до інформації, внесеної до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) місцезнаходження ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» – 50065, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Косіора, буд.80, кв.8. Під час розгляду тендерної пропозиції вищевказаного учасника, Департаментом з’ясовано, що згідно з інформацією, що міститься в довідці про учасника, а також на фірмовому бланку підприємства, юридичною та фактичною адресою ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» є: 50103, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 80/8. З огляду на вищевикладене, під час розгляду тендерної пропозиції ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» виникла розбіжність в інформації щодо місцезнаходження учасника, спричинена тим, що вказаним суб’єктом господарювання в документах тендерної пропозиції зазначено різні відомості стосовно свого місцезнаходження. На сьогоднішній день відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом) регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон України «Про держа
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на дискримінаційні вимоги

Номер: 8f6660d9c51540289c1bbfef2e748469
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-001901-a.a2
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги
Вимога:
Всупереч Закону України "Про публічні закупівлі", а саме п.4. Ст.22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Замовником встановлено дискримінаційні умови у п 2.2. Додатку 1 тендерної документації, а саме: Виконання учасником аналогічного договору укладеного за останні два роки, що безумовно обмежує конкуренцію серед можливих Учасників, які мають необхідний досвід робіт за період, що перевищує період 2 роки. У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію у відповідності до Ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" у визначений строк. В разі не внесення відповідних змін, буде подана скарга до Органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Критерій установлений п.2.2. Додатку 1 тендерної документації, а саме «Виконання учасником аналогічного договору укладеного за останні два роки» не несе під собою дискримінаційних засад та обмежуючих вимог, які б могли порушити п. 4 ст. 22 та суперечити ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до інформативного листа Мінекономрозвитку від 11.01.2014, щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель є примірний перелік вимог, які вважаються дискримінаційними та такими, що порушують вимоги статті 22 Закону при складанні документації конкурсних торгів: вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платниками ПДВ; необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних. Разом з тим, відповідно до частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Умови п.2.2 Додатку 1 тендерної документації є однаковими для всіх потенційних учасників даної процедури закупівлі, тому всі суб'єкти господарювання, які бажають взяти участь у закупівлі перебувають у рівних умовах. Вищевказане підтверджується тим, що з приводу вимоги замовника надати копію аналогічного договору укладеного за певний період, замовником будь-яких звернень від учасників отримано не було, що свідчить про те що даною вимогою не дискриміновано жодного суб’єкта господарювання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на дискримінаційні вимоги

Номер: cff2078864ba4a1d8c50e7d1de7795d9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-001901-a.a1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» здача в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, здійснюється ВИКЛЮЧНО Замовником будівництва. Відповідно до п. 2.2. Додатку 1 Тендерної документації Замовником торгів вимагається надання інформації, а саме, копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю. Даною інформацією Виконавець робіт не володіє та не повинен володіти. На отримання такої інформації, відповідно до чинного законодавства України, запитувач має звернутись до розпорядника такої інформації та отримати її протягом 30 календарних днів, що значно перевищує термін кінцевого подання тендерної пропозиції Учасника. Вважаємо, що ця вимога Замовника є дискримінаційної та такою, що не може бути виконана Учасником. У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію у відповідності до Ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" у визначений строк. В разі не внесення відповідних змін, буде подана скарга до Органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у вільному доступі має можливість перевірити наявність декларації або сертифікату, а саме номер та дату оформлення через офіційний веб-сайт Державної архітектурно-будівельної інспекції України, а для підтвердження даних має право вимагати у тендерній документації копії даних документів, які свідчать про виконання Учасником договору аналогічного до предмету закупівлі. Також ч. 1 ст. 10 ЗУ №922 передбачено, що оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється замовником не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, що є достатнім строком для отримання учасником копій декларації про готовність об'єкта до експлуатації або сертифікату. Умови п.2.2 Додатку 1 тендерної документації є однаковими для всіх потенційних учасників даної процедури закупівлі, тому всі суб'єкти господарювання, які бажають взяти участь у закупівлі перебувають у рівних умовах. Однією з умов Додатку 1 Тендерної документації являється також лист-відгук до договору аналогічного до предмету закупівлі, який Учасник отримує від контрагента, за умови належного виконання договору, тому обидва документи, вимагаються Замовником з метою виявлення наявності в учасника потенціалу та спроможності на виконання робіт за даною закупівлею.
Статус вимоги: Відхилено