• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Цифрові нагрудні відеокамери підвищеної міцності (в комплекті) з контролерами

Завершена

6 146 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 464.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2024 13:09 - 12.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 5de24430841a44c3b7e9cc8ae455c19c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-05-006057-a.a1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Управління поліції охорони у Львівській (надалі Замовник), яке оформлено протоколом б/н від 18.04.2024, про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3112520830 (надалі Скаржник) на підставі ч. 2 пункту 44 Особливостей, ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , п.п. 4.1 п. 4 розділу V тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.04.2024 17:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.05.2024 13:12
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua

Пункт скарги

Номер: b924798e4bf6417bb3262cac02e4f2ef
Заголовок пункту скарги: Визнати порушення Замовником - Управління поліції охорони у Львівській області порядку проведення процедури закупівлі за номером Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-006057-a
Опис заперечення: Зобов’язати Замовника скасувати рішення, яке оформлено протоколом б/н від 18.04.2024 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, ІПН 3112520830;
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Надання недостовірної інформації
Тип порушення: У якості обґрунтування прийнятого рішення Замовник у протоколі посилається на наступні обставини : «Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ від 13.04.2024 № 11 (файл «11. Лист про відповідність ТХ з посиланням на сайт (7).pdf»), згідно якого: «Для підтвердження відповідності технічних характеристик, надаю посилання на офіційні Інтернет-ресурси виробника запропонованих цифрових нагрудних відеокамер підвищеної міцності, станцій для зарядження, контролеру де Замовник матиме можливість самостійно перевірити відповідність технічних характеристик, а саме: 1. Цифрова нагрудна відеокамера підвищеної міцності Модель: F-EYE VB400 – https://stratosphereinc.prom.ua/ua/p2182026226-tsifrova-nagrudna-videokamera.html 2. Зарядний комплекс для цифрової нагрудної відеокамери підвищеної міцності Модель: F-EYE VB400 у комплекті: – станція для заряджання Модель: DS-VB400-DOCK-SOLO - https://stratosphereinc.prom.ua/ua/p2182033948-stantsiya-dlya-zaryadzhannya.html – зарядний блок USB – https://stratosphereinc.prom.ua/ua/p2182233802-zaryadnij-blokusb.html 3. Програмне забезпечення конфігурування та активації Video Manager - https://stratosphereinc.prom.ua/ua/p2182236244-programne-abezpechennya-konfiguruvannya.html 4. Контролер Модель: DC200 – https://stratosphereinc.prom.ua/ua/p2182237087-kontroler-model-dc200.html При перевірці відповідності технічних характеристик за зазначеними посиланнями вбачається відсутність в переліку пропозицій товарів та послуг запропонованого учасником до постачання обладнання. При цьому, сторінки в мережі Інтернет, на які надав учасник в документах у складі тендерної пропозиції, посилання із описом технічних характеристик обладнання відсутні (Сторінку не знайдено, Помилка 404); знімки екрану додаються». Вищезазначена інформація не відповідає дійсності.
Опис суті пункту скарги: Скаржник подав інформацію (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які повністю відповідають умовах тендерної документації та вимогам діючого законодавства.

Висновки Замовника щодо зазначення Скаржником недостовірної інформацію яка підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є невірними.

Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що пропозиція Скаржника була відхилена Замовником неправомірно, а підставі наведені у протоколі розгляду тендерних пропозицій б/н від 18.04.2024 року є необґрунтованими.

Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону.

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:

1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);

2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, вважаю, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)