• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гумові ущільнювачі для трансформаторів

Завершена

150 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2024 14:20 - 11.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможця

Номер: e0aa4f3c7bfd4b178d5be5a66c7f4a19
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-04-007599-a.a1
Назва: Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІКОМ-Т» повідомляємо наступне: Згідно Додатку №2 до тендерної документації Технічна частина Загальні вимоги до предмету закупівлі Замовник вимагає «Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством». 1. На підтвердження відповідності товару по позиціям 11 «Техпластина маслобензостійка 3 мм» та 14 «Техпластина маслобензостійка 6 мм» вимогам Замовника учасник ТОВ «ВІКОМ-Т» надав Паспорт якості (документ 24. гума мбс). Оскільки ніде не зазначено, що це «ЗРАЗОК» робимо висновок, що учасник надав скан-копію з оригіналу паспорту якості, що буде наданий при поставці продукції. При детальному аналізі були виявлені невідповідності. - по-перше в найменуванні продукції зазначено «Техпластина МБС 2,3,5,6,8,10,12 мм», а в описі технічних характеристик чомусь зазначена товщина 10 мм, яка взагалі не передбачена тендерною документацією до закупівлі. Також незрозуміло, зазначені технічні характеристики відносяться до товщини 10 мм, чи до всіх зазначених калібрів. - по-друге не заповнений пункт «Кількість ___ кг». Якщо ця продукція вже виготовлена, то паспорт повинен бути заповнений повністю. - по-третє згідно Додатку №2 до тендерної документації «Технічна частина Загальні вимоги до предмету закупівлі» Замовник вимагає «Товар має бути новим, не раніше 2023р. виготовлення, ….». У паспорті якості учасника зазначено, що «Дата виготовлення 19.07.2022 року». Тобто продукція виготовлена до 2023 року. - по-четверте у паспорті якості учасником зазначено, що «Гума відповідає ГОСТУ 7338-90». Усі ГОСТ, розроблені до 1992 року, були скасовані ДП "УкрНДНЦ" на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленою постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII, з поступовою втратою чинності. Враховуючи вищезазначене, можна сказати, що виробники можуть застосовувати скасовані ГОСТ у своєї господарської діяльності та для своїх професійних потреб як звичайні інструкції, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органом стандартизації. Тобто посилання учасника на ГОСТ 7338-90 (1990 року) не відповідає вимогам законодавства України, а отже і вимозі Замовника згідно Додатку №2 до тендерної документації Технічна частина Загальні вимоги до предмету закупівлі «Товар, що постачається за цим Договором, повинен, на момент постачання Покупцю, відповідати технічному рівню та умовам державних стандартів, встановленим для такого Товару законодавством України …». 2. На підтвердження відповідності товару по позиції 10 «Пластина гумова для трансф. УМ 12мм» вимогам Замовника учасник ТОВ «ВІКОМ-Т» надав Паспорт якості (документ 25. гума ум). Оскільки ніде не зазначено, що це «ЗРАЗОК» робимо висновок, що учасник надав скан-копію з оригіналу паспорту якості, що буде наданий при поставці продукції. При детальному аналізі були виявлені невідповідності. - по-перше в найменуванні продукції зазначено «Пластина трансформаторна УМ лист 2,4,6,8,10,12 мм», але чітко не зазначено яка саме товщина буде поставлена учасником. - по-друге у паспорті якості зазначена таблиця із показниками гумової суміші 51-2163, але ніде чітко не зазначено чи із цієї гумової суміші буде виготовлена пластина. - по-третє не заповнений пункт «Кількість ___» та «Партія ___». Якщо ця продукція вже виготовлена, то паспорт повинен бути заповнений повністю. - по-четверте згідно Додатку №2 до тендерної документації «Технічна частина Загальні вимоги до предмету закупівлі» Замовник вимагає «Товар має бути новим, не раніше 2023р. виготовлення, ….». У паспорті якості учасника зазначено, що «Дата виготовлення 11.01.2022 року». Тобто продукція виготовлена до 2023 року. - по-п’яте у паспорті якості в найменуванні продукції зазначено «Пластина трансформаторна УМ лист 2,4,6,8,10,12 мм», але у висновку Контролера чомусь зазначено, що «УМ полоса відповідає умовам ГОСТУ 12855-77». Тобто висновок контролера дано не на пластину трансформаторну УМ 12 мм, а на полосу УМ, яка взагалі не передбачена тендерною документацією до закупівлі. - по-шосте у паспорті якості учасник посилається на відповідність товару «ГОСТУ 12855-77 Пластини гумові і гумотканеві». Усі ГОСТ, розроблені до 1992 року, були скасовані ДП "УкрНДНЦ" на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленою постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII, з поступовою втратою чинності. Враховуючи вищезазначене, можна сказати, що виробники можуть застосовувати скасовані ГОСТ у своєї господарської діяльності та для своїх професійних потреб як звичайні інструкції, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органом стандартизації. Тобто посилання учасника на ГОСТ 12855-77 (1977 року) не відповідає вимогам законодавства України, а отже і вимозі Замовника згідно Додатку №2 до тендерної документації Технічна частина Загальні вимоги до предмету закупівлі «Товар, що постачається за цим Договором, повинен, на момент постачання Покупцю, відповідати технічному рівню та умовам державних стандартів, встановленим для такого Товару законодавством України …». 3. На підтвердження відповідності товару по позиціям 1-9,12,13 вимогам Замовника учасник ТОВ «ВІКОМ-Т» надав Паспорт якості (документ 26. сертифікат ущільнення). Оскільки ніде не зазначено, що це «ЗРАЗОК» робимо висновок, що учасник надав скан-копію з оригіналу паспорту якості, що буде наданий при поставці продукції. При детальному аналізі були виявлені невідповідності. - по-перше учасник надав у паспорті якості не таблицю з переліком гумових ущільнень, які будуть поставлені Замовнику, а якийсь рекламний лист «Пропонуємо номенклатурний ряд гумотехнічних виробів на ТМ трансформатори з гуми МБС V-14», в якому зазначено безліч позицій які взагалі не плануються до закупівлі. - по-друге у паспорті якості учасником зазначено спочатку, що «Пропонуємо гумотехнічні вироби із гуми МБС», а потім, що марка гуми – УМ. Тобто учасник чітко не зазначив із чого саме будуть виготовлятися гумотехнічні вироби. - по-третє згідно Додатку №2 до тендерної документації «Технічна частина Загальні вимоги до предмету закупівлі» Замовник вимагає «Товар має бути новим, не раніше 2023р. виготовлення, ….». У паспорті якості учасника зазначено, що «Дата виготовлення 19.07.2022 року». Тобто продукція виготовлена до 2023 року. - по-четверте у паспорті якості учасник посилається на відповідність товару «ГОСТУ 12855-77 Пластини гумові і гумотканеві». Усі ГОСТ, розроблені до 1992 року, були скасовані ДП "УкрНДНЦ" на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленою постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII, з поступовою втратою чинності. Враховуючи вищезазначене, можна сказати, що виробники можуть застосовувати скасовані ГОСТ у своєї господарської діяльності та для своїх професійних потреб як звичайні інструкції, правила тощо, але не можуть робити посилання на такі ГОСТ, тому що вони не є чинними та не визнані національними органом стандартизації. Тобто посилання учасника на ГОСТ 12855-77 (1977 року) не відповідає вимогам законодавства України, а отже і вимозі Замовника згідно Додатку №2 до тендерної документації Технічна частина Загальні вимоги до предмету закупівлі «Товар, що постачається за цим Договором, повинен, на момент постачання Покупцю, відповідати технічному рівню та умовам державних стандартів, встановленим для такого Товару законодавством України …». Враховуючи наведені факти порушень вимагаємо скасувати рішення Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ВІКОМ-Т» та відхилити Тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІКОМ-Т», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно вимог п. 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до п.46 Особливостей
Статус вимоги: Не задоволено