-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, код ДК 021:2015: код 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Торги відмінено
1 197 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 985.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 985.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2024 21:07 - 07.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Безпідставна відміна торгів
Номер:
f945f7246bd44a93af677cda0efc8113
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-02-012172-a.c1
Назва:
Безпідставна відміна торгів
Скарга:
Замовником – ЛИПЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Код ЄДРПОУ 04396615 було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-04-02-012172-a на закупівлю: Дизельне паливо, код ДК 021:2015: код 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНТ ОЙЛ-98"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», Скаржник).
10.04.2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ "БРЕНТ ОЙЛ-98".
15.04.2024 року пропозиція ТОВ "БРЕНТ ОЙЛ-98" була відхилена на підставі абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
17.04.2024 року Замовник прийняв протоколом рішення про відміну закупівлі UA-2024-04-02-012172-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству.
Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає: «рішення про відхилення учасника ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» було ухвалено 15.04.2024, що відображено у відповідному протоколі та оприлюднено 16.04.024. Однак, в зв’язку з технічними неполадками КЕП на дане рішення про відхилення учасника не наклалось і відповідно в системі учасника ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» не було відхилено, що є порушенням вимог п.46 Особливостей No1178».
При цьому, Замовник не зазначає в чому саме полягають порушення законодавства і які саме норми законодавства були порушені.
Також Замовник не доводить що КЕП не наклалось по незалежних від Замовника причинам. Замовник мав можливість перевірити оприлюднене рішення в день публікації та здійснити заходи з повторного накладання КЕП, але Замовник не зробив цього. Зазначене порушення Замовник мав можливість виправити але не зробив цього.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Замовником порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, що передбачає адміністративну відповідальність передбачену ст.164-14 КУпАП.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника ЛИПЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Код ЄДРПОУ 04396615 скасувати незаконне рішення про відміну відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-02-012172-a.
Директор Анастасія Кравчук
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол Липці дизпаливо АМКУ.pdf 29.05.2024 12:49
- інформація АМКУ диезльне паливо.pdf.asice.zip 26.04.2024 21:19
- інформація АМКУ диезльне паливо.docx 26.04.2024 21:19
- рішення від 01.05.2024 № 7768.pdf 03.05.2024 17:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2024 № 7768.pdf 02.05.2024 13:40
- рішення від 24.04.2024 № 7275.pdf 24.04.2024 15:50
- sign.p7s 22.04.2024 11:56
- Скарга Липці СР.pdf.asice.zip 22.04.2024 11:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2024 12:13
Дата розгляду скарги:
01.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.05.2024 17:15
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2024 12:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення №7768 - р/пк-пз від 01.05.2024 Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія), щодо результатів розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» від 22 квітня 2024 № UA-2024- 04-02-012172-a.c1
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8fc9accb1c324607aa472a3a244bc542
Заголовок пункту скарги:
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає: «рішення про відхилення учасника ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» було ухвалено 15.04.2024, що відображено у відповідному протоколі та оприлюднено 16.04.024. Однак, в зв’язку з технічними неполадками КЕП на дане рішення про відхилення учасника не наклалось і відповідно в системі учасника ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» не було відхилено, що є порушенням вимог п.46 Особливостей No1178». При цьому, Замовник не зазначає в чому саме полягають порушення законодавства і які саме норми законодавства були порушені. Також Замовник не доводить що КЕП не наклалось по незалежних від Замовника причинам. Замовник мав можливість перевірити оприлюднене рішення в день публікації та здійснити заходи з повторного накладання КЕП, але Замовник не зробив цього. Зазначене порушення Замовник мав можливість виправити але не зробив цього.
Опис заперечення:
Також Замовник не доводить що КЕП не наклалось по незалежних від Замовника причинам. Замовник мав можливість перевірити оприлюднене рішення в день публікації та здійснити заходи з повторного накладання КЕП, але Замовник не зробив цього. Зазначене порушення Замовник мав можливість виправити але не зробив цього.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Замовником порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, що передбачає адміністративну відповідальність передбачену ст.164-14 КУпАП.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Замовником порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, що передбачає адміністративну відповідальність передбачену ст.164-14 КУпАП.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
10.04.2024 року, за результатами проведення аукціону, найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВ "БРЕНТ ОЙЛ-98".
15.04.2024 року пропозиція ТОВ "БРЕНТ ОЙЛ-98" була відхилена на підставі абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
17.04.2024 року Замовник прийняв протоколом рішення про відміну закупівлі UA-2024-04-02-012172-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству.
Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає: «рішення про відхилення учасника ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» було ухвалено 15.04.2024, що відображено у відповідному протоколі та оприлюднено 16.04.024. Однак, в зв’язку з технічними неполадками КЕП на дане рішення про відхилення учасника не наклалось і відповідно в системі учасника ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» не було відхилено, що є порушенням вимог п.46 Особливостей No1178».
При цьому, Замовник не зазначає в чому саме полягають порушення законодавства і які саме норми законодавства були порушені.
Також Замовник не доводить що КЕП не наклалось по незалежних від Замовника причинам. Замовник мав можливість перевірити оприлюднене рішення в день публікації та здійснити заходи з повторного накладання КЕП, але Замовник не зробив цього. Зазначене порушення Замовник мав можливість виправити але не зробив цього.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Замовником порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, що передбачає адміністративну відповідальність передбачену ст.164-14 КУпАП.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
15.04.2024 року пропозиція ТОВ "БРЕНТ ОЙЛ-98" була відхилена на підставі абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
17.04.2024 року Замовник прийняв протоколом рішення про відміну закупівлі UA-2024-04-02-012172-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству.
Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Протокольно підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Замовник зазначає: «рішення про відхилення учасника ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» було ухвалено 15.04.2024, що відображено у відповідному протоколі та оприлюднено 16.04.024. Однак, в зв’язку з технічними неполадками КЕП на дане рішення про відхилення учасника не наклалось і відповідно в системі учасника ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» не було відхилено, що є порушенням вимог п.46 Особливостей No1178».
При цьому, Замовник не зазначає в чому саме полягають порушення законодавства і які саме норми законодавства були порушені.
Також Замовник не доводить що КЕП не наклалось по незалежних від Замовника причинам. Замовник мав можливість перевірити оприлюднене рішення в день публікації та здійснити заходи з повторного накладання КЕП, але Замовник не зробив цього. Зазначене порушення Замовник мав можливість виправити але не зробив цього.
Зі змісту протоколу уповноваженої особи Замовника можна встановити, що закупівля відмінена з підстав, що не передбачені Особливостями.
Замовником порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, що передбачає адміністративну відповідальність передбачену ст.164-14 КУпАП.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника ЛИПЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Код ЄДРПОУ 04396615 скасувати незаконне рішення про відміну відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-02-012172-a.