• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Комп`ютерне обладнання" (принтери)

Завершена

240 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 405.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2018 13:02 - 07.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги в технічній документації

Номер: b0a91966a76e4c0a93e208f805d944a3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-25-001377-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги в технічній документації
Вимога:
Шановний Замовник, нагадуємо Вам, що відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Разом з тим вимога щодо надання оригіналу авторизаційного (гарантійного) листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого виробником товару на реалізацію Учасником предмета закупівлі, сертифікати ISO та УКРСЕПРО на предмет закупівлі, який не присутній в Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні та вимога надання інших неіснуючих та/або необов’язкових в Україні довідок, сертифікатів відповідності педагогічним вимогам,технічних умов – обмежує коло потенційних учасників та носить дискримінаційний характер веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, умови, які встановлює Замовник. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога може бути прописана під конкретного учасника або учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55. Прошу привести технічну документацію у відповідність до норм діючого законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу №1
Статус вимоги: Відхилено