-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги добровільного страхування наземного транспорту
Торги відмінено
1 575 908.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 879.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 879.54 UAH
Період оскарження:
01.04.2024 17:20 - 06.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Незаконне скасування закупівлі
Номер:
6a4562d6ba6a4231877afe0a2eaf8c30
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-01-010597-a.c1
Назва:
Незаконне скасування закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 02.05.2024 № 7864.pdf 07.05.2024 12:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.05.2024 № 7864.pdf 03.05.2024 15:44
- рішення від 24.04.2024 № 7285.pdf 24.04.2024 17:21
- sign.p7s 22.04.2024 10:51
- Скарга до АМКУ - Муніципальна охорона відміна закупівлі.pdf 22.04.2024 10:50
- Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення 2.pdf 22.04.2024 10:50
- Скарга до АМКУ - Муніципальна охорона відміна закупівлі.docx 22.04.2024 10:50
- Витяг_ЄДР_UA_17042024.pdf 22.04.2024 10:50
- Скарга до АМКУ - Муніципальна охорона відміна закупівлі.pdf.p7s 22.04.2024 10:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2024 14:10
Дата розгляду скарги:
02.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.05.2024 12:21
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2024 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення про відміну процедури закупівлі скасовано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7e12a401cc704e6790023188e21bf38e
Заголовок пункту скарги:
19.04.2024 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до протокольного рішення (протокол) від 19.04.2024 р. (далі - Рішення) на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
Опис заперечення:
19.04.2024 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до протокольного рішення (протокол) від 19.04.2024 р. (далі - Рішення) на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей.
Даними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки пропозиція Скаржника знаходиться на стадії розгляду.
Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки пропозиція Скаржника знаходиться на стадії розгляду.
Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В оскаржуваному Рішенні Замовник зазначає, що строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Розкриття тендерних пропозицій відбувалось 10.04.2024 р., станом на 19.04.2024 р. строк розгляду не було продовжено та пропозицію не було розглянуто. Тому, Замовник вважає, що зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Згідно абз. 3 п. 31 Особливостей, тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
Отже, Замовник має всі можливості продовжити строки розгляду тендерної пропозиції Скаржника та прийняти рішення про визнання його переможцем або відхилення пропозиції Скаржника.
Крім того, звертаємо увагу Колегії АМКУ, що виходячи з позиції Замовника, якщо будь-якому замовнику якимось чином «не подобається» той чи інший учасник, то замовник може почекати 6-7 днів, не прийняти рішення і на цій підставі скасувати закупівлю, що є зловживанням зі сторони замовників.
Тому, зазначені у Рішенні доводи та обґрунтування Замовника не можуть бути підставою для скасування закупівлі згідно пп. 2 п. 50 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник, як Учасник процедури закупівлі, вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, а посилання Замовника на пп. 2 п. 50 Особливостей є надуманими та неправильними.
На переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству та порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як учасника та потенційного переможця даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
Згідно абз. 3 п. 31 Особливостей, тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
Отже, Замовник має всі можливості продовжити строки розгляду тендерної пропозиції Скаржника та прийняти рішення про визнання його переможцем або відхилення пропозиції Скаржника.
Крім того, звертаємо увагу Колегії АМКУ, що виходячи з позиції Замовника, якщо будь-якому замовнику якимось чином «не подобається» той чи інший учасник, то замовник може почекати 6-7 днів, не прийняти рішення і на цій підставі скасувати закупівлю, що є зловживанням зі сторони замовників.
Тому, зазначені у Рішенні доводи та обґрунтування Замовника не можуть бути підставою для скасування закупівлі згідно пп. 2 п. 50 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник, як Учасник процедури закупівлі, вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, а посилання Замовника на пп. 2 п. 50 Особливостей є надуманими та неправильними.
На переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству та порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як учасника та потенційного переможця даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Копія протокольного рішення (протокол) від 19.04.2024 р. щодо відміни закупівлі UA-2024-04-01-010597-a
-
Опис доказу:
Доказ незаконного рішення щодо скасування закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія витягу з ЄДР на Скаржника
-
Опис доказу:
Доказ належної реєстрації Скаржника та відсутність процедури лівідації Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Витяг_ЄДР_UA_17042024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНУ ОРГАНІЗАЦІЮ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА» скасувати протокольне рішення (протокол) від 19.04.2024 р. щодо відміни закупівлі UA-2024-04-01-010597-a