• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії)

Завершена

30 140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 301 400.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2024 10:34 - 04.04.2024 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Дистрибуція-Центр» вимогам тендерної документації Замовника

Номер: 50d2ca4724f8417fbd2ec51463533724
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-29-002084-a.a1
Назва: Вимога щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Дистрибуція-Центр» вимогам тендерної документації Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Буський консервний завод» в особі директора Діжак Марії Володимирівни звертається з вимогою з приводу порушених прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі. 29 березня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Код ДК 021:2015:15240000-2 «Рибні консервни та інші рибні страви та пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))», а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-002084-a). 10 квітня 2024 року після проведення аукціону було встановлено, що найменшу ціну запропонувало Товариство з обмеженою відповідальністю «Дистрибуція-Центр». Протоколом №218 від 15.04.2024 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України вирішено визначити ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» переможцем спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015:15240000-2 «Рибні консервни та інші рибні страви та пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))», а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-002084-a). Прийняти рішення і висловити намір укласти договір з ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» на закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015:15240000-2 «Рибні консервни та інші рибні страви та пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))», а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-002084-a). Категорично не погоджуємося з прийнятим рішенням та вважаємо пропозицію ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» такою, що суперечить та не відповідає вимогам та умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Крім того, пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям з огляду на наступне. Замовником визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник повинен подати у складі своєї пропозиції наступні документи: Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). На підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/ будівлі/споруди), інформація про яке (які) зазначається у довідці згідно підпункту 1.1. Учасник повинен надати у складі пропозиції:документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); або договір оренди**/суборенди** складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди). Договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією. ЩОДО НЕПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ Товариство з обмеженою відповідальністю «Дистрибуція-Центр» у складі пропозиції надає Договір №ФЛХ 13/23 суборенди нерухомого майна від 01.06.2023 року. Також прикріпляє Додаток до Договору від 01.07.2023 року, а саме Акт приймання-передачі Об’єкта суборенди, що вже є помилкою, оскільки дата договорів не співпадає. Відповідно до п.3.2. Договору – строк суборенди починається з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі і закінчується в момент підписання Сторонами Акта приймання-передачі (повернення) Об’єкта суборенди. Акт приймання-передачі Об’єкту оренди є невід’ємною частиною Договору, тому наголошуємо, що вимога Замовника щодо підтвердження наявності складського/виробничого приміщення не виконана. Також, учасник прикріпляє Додаткову угоду №1 до Договору оренди №ФЛХ 08/23 від 21.11.2022 року, якою передбачено, що Договір набуває чинності з моменту підписання та діє до 30.06.2023 року включно. А також Акт приймання-передачі (повернення) Об’єкта суборенди від 30.06.2023 року. Це означає, що Договір №ФЛХ 13/23 суборенди нерухомого майна від 01.06.2023 року був підписаний коли ще діяв інший договір (№ФЛХ 08/23 від 21.11.2022 року), а відтак є нікчемний та не може бути розглянутий Замовником як такий, що відповідає вимогам тендерної документації. Учасником ТОВ «Дистрибуція-Центр» на підтвердження здійснення санобробки та/або дезінфекції автотранспортних засобів для транспортування продуктів харчування надано в складі пропозиції Договір №200 про надання послуг з миття та чищення автотранспортної техніки. Звертаємо увагу, що відсутній Додаток №2 до договору, що передбачений Договором та є невід’ємною частиною Договору (а саме перелік автомобілів, які підлягають санобробці). Крім того, звертаємо увагу на недоліки документації, пов’язані з сертифікацією якості продукції. Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій у харчовому ланцюзі» (стосовно надання послуг з оптової торгівлі, транспортування та зберігання консервів з риби та морепродуктів) дійсний до 27 травня 2024 року. Оскільки Товар буде постачатись в строк до 30.11.2024 року, коли сертифікат вже буде недійсним і у Замовника відсутні гарантії щодо продовження/поновлення сертифікату. Учасником ТОВ «Дистрибуція-Центр» не надано в складі пропозиції антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми на виконання вимог п.10 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо врахувати всі недоліки тендерної пропозиції, наданої ТОВ «Дистрибуція-Центр», прийняти рішення щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Дистрибуція-Центр» та скасувати Протокол №218 від 15.04.2024 року щодо прийняття рішення визнання переможцем спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015:15240000-2 «Рибні консервни та інші рибні страви та пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-002084-a).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником закупівлі «Код ДК 021:2015: 15240000-2 «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви» (Консерви рибні (сардини натуральні з добавленням олії))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-29-002084-a Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України розглянуто вимогу ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД" UA-2024-03-29-002084-a.a1, яка подана 17.04.2024, щодо невідповідності пропозиції ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» вимогам тендерної документації Замовника. За результатами розгляду повідомляємо наступне. 1. На зауваження: «ЩОДО НЕПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ Товариство з обмеженою відповідальністю «Дистрибуція-Центр» у складі пропозиції надає Договір №ФЛХ 13/23 суборенди нерухомого майна від 01.06.2023 року. Також прикріпляє Додаток до Договору від 01.07.2023 року, а саме Акт приймання-передачі Об’єкта суборенди, що вже є помилкою, оскільки дата договорів не співпадає. Відповідно до п.3.2. Договору – строк суборенди починається з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі і закінчується в момент підписання Сторонами Акта приймання-передачі (повернення) Об’єкта суборенди. Акт приймання-передачі Об’єкту оренди є невід’ємною частиною Договору, тому наголошуємо, що вимога Замовника щодо підтвердження наявності складського/виробничого приміщення не виконана. Також, учасник прикріпляє Додаткову угоду №1 до Договору оренди №ФЛХ 08/23 від 21.11.2022 року, якою передбачено, що Договір набуває чинності з моменту підписання та діє до 30.06.2023 року включно. А також Акт приймання-передачі (повернення) Об’єкта суборенди від 30.06.2023 року. Це означає, що Договір №ФЛХ 13/23 суборенди нерухомого майна від 01.06.2023 року був підписаний коли ще діяв інший договір (№ФЛХ 08/23 від 21.11.2022 року), а відтак є нікчемний та не може бути розглянутий Замовником як такий, що відповідає вимогам тендерної документації.» повідомляємо наступне. На вимогу, визначену пп.1.1 та 1.3 Додатку 4 до Оголошення, а саме: «п. 1.1. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). п. 1.3. На підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/ будівлі/споруди), інформація про яке (які) зазначається у довідці згідно підпункту 1.1. Учасник повинен надати у складі пропозиції: - документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); АБО - договір оренди**/суборенди** складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) ** - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією.» учасником ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ ЦЕНТР» надано Довідку наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, складу та транспорту від 08.04.2024, у якій, крім іншого, зазначено наявність орендованих приміщень відповідно до договору № ФЛХ 13/23 суборенди нерухомого майна від 01.06.2023 з додатками: додаток 1 – Акт прийому-передачі, Додаток 2 – Додаткова угода про врегулювання відносин електронного документообігу. Пунктом 3.1. Договору визначено, що Договір набуває чинності з моменту підписання Договору та діє до 30 червня 2025 року, включно. Пунктом 3.2. Договору визначено, що строк суборенди у відповідності до умов цього договору починається з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі і закінчується в момент підписання сторонами Акту приймання-передачі (повернення) об’єкта суборенди. Пунктом 3.3. Договору визначено, що Орендар зобов’язаний передати Суборендарю, а Суборендар зобов’язаний прийняти в користування об’єкт суборенди 01 липня 2023 року. Таким чином, згідно з Актом прийому-передачі об’єкта суборенди від 01 липня 2023 року, який є додатком 1 до Договору, строк суборенди починається з 01.07.2023, як і визначено п. 3.2. та п.3.3. Договору № ФЛХ 13/23. Також, учасником надано Додаткову угоду 1 до Договору оренди нерухомого майна № ФЛХ 08/23 від 21.11.2022 та Акт приймання-передачі (повернення) об’єкта суборенди від 30.06.2023, згідно з яким учасник підтверджує передачу (повернення) нерухомого майна орендарю до моменту підписання Акту приймання-передачі об’єкта суборенди від 01.07.2023, укладеного згідно з Договором № ФЛХ 13/23 (як передбачено п. 3.2. цього Договору). Положенням статті 179 Господарського кодексу України встановлено, що при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Положенням статті 204 Цивільного кодексу України встановлено, що правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. З огляду на викладене, твердження про нікчемність договору № ФЛХ 13/23 від 01.06.2023 є не правомірним. 2. На зауваження: «Учасником ТОВ «Дистрибуція-Центр» на підтвердження здійснення санобробки та/або дезінфекції автотранспортних засобів для транспортування продуктів харчування надано в складі пропозиції Договір №200 про надання послуг з миття та чищення автотранспортної техніки. Звертаємо увагу, що відсутній Додаток №2 до договору, що передбачений Договором та є невід’ємною частиною Договору (а саме перелік автомобілів, які підлягають санобробці).» повідомляємо наступне. На вимогу, визначену пп.1.1 та 1.2 Додатку 4 до Оголошення, а саме: «1.1. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). 1.2. Копію договору на санітарну обробку та/або дезінфекцію автотранспортних засобів для транспортування продуктів харчування, зазначених у довідці відповідно до підпункту 1.1. та копію документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки (із вказівкою марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів)» учасником ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ ЦЕНТР» надано Довідку наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, складу та транспорту від 08.04.2024 (далі – Довідка), у якій, крім іншого, зазначено наявність орендованих транспортних засобів. На підтвердження оренди транспортних засобів учасником надано копію договору № 35т перевезення вантажів автомобільним транспортом від 01.01.2024 (ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» - Замовник, ТОВ «ЛОГІСТИК ПРОФСЕРВІС» - Виконавець) та додаткову угоду № 1 до цього договору, якою визначено, що Виконавець для надання послуг Замовнику використовує наступні транспортні засоби, у тому числі зазначені у Довідці. В свою чергу, учасником на підтвердження вимог до автотранспортних засобів надано: копію договору про спільну діяльність підприємств від 02.01.2018, укладеного між ТОВ «Легіон-СМ» та ПП «БІОСАНЛАЙФ» щодо дезінфекції автотранспорту. Даним договором не передбачений перелік автотранспортних засобів, які підлягають дезінфекції; копію договору № 200 про надання послуг з миття та чищення автотранспортної техніки від 01.09.2014 року, укладеного між ТОВ «ЛОГІСТИК ПРОФСЕРВІС» (Замовник) та ТОВ «Легіон-СМ» (Виконавець). Вимоги щодо надання документу про миття та чищення автотранспорту Замовником закупівлі не вимагалося. На підтвердження проведення дезінфекції, як передбачено вимогами Замовника закупівлі, учасником надано копії довідок про санітарну обробку транспортних засобів, заявлених у Довідці учасника. З огляду на викладене вище, копія договору № 200 про надання послуг з миття та чищення автотранспортної техніки від 01.09.2014 року надана учасником як додатковий документ на власний розсуд. 3. На зауваження: «Крім того, звертаємо увагу на недоліки документації, пов’язані з сертифікацією якості продукції. Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій у харчовому ланцюзі» (стосовно надання послуг з оптової торгівлі, транспортування та зберігання консервів з риби та морепродуктів) дійсний до 27 травня 2024 року. Оскільки Товар буде постачатись в строк до 30.11.2024 року, коли сертифікат вже буде недійсним і у Замовника відсутні гарантії щодо продовження/поновлення сертифікату.» повідомляємо наступне. На вимогу п. 4 Додатку 3 до Оголошення, а саме: «4. Копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій).» учасником надано: Сертифікат, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів на підприємтсві ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» стосовно надання послуг з оптової торгівлі, транспортування та зберігання консервів з риби та морепродуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, зареєстрований у Реєстрі органу з сертифікації систем менеджменту ДП «Чернівецький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації ДП «Буковинастандартметрологія» № UA.BS.009-21 від 28.05.2021 та дійсний до 27.05.2024; Акт від 16.02.2024 № 193, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; Акт від 16.02.2024 № 192, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Вимогами Замовника визначено надання документу згідно з п. 4 Додатку 3 до Оголошення, який має бути чинним на дату розкриття пропозицій. Таким чином, учасником дану вимогу виконано. 4. На зауваження: «Учасником ТОВ «Дистрибуція-Центр» не надано в складі пропозиції антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми на виконання вимог п.10 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».» повідомляємо наступне. На вимогу п. 1.15 Додатку 5 до Оголошення, а саме: «1.15. Довідка Учасника про відсутність таких підстав/обставин: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 7) пропозиція подана учасником закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; 12) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 13) учасник закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У разі виявлення невідповідності щодо цього пункту в пропозиції учасника пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.» учасником надано Довідку від 08.04.2024, про те, що ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» повідомляє про відсутність підстав/обставин, зазначених у п. 1.15 Додатку 5 до Оголошення. При цьому, Замовником закупівлі не вимагається надання підтверджуючих документів по всім зазначеним вище пунктам, зокрема, щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Ураховуючи викладене вище, задовольнити вимогу ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД" UA-2024-03-29-002084-a.a1 підстави відсутні.
Статус вимоги: Відхилено