• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з обов'язкового періодичного медичного огляду для працівників філії "Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго".)

Завершена

182 042.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2024 11:05 - 26.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 7ea450b8a66b4112928bfce05354e8bd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-20-003680-a.a2
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2024 17:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.04.2024 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Зміни до тендерної документації внесені на виконання Рішення комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6638-р/пк-пз від 15.04.24 року. З тендерної документації видалено п.6.3. з наступною вимогою: "6.3 Водолазна кваліфікаційна комісія, яка задіяна в медичному огляді водолазів, має містити в своєму складі лікаря, який має повну вищу освіту за напрямом підготовки «Медицина», спеціальність лікувальна справа та пройшов підготовку та спеціалізацію «Водолазна фізіологія і медицина» чи пройшов підготовку на спеціалізованих по підводній медицині кафедрах вищих медичних закладів."
Автор: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОДНІСТРОВСЬКА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА" НОВОДНІСТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Світлана Щербина +380983638023 likarnyapostach@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 96fdfc4a86544249bd31a903336a0189
Заголовок пункту скарги: Порушення полягає в незаконності вимоги в тендерній документації щодо Водолазної кваліфікаційної комісія, яка задіяна в медичному огляді водолазів, має містити в своєму складі лікаря, який має повну вищу освіту за напрямом підготовки «Медицина», спеціальність лікувальна справа та пройшов підготовку та спеціалізацію «Водолазна фізіологія і медицина» чи пройшов підготовку на спеціалізованих по підводній медицині кафедрах вищих медичних закладів.
Опис заперечення: Вимога щодо Водолазної кваліфікаційної комісія, яка задіяна в медичному огляді водолазів, має містити в своєму складі лікаря, який має повну вищу освіту за напрямом підготовки «Медицина», спеціальність лікувальна справа та пройшов підготовку та спеціалізацію «Водолазна фізіологія і медицина» чи пройшов підготовку на спеціалізованих по підводній медицині кафедрах вищих медичних закладів. Дана вимога зазначена в Додатку №5 до тендерної документації пункт 6, підпункт 6.3.
Приватне акціонерне товариство «Укргідроенерго» філія «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» є об’єктом критичної інфраструктури. На даному підприємстві задіяні працівники, які зайняті на важких роботах, роботах із шкідливими та/чи небезпечними умовами праці. Медогляд таких працівників (мова йде саме про працівників-водолазів) здійснюється відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України
від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»( Далі Наказ ), в якому зазначено, що «1.1. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок), розроблений на виконання статті 17 Закону України "Про охорону праці" ( 2694-12 ), визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року.»
Пунктом 2.6 Наказу вказується, що «Періодичність проведення медичних оглядів, фах лікарів, які беруть участь у їх проведенні, перелік необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень, медичні протипоказання допуску до виконання робіт, пов'язані із впливом виробничих факторів, визначені в Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов'язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4, та Переліку робіт, для виконанні яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 5.»
Пунктом 5.7. Додатку 4 до Наказу зазначено, що періодичний медичний огляд при водолазних роботах проводять такі спеціалісти як оториноларинголог,
невропатолог, офтальмолог, хірург. Та проводиться рентгенографія органів грудної клітки, дослідження вестибулярного апарата.
Згідно Додатку №6 до тендерної документації «Розрахунок вартості послуг», Замовник вказує, що послуги з обов'язкового періодичного профілактичного медичного огляду працівників водолазів повинні проводитися відповідно до Наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007р., Додаток №5 п.5. В Наказі, Додаток 5 п.5 зазначається, що даний вид періодичного медичного огляду проводиться такими спеціалістами як: оториноларинголог
офтальмолог, дерматолог, невропатолог. А також проводяться дослідження гостроти та полів зору, дослідження вестибулярного аппарата. Періодичність такого огляду 1 раз на 3 роки.
Проте, Додаток №5 до тендерної документації «Технічна специфікація на закупівлю» останніми змінами від 29.03.2024 року доповнено підпунктом «6.3. Водолазна кваліфікаційна комісія, яка задіяна в медичному огляді водолазів, має містити в своєму складі лікаря, який має повну вищу освіту за напрямом підготовки «Медицина», спеціальність лікувальна справа та пройшов підготовку та спеціалізацію «Водолазна фізіологія і медицина» чи пройшов підготовку на спеціалізованих по підводній медицині кафедрах вищих медичних закладів.»
Ні в п. 5.7. Додатку 4, ні в п. 5 Додатку 5 до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» не передбачена наявність в лікарсько-консультативній комісії спеціаліста з вищевказаною спеціалізацією «Водолазна фізіологія і медицина» чи який, пройшов підготовку на спеціалізованих по підводній медицині кафедрах вищих медичних закладів.
Вбачаємо, що вимога в Додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація на закупівлю» а саме підпунт «6.3. Водолазна кваліфікаційна комісія, яка задіяна в медичному огляді водолазів, має містити в своєму складі лікаря, який має повну вищу освіту за напрямом підготовки «Медицина», спеціальність лікувальна справа та пройшов підготовку та спеціалізацію «Водолазна фізіологія і медицина» чи пройшов підготовку на спеціалізованих по підводній медицині кафедрах вищих медичних закладів» суперечать нормам чинного законодавства та є дискримінаційною.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, тендерна документація зі змінами, що затверджена Протоколом уповноваженої особи апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго» № 136-24 від 13.03.2023р. (зміни затверджено 29.03.2024 р.) містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи зазначаємо наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним:

Приватне акціонерне товариство «Укргідроенерго» філія «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» є об’єктом критичної інфраструктури. На даному підприємстві задіяні працівники, які зайняті на важких роботах, роботах із шкідливими та/чи небезпечними умовами праці. Медогляд таких працівників (мова йде саме про працівників-водолазів) здійснюється відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України
від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»( Далі Наказ ), в якому зазначено, що «1.1. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок), розроблений на виконання статті 17 Закону України "Про охорону праці" ( 2694-12 ), визначає процедуру проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21 року.»
Пунктом 2.6 Наказу вказується, що «Періодичність проведення медичних оглядів, фах лікарів, які беруть участь у їх проведенні, перелік необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень, медичні протипоказання допуску до виконання робіт, пов'язані із впливом виробничих факторів, визначені в Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов'язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4, та Переліку робіт, для виконанні яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 5.»
Пунктом 5.7. Додатку 4 до Наказу зазначено, що періодичний медичний огляд при водолазних роботах проводять такі спеціалісти як оториноларинголог,
невропатолог, офтальмолог, хірург. Та проводиться рентгенографія органів грудної клітки, дослідження вестибулярного апарата.
Згідно Додатку №6 до тендерної документації «Розрахунок вартості послуг», Замовник вказує, що послуги з обов'язкового періодичного профілактичного медичного огляду працівників водолазів повинні проводитися відповідно до Наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007р., Додаток №5 п.5. В Наказі, Додаток 5 п.5 зазначається, що даний вид періодичного медичного огляду проводиться такими спеціалістами як: оториноларинголог
офтальмолог, дерматолог, невропатолог. А також проводяться дослідження гостроти та полів зору, дослідження вестибулярного аппарата. Періодичність такого огляду 1 раз на 3 роки.
Проте, Додаток №5 до тендерної документації «Технічна специфікація на закупівлю» останніми змінами від 29.03.2024 року доповнено підпунктом «6.3. Водолазна кваліфікаційна комісія, яка задіяна в медичному огляді водолазів, має містити в своєму складі лікаря, який має повну вищу освіту за напрямом підготовки «Медицина», спеціальність лікувальна справа та пройшов підготовку та спеціалізацію «Водолазна фізіологія і медицина» чи пройшов підготовку на спеціалізованих по підводній медицині кафедрах вищих медичних закладів.»
Ні в п. 5.7. Додатку 4, ні в п. 5 Додатку 5 до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» не передбачена наявність в лікарсько-консультативній комісії спеціаліста з вищевказаною спеціалізацією «Водолазна фізіологія і медицина» чи який, пройшов підготовку на спеціалізованих по підводній медицині кафедрах вищих медичних закладів.
Вбачаємо, що вимога в Додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація на закупівлю» а саме підпунт «6.3. Водолазна кваліфікаційна комісія, яка задіяна в медичному огляді водолазів, має містити в своєму складі лікаря, який має повну вищу освіту за напрямом підготовки «Медицина», спеціальність лікувальна справа та пройшов підготовку та спеціалізацію «Водолазна фізіологія і медицина» чи пройшов підготовку на спеціалізованих по підводній медицині кафедрах вищих медичних закладів» суперечать нормам чинного законодавства та є дискримінаційною.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи те, що Скаржник неодноразово звертався з вимогами і зверненнями щодо усунень відповідних порушень в тендерній документації, а Замовник щоразу додавав нові додаткові критерії щодо кваліфікації спеціалістів закладу охорони здоров'я в тендерній документації, вбачаємо упереджене ставлення до нас як до потенційного Постачальника. Закрадається думка, що тендерна документація складена під конкретного Учасника.
Власне, Замовником, на нашу думку, для того і вносяться вищезазначені вимоги до тендерної документації.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
У тендерній документації Замовник посилається на НПАО 45.24-1.07-90 « Єдині правила безпеки на водолазних роботах ч.2» Дані правила введені ще у 1992 році Санкт-Петербурзьким державним інститутом удосконалення лікарів. В даному документі зазначається що «1.2.1. Загальне керівництво медичним забезпеченням водолазів переважають у всіх галузях народного господарства Російської Федерації, координацію науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, проведених у цьому напрямі, здійснює МОЗ РФ через головні управління.
Безпосереднє керівництво медичним забезпеченням водолазів країни здійснює Головний водолазний лікар МОЗ РФ.
1.2.2. Міжвідомча координація питань медичного забезпечення водолазів здійснюється Координаційною радою з підводної медицини при МОЗ РФ, що складається з представників організацій та установ МОЗ РФ, а також зацікавлених промислових міністерств та відомств.
1.2.3. Медичне забезпечення водолазів на підприємствах проводять лікувально-профілактичні установи системи МОЗ РФ: центральні басейнові, басейнові, портові та лінійні лікарні на водному транспорті.»
НПАО 45.24-1.07-90 « Єдині правила безпеки на водолазних роботах ч.2» є неактуальними в теперішній час. Доцільніше для проведення періодичного медичного огляду працівників водолазів користуватися Наказом Міністерства охорони здоров'я України
від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Доказами порушення наших прав є: Тендерна документація 962 зі змінами від 29.03.2024р.за закупівлею UA-2024-03-20-003680-a, ДК 021:2015 код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з обов'язкового періодичного медичного огляду для працівників філії "Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго".); Додаток 6 до тендерної документації «Розрахунок вартості послуг»; Перелік змін до Тендерної документації; Додаток №5 Технічна специфікація на закупівлю зі змінами від 29.03.24р.; Закон України «Про публічні закупівлі»; Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 року №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», НПАО 45.24-1.07-90 « Єдині правила безпеки на водолазних роботах ч.2» що додаються.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси КНП «Новодністровська міська поліклініка» можуть бути захищені внесенням відповідних змін до тендерної документації шляхом усунення наведених вище дискримінаційних та таких, що суперечать нормам чинного законодавства умов.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Вирішена

Не відповідність законодавчим актам, зокрема Наказам МОН та МВС

Номер: c530289ffea64980bb3ed8cd8b90d2f4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-20-003680-a.a1
Назва: Не відповідність законодавчим актам, зокрема Наказам МОН та МВС
Вимога:
Шановний Замовнику, засвідчуємо Вам свою повагу та звертаємося із вимогою усунути невідповідності в тендерній документації. На закупівлю послуг з обов’язкового періодичного медичного огляду для працівників філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ « Укргідроенерго» Технічною специфікацією на закупівлю (Додаток №5 до тендерної документації) передбачені нормативні підстави для надання послуг, а саме: 1) Стаття 14 Розділу ІІІ Закону України «Про охорону праці». 2) Стаття 17 Розділу ІІІ Закону України «Про охорону праці». 3) Наказ МОЗ N246 від 21.05.2007р. «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій». 4) Наказ МОЗ та МВС від 31.01.2013р. « Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів». 5) Наказ №252 від 20.10.1999р. « Про затвердження Порядку видачі медичної довідки для отримання дозволу(ліцензії) на об’єкт дозвільної системи. 6) НПАО 45.24-1.07-90 « Єдині правила безпеки на водолазних роботах ч.2». 1. Згідно з Наказом МОЗ та МВС №65/80 від 31.01.2013р «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» пункт 1.6 «Попередній, періодичний та позачерговий медичні огляди проводяться в закладі охорони здоров'я медичною комісією. До складу медичної комісії входять: лікар-терапевт (голова комісії), лікар-невропатолог, лікар-отоларинголог, лікар-офтальмолог, лікар-хірург» Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію (Додаток №5), які не суперечать наказу МОЗ та МВС №65/80 від 31.01.2013р. А саме, забрати з переліку лікарів, які не вказані в Наказі №65/80 від 31.01.2013р. А також в пункті 5 Додатку №5 до тендерної документації вказується два варіанти місця надання послуг: - у приміщенні медичного закладу, що територіально знаходиться на відстані від адреси Замовника (Чернівецька область, Дністровський район, с. Василівка), що не перевищує 30 кілометрів дорогами загального користування; - на території Замовника (Чернівецька область, Дністровський район, с. Василівка) за умови доставки власного необхідного обладнання для надання послуг до місця надання послуг. Дана вимога також суперечить Наказу МОЗ та МВС №65/80 від 31.01.2013р. Пункт 1.6 Наказу «Попередній, періодичний та позачерговий медичні огляди проводяться в закладі охорони здоров'я медичною комісією. До складу медичної комісії входять: лікар-терапевт (голова комісії), лікар-невропатолог, лікар-отоларинголог, лікар- офтальмолог, лікар-хірург» Згідно Наказу МОЗ N246 від 21.05.2007р. «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» п.6.1.5 вказується що для працівників зайнятих на роботах перебування у вимушеній робочій позі необхідне обстеження уролога при попередньому медичному огляді та за показаннями при періодичному. 2. Пунктом 4 Наказу МОЗ «Про затвердження Порядку видачі медичної довідки для отримання дозволу (ліцензії) на об'єкт дозвільної системи» №252 від 20.01.1999р. зазначається: «Питання про видачу медичної довідки вирішується лікарсько- консультативною комісією, до складу якої входять: голова комісії (лікар-терапевт), лікар- невропатолог, лікар-отоларинголог, лікар-офтальмолог. Перелік лабораторних та функціональних обстежень включає в себе обов'язковий обсяг (загальний аналіз крові та сечі, аналіз крові на цукор, ЕКГ, обстеження гостроти й полів зору), а також індивідуальні додаткові обстеження, що призначаються лікарями - членами лікарсько-консультативної комісії. При вирішенні питання про видачу медичної довідки обов'язково враховуються результати обов'язкового профілактичного наркологічного огляду громадянина, дані щодо перебування громадянина на психіатричному обліку.» Пунктом 6 цього ж наказу зазначається, що «При потребі комісія має право на залучення медичних працівників, участь яких не передбачена переліком спеціалістів, що входять до складу комісії.» Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію (Додаток №5), які не суперечать наказу МОЗ №252 від 20.01.1999р., а саме, забрати з переліку лікарів, які не вказані в Наказі, а також привести у відповідність з Наказом перелік обстежень. 3. Періодичний медичний огляд певних категорій (електротехнічний персонал) (чоловіки) проводиться згідно Наказу МОЗ N246 від 21.05.2007р. «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій». В даному наказі в п.6.1.1, п.6.1.4 та п.6.1.5 на які Замовник посилається в Додатку №6 до тендерної документації необхідне обстеження уролога при попередньому медичному огляді та за показаннями при періодичному. Тому вимагаємо привести у відповідність з даним Наказом Додаток №5 та № 6 тендерної документації, а саме прибрати з переліку спеціалістів лікаря-уролога. 4. Періодичний медичний огляд певних категорій (електротехнічний персонал) (жінки) проводиться згідно Наказу МОЗ N246 від 21.05.2007р. «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій». В даному наказі в п.6.1.1, п.6.1.4 та п.6.1.5 на які Замовник посилається в Додатку №6 до тендерної документації необхідне обстеження уролога при попередньому медичному огляді та за показаннями при періодичному. Тому вимагаємо привести у відповідність з даним Наказом Додаток №5 та № 6 тендерної документації, а саме прибрати з переліку спеціалістів лікаря-уролога. 5. Періодичний медичний огляд (машиністи крана) проводиться згідно Наказу МОЗ N246 від 21.05.2007р. «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій». В даному наказі в п.11, на який Замовник посилається в Додатку №6 до тендерної документації необхідне обстеження уролога при попередньому медичному огляді та за показаннями при періодичному. Тому вимагаємо привести у відповідність з даним Наказом Додаток №5 та № 6 тендерної документації, а саме прибрати з переліку спеціалістів лікаря-уролога. 6. Вимагаємо вказати пункти Наказу МОЗ N246 від 21.05.2007р. «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», на підставі яких буде проводитися періодичний профілактичний огляд жінок, вказаний в Додатку №6 тендерної документації та привести у відповідність з такими пунктами додаток №5 тендерної документації в частині переліку спеціалістів. 7. Періодичний медичний огляд (на механічному обладнанні, токарних станках) проводиться згідно Наказу МОЗ N246 від 21.05.2007р. «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій». В даному наказі в п.11, на який Замовник посилається в Додатку №6 до тендерної документації необхідне обстеження уролога при попередньому медичному огляді та за показаннями при періодичному. Тому вимагаємо привести у відповідність з даним Наказом Додаток №5 та № 6 тендерної документації, а саме прибрати з переліку спеціалістів лікаря-уролога. 8. Періодичний медичний огляд (водолази) проводиться згідно Наказу МОЗ N246 від 21.05.2007р. «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій». В даному наказі в п.5, на який Замовник посилається в Додатку №6 до тендерної документації, в переліку спеціалістів відсутній лікар-уролог. Вимагаємо прибрати з переліку спеціалістів лікаря-уролога. 9. Періодичний медичний огляд (висота) проводиться згідно Наказу МОЗ N246 від 21.05.2007р. «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій». В даному наказі в п.1, на який Замовник посилається в Додатку №6 до тендерної документації, в переліку спеціалістів відсутній лікар-уролог. Вимагаємо прибрати з переліку спеціалістів лікаря-уролога. Детально вивчивши Вашу тендерну документацію, хочемо наголосити про те, що згідно з чинним законодавством України, Замовник сам не може визначати перелік спеціалістів та необхідних обстежень для проведення періодичного медичного огляду працівників. Всі додаткові необхідні обстеження та консультації інших спеціалістів, не вказаних в Наказі МОЗ N246 від 21.05.2007р; Наказі МОЗ N246 від 21.05.2007р; Наказі МОЗ та МВС від 31.01.2013р №65/80; Наказі №252 від 20.10.1999р.) призначаються лікарями - членами лікарсько-консультативної комісії. Хочемо звернути Вашу увагу, що вразі відхилення наших вимог, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за звернення. Слушні зауваження. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено