• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з обов'язкового періодичного медичного огляду для працівників філії "Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго".)

Завершена

182 042.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період уточнення: 20.03.2024 11:05 - 26.04.2024 00:00
Відповідь надана

Порушення принципів здійснення публічних закупівель.

Номер: 43a60d81e9bb4988a2a3e33e92959512
Дата опублікування: 29.03.2024 14:05
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємося до Вас з вимогою видалити останні зміни в Тендерній документації Додаток №5 Технічна специфікація на закупівлю підпункт 6.3 "Водолазна кваліфікаційна комісія, яка задіяна в медичному огляді водолазів, має містити в своєму складі лікаря, який має повну вищуосвіту за напрямом підготовки «Медицина», спеціальність лікувальна справа та пройшов підготовку та спеціалізацію «Водолазна фізіологія і медицина» чи пройшов підготовку на спеціалізованих по підводній медицині кафедрах вищих медичних закладів." Оскільки, НПАО 45.24-1.07-90 "Єдині правила безпеки на водолазних роботах ч.2" не передбачають, що ВМК безпосередньо проводить періодичний медичний огляд водолазів. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ст. 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наголошуємо на тому, що аналізуючи всі ваші дії і зміни, і щоразу нові додаткові критерії щодо кваліфікації спеціалістів закладу охорони здоров'я в тендерній документації, вбачаємо упереджене ставлення до нас як до Постачальника. Закрадається думка, що тендерна документація складена під конкретного Учасника. Вкотре звертаємо Вашу увагу, що вразі відхилення наших вимог, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178.
Відповідь: Вимога Замовника є законною і відповідає п. 1.3.5. НПАО 45.24-1.07-90 "Єдині правила безпеки на водолазних роботах ч.2". Більше того, до даного документу додається форма «Заключение водолазно-медицинской комиссии» яке за результатом медогляду підписує «Председатель ВМК».
Дата відповіді: 01.04.2024 09:47
Відповідь надана

Недоцільність вимоги про обов'язкову наявність лікаря профпатолога

Номер: c69a2371b6504e8cabc71b02da4c2ffa
Дата опублікування: 27.03.2024 14:47
Опис: Шановний, Замовнику! Вивчивши Вашу відповідь, наголошуємо, що пунктом 2.8 Наказу МОЗ №246 від 21.05.2007 року, на який Ви посилаєтеся передбачено, що проведення попереднього (періодичних) медичного огляду здійснюється комісією з проведення медичних оглядів закладів охорони здоров'я (далі - Комісія). Комісію очолює заступник головного лікаря або уповноважена головним лікарем особа, який має підготовку з професійної патології. Комісія має право доповнювати види та обсяги необхідних обстежень і досліджень з урахуванням специфіки дії виробничих факторів і медичних протипоказань. До складу Комісії входять обов'язково терапевт, лікарі, які пройшли підготовку з профпатології. При відсутності окремих лікарів до проведення медичних оглядів залучаються на договірній основі спеціалісти з інших закладів охорони здоров'я. Комісія забезпечує проведення необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень. Це суперечить Вашій Тендерній документації, а саме Додаток №5 до Тендерноїх документації пункт 6.2. Тому, вимагаємо внести зміни в Додаток №5 до тендерної документації п.6. Кваліфікаційні критерії підпункт 6.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А саме: прибрати зі списку лікаря профпатолога, огляд якого не є обов’язковим згідно вищевказаних нормативно-правових актів.
Відповідь: Дякую за звернення. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.03.2024 11:22
Відповідь надана

Невідповідність законодавчим актам

Номер: dd3219238ecc464dbe9e4ed1d13e9031
Дата опублікування: 26.03.2024 13:30
Опис: Шановний Замовнику, засвідчуємо Вам свою повагу та звертаємося із вимогою усунути невідповідності в тендерній документації на закупівлю послуг з обов’язкового періодичного медичного огляду для працівників філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ « Укргідроенерго» Технічною специфікацією на закупівлю (Додаток №5 до тендерної документації) передбачені нормативні підстави для надання послуг, а саме: 1) Стаття 14 Розділу ІІІ Закону України «Про охорону праці». 2) Стаття 17 Розділу ІІІ Закону України «Про охорону праці». 3) Наказ МОЗ N246 від 21.05.2007р. «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій». 4) Наказ МОЗ та МВС від 31.01.2013р. « Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів». 5) Наказ №252 від 20.10.1999р. « Про затвердження Порядку видачі медичної довідки для отримання дозволу(ліцензії) на об’єкт дозвільної системи. 6) НПАО 45.24-1.07-90 « Єдині правила безпеки на водолазних роботах ч.2». 1. В пункті 5 Додатку №5 до тендерної документації вказується два варіанти місця надання послуг: - у приміщенні медичного закладу, що територіально знаходиться на відстані від адреси Замовника (Чернівецька область, Дністровський район, с. Василівка), що не перевищує 30 кілометрів дорогами загального користування; - на території Замовника (Чернівецька область, Дністровський район, с. Василівка) за умови доставки власного необхідного обладнання для надання послуг до місця надання послуг. Варіант проведення періодичного медичного огляду на території Замовника суперечить Наказу МОЗ та МВС №65/80 від 31.01.2013р. Пункт 1.6 Наказу «Попередній, періодичний та позачерговий медичні огляди проводяться в закладі охорони здоров'я медичною комісією.» Додатково повідомляємо, що для проведення якісного та всебічного періодичного медичного огляду оптимальним варіантом буде заклад охорони здоров’я, в якому дотримуються санітарно-протиепідемічні вимоги та наявне відповідне обладнання згідно табелю оснащення. Ви проігнорували нашу вимогу щодо цього пункту, тому ще раз наголошуємо, що тендерна документація Замовника не повинна суперечити діючому законодавству України і Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію (Додаток №5), які не суперечать наказу МОЗ та МВС №65/80 від 31.01.2013р. А саме, видалити варіант надання послуг: на території Замовника (Чернівецька область, Дністровський район, с. Василівка) за умови доставки власного необхідного обладнання для надання послуг до місця надання послуг. 2. Ще раз наголошуємо на те, що Замовник сам не може визначати перелік спеціалістів та необхідних обстежень для проведення періодичного медичного огляду працівників. Всі додаткові необхідні обстеження та консультації інших спеціалістів, не вказаних в Наказі МОЗ N246 від 21.05.2007р; Наказі МОЗ N246 від 21.05.2007р; Наказі МОЗ та МВС від 31.01.2013р №65/80; Наказі №252 від 20.10.1999р.) призначаються лікарями - членами лікарсько-консультативної комісії, лікар профпатолог не входить. Наказом МОЗ №246 від 21.54.2007 року зазначається, що: «2.17. За результатами періодичних медичних оглядів (протягом місяця після їх закінчення) Комісія оформляє Заключний акт за результатами періодичного медичного огляду працівників (далі - Заключний акт) за формою, зазначеною у додатку 9, який складається у шести примірниках - один примірник залишається в закладі охорони здоров'я, що проводив медогляд, інші надаються роботодавцю, представнику профспілкової організації або вповноваженій працівниками особі, профпатологу, закладу державної санітарно-епідеміологічної служби, робочому органу виконавчої дирекції Фонду. 2.18. У разі необхідності Комісія має право направити працівника з підозрою на захворювання, а також працівника зі стажем роботи більше 10 років на додаткові обстеження, консультації та оздоровчі заходи в спеціалізовані заклади охорони здоров'я, на кафедри та курси професійних захворювань вищих медичних навчальних закладів і закладів післядипломної освіти. 2.19. Якщо при проведенні періодичного медичного огляду виникають підозри щодо наявності в працівника професійного захворювання, заклад охорони здоров'я надсилає запит на складання санітарно-гігієнічної характеристики умов праці працівника при підозрі в нього професійного захворювання (отруєння) до державної санітарно-епідеміологічної служби, що обслуговує територію, де міститься підприємство, у відповідності до Порядку складання та вимог до санітарно-гігієнічних характеристик умов праці, затвердженого наказом МОЗ України від 13.12.2004 N 614 ( z0260-05 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.02.2005 за N 260/10540, а також надсилає його в установленому порядку до профпатолога міста, району, області, які направляють хворого в спеціалізовані заклади охорони здоров'я, які мають право встановлювати діагноз щодо професійних захворювань.» Тому, вимагаємо внести зміни в Додаток №5 до тендерної документації п.6. Кваліфікаційні критерії підпункт 6.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А саме: прибрати зі списку лікаря профпатолога, огляд якого не є обов’язковим згідно вищевказаних нормативно-правових актів. Знову звертаємо Вашу увагу, що вразі відхилення наших вимог, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178.
Відповідь: Дякую за Ваше запитання. Відповідно статті 3 Розділу І Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» визначення «заклад охорони здоров’я» характеризується як юридична особа будь-якої форми власності та організаційно-правової форми або її відокремлений підрозділ, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних (фармацевтичних) працівників і фахівців з реабілітації; Тобто це установа з відповідною матеріальною базою та працівниками відповідної кваліфікації, завданням якої є забезпечення різноманітних потреб населення при охороні здоров’я. А отже, можна зробити висновок, що заклад охорони здоров’я не обмежується фізичним приміщенням чи майновим комплексом. Разом з тим, звертаємо вашу увагу на те, що Замовник у тендерній документації вказав два альтернативні варіанти місця надання послуг: - у приміщенні медичного закладу, що територіально знаходиться на відстані від адреси Замовника (Чернівецька область, Дністровський район, с. Василівка), що не перевищує 30 кілометрів дорогами загального користування; - на території Замовника (Чернівецька область, Дністровський район, с. Василівка) за умови доставки власного необхідного обладнання для надання послуг до місця надання послуг. Жодне з вказаних варіантів місця надання послуг не є дискримінаційним для Учасників, оскільки існує можливість вибору Учасниками найприйнятнішого дня них варіанту. Враховуючи викладене, можна стверджувати, що варіант замовника щодо місця надання послуг (на території Замовника (Чернівецька область, Дністровський район, с. Василівка) за умови доставки власного необхідного обладнання для надання послуг до місця надання послуг) не суперечить діючому законодавству України. Щодо виключення зі списку лікаря профпатолога, то повідомляємо, що Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом МОЗ №246 від 21.05.2007 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», а саме пунктом 2.8 передбачено, що проведення попереднього (періодичних) медичного огляду здійснюється комісією з проведення медичних оглядів закладів охорони здоров'я (далі - Комісія). Комісію очолює заступник головного лікаря або уповноважена головним лікарем особа, який має підготовку з професійної патології. Комісія має право доповнювати види та обсяги необхідних обстежень і досліджень з урахуванням специфіки дії виробничих факторів і медичних протипоказань. До складу Комісії входять обов'язково терапевт, лікарі, які пройшли підготовку з профпатології. При відсутності окремих лікарів до проведення медичних оглядів залучаються на договірній основі спеціалісти з інших закладів охорони здоров'я. Комісія забезпечує проведення необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень. Тому ваші твердження про те, що висновок лікаря профпатолога не є обов’язковим при проходженні медичного огляду є помилковими.
Дата відповіді: 27.03.2024 10:20