-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (Ноутбуки та планшети)
Завершена
114 265.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 142.65 UAH
мін. крок: 1% або 1 142.65 UAH
Період оскарження:
15.03.2024 15:50 - 20.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена
багаторічний спам про так звані листи
Номер:
8961cf07b67241dda1e6eef72a5bb3cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-15-009897-a.a3
Назва:
багаторічний спам про так звані листи
Вимога:
На вимогу учасника внести зміни в тендерну документації з наданням авторизаційного листа повідомляємо наступне:
Публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням такого принципу як добросовісна конкуренція, а Замовники не повинні висувати такі вимоги, які штучно звужують конкуренцію. Так, частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Аналогічна за змістом вимога міститься в частині 4 статті 22 зазначеного закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про надання авторизаційного листа - підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні щодо надання повноважень Учаснику постачати товар в необхідній кількості та якості із зазначенням у цьому листі номера оголошення закупівлі в системі ProZorro є дискримінаційною та неправомірною! Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання - вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції. Лист-авторизація, що відповідає даній вимогі може бути виданий виключно одним із двох суб'єктів: Microsoft Corporation - як виробником програмного забезпечення або ТОВ "Майкрософт Україна" - як єдиним ексклюзивним офіційним представником виробника Microsoft Corporation на території України. Так як сам виробник Microsoft Corporation відсутній на території України, то у випадку внесення змін до тендерної документації в частині вимоги від учасників листа – авторизації надати такі листи зможе лише ТОВ "Майкрософт Україна". Але, офіційний представник виробника ТОВ "Майкрософт Україна" не видає жодних листів для участі у тендерах, про що йдеться у відкритому листі компанії № 3083 від 15 травня 2018 року. У цьому листі пояснюється, що в Україні здійснюється модель продажу програмного забезпечення через партнерів Майкрософт. Інформація про партнерів міститься у глобальному каталозі партнерів Microsoft Partner Network. Документом, що підтверджує партнерський статус є електронний лист, що генерується автоматично. Інших шляхів підтвердження взаємин з Microsoft Corporation, як виробником програмного забезпечення або його офіційними представниками, для партнерів Microsoft не передбачено. Додаткова авторизація партнерів Microsoft для участі в тендерах на постачання програмного забезпечення Microsoft для комерційних або державних установ в Україні відсутня.
Просимо ознайомитися з практикою Замовників, яким цей учасник пише роками, спамить в системі при цьому участь не приймає.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-30-005613-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-02-007310-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-004121-a
UA-2023-01-04-005484-a
UA-2022-11-10-005801-a
UA-2023-06-07-003151-a
UA-2023-06-09-000629-a
UA-2023-07-05-007196-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-23-004087-a
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69
також просимо врахувати, що в Україні не діє прецедентне право, надані учасником посилання на рішення АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 та АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 – не мають жодного відношення до діючий закупівлі та надані з метою маніпулювання. Тож просимо це врахувати та не порушувати Закону вносячи не законні вимоги до тендерної документації.
.
Пов'язані документи:
Учасник
- 19. Microsoft_лист_розясн_про_авторизацію_для_участі_у_тендерах.pdf 16.03.2024 16:09
Дата подачі:
16.03.2024 16:09
Вирішення:
Доброго дня. Після розгляду вашої вимоги Замовником було вирішено не вносити зміни до змісту тендерної документації для не допущення дискримінаційних вимог серед учасників.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
так звані листи та спосіб маніпуляції
Номер:
2138dfdc880c477c8e9ac0349cecf57a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-15-009897-a.a2
Назва:
так звані листи та спосіб маніпуляції
Вимога:
Так званий авторизаційний лист не має жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Прохання вивчити практику оскаржень проти так званого авторизаційного листа за 2024 рік:
UA-2024-02-15-007952-a
UA-2024-02-13-013701-a
UA-2024-02-19-006082-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ.
Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ, що у вкладенні!
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 13.03.2024 № 4617.pdf 16.03.2024 16:08
Дата подачі:
16.03.2024 16:08
Вирішення:
Доброго дня. Після розгляду вашої вимоги Замовником було вирішено не вносити зміни до змісту тендерної документації для не допущення дискримінаційних вимог серед учасників.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
038854e098f54f7bb82778b74aad6386
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-15-009897-a.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою недопущення закупівлі фальсифікатів обладнання та підтвердження спроможності учасника поставити запропонований перелік товару у встановлені строки, прохання доповнити тендерною документацію наступним текстом: "Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва на території України, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro"
Ще однією не менш важливою аргументацією для надання гарантійних листів є те, що учасник який напряму співпрацює безпосередньо з виробником або офіційним представником за рахунок власних дисконтів по контракту має можливість запропонувати найдешевші ціни, що є дуже важливим принципом закупівель.
Також зазначаэмо, що авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням,.
Зверніть увагу, що вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Якщо на ринку є певна кількість учасників які мають такі листи – АМКУ не визнає це дискримінацією.
Авторизаційний лист від виробника (офіційного дистриб’ютора) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Ви зобов’язані впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли вами буде використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
(ВИЧИТАТИ)
Доброго дня, шановний Учаснику! При формуванні Тендерної документації будь-якої із своїх закупівель, Замовник перш за все опікується дотриманням одного з базових принципів закупівель за Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме - недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Замовник зацікавлений не лише у придбанні якісного офіційно сертифікованого Товару, що відповідає технічним вимогам за тендерною документацією, у надійного, перевіреного Учасника закупівлі за ціновим показником. Не менш важливим для Замовника є подальший його супровід – гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів на території України. Саме тому, у додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційних критеріях Учасників та способу їх підтвердження», окрім довідки про наявність авторизованих сервісних центрів в місті Києві та документа, який підтверджує статус та/або повноваження сервісного центру щодо гарантійної підтримки та сервісного обслуговування продукції, що закуповується, у пункті 2.4. вже задокументовано одну з обов’язкових вимог до Учасника – «Авторизаційний лист від виробника запропонованих планшетів, його авторизованого партнера або його офіційного представника в Україні для підтвердження повноважень на постачання обладнання, забезпечення обсягів поставки та гарантії на продукцію, що закуповується. Вказаний лист має бути адресований Замовнику, містити ідентифікатор закупівлі та назву предмета закупівлі.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 16:15
Вирішення:
Доброго дня. Після розгляду вашої вимоги Замовником було вирішено не вносити зміни до змісту тендерної документації для не допущення дискримінаційних вимог серед учасників
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.03.2024 11:02