-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугільна продукція марки Г, брикети торф’яні, брикети паливні з деревинної сировини, дрова твердих порід код за національним класифікатором України: ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 09110000-3 – Тверде паливо
Завершена
1 728 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 642.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 642.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2024 14:10 - 03.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "ПРОМАГРОТЕХ"
Номер:
c681f47c57eb4689b763a010362e0c4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-27-007086-a.c1
Назва:
Скарга на незаконне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "ПРОМАГРОТЕХ"
Скарга:
11.03.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП "ПРОМАГРОТЕХ". Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї тендерної пропозиції та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Люботинська міська лікарня 14.03.24.pdf 14.03.2024 08:22
- Скарга Люботинська міська лікарня 14.03.24.pdf.asice.zip 14.03.2024 08:22
- sign.p7s 14.03.2024 08:23
- рішення від 18.03.2024 №4805.pdf 18.03.2024 16:37
- інфомація про резолютивну частину рішення від 26.03.2024 №5444.pdf 27.03.2024 13:49
- рішення від 26.03.2024 №5444.pdf 29.03.2024 16:14
- Інформація Замовника.PDF 20.03.2024 07:50
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА.docx 20.03.2024 07:50
- Протокол.PDF 09.04.2024 10:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2024 08:24
Дата розгляду скарги:
26.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2024 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.03.2024 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМАГРОТЕХ"
Пункт скарги
Номер:
58082c8e9671436e903f3c3a190407d0
Заголовок пункту скарги:
Скарга на незаконне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "ПРОМАГРОТЕХ"
Опис заперечення:
11.03.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП "ПРОМАГРОТЕХ". Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї тендерної пропозиції та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Згідно даних електронної системи закупівель, Замовником 08.03.2024 року надіслано ПП "ПРОМАГРОТЕХ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту:
Перелік виявлених невідповідностей:
Учасником надано довідку про кон'юнктуру ринку, яка видана Приватним підприємством "СХІД АЛЬЯНС" (код за ЄДРПОУ 43738132). До даного документу учасником надано СЕРТИФІКАТ № 1 від 01.03.2024 р., що виданий Приватним підприємством "СХІД АЛЬЯНС" (код за ЄДРПОУ 43738132) на ім'я Приватного підприємства "СХІД АЛЬЯНС" (ЄДРПОУ: 43738132) в підтвердження відповідності вимогам ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки. Відповідно до статті 1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", який визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності: - документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об'єкта оцінки відповідності, - орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування, - сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Отже сертифікація проводиться третьою стороною - органом з оцінки відповідності, який видає документ про відповідність. Сертифікація в Україні безпосередньо проводиться акредитованими органами з оцінки відповідності (ООВ), реєстр акредитованих ООВ оприлюднено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України - https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov, в якому відсутня інформація щодо Приватного підприємства "СХІД АЛЬЯНС" (код за ЄДРПОУ 43738132) як органу з оцінки відповідності. А тому у Приватного підприємства "СХІД АЛЬЯНС" відсутні повноваження на видачу сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, в тому числі і здійснювати сертифікацію власної системи управління якості. На підставі викладеного, наданий сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки на приватне підприємство "СХІД АЛЬЯНС" не може слугувати належним підтвердженням виконання п.1 розділу 5 тендерної документації в частині надання копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку зі спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 5 тендерної документації
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів), що виданий не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015.
09.03.2024 року (у передбачений законодавством термін) ПП "ПРОМАГРОТЕХ" надало файл "Відповідь на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 08.03.24.pdf" у якому міститься пояснення щодо наданих у складі Пропозиції документів та незаконності дій Замовника в частинні надсилання повідомлення ПП "ПРОМАГРОТЕХ" з вимогою про усунення невідповідностей у цих торгах.
Нажаль, Замовником проігноровано даний документ, і, як насідок таких дій, незаконно відхилено Пропозицію ПП "ПРОМАГРОТЕХ".
Зауважимо, що відповідно до пункту 1 Розділу 5 тендерної документації учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів), що виданий не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015.
Приватне підприємство "ПРОМАГРОТЕХ" надало довідку про кон'юнктуру ринку від ПП "СХІД АЛЬЯНС", як і вимагалось у тендерній документації.
До даного документу надано Сертифікат № 1 від 01.03.2024 року, на ім'я ПП "СХІД АЛЬЯНС" (ЄДРПОУ: 43738132) в підтвердження відповідності вимогам ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Тобто вимога тендерної документації виконана нашим підприємством у повному обсязі.
Наразі нам не зрозуміло чому Замовник обґрунтовує своє рішення тим, що за посиланням - https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov відсутня інформація щодо ПП "СХІД АЛЬЯНС" як органу з оцінки відповідності. Як і не зрозуміло чому Замовник вказує про те, що наданий у складі пропозиції ПП "ПРОМАГРОТЕХ" сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки на приватне підприємство "СХІД АЛЬЯНС" не може слугувати належним підтвердженням виконання вимог пункту 1 Розділу 5 тендерної документації в частині надання копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку зі спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Зауважимо, що тендерна документація не містила окремих вимог відносно того, що сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки повинен був обов'язково виданий акредитованим органом з оцінки відповідності (ООВ), який в свою чергу внесений в реєстр акредитованих ООВ та оприлюднений на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України - https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Тендерна документація не містить вимог щодо органу чи порядку отримання сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Також у тендерній документації не встановлені окремі вимоги чи інструкції про те, що вважається належним підтвердженням виконання пункту 1 Розділу 5 тендерної документації в частині надання копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку зі спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Тендерною документацією вимагалося надання учасником документу, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, що виданий не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. (Тобто встановлено лише вимогу щодо терміну видачі такої довідки та її змісту). Також тендерна документація містила вимогу, що до даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. (Як бачимо вимог щодо органу видачі сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 чи вимог щодо наявності такого органу в окремому реєстрі не встановлено).
Наголосимо, що надані у складі Пропозиції ПП "ПРОМАГРОТЕХ" документи повністю підтверджують виконання вимог пункту 1 Розділу 5 тендерної документації, що свідчить про незаконність дій Замовника в частині надсилання Повідомлення та відхилення Пропозиції Скаржника з підстав, що вказані у електронній системі закупівель та протокольному рішенні.
Складається враження, що Замовник "вишукує" невідповідності, щоб відхилити Пропозицію Скаржника, вигадує якісь вимоги, що не встановлені у тендерній документації та приймає рішення на підставі лише своїх міркувань – проте такі дії є порушенням порядку проведення торгів та прав Скаржника.
Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Також згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства вбачається, що розгляд пропозицій повинен проводитись на відповідність встановленим вимогам у тендерній документації, а повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель Замовник має складати та надсилати учаснику виключно у випадках невиконання вимог тендерної документації, а не у випадках особистих міркувань Замовника.
На нашу думку, повідомлення про виправлення невідповідностей повинно бути надіслано коли є невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, тобто вимогам, що були прямо встановлені безпосередньо у тендерній документації, а не в голові уповноваженої особи Замовника.
ПП "ПРОМАГРОТЕХ" виконало усі вимоги тендерної документації, отже підстави для відхилення його Пропозиції відсутні у Замовника.
Перелік виявлених невідповідностей:
Учасником надано довідку про кон'юнктуру ринку, яка видана Приватним підприємством "СХІД АЛЬЯНС" (код за ЄДРПОУ 43738132). До даного документу учасником надано СЕРТИФІКАТ № 1 від 01.03.2024 р., що виданий Приватним підприємством "СХІД АЛЬЯНС" (код за ЄДРПОУ 43738132) на ім'я Приватного підприємства "СХІД АЛЬЯНС" (ЄДРПОУ: 43738132) в підтвердження відповідності вимогам ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки. Відповідно до статті 1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", який визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності: - документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об'єкта оцінки відповідності, - орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування, - сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Отже сертифікація проводиться третьою стороною - органом з оцінки відповідності, який видає документ про відповідність. Сертифікація в Україні безпосередньо проводиться акредитованими органами з оцінки відповідності (ООВ), реєстр акредитованих ООВ оприлюднено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України - https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov, в якому відсутня інформація щодо Приватного підприємства "СХІД АЛЬЯНС" (код за ЄДРПОУ 43738132) як органу з оцінки відповідності. А тому у Приватного підприємства "СХІД АЛЬЯНС" відсутні повноваження на видачу сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, в тому числі і здійснювати сертифікацію власної системи управління якості. На підставі викладеного, наданий сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки на приватне підприємство "СХІД АЛЬЯНС" не може слугувати належним підтвердженням виконання п.1 розділу 5 тендерної документації в частині надання копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку зі спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 5 тендерної документації
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів), що виданий не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015.
09.03.2024 року (у передбачений законодавством термін) ПП "ПРОМАГРОТЕХ" надало файл "Відповідь на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 08.03.24.pdf" у якому міститься пояснення щодо наданих у складі Пропозиції документів та незаконності дій Замовника в частинні надсилання повідомлення ПП "ПРОМАГРОТЕХ" з вимогою про усунення невідповідностей у цих торгах.
Нажаль, Замовником проігноровано даний документ, і, як насідок таких дій, незаконно відхилено Пропозицію ПП "ПРОМАГРОТЕХ".
Зауважимо, що відповідно до пункту 1 Розділу 5 тендерної документації учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів), що виданий не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015.
Приватне підприємство "ПРОМАГРОТЕХ" надало довідку про кон'юнктуру ринку від ПП "СХІД АЛЬЯНС", як і вимагалось у тендерній документації.
До даного документу надано Сертифікат № 1 від 01.03.2024 року, на ім'я ПП "СХІД АЛЬЯНС" (ЄДРПОУ: 43738132) в підтвердження відповідності вимогам ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Тобто вимога тендерної документації виконана нашим підприємством у повному обсязі.
Наразі нам не зрозуміло чому Замовник обґрунтовує своє рішення тим, що за посиланням - https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov відсутня інформація щодо ПП "СХІД АЛЬЯНС" як органу з оцінки відповідності. Як і не зрозуміло чому Замовник вказує про те, що наданий у складі пропозиції ПП "ПРОМАГРОТЕХ" сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки на приватне підприємство "СХІД АЛЬЯНС" не може слугувати належним підтвердженням виконання вимог пункту 1 Розділу 5 тендерної документації в частині надання копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку зі спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Зауважимо, що тендерна документація не містила окремих вимог відносно того, що сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки повинен був обов'язково виданий акредитованим органом з оцінки відповідності (ООВ), який в свою чергу внесений в реєстр акредитованих ООВ та оприлюднений на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України - https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Тендерна документація не містить вимог щодо органу чи порядку отримання сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 за спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Також у тендерній документації не встановлені окремі вимоги чи інструкції про те, що вважається належним підтвердженням виконання пункту 1 Розділу 5 тендерної документації в частині надання копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку зі спеціалізацією з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Тендерною документацією вимагалося надання учасником документу, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, що виданий не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. (Тобто встановлено лише вимогу щодо терміну видачі такої довідки та її змісту). Також тендерна документація містила вимогу, що до даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. (Як бачимо вимог щодо органу видачі сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 чи вимог щодо наявності такого органу в окремому реєстрі не встановлено).
Наголосимо, що надані у складі Пропозиції ПП "ПРОМАГРОТЕХ" документи повністю підтверджують виконання вимог пункту 1 Розділу 5 тендерної документації, що свідчить про незаконність дій Замовника в частині надсилання Повідомлення та відхилення Пропозиції Скаржника з підстав, що вказані у електронній системі закупівель та протокольному рішенні.
Складається враження, що Замовник "вишукує" невідповідності, щоб відхилити Пропозицію Скаржника, вигадує якісь вимоги, що не встановлені у тендерній документації та приймає рішення на підставі лише своїх міркувань – проте такі дії є порушенням порядку проведення торгів та прав Скаржника.
Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Також згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства вбачається, що розгляд пропозицій повинен проводитись на відповідність встановленим вимогам у тендерній документації, а повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель Замовник має складати та надсилати учаснику виключно у випадках невиконання вимог тендерної документації, а не у випадках особистих міркувань Замовника.
На нашу думку, повідомлення про виправлення невідповідностей повинно бути надіслано коли є невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, тобто вимогам, що були прямо встановлені безпосередньо у тендерній документації, а не в голові уповноваженої особи Замовника.
ПП "ПРОМАГРОТЕХ" виконало усі вимоги тендерної документації, отже підстави для відхилення його Пропозиції відсутні у Замовника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника