• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а

Торги відмінено

2 882 339.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 823.39 UAH
Період оскарження: 20.02.2024 13:50 - 25.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визнання переможцем ТОВ "ВЛАДОМ"

Номер: 4fde3cc124054d86836925a5362bcdad
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-20-007520-a.a1
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем ТОВ "ВЛАДОМ"
Вимога:
ВИМОГА 20 лютого 2024 року Андрушівським закладом дошкільної освіти "Дзвіночок" Андрушівської міської ради (далі - Замовник) в електронній системі закупівель розміщено оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-02-20-007520-a про проведення відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 021:2015: 4526000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а» Для участі у процедурі закупівлі було подано пропозиції 5 учасників, а саме: 1. ТОВ "ВЛАДОМ"; 2. ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"; 3. ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"; 4. ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"; 5. ТОВ "ЖК - Гарант". Замовником згідно протокольного рішення № 19 від 04 березня 2024 року ТОВ "ВЛАДОМ" визначено переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021:2015: 4526000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а, оголошення в електронній системі закупівель № UA-2024-02-20-007520-a та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Однак, ми не погоджуємося із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, що пояснюється наступним. Згідно пп.3.2. п. 3 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічних, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, учасники повинні надати в складі пропозиції: Договірну ціну; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; пояснювальну записку; локальні кошториси; відомість ресурсів до локального кошторису; зведена таблиця розрахунку ціни експлуатації будівельних машин і механізмів з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей. Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами) з відомістю трудомісткості і заробітної плати. Учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК. Також, згідно п. 4 Додатку 2 до тендерної документації всі розцінки на послуги визначаються відповідно до діючих норм, стандартів та нормативів. Наказом Міністкрства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року затверджено кошторисні норми України "Настанова з визначення вартості будівництва". Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Аналізом документів наданих ТОВ "ВЛАДОМ" у складі тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності. Відповідно до пункту 5.3. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова № 281) заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Звертаємо увагу Замовника, що Законом України №3564-ІХ "Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 14 лютого 2024 року строком на 90 діб, тобто до 13 травня 2024 року. Відповідно до Закону України N2136-IX від 15 березня 2022 року "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" (зі змінами), на час дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої – п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78 Кодексу законів про працю України та частини другої статті 5 Закону України "Про відпустки". Враховуючи викладене, середньомісячна норма тривалості робочого часу на 2024 рік в годинах з урахуванням терміну дії воєнного стану до 13.05.2024 складає 170,25 люд. год. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ВЛАДОМ" Пояснювальної записки (файл «83_ДЦ_ДЦ_2.pdf») учасником середньомiсячну заробiтну плату на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi обраховано при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 167,33 люд.год та розрядi робiт 3,8, що не відповідає вимогам пункту 5.3. Настанови № 281, оскільки середньомісячна норма тривалості робочого часу на 2024 рік в годинах з урахуванням терміну дії воєнного стану до 13.05.2024 складає 170,25 люд. год. Враховуючи зазначене учасником ТОВ "ВЛАДОМ" вартість робіт, що виконуватимуться учасником, розрахована не з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме 5.3. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, у зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Згідно пунктів 5.13. – 5.15., 5-17 Настанови № 281 у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі та адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Учасником ТОВ "ВЛАДОМ" у складі тендерної пропозиції надано Розрахунок фактичних показників І і ІІІ блоків загальновиробничих витрат (ЗЗВ) та розрахунок адміністративних витрат за 2023 рік при визначенні вартості будівництва по об’єктах ТОВ "ВЛАДОМ" на 2024 рік (файл «ОПР_2022 (2)_1.xls»). При цьому, звертаємо увагу Замовника, що згідно наданих розрахунків показник І блоку становить 0,25, показник ІІІ блоку складає 5,86 грн/люд-год., а показник адміністративних витрат 4,02 грн/люд-год. Однак, відповідно до наданих розрахунків загальновиробничих витрат (файлів «83_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf» та «83_ДЦ_ДЦ_2.pdf») учасником ТОВ "ВЛАДОМ» при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни, в тому числі застосовано показники III блоку (5,99), які є вищими за показник (5,86), та відповідно при розрахунку з адміністративних витрат у складі договірної ціни застосовано показник (4,37), які є вищими за показник (4,02), які визначено розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку, що не відповідає вимогам пунктів 5.13. – 5.15., 5.17 Настанови № 281, і в даному випадку не відповідає вимогам п.3. Розділу 2 Тендерної документації. Також повідомляємо що ТОВ "ВЛАДОМ" в порушеня вимог Настанови № 281 застосовано показник для визначення розмiру кошторисного прибутку 8,33 грн/люд.год., а мали б застосувати відповідно до Додатку 25 Настанови – 7,65 грн/люд.год Окрім того у складі тенедерної пропозиції ТОВ "ВЛАДОМ" не надано зведену таблицю розрахунку ціни експлуатації будівельних машин і механізмів з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм. Також не надано розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами) з відомістю трудомісткості і заробітної плати. Згідно приміток до проекту договору (Додаток 3) учасник надає підписаний та заповнений проект договору зі сторони Учасника та із зазначенням усієї необхідної інформації, крім цінових показників. ТОВ "ВЛАДОМ" надано у складі пропозиції проект договору, однак він не заповнений зі сторони учасника, що не відповідає умовам тендерної документації Підсумовуючи, вище вказане Замовник зобов'язаний скасувати своє рішення № 19 від 04 березня 2024 року та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВЛАДОМ" як таку, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації - на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей). Ідентичної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема по закупівлях UA-2023-12-11-020254-a, UA-2023-12-06-018485-a та інші. У випадку не відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВЛАДОМ", ми будемо змушені звертатися до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Андрушівським закладом дошкільної освіти "Дзвіночок" Андрушівської міської ради було оголошено процедуру закупівлі за предметом Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі - UA-2024-02-20-007520-a (далі – процедура закупівлі). ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮвід «04» березня 2024 №19 переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ"та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Не погоджуючись з рішенням Замовника, 07 березня 2024 року учасником ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"було подано вимогу (UA-2024-02-20-007520-a.a1), згідної якої учасник просить скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВЛАДОМ». З огляду на викладене повідомляємо наступне. 1.Щодо скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВЛАДОМ». По-перше, відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Разом з тим, звертаємо увагу що у Вашій вимозі відсутній запит щодо надання інформацію переваги тендерної пропозиції переможця. По-друге, відповідно до пункту 55 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненій на Веб-порталі уповноваженого органу, Вами не було подано скарги до органу оскарження на рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи наведене, слід зазначити,що у Замовника відсутні правові підстави для розгляду зазначеного Вами у вимозі питання, в тому числі підстав для скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі. 2. Щодо підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ», які зазначені у вимозі. 2.1. Щодо першого питання. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, Учаснику необхідно подати: 3.2. Договірну ціну; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; пояснювальну записку; локальні кошториси; відомість ресурсів до локального кошторису; зведена таблиця розрахунку ціни експлуатації будівельних машин і механізмів з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей. Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами) з відомістю трудомісткості і заробітної плати. Учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними, бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної бази розподілу ( зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови.При обчисленні загальновиробничих витрат за показниками, наведеними в Додатках 18 та 19 цієї Настанови, пункт 5.16 не застосується (внесено згідно Зміни №1) – Настанова з визначення вартості будівництва зі Змінами №1, №2, №3.На підставі Закону України «Про Організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» {Із змінами, внесеними згідно із Законами№ 2352-IX від 01.07.2022№ 3494-IX від 22.11.2023} та наказу по підприємству ТОВ «ВЛАДОМ», (середньомісячна норма тривалості робочого часу на 2024 рік по підприємству складає 167,33 люд./год.) Розрахунок кошторисної заробітної плати в договірній ціні складає – 12558,80 грн. і застосований на підставі (в пояснювальній записці до договірної ціни це зазначено). Лист від 07.03.2023 № 19.1-24-206 Про розмір кошторисної заробітної плати, Державною службою статистики України оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 12 місяців 2022 року, яка складає 9781,00 грн. Відповідно до листа Міністерства економіки України від 23.11.2022 № 3014-05/76265-03 прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік складає 128,4 %. Таким чином, розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, що повинен застосовуватися замовником при визначенні вартості дорожніх робіт, має бути не нижчим ніж 12 558,80 грн. Об’єкт закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а»,відноситься до класу наслідків СС-1, на підставі складеної проектно-кошторисної документації, яка пройшла екпертизу, та отримала позитивний висновок, тому ТОВ «ВЛАДОМ» не порушив вимог Настанови №281 стосовно показників для визначення розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат, які були визначені по класу наслідків, показник кошторисного прибутку 8,33 грн./люд./год. Стосовно цього було роз’яснення в розділі «Запитання до процедури» одному з учасників, де був зазначений клас наслідків до об’єкту . З огляду на викладене, вимоги Додатку 2 до тендерної документації в цій частині дотримані учасником у повній мірі. 2.2. Щодо другого питання. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Учасник надає підписаний та заповнений проект договору зі сторони Учасника та із зазначенням усієї необхідної інформації, крім цінових показників. Звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутня будь-яка конкретизація щодо того, яку інформацію має зазначити учасник. На виконання умов цього пункту у складі пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» надав файл «24. Проєкт договору.pdf», який містить підписаний проєкт договору. Разом з тим, у складі пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» наявний файл «27. Інформація про учасника.pdf», в якому зокрема міститься наступна інформація: Повне та скорочене найменування Учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЛАДОМ», ТОВ «ВЛАДОМ» Адреса (юридична та фактична) Учасника: 20324, Черкаська обл. Уманський р-н, с. Родниківка вул. Київська 50, 20324, Черкаська обл. Уманський р-н, с. Родниківка вул. Київська 50 Телефон 0636409745 Електронна пошта info.vladom@gmail.com Керівництво (прізвище, ім’я по батькові, посада) директор Федорчук Владислав Олександрович Код ЄДРПОУ 42994511 Розрахунковий рахунок, МФО, ІПН UA973052990000026004021608952 в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299, ІПН: 429925123238 Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі директор Федорчук Владислав Олександрович. Враховуючи це, Переможець у складі пропозиції зазначив усю необхідну інформацію для майбутнього заповнення договору при його підписані, тому відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» Зазначену позицію також висловлює Комісія АМКУ у своєму рішенні №1721-р/пк-пз від 29.01.2024. Щодо зауваження учасника закупівлі ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" стосовно не подання ТОВ «Владом» таблиці розрахунку ціни експлуатації будівельних машин та механізмів, звертаємо увагу, що в складі тендерної пропозиції, учасником закупівлі подана відповідна довідка «Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки та економічне обґрунтування змін у вигляді порівняльних таблиць позицій до кошторисних норм», де зазначається вся необхідна інформація стосовно вимог зазначених в тендерній документації до предмета закупівлі. З огляду на викладене, Замовник вважає, що підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ»– відсутні, а у вимозі відмовлено в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено