• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензмн А-95, Дизельне паливо

Завершена

847 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 235.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2024 16:36 - 24.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга щодо підстави відхилення пропозиції Переможця

Номер: 18287e719c024cb49bf0fb5620945361
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-012239-a.b2
Назва: скарга щодо підстави відхилення пропозиції Переможця
Скарга:
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Новодунаєвецька селищна рада скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТА - ЕКСПРЕС" переможцем процедури закупівлі — «код ДК 021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, бензин А-95)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-19-012239-a.
Дата розгляду скарги: 08.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.03.2024 16:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.04.2024 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 766f7752ad7d4d91a7f9609014173ad5
Заголовок пункту скарги: Протокол № 4 від 22.03.2023 року про визначення Переможцем ТОВ "НАФТА - ЕКСПРЕС"
Опис заперечення: Наявні підстави для відхилення пропозиції Переможця ТОВ "НАФТА - ЕКСПРЕС" згідно абзацу 3 підпункту 3 п. 44 Особливостей.
Скаржник вважає, що Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Переможця, оскільки вона підлягає відхиленню з підстав абзацу 3 частини 3 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 особливостей.
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
• інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця).
В пункті 3.5.7. частині 5 Розділу 3 тендерної документації зазначено:
3.5.7. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку із чим, учасник-переможець надає наступні документи:
1) по пункту 3 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що видана не більше одного місяця відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати;
2) по пунктах 5, 6 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який підтверджує відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Витяг має бути виданим не більше одного місяця відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати. Витяг має містити унікальний електронний ідентифікатор (QR-код) за яким можливо здійснити перевірку його достовірності;
3) по пункту 12 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який підтверджує відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Витяг має бути виданим не більше одного місяця відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати. Витяг має містити унікальний електронний ідентифікатор (QR-код) за яким можливо здійснити перевірку його достовірності;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону, а саме, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
4) по частині другій ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.

Повідомлення про намір підписати договір оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 22.03.24 року.
Станом на 27.03.2024 року Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (а саме з 22.03.2024 року), не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Переможцем закупівлі протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (а саме з 22.03.2024 року) не надано:
1) Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що видана не більше одного місяця відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати;
2) витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який підтверджує відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Витяг має бути виданим не більше одного місяця відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати. Витяг має містити унікальний електронний ідентифікатор (QR-код) за яким можливо здійснити перевірку його достовірності;
3) витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який підтверджує відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Витяг має бути виданим не більше одного місяця відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати. Витяг має містити унікальний електронний ідентифікатор (QR-код) за яким можливо здійснити перевірку його достовірності;
4) довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону, а саме, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
5) довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.


Враховуючи вищезазначене, Переможець не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
В пункті _ частині 3 Розділу 5 тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, серед яких Замовником визначена підстава підпункту 3 пункту 5.3.1. . Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі:
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей;

Отже, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, - Переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не було надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформаційну документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягає відхиленню.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, - Переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не було надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформаційну документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Опис суті пункту скарги: 22.03.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-19-012239-a, за предметом «код ДК 021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, бензин А-95)», Замовником було опубліковано рішення, оформлене Протоколом № 4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою НОВОДУНАЄВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Олександром ЗАЛАГАЄВ від 22 березня 2024 року (далі – Оскаржуване рішення), згідно якого було вирішено Визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТА - ЕКСПРЕС" (далі – Переможець), переможцем закупівлі та оприлюднити рішення про намір укласти договір із зазначеним учасником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга щодо підстави відхилення пропозиції Переможця

Номер: 93657c36095d4a2d8d4afe0c007f217c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-012239-a.b1
Назва: скарга щодо підстави відхилення пропозиції Переможця
Скарга:
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Новодунаєвецька селищна рада скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТА - ЕКСПРЕС" переможцем процедури закупівлі — «код ДК 021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо, бензин А-95)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-19-012239-a.
Дата розгляду скарги: 18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.03.2024 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.03.2024 18:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 21f18b94be51492dbc9d203a204e2141
Заголовок пункту скарги: Визначення переможцем Учасника згідно Протоколу № 3 від 04.03.2024 року, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Опис заперечення: Неправомірне визначення переможця закупівлі. Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав підстав абз. 5 ч. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
пропозиція Учасника/Переможця підлягає відхиленню з підстав абз.2 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Неправомірне визначення переможцем пропозиції ТОВ "НАФТА - ЕКСПРЕС"
Опис суті пункту скарги: 2) В пункті 3.6.5. частині 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Учасник повинен мати в наявності (власності, оренді, користуванні тощо) не менше ніж дві АЗС, що знаходиться на відстані не більше 15 км. від місця знаходження Замовника, який розташований за адресою: 32413, Україна, Хмельницька обл., смт. Дунаївці, вул. Чорновола, буд.19. (надається учасниками довідка в довільній формі із зазначенням адреси АЗС).

Учасником ТОВ «НАФТА-ЕКСПРЕС» у складі пропозиції було надано наступні документи:
- «Довідки.pdf»:
У відповідному файлі на сторінці 11 за вих. № 5 від 26.02.2024 року Учасником ТОВ «НАФТА-ЕКСПРЕС» надана Довідка перелік автозаправних станцій:
1. АЗС № 5 м. Дунаївці, вул. Шевченка, 115;
2. АЗС № 1 с. Іванківці, вул. Центральна, Дунаєвецький район.

Варто звернути увагу на той факт, що Замовником встановлену умову у тендерній документації, щодо наявності у учасника не менше двох АЗС, що знаходяться на відстані не більше 15 км. від місця знаходження Замовника, який розташований за адресою: 32413, Україна, Хмельницька обл., смт. Дунаївці, вул. Чорновола, буд.19.

Згідно наданої до Скарги карти-схеми зображено та прорахована відстань від АЗС Учасника у с. Іванківці, вул. Центральна, Дунаєвецький район до місця знаходження Замовника, який розташований за адресою: 32413, Україна, Хмельницька обл., смт. Дунаївці, вул. Чорновола, буд.19.

Згідно наданої карти схеми, сформованої з відкритих джерел публічної інформації за допомогою Карти Гугл, АЗС Учасника знаходиться на відстані більше 15 км, а саме на відстані 24,5 км за дорогами загальноприйнятого користування або на відстані 17,84 км за радіусом, від адреси Замовника (32413, Україна, Хмельницька обл., смт. Дунаївці, вул. Чорновола, буд.19).
Також, вищезазначену інформацію можливо перевірити за посиланням: https://www.google.com/maps/dir/%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%86%D1%8B,+%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%BA%D0%B0%D1%8F+%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C,+32462/%D0%B2%D1%83%D0%BB.+%D0%A7%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B0,+19,+%D0%94%D1%83%D0%BD%D0%B0%D1%97%D0%B2%D1%86%D1%96,+%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C,+32401/@48.9518245,26.8170081,12z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x47324ea26ddbb689:0xf1ae94ef0a1b6af8!2m2!1d26.9594508!2d48.8808889!1m5!1m1!1s0x473239ba88739555:0x693d76c957fdb108!2m2!1d26.8389425!2d49.0197491?entry=ttu


За таких обставин, пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав підстав абз. 5 ч. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.

Скаржник вважає, що Пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 12.10.2022 року № 1178.
В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);.
В п. 3.6.2. частини 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено Технічну специфікацію (Технічне завдання). Технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону.
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі:
№ з/п Найменування товару Кількість Одиниця виміру
1. Дизельне паливо (по талонах, по паливних картах, скрейтч-картах) 10000 л
2. Бензин А-95 (по талонах, по паливних картах, скрейтч-картах) 6940 л
3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
3.6.8. До вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства.
3.6.11. Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності.

Учасником ТОВ «НАФТА-ЕКСПРЕС» на виконання вимоги Розділу 3 тендерної документації в частині надання Технічної специфікації у складі пропозиції та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника не виконано інформації/документів стосовно:
3.6.4. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
3.6.8. До вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства.
3.6.11. Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності.
Також, Учасником не виконана вимога Замовника щодо надання у складі пропозиції Технічної специфікації згідно вимог тендерної документації визначених у частині 6 розділу 3 тендерної документації, опублікованої на сайті уповноваженого органу.

Варто звернути увагу на той факт, що Замовником встановлену умову у тендерній документації, про Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі..
Тендерна пропозиція Учасника не містить інформації та/або документів, які б підтверджували відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно частини 6 розділу 3 до тендерної документації.


За таких обставин, пропозиція Учасника/Переможця підлягає відхиленню з підстав абз.2 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.

1) В частині 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• • належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Учасником ТОВ «НАФТА - ЕКСПРЕС» у складі пропозиції було надано наступні документи:
- «Установчі документи.pdf»:
Статут Товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТА-ЕКСПРЕС», який Затверджений Зборами Учасників ТОВ «НАФТА-ЕКСПРЕС» № 02/11-2018 від 26.11.2018, а отже відповідний Статут зареєстрований після 01.01.2016 року, що свідчить про підставу надання Учасником у складі пропозиції на відповідність вимоги Замовника у ч. 1 Розділу 3 тендерної документації сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Однак, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «НАФТА-ЕКСПРЕС» не містить Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір