• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

прапори (Державний Прапор України)

Завершена

234 342.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 343.42 UAH
Період оскарження: 15.02.2024 00:19 - 25.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Визнання рішення Замовника від 07.03.2024 року про дискваліфікацію Учасника Фізичної особи-підприємця Крилащенко Оксани Леонідівни неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 2c39fedf3753458f9d1379cff407dd9e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-000004-a.b2
Назва: Визнання рішення Замовника від 07.03.2024 року про дискваліфікацію Учасника Фізичної особи-підприємця Крилащенко Оксани Леонідівни неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.03.2024 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.03.2024 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано! скасовано рішення про відхилення пропозиції скаржника
Автор: ФОП "КРИЛАЩЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА", Оксана Крилащенко +380506044384 assa030372@gmail.com

Пункт скарги

Номер: bf073cb7bfda42229d70638650765a34
Заголовок пункту скарги: Визнати рішення Замовника від 07.03.2024 року про дискваліфікацію Учасника Фізичної особи-підприємця Крилащенко Оксани Леонідівни неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель
Опис заперечення: Скасувати рішення Замовника 07.03.2024 року, а саме «Протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур СКП "Хмельницька міська ритуальна служба" про Відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Крилащенко Оксани Леонідівни відповідно до абз.1 пп.2 п.44 Особливостей».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: у діях Замовника містяться ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, адже Скаржник є реальним претендентом на визнання його пропозиції як найкращої та, відповідно, укладення договору із Замовником. Такі дії Замовника є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - не дискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Вирішена

Вимога, яка обмежує коло учасників закупівлі, порушує принцип "недискримінації", суперечить чинному законодавству.

Номер: a02b6fe79f4b46a09fc4298324dd620a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-000004-a.b1
Назва: Вимога, яка обмежує коло учасників закупівлі, порушує принцип "недискримінації", суперечить чинному законодавству.
Вимога:
Шановний Замовнику! 21.02.2024 року були внесені зміни в тендерній документації, де було завантажено додаток № 3 до ТД в новій редакції. В цьому додатку, п. 2 Основних вимог було додано новий абзац: "Учасник у складі пропозиції повинен надати діючий виданий на ім’я учасника висновок санітарно епідеміологічної експертизи на тканину. Уразі якщо учасник не є виробником, то такий висновок може бути наданий на ім’я виробника, в такому випадку, учасник надає лист від виробника, яким останній підтверджує про наявність між ним та учасником партнерських/договірних взаємовідносин. " Важаємо, що ця вимога суперечить чинному законодавству з наступних причин: з 1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків не передбачено. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Держпродспоживслужби не встановлює норм права та не наділена повноваженнями надавати роз’яснення застосування норм законодавства. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо виключити абзац про надання Учасником висновок СЕС, так як це суперечить чинному законодавству. У випадку вашої відмови, будемо змушені звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До документації внесено зміни в цій частині
Статус вимоги: Задоволено